- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Наказ
МІНІСТЕРСТВО ЮСТИЦІЇ УКРАЇНИ
НАКАЗ
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
01 березня 2023 р.
за № 376/39432
Про деякі питання роботи телефонної "гарячої лінії" органів державної виконавчої служби
1. Затвердити Порядок роботи телефонної "гарячої лінії" органів державної виконавчої служби, що додається.
пункт 1 доповнити новим абзацом такого змісту:
"Ці Правила не поширюються на звернення громадян, які надійшли на телефонну "гарячу лінію" органів державної виконавчої служби.";
пункт 3 після слів "встановленому Законом України
"Про виконавче провадження" (далі - Закон)" доповнити словами ", або які надійшли на телефонну "гарячу лінію" органів державної виконавчої служби".
3. Департаменту державної виконавчої служби Міністерства юстиції України (Кисельов М.) та Західному міжрегіональному управлінню Міністерства юстиції (Васильчук В.) вжити заходів для забезпечення реалізації цього наказу.
4. Директорату правосуддя та кримінальної юстиції Міністерства юстиції України (Олійник О.) подати цей наказ на державну реєстрацію відповідно до Указу Президента України від 03 жовтня 1992 року
№ 493 "Про державну реєстрацію нормативно-правових актів міністерств та інших органів виконавчої влади".
5. Цей наказ набирає чинності з дня його офіційного опублікування.
6. Пункт 1 цього наказу вводиться в дію з дня розміщення на вебсайті Міністерства юстиції України оголошення про початок функціонування телефонної "гарячої лінії" органів державної виконавчої служби.
7. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника Міністра юстиції України з питань виконавчої служби Гайченка А.
ПОГОДЖЕНО: Голова Державної архівної служби України Перший заступник Міністра цифрової трансформації України Генеральний директор державного підприємства "Національні інформаційні системи" Уповноважений Верховної Ради України з прав людини |
А. Хромов О. Вискуб О. Бережний Д. Лубінець |
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства
юстиції України
01 березня 2023 року № 805/5
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
01 березня 2023 р.
за № 376/39432
ПОРЯДОК
роботи телефонної "гарячої лінії" органів державної виконавчої служби
I. Загальні положення
1. Цей Порядок розроблено відповідно до
статті 40 Конституції України,
Закону України "Про виконавче провадження", Указу Президента України від 07 лютого 2008 року
№ 109 "Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування" з метою забезпечення належної комунікації органів державної виконавчої служби з фізичними та юридичними особами з питань примусового виконання судових рішень та рішень інших органів (посадових осіб).
2. Цей Порядок визначає механізм організації роботи телефонної "гарячої лінії" органів державної виконавчої служби (далі - телефонна "гаряча лінія"), прийому, розгляду та надання засобами телефонного зв’язку відповідей на звернення, що надходять на телефонну "гарячу лінію".
3. Під зверненнями у цьому Порядку слід розуміти викладені в усній формі під час звернення на телефонну "гарячу лінію": клопотання фізичних та юридичних осіб про надання довідково-консультативної допомоги з питань примусового виконання рішень; клопотання фізичних осіб - сторін виконавчого провадження, заявлені в рамках виконавчого провадження.
4. Посадові особи, які забезпечують роботу телефонної "гарячої лінії", у своїй діяльності керуються
Конституцією України, законами України
"Про органи та осіб, які здійснюють примусове виконання судових рішень і рішень інших органів",
"Про виконавче провадження",
"Про державну службу",
Положенням про міжрегіональні управління Міністерства юстиції України, затвердженим наказом Міністерства юстиції України від 23 червня 2011 року № 1707/5, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 23 червня 2011 року за № 759/19497 (у редакції наказу Міністерства юстиції України від 20 вересня 2022 року № 3959/5),
Типовим положенням про управління забезпечення примусового виконання рішень міжрегіональних управлінь Міністерства юстиції України,
Типовим положенням про відділ державної виконавчої служби міжрегіональних управлінь Міністерства юстиції України, затвердженими наказом Міністерства юстиції України від 20 квітня 2016 року № 1183/5, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 22 квітня 2016 року за №№ 617/28747, 618/28748, іншими нормативно-правовими актами та цим Порядком.
5. Організацію роботи телефонної "гарячої лінії" забезпечує орган державної виконавчої служби, визначений Міністерством юстиції України.
Адреса органу державної виконавчої служби, що забезпечує організацію роботи телефонної "гарячої лінії", та єдиний номер телефону "гарячої лінії" публікуються на вебсайті Міністерства юстиції України та вебсайтах міжрегіональних управлінь Міністерства юстиції України.
6. Прийом дзвінків телефонною "гарячою лінією" здійснюється щодня (крім вихідних та святкових днів) у робочий час відповідно до режиму роботи відповідного органу державної виконавчої служби.
II. Основні завдання телефонної "гарячої лінії" органів державної виконавчої служби
1. Надання засобами телефонного зв’язку довідково-консультативної допомоги з питань примусового виконання рішень, що не потребують додаткового вивчення.
2. Надання засобами телефонного зв’язку інформації з автоматизованої системи виконавчого провадження фізичній особі - стороні виконавчого провадження, яке перебуває (перебувало) на виконанні в органах державної виконавчої служби, за умови її ідентифікації в порядку, визначеному
Положенням про автоматизовану систему виконавчого провадження, затвердженим наказом Міністерства юстиції України від 05 серпня 2016 року № 2432/5, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 12 серпня 2016 року за № 1126/29256.
................Перейти до повного тексту