- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Наказ
МІНІСТЕРСТВО ТРАНСПОРТУ ТА ЗВ'ЯЗКУ УКРАЇНИ
НАКАЗ
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
22 квітня 2008 р.
за № 349/15040
Про встановлення аеропортових зборів за обслуговування повітряних суден і пасажирів у державному підприємстві "Міжнародний аеропорт "Бориспіль"
Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 25.12.96
№ 1548 "Про встановлення повноважень органів виконавчої влади та виконавчих органів міських рад щодо регулювання цін (тарифів)" та рекомендацій Міжнародної організації цивільної авіації (ІКАО)
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити аеропортові збори за обслуговування повітряних суден і пасажирів у державному підприємстві "Міжнародний аеропорт "Бориспіль" (додаються).
2. Державній авіаційній адміністрації (Овчинников О.В.):
2.1. Забезпечити подання цього наказу до Міністерства юстиції України в установленому порядку на державну реєстрацію.
2.2. Довести цей наказ до відома керівників авіапідприємств цивільної авіації України для використання в роботі.
3. Визнати таким, що втратив чинність,
наказ Державіаслужби від 30.01.2006 № 62 "Про затвердження аеропортових зборів за обслуговування повітряних суден і пасажирів у Державному міжнародному аеропорту "Бориспіль", зареєстрований в Міністерстві юстиції України 22.02.2006 за № 162/12036.
4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника Міністра - голову Державіаадміністрації Давидова О.М.
ПОГОДЖЕНО: Міністр економіки Голова Державного комітету України з питань регуляторної політики та підприємництва |
Б. Данилишин К.О. Ващенко |
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Мінтрансзв'язку
26.03.2008 № 337
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
22 квітня 2008 р.
за № 349/15040
АЕРОПОРТОВІ ЗБОРИ
за обслуговування повітряних суден і пасажирів у державному підприємстві "Міжнародний аеропорт "Бориспіль"
I. Загальні положення
За аеропортове обслуговування повітряних суден (далі - ПС) і пасажирів, пов'язане із забезпеченням: посадки-зльоту ПС, обслуговування пасажирів в аеровокзалі, наднормативної стоянки ПС, авіаційної безпеки, стягуються аеропортові збори.
II. Аеропортові збори
2.1. Збір за посадку-зліт ПС
Збір за посадку-зліт ПС установлюється за кожну тонну максимальної злітної маси (далі - МЗМ) ПС, зазначеної у посвідченні про придатність його до виконання польотів, залежно від виду сполучення та відшкодовує витрати експлуатанта аеропорту (аеродрому) на використання, утримання та розвиток об’єктів і спеціальних засобів, призначених для забезпечення посадки-зльоту ПС, зокрема льотної смуги, руліжних доріжок з прилеглою ґрунтовою частиною, дренажної системи, світлосигнальної системи, засобів зв’язку між наземною станцією та ПС, а також на орнітологічне, радіотехнічне забезпечення польотів ПС та комплекс заходів аварійно-рятувального та протипожежного забезпечення польотів, швидкої медичної допомоги і нормативної стоянки ПС.
( Абзац другий пункту 2.1 розділу II в редакції Наказу Міністерства інфраструктури
№ 398 від 31.08.2018 )
2.1.1. Збір для опублікування у міжнародних авіаційних довідниках становить:
для міжнародних сполучень:
- 10,50 дол. США за 1 тонну МЗМ ПС;
для внутрішніх сполучень:
- 1,05 дол. США за 1 тонну МЗМ ПС.
2.1.2. Збір за посадку-зліт ПС, який стягується аеропортом з користувача, становить:
( Абзац перший підпункту 2.1.2 пункту 2.1 розділу II в редакції Наказу Міністерства інфраструктури
№ 398 від 31.08.2018 )
Загальна кількість рейсів авіаперевізника, відправлених та прибулих з/в аеропорту за місяць, одиниць |
Для міжнародних сполучень, дол. США за 1 тонну МЗМ ПС |
Для внутрішніх сполучень, дол. США за 1 тонну МЗМ ПС |
період з 1 квітня до 31 жовтня |
період з 1 листопада до 31 березня |
до 300 включно |
до 250 включно |
10,50 |
1,05 |
від 301 до 400 |
від 251 до 350 |
9,45 |
1,05 |
від 401 до 500 |
від 351 до 450 |
8,40 |
1,05 |
від 501 |
від 451 |
7,35 |
1,05 |
Якщо посадка та/або зліт здійснюються в нічний час, збір збільшується на 24 відсотки.
Розмір збору визначається з урахуванням нічного часу.
Нічний час установлюється у таких межах (час місцевий):
з 1 квітня до 30 вересня - з 20.00 до 06.00 включно;
з 1 жовтня до 31 березня - з 18.00 до 08.00 включно.
При виконанні тренувальних, тестових, випробувальних, технічних польотів, які здійснюються відповідно до чинних нормативно-правових актів, що регламентують виконання польотів, кожне заходження на посадку враховується з коефіцієнтом 0,2 до денного розміру збору за посадку-зліт ПС, але якщо при цьому включається світлосигнальна система, то кожне заходження враховується з коефіцієнтом 0,5 до денного розміру збору за посадку-зліт ПС, навіть коли літак не торкається поверхні злітно-посадкової смуги (далі - ЗПС).
Якщо посадка-зліт ПС в аеропорту здійснюється згідно з призначенням на регулярну або чартерну повітряну лінію, посадка за міжнародним рейсом, а виліт за внутрішнім або навпаки (із відповідною зміною номера рейсу), то збір за посадку-зліт визначається у розмірі 50 відсотків від суми зборів згідно з видами сполучень.
До збору за посадку-зліт застосовується коефіцієнт 0,5:
при здійсненні технічної посадки ПС без зміни комерційного завантаження;
при здійсненні посадки ПС у зв'язку з метеорологічними умовами;
при поверненні літака до аеропорту зльоту протягом 40 хвилин після зльоту у зв'язку з авіаційною подією;
якщо для здійснення посадки та зльоту ПС з максимально дозволеною злітною масою до 6 тонн включно не використовується штучна ЗПС.
Від сплати збору за посадку-зліт ПС звільняються рейси під літерою "А", а також польоти з метою обльоту авіаційної техніки, тренувальні, випробувальні та перегінні польоти для забезпечення виконання рейсів під літерою "А".
2.2. Збір за обслуговування пасажирів в аеровокзалі
Збір за обслуговування пасажирів в аеровокзалі встановлюється за одного відправленого пасажира залежно від виду сполучення та відшкодовує витрати експлуатанта аеропорту (аеродрому) на використання, утримання та розвиток пасажирського терміналу для обслуговування пасажирів під час відправлення/прибуття/трансферу (за винятком комерційних площ, що підлягають здаванню в оренду, залів та зон підвищеного комфорту) та осіб, які зустрічають і проводжають пасажирів, а також обладнання для забезпечення обслуговування пасажирів та багажу в аеровокзалі (за винятком авіамостів), а також створення умов для проходження митного та паспортного контролю, забезпечення належного доступу до послуг пасажирів з обмеженими фізичними можливостями або осіб з інвалідністю, користування наземними транспортними засобами аеропорту, які відносяться до забезпечення доступу пасажирів до будівлі аеровокзалу (автобуси та/або інші види транспорту для трансферу пасажирів між терміналами аеропорту).
( Абзац другий пункту 2.2 розділу II в редакції Наказу Міністерства інфраструктури
№ 398 від 31.08.2018 )
Збір за обслуговування пасажирів в аеровокзалі для опублікування в системах бронювання та для користувача становить:
( Абзац третій пункту 2.2 розділу II в редакції Наказу Міністерства інфраструктури
№ 398 від 31.08.2018 )
для міжнародних сполучень:
( Абзац четвертий пункту 2.2 розділу II в редакції Наказу Міністерства інфраструктури
№ 211 від 13.06.2017 )
................Перейти до повного тексту