1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Наказ


ДЕРЖАВНА СЛУЖБА УКРАЇНИ З НАГЛЯДУ
ЗА ЗАБЕЗПЕЧЕННЯМ БЕЗПЕКИ АВІАЦІЇ
Н А К А З
30.01.2006 N 62
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
22 лютого 2006 р.
за N 162/12036
( Наказ втратив чинність на підставі Наказу Міністерства транспорту та зв'язку N 337 від 26.03.2008 )
Про затвердження аеропортових зборів за обслуговування повітряних суден і пасажирів у Державному міжнародному аеропорту "Бориспіль"
Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 25 грудня 1996 р. N 1548 "Про встановлення повноважень органів виконавчої влади та виконавчих органів міських рад щодо регулювання цін (тарифів)" та рекомендацій Міжнародної організації цивільної авіації (ІКАО)
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити аеропортові збори за обслуговування повітряних суден і пасажирів у Державному міжнародному аеропорту "Бориспіль" (додаються).
2. Державному міжнародному аеропорту "Бориспіль" здійснити до 15 березня 2006 року взаєморозрахунки між аеропортом та авіаперевізниками за 2005 рік згідно з умовами, діючими у 2004-2005 роках.
3. Департаменту фінансово-економічного регулювання (Зеленков В.І.):
3.1. Забезпечити реєстрацію цього наказу в Міністерстві юстиції України в установленому порядку.
3.2. Довести цей наказ до відома керівників авіапідприємств цивільної авіації України для використання в роботі.
4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника Голови Давидова О.М.
Голова Державіаслужби
ПОГОДЖЕНО:
В.о. Міністра економіки України
Голова Державного комітету України
з питань регуляторної політики
та підприємництва
М.О.Марченко

А.А.Максюта


А.В.Дашкевич
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Державіаслужби
30.01.2006 N 62
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
22 лютого 2006 р.
за N 162/12036
АЕРОПОРТОВІ ЗБОРИ
за обслуговування повітряних суден і пасажирів у Державному міжнародному аеропорту "Бориспіль"
1. За аеропортове обслуговування повітряних суден (далі - ПС) і пасажирів, пов'язане із забезпеченням: посадки-зльоту ПС, обслуговування пасажирів в аеровокзалі, наднормативної стоянки ПС, авіаційної безпеки, стягуються аеропортові збори.
2. Аеропортові збори
2.1. Збір за посадку-зліт ПС
Збір за посадку-зліт ПС установлюється за кожну тонну максимальної злітної маси (далі - МЗМ) ПС, указаної у посвідченні про придатність його до виконання польотів, залежно від виду сполучення.
2.1.1. Збір для опублікування у міжнародних авіаційних довідниках становить:
для міжнародних сполучень:
- 10,50 дол. США за 1 тонну МЗМ ПС;
для внутрішніх сполучень:
- 1,05 дол. США за 1 тонну МЗМ ПС.
2.1.2. Збір за посадку-зліт ПС, який стягується аеропортом з авіаперевізників, становить:
Загальна кількість рейсів
авіаперевізника, відправлених та
прибулих з/в аеропорту за місяць,
одиниць
Для
міжнародних
сполучень,
дол. США за
1 тонну
МЗМ ПС
Для внутрішніх
сполучень,
дол. США за
1 тонну
МЗМ ПС
період з 1 квітня
до 31 жовтня
період з
1 листопада до
31 березня
до 300 включно до 250 включно 10,50 1,05
від 301 до 400 від 251 до 350 9,45 1,05
від 401 до 500 від 351 до 450 8,40 1,05
від 501 від 451 7,35 1,05
Якщо посадка та/або зліт здійснюються в нічний час, збір збільшується на 24 відсотки.
Розмір збору визначається з урахуванням нічного часу.
Нічний час установлюється у таких межах (час місцевий):
з 1 квітня до 30 вересня - з 20.00 до 06.00 включно;
з 1 жовтня до 31 березня - з 18.00 до 08.00 включно.
При виконанні тренувальних, тестових, випробувальних, технічних польотів, які здійснюються відповідно до чинних нормативно-правових актів, що регламентують виконання польотів, кожне заходження на посадку враховується з коефіцієнтом 0,2 до денного розміру збору за посадку-зліт ПС, але якщо при цьому включається світлосигнальна система, то кожний захід ураховується з коефіцієнтом 0,5 до денного розміру збору за посадку-зліт ПС, навіть коли літак не торкається поверхні злітно-посадкової смуги (далі - ЗПС).
Якщо посадка-зліт ПС в аеропорту здійснюється згідно з призначенням на регулярну або чартерну повітряну лінію, посадка за міжнародним рейсом, а виліт за внутрішнім або навпаки (із відповідною зміною номера рейсу), то збір за посадку-зліт визначається у розмірі 50 відсотків від суми зборів згідно з видами сполучень.
До збору за посадку-зліт застосовується коефіцієнт 0,5:
при здійсненні технічної посадки ПС без зміни комерційного завантаження;
при здійсненні посадки ПС у зв'язку з метеорологічними умовами;
при поверненні літака до аеропорту зльоту протягом 40 хвилин після зльоту у зв'язку з авіаційною подією;
якщо для здійснення посадки та зльоту ПС з максимально дозволеною злітною масою до 6 тонн включно не використовується штучна ЗПС.
Від сплати збору за посадку-зліт ПС звільняються рейси під літерою "А", а також польоти з метою обльоту авіаційної техніки, тренувальні, випробувальні та перегінні польоти для забезпечення виконання рейсів під літерою "А".
2.2. Збір за обслуговування пасажирів в аеровокзалі
Збір за обслуговування пасажирів в аеровокзалі встановлюється за одного відправленого пасажира залежно від виду сполучення.
2.2.1. Збір за обслуговування пасажирів в аеровокзалі для опублікування в системах бронювання становить:
для міжнародних сполучень:
- 13,00 дол. США за кожного відправленого пасажира;

................
Перейти до повного тексту