- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Наказ
ДЕРЖАВНА СЛУЖБА УКРАЇНИ З НАГЛЯДУ
ЗА ЗАБЕЗПЕЧЕННЯМ БЕЗПЕКИ АВІАЦІЇ
Н А К А З
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
22 лютого 2006 р.
за N 162/12036
( Наказ втратив чинність на підставі Наказу Міністерства
транспорту та зв'язку
N 337 від 26.03.2008 )
Про затвердження аеропортових зборів за обслуговування повітряних суден і пасажирів у Державному міжнародному аеропорту "Бориспіль"
Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 25 грудня 1996 р.
N 1548 "Про встановлення повноважень органів виконавчої влади та виконавчих органів міських рад щодо регулювання цін (тарифів)" та рекомендацій Міжнародної організації цивільної авіації (ІКАО)
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити аеропортові збори за обслуговування повітряних суден і пасажирів у Державному міжнародному аеропорту "Бориспіль" (додаються).
2. Державному міжнародному аеропорту "Бориспіль" здійснити до 15 березня 2006 року взаєморозрахунки між аеропортом та авіаперевізниками за 2005 рік згідно з умовами, діючими у 2004-2005 роках.
3. Департаменту фінансово-економічного регулювання (Зеленков В.І.):
3.1. Забезпечити реєстрацію цього наказу в Міністерстві юстиції України в установленому порядку.
3.2. Довести цей наказ до відома керівників авіапідприємств цивільної авіації України для використання в роботі.
4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника Голови Давидова О.М.
Голова Державіаслужби ПОГОДЖЕНО: В.о. Міністра економіки України Голова Державного комітету України з питань регуляторної політики та підприємництва | М.О.Марченко А.А.Максюта А.В.Дашкевич |
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Державіаслужби
30.01.2006 N 62
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
22 лютого 2006 р.
за N 162/12036
АЕРОПОРТОВІ ЗБОРИ
за обслуговування повітряних суден і пасажирів у Державному міжнародному аеропорту "Бориспіль"
1. За аеропортове обслуговування повітряних суден (далі - ПС) і пасажирів, пов'язане із забезпеченням: посадки-зльоту ПС, обслуговування пасажирів в аеровокзалі, наднормативної стоянки ПС, авіаційної безпеки, стягуються аеропортові збори.
2. Аеропортові збори
2.1. Збір за посадку-зліт ПС
Збір за посадку-зліт ПС установлюється за кожну тонну максимальної злітної маси (далі - МЗМ) ПС, указаної у посвідченні про придатність його до виконання польотів, залежно від виду сполучення.
2.1.1. Збір для опублікування у міжнародних авіаційних довідниках становить:
для міжнародних сполучень:
- 10,50 дол. США за 1 тонну МЗМ ПС;
для внутрішніх сполучень:
- 1,05 дол. США за 1 тонну МЗМ ПС.
2.1.2. Збір за посадку-зліт ПС, який стягується аеропортом з авіаперевізників, становить:
Загальна кількість рейсів авіаперевізника, відправлених та прибулих з/в аеропорту за місяць, одиниць |
Для міжнародних сполучень, дол. США за 1 тонну МЗМ ПС |
Для внутрішніх сполучень, дол. США за 1 тонну МЗМ ПС |
період з 1 квітня до 31 жовтня |
період з 1 листопада до 31 березня |
до 300 включно |
до 250 включно |
10,50 |
1,05 |
від 301 до 400 |
від 251 до 350 |
9,45 |
1,05 |
від 401 до 500 |
від 351 до 450 |
8,40 |
1,05 |
від 501 |
від 451 |
7,35 |
1,05 |
Якщо посадка та/або зліт здійснюються в нічний час, збір збільшується на 24 відсотки.
Розмір збору визначається з урахуванням нічного часу.
Нічний час установлюється у таких межах (час місцевий):
з 1 квітня до 30 вересня - з 20.00 до 06.00 включно;
з 1 жовтня до 31 березня - з 18.00 до 08.00 включно.
При виконанні тренувальних, тестових, випробувальних, технічних польотів, які здійснюються відповідно до чинних нормативно-правових актів, що регламентують виконання польотів, кожне заходження на посадку враховується з коефіцієнтом 0,2 до денного розміру збору за посадку-зліт ПС, але якщо при цьому включається світлосигнальна система, то кожний захід ураховується з коефіцієнтом 0,5 до денного розміру збору за посадку-зліт ПС, навіть коли літак не торкається поверхні злітно-посадкової смуги (далі - ЗПС).
Якщо посадка-зліт ПС в аеропорту здійснюється згідно з призначенням на регулярну або чартерну повітряну лінію, посадка за міжнародним рейсом, а виліт за внутрішнім або навпаки (із відповідною зміною номера рейсу), то збір за посадку-зліт визначається у розмірі 50 відсотків від суми зборів згідно з видами сполучень.
До збору за посадку-зліт застосовується коефіцієнт 0,5:
при здійсненні технічної посадки ПС без зміни комерційного завантаження;
при здійсненні посадки ПС у зв'язку з метеорологічними умовами;
при поверненні літака до аеропорту зльоту протягом 40 хвилин після зльоту у зв'язку з авіаційною подією;
якщо для здійснення посадки та зльоту ПС з максимально дозволеною злітною масою до 6 тонн включно не використовується штучна ЗПС.
Від сплати збору за посадку-зліт ПС звільняються рейси під літерою "А", а також польоти з метою обльоту авіаційної техніки, тренувальні, випробувальні та перегінні польоти для забезпечення виконання рейсів під літерою "А".
2.2. Збір за обслуговування пасажирів в аеровокзалі
Збір за обслуговування пасажирів в аеровокзалі встановлюється за одного відправленого пасажира залежно від виду сполучення.
2.2.1. Збір за обслуговування пасажирів в аеровокзалі для опублікування в системах бронювання становить:
для міжнародних сполучень:
- 13,00 дол. США за кожного відправленого пасажира;
................Перейти до повного тексту