1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Наказ


МІНІСТЕРСТВО ВНУТРІШНІХ СПРАВ УКРАЇНИ
НАКАЗ
17.02.2017 № 133
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
14 березня 2017 р.
за № 347/30215
Про затвердження Змін до Інструкції з оформлення матеріалів про адміністративні правопорушення Державною міграційною службою України
Відповідно до статей 259 - 261 Кодексу України про адміністративні правопорушення та з метою приведення нормативно-правових актів Міністерства внутрішніх справ України у відповідність до вимог чинного законодавства України, а також удосконалення процедури оформлення матеріалів про адміністративні правопорушення
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Зміни до Інструкції з оформлення матеріалів про адміністративні правопорушення Державною міграційною службою України, затвердженої наказом Міністерства внутрішніх справ України від 28 серпня 2013 року № 825, зареєстрованої в Міністерстві юстиції України 25 вересня 2013 року за № 1654/24186, що додаються.
2. Департаменту формування політики щодо підконтрольних Міністрові органів влади та моніторингу МВС (Боднар В.Є.) забезпечити подання цього наказу на державну реєстрацію до Міністерства юстиції України в установленому порядку.
3. Цей наказ набирає чинності з дня його офіційного опублікування.
4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на Голову Державної міграційної служби України Соколюка М.Ю.
Міністр А.Б. Аваков
ПОГОДЖЕНО:
Голова Державної
міграційної служби України


М.Ю. Соколюк
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства
внутрішніх справ України
17.02.2017 № 133
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
14 березня 2017 р.
за № 347/30215
ЗМІНИ
до Інструкції з оформлення матеріалів про адміністративні правопорушення Державною міграційною службою України
( Див. текст Інструкції з оформлення матеріалів про адміністративні правопорушення Державною міграційною службою України )
1. У розділі І:
1) у пункті 1.2 слово "матеріалів" замінити словом "справ", а слово "протоколи" замінити словами "протоколи про адміністративне правопорушення, протоколи про адміністративне затримання";
2) перше речення пункту 1.4 викласти в такій редакції: "1.4. Якщо правопорушення вчинено кількома особами, протокол про адміністративне правопорушення (далі - протокол про правопорушення), протокол про адміністративне затримання (далі - протокол про затримання) складаються на кожну особу окремо.".
2. У розділі ІІ:
1) у пункті 2.1:
абзац перший викласти в такій редакції:
"2.1. Складати протоколи про правопорушення та протоколи про затримання, а також у передбачених законодавством випадках доставляти осіб, які порушили правила перебування в Україні та транзитного проїзду через її територію, у приміщення ДМС, її територіальних органів і територіальних підрозділів, до поліції, до пунктів тимчасового перебування іноземців та осіб без громадянства, які незаконно перебувають в Україні, мають право уповноважені посадові особи головних управлінь (управлінь) ДМС в Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві та Севастополі, управлінь (відділів, секторів) міграційної служби у районах, районах у містах, містах обласного, республіканського (Автономної Республіки Крим) значення, які є державними службовцями (далі - уповноважені посадові особи).";
абзац другий після слів "передбачених статтями" доповнити цифрами "185-3";
доповнити новим абзацом такого змісту:
"Протоколи про правопорушення не складаються у випадках, передбачених статтею 258 КУпАП .";
2) пункт 2.2 викласти у такій редакції:
"2.2. Протокол про правопорушення складається на бланку, який містить серію та номер, наскрізну нумерацію в межах відповідного органу ДМС, у двох примірниках, один з яких під підпис вручається особі, яка притягається до адміністративної відповідальності; викладається державною мовою; заповнюється розбірливим почерком або за допомогою друкованих засобів.
Після заповнення за допомогою друкованих засобів протокол про правопорушення надається уповноваженою посадовою особою, яка його заповнювала, особі, яка притягається до адміністративної відповідальності, для перевірки правильності внесених до нього відомостей. У разі виявлення у протоколі про правопорушення помилок уповноважена посадова особа, яка його заповнювала, вносить до нього відповідні виправлення.
Після перевірки внесених до протоколу про правопорушення відомостей особа, яка притягається до адміністративної відповідальності, підтверджує правильність таких відомостей власним підписом.";
3) пункт 2.4 викласти в такій редакції:
"2.4. У разі відсутності в особи, яка притягається до адміністративної відповідальності, паспортного або іншого документа, що посвідчує особу, у відповідній графі вказуються відомості, отримані з Єдиного державного демографічного реєстру або з обліків ДМС.
Якщо за вказаними обліками інформація про особу відсутня, такі відомості зазначаються зі слів особи в протоколі про правопорушення, а також у довідці про особу (додаток 2), яка оформляється та долучається до матеріалів справи.";
4) пункт 2.6 викласти в такій редакції:
"2.6. У разі коли особа, яка притягається до адміністративної відповідальності, не володіє мовою, якою ведеться провадження, протокол про правопорушення складається за участю перекладача.";
5) пункт 2.10 викласти в такій редакції:
"2.10. Уповноважені посадові особи можуть здійснити адміністративне затримання на підставах та на строки, передбачені статтями 260 та 263 КУпАП, про що складається протокол про адміністративне затримання (додаток 3).";
6) доповнити розділ новими пунктами 2.11-2.17 такого змісту:
"2.11. Протокол про затримання складається на бланку, який містить серію та номер, наскрізну нумерацію в межах відповідного органу ДМС; викладається державною мовою; заповнюється розбірливим почерком або за допомогою друкованих засобів.
Після заповнення за допомогою друкованих засобів протокол про затримання надається уповноваженою посадовою особою, яка його заповнювала, затриманій особі для перевірки правильності внесених до нього відомостей. У разі виявлення у протоколі про затримання помилок уповноважена посадова особа, яка його заповнювала, вносить до нього відповідні виправлення.
Після перевірки внесених до протоколу про затримання відомостей затримана особа підтверджує правильність таких відомостей власним підписом.
2.12. У разі відсутності в затриманої особи паспортного або іншого документа, що посвідчує особу, у відповідній графі вказуються відомості, отримані з Єдиного державного демографічного реєстру або з обліків ДМС.
Якщо за вказаними обліками інформація про особу відсутня, такі відомості зазначаються зі слів затриманої особи в протоколі про затримання, а також у довідці про особу (додаток 2), яка оформляється та долучається до матеріалів справи.
2.13. Уповноважена посадова особа зобов’язана надати затриманій особі можливість негайно повідомити про своє затримання та місцеперебування родичів, а також на прохання затриманої особи повідомити адміністрацію за місцем її роботи чи навчання.
У разі якщо в затриманої особи немає родичів або вона відмовляється повідомляти їх про своє затримання, а також якщо немає місця роботи чи навчання, про це робиться відповідна відмітка в протоколі про затримання.
2.14. Про адміністративне затримання особи уповноважені посадові особи інформують відповідний Центр з надання безоплатної вторинної правової допомоги відповідно до Порядку інформування центрів з надання безоплатної вторинної правової допомоги про випадки затримання, адміністративного арешту або застосування запобіжного заходу у вигляді тримання під вартою, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 28 грудня 2011 року № 1363, крім випадків, якщо особа захищає себе особисто чи запросила захисника.
2.15. Про адміністративне затримання особи на строк до трьох діб протягом двадцяти чотирьох годин з моменту затримання письмово повідомляється прокурор.
2.16. Уповноважені посадові особи можуть здійснити особистий огляд, огляд речей та вилучення речей і документів затриманої особи на підставах та в порядку, передбачених статтями 260, 264, 265 КУпАП, про що робиться відповідний запис у протоколі про затримання.

................
Перейти до повного тексту