1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Наказ


МІНІСТЕРСТВО ЮСТИЦІЇ УКРАЇНИ
НАКАЗ
11.03.2015 № 339/5
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
13 березня 2015 р.
за № 283/26728
( Наказ втратив чинність на підставі Наказу Міністерства юстиції № 1332/5 від 06.05.2016 )
Про затвердження Порядку розгляду питань, пов’язаних з призначенням на посади начальників та перших заступників начальників головних територіальних управлінь юстиції Міністерства юстиції України в Автономній Республіці Крим, в областях, містах Києві та Севастополі
Відповідно до вимог Порядку призначення на посади та звільнення з посад керівників територіальних органів міністерств та інших центральних органів виконавчої влади, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25 січня 2012 року № 45, Порядку проведення конкурсу на заміщення вакантних посад державних службовців, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 15 лютого 2002 року № 169, та з метою залучення висококваліфікованих фахівців для роботи на керівних посадах головних територіальних управлінь юстиції
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Порядок розгляду питань, пов’язаних з призначенням на посади начальників та перших заступників начальників головних територіальних управлінь юстиції Міністерства юстиції України в Автономній Республіці Крим, в областях, містах Києві та Севастополі, що додається.
2. Визнати таким, що втратив чинність, наказ Міністерства юстиції України від 01 липня 2011 року № 1776/5 "Про затвердження Порядку розгляду питань, пов’язаних з призначенням на посади заступників начальників головних управлінь юстиції Міністерства юстиції України в Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві та Севастополі", зареєстрований у Міністерстві юстиції України 04 липня 2011 року за № 806/19544.
3. Департаменту кадрової роботи та державної служби (Грибань С.О.) подати цей наказ на державну реєстрацію відповідно до Указу Президента України від 03 жовтня 1992 року № 493 "Про державну реєстрацію нормативно-правових актів міністерств та інших органів виконавчої влади".
4. Цей наказ набирає чинності з дня його офіційного опублікування.
5. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника Міністра Севостьянову Н.І.
Міністр П. Петренко
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ
Міністерства юстиції України
11.03.2015 № 339/5
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
13 березня 2015 р.
за № 283/26728
ПОРЯДОК
розгляду питань, пов’язаних з призначенням на посади начальників та перших заступників начальників головних територіальних управлінь юстиції Міністерства юстиції України в Автономній Республіці Крим, в областях, містах Києві та Севастополі
1. Цей Порядок застосовується під час розгляду питань щодо призначення на посади начальників та перших заступників начальників головних територіальних управлінь юстиції Міністерства юстиції України в Автономній Республіці Крим, в областях, містах Києві та Севастополі (далі – головне територіальне управління юстиції).
2. Начальники головних територіальних управлінь юстиції призначаються на посади Міністром юстиції України згідно зі статтями 8 та 13 Закону України "Про центральні органи виконавчої влади" , Положенням про Міністерство юстиції України, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 02 липня 2014 року № 228.
Начальник Головного територіального управління юстиції Міністерства юстиції України в Автономній Республіці Крим призначається на посаду та звільняється з посади Міністром юстиції України за погодженням з Верховною Радою Автономної Республіки Крим.
Начальники головних територіальних управлінь юстиції в областях, містах Києві та Севастополі призначаються на посади Міністром юстиції України за погодженням з головами відповідних місцевих державних адміністрацій.
Перший заступник начальника Головного територіального управління юстиції Міністерства юстиції України в Автономній Республіці Крим призначається на посаду Міністром юстиції України за погодженням з Головою Верховної Ради Автономної Республіки Крим та Головою Ради міністрів Автономної Республіки Крим.
Перші заступники начальників головних територіальних управлінь юстиції в областях, містах Києві та Севастополі призначаються на посади Міністром юстиції України.
Кваліфікаційні вимоги до зайняття посад начальників та перших заступників начальників головних територіальних управлінь юстиції встановлюються Міністром юстиції України.
При заміщенні посад кандидатами (докторами) наук враховується відповідність спеціальності, за якою захищено дисертацію, завданням та функціям головного територіального управління юстиції.
3. З метою набуття практичного досвіду, перевірки професійного рівня і ділових якостей кандидата на посаду начальника або першого заступника начальника головного територіального управління юстиції Міністерством юстиції може бути організоване його стажування відповідно до Положення про порядок стажування у державних органах, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 01 грудня 1994 року № 804.
4. У разі наявності вакантної посади начальника головного територіального управління юстиції Міністр юстиції протягом одного місяця після утворення вакантної посади обирає кандидата на посаду з кадрового резерву або такого, що пройшов стажування, чи приймає рішення про оголошення конкурсу на її заміщення.
5. У разі прийняття Міністром юстиції рішення про оголошення конкурсу на заміщення вакантної посади начальника або першого заступника начальника головного територіального управління юстиції подання кандидатами документів та конкурсний відбір здійснюються відповідно до Порядку проведення конкурсу на заміщення вакантних посад державних службовців, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 15 лютого 2002 року № 169.
Особи, які бажають взяти участь у конкурсі, подають до конкурсної комісії Міністерства юстиції такі документи:
заяву про участь у конкурсі, у якій зазначається про ознайомлення заявника із встановленими законодавством обмеженнями щодо прийняття на державну службу та проходження державної служби;
заповнену особову картку ( форма № П-2ДС) з відповідними додатками;
дві фотокартки розміром 4 х 6 см;
копії документів про освіту, підвищення кваліфікації, присвоєння вченого звання, присудження наукового ступеня;
декларацію про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за минулий рік за формою, передбаченою Законом України "Про засади запобігання і протидії корупції" ;
копію документа, який посвідчує особу;
копію військового квитка (для військовослужбовців або військовозобов’язаних);
довідку про допуск до державної таємниці (у разі його наявності).
У разі визнання переможцем конкурсу кандидат подає до Департаменту кадрової роботи та державної служби додаткові документи, необхідні для вирішення питання про призначення та для формування особової справи.
За результатами конкурсу на посаду начальника головного територіального управління юстиції Міністр юстиції подає протягом двох тижнів Голові Ради міністрів Автономної Республіки Крим, голові відповідної місцевої державної адміністрації пропозицію щодо погодження призначення на посаду начальника головного територіального управління юстиції особи, яка є переможцем конкурсу.
Якщо призначення осіб на посади начальника або першого заступника начальника головного територіального управління юстиції здійснюється за результатами конкурсного відбору, Міністр юстиції України призначає таких осіб за рекомендацією Кадрової комісії Міністерства юстиції України в установленому порядку. Положення та персональний склад Кадрової комісії затверджуються Міністром юстиції України.
6. Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 17 червня 1994 року № 423 "Про деякі питання застосування статей 4, 15 і 27 Закону України "Про державну службу" призначення на посади третьої – сьомої категорій посад державних службовців органів виконавчої влади при просуванні по службі державного службовця, який зарахований до кадрового резерву чи пройшов стажування, а також прийняття на роботу державного службовця, який припинив державну службу у зв’язку з відставкою, може здійснюватися за рішенням Міністра юстиції без проведення конкурсу.
Обрання Міністром юстиції кандидата на посаду начальника або першого заступника начальника головного територіального управління юстиції з кадрового резерву або такого, що пройшов стажування, здійснюється за результатами розгляду в Міністерстві юстиції документів особової справи кандидата та співбесід кандидата з Кадровою комісією Міністерства юстиції України.
Для розгляду Міністерством юстиції питання щодо призначення на посаду за визначеною цим пунктом процедурою кандидат подає до Міністерства юстиції такі документи:
власноручно написану заяву на ім’я Міністра юстиції України про призначення на посаду із зазначенням дати написання та процедури призначення;
особову картку ( форма № П-2ДС) з відповідними додатками;
дві кольорові фотокартки розміром 4 х 6 см та фотокартку в електронному форматі;
копії документів про освіту, науковий ступінь, вчене звання, підвищення кваліфікації, засвідчені підписом уповноваженої посадової особи та печаткою, із зазначенням дати засвідчення;
декларацію про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за минулий рік за формою, передбаченою Законом України "Про засади запобігання і протидії корупції" ;
підписані кандидатом власноручно попередження про встановлені законодавством України обмеження, пов'язані з прийняттям на державну службу та її проходженням, а також ознайомлення із Загальними правилами поведінки державного службовця, затвердженими наказом Головного управління державної служби України від 04 серпня 2010 року № 214, зареєстрованими в Міністерстві юстиції України 11 листопада 2010 року за № 1089/18384, за формами згідно з додатками 1, 2 до цього Порядку;
індивідуальний план стажування та доповідну записку про стажування з висновками керівника стажування (для осіб, які проходили стажування);
довідку про перебування у кадровому резерві (для осіб, зарахованих до кадрового резерву);
копії першої, другої та одинадцятої сторінок паспорта, засвідчені підписом уповноваженої посадової особи та печаткою;
копію трудової книжки, засвідчену підписом уповноваженої посадової особи та печаткою, із зазначенням дати засвідчення;
копію військового квитка (для військовозобов’язаних), засвідчену підписом уповноваженої посадової особи та печаткою;
витяг з послужного списку (для співробітників правоохоронних органів), засвідчений підписом уповноваженої посадової особи та печаткою;
згоду на обробку персональних даних за формою згідно з додатком 3 до цього Порядку;
копію документа, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків;
інформацію про працюючих у зазначеному органі близьких осіб за формою згідно з додатком 4 до цього Порядку;
інформацію про наявність (відсутність) корпоративних прав за формою згідно з додатком 5 до цього Порядку;
копії документів про надані пільги, засвідчені підписом уповноваженої посадової особи та печаткою;
повідомлення про проведену в іншому органі державної влади спеціальну перевірку відносно особи (якщо спеціальна перевірка проводилася раніше);
згоду на проведення спеціальної перевірки відомостей про претендента на посаду, пов’язану з виконанням функцій держави (крім випадків, передбачених пунктом 1-1 Порядку проведення спеціальної перевірки відомостей щодо осіб, які претендують на зайняття посад, пов’язаних із виконанням функцій держави або місцевого самоврядування , затвердженого Указом Президента України від 25 січня 2012 року № 33);
власноручно написану заяву на ім’я Міністра юстиції України про згоду на проведення перевірки, передбаченої Законом України "Про очищення влади" , за встановленою формою.

................
Перейти до повного тексту