- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Наказ
МІНІСТЕРСТВО ЮСТИЦІЇ УКРАЇНИ
Н А К А З
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
2 квітня 2003 р.
за N 254/7575
( Наказ втратив чинність на підставі Наказу
Міністерства юстиції
N 1926/5 від 17.08.2010 )
Про затвердження Положення про кваліфікаційну комісію органів реєстрації актів цивільного стану
1. Затвердити Положення про кваліфікаційну комісію органів реєстрації актів цивільного стану, що додається.
2. Вважати таким, що втрачає чинність, Положення про кваліфікаційну комісію органів реєстрації актів громадянського стану, затверджене наказом Міністерства юстиції України від 1 березня 2000 року
N 7/5 та зареєстроване в Міністерстві юстиції України 1 березня 2000 року за N 117/4338.
4. Директору Департаменту у справах цивільного стану громадян Кунді В.В. надіслати цей наказ Головному управлінню юстиції Міністерства юстиції України в Автономній Республіці Крим, обласним, Київському та Севастопольському міським управлінням юстиції для застосування в роботі.
5. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника Державного секретаря Міністерства юстиції України Єфіменка Л.В. та директора Департаменту у справах цивільного стану громадян Кунду В.В.
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства
юстиції України
26.03.2003 N 24/5
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
2 квітня 2003 р.
за N 254/7575
ПОЛОЖЕННЯ
про кваліфікаційну комісію органів реєстрації актів цивільного стану
1. Загальні положення
1.1. Це Положення регулює порядок організації та діяльності кваліфікаційної комісії органів реєстрації актів цивільного стану (далі - кваліфікаційна комісія).
1.2. Кваліфікаційні комісії утворюються в Головному управлінні юстиції Міністерства юстиції України в Автономній Республіці Крим, обласних, Київському та Севастопольському міських управліннях юстиції для визначення рівня професійної підготовки осіб, які мають намір працювати у відділах реєстрації актів цивільного стану на посадах керівників та спеціалістів.
1.3. Кваліфікаційна комісія створюється у складі семи чоловік, яку очолює заступник начальника Головного управління юстиції Міністерства юстиції України в Автономній Республіці Крим, обласного, Київського чи Севастопольського міського управління юстиції - начальник відділу реєстрації актів цивільного стану. До її складу входять також керівники відділів реєстрації актів цивільного стану районних, районних у містах, міських (міст обласного значення) управлінь юстиції.
1.4. Заступник голови та секретар кваліфікаційної комісії обираються на першому її засіданні.
Підготовка матеріалів до розгляду кваліфікаційною комісією, а також ведення діловодства покладаються на секретаря кваліфікаційної комісії.
1.5. Склад кваліфікаційної комісії затверджується відповідно наказом начальника Головного управління юстиції Міністерства юстиції України в Автономній Республіці Крим, обласного, Київського чи Севастопольського міського управління юстиції.
1.6. Строк повноважень кваліфікаційної комісії становить 5 років.
1.7. На час роботи кваліфікаційної комісії її члени звільняються від виконання основних службових обов'язків із збереженням середнього заробітку.
1.8. Організаційне забезпечення діяльності кваліфікаційної комісії здійснюється кадровою службою Головного управління юстиції Міністерства юстиції України в Автономній Республіці Крим, обласного, Київського чи Севастопольського міського управління юстиції.
1.9. Кваліфікаційна комісія користується штампом і печаткою відповідного управління юстиції, при якому утворена.
2. Повноваження кваліфікаційної комісії та порядок її роботи
2.1. Кваліфікаційна комісія відповідно до покладених на неї завдань:
розглядає заяви осіб, які мають намір працювати у відділах реєстрації актів цивільного стану на посадах керівників та спеціалістів;
приймає кваліфікаційні іспити;
складає висновок про визначення рівня професійної підготовки осіб, які мають намір працювати у відділах реєстрації актів цивільного стану на посадах керівників та спеціалістів (далі - висновок).
2.2. Засідання кваліфікаційної комісії є правочинним, якщо в ньому бере участь не менш як дві третини її членів.
2.3. Засідання комісії веде її голова або його заступник, а за їх відсутності - один із членів комісії, обраний для цього рішенням комісії.
2.4. Особи, заяви яких мають бути розглянуті, заздалегідь повідомляються про час та місце проведення засідання кваліфікаційної комісії. Кваліфікаційна комісія проводить співбесіду з кожною особою, яка має намір працювати у відділі реєстрації актів цивільного стану на посаді керівника або спеціаліста.
2.5. Засідання кваліфікаційної комісії проводяться в міру потреби при надходженні заяв осіб, які мають намір працювати у відділах реєстрації актів цивільного стану на посадах керівників та спеціалістів.
3. Розгляд заяв осіб, які мають намір працювати в органах реєстрації актів цивільного стану
3.1. Особи, які мають намір працювати у відділах реєстрації актів цивільного стану на посадах керівників та спеціалістів, подають на ім'я начальника Головного управління юстиції Міністерства юстиції України в Автономній Республіці Крим, обласного, Київського чи Севастопольського міського управління юстиції заяву про заняття посади, до якої додаються особова картка за формою П-2ДС, затвердженою наказом Державного комітету статистики від 26.12.95
N 343 "Про затвердження форми первинного обліку N П-2ДС та Інструкції по її заповненню", зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 28.12.95 за N 484/1020, автобіографія, копія документа про вищу юридичну освіту, копія паспорта, а також військового квитка для військовозобов'язаних. Особи, які працюють в управлінні юстиції, де оголошено конкурс на заміщення вакантних посад керівника та спеціалістів у відділі реєстрації актів цивільного стану, і бажають взяти в ньому участь, зазначених документів до заяви не додають.
3.2. Одержані документи кваліфікаційна комісія розглядає протягом місяця з дня їх надходження і, при потребі, направляє на стажування особу, яка має намір працювати у відділі реєстрації актів цивільного стану на посаді керівника або спеціаліста.
................Перейти до повного тексту