1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Наказ


МІНІСТЕРСТВО ТРАНСПОРТУ ТА ЗВ'ЯЗКУ УКРАЇНИ
Н А К А З
15.01.2008 N 36
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
21 березня 2008 р.
за N 235/14926
( Наказ втратив чинність на підставі Наказу Міністерства інфраструктури N 379 від 22.09.2015 )
Про затвердження Положення про функціонування центру даних дальньої ідентифікації та контролю місцезнаходження суден
( Із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства транспорту та зв'язку N 1040 від 08.10.2009 Наказом Міністерства інфраструктури N 487 від 01.11.2011 )
Відповідно до статей 3 і 10 Кодексу торговельного мореплавства та на виконання вимог Міжнародної конвенції з охорони людського життя на морі 1974 року з поправками, Міжнародного кодексу з охорони суден та портових засобів, а також з метою підвищення рівня безпеки мореплавства та охорони на морі
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Положення про функціонування центру даних дальньої ідентифікації та контролю місцезнаходження суден (далі - ЦД ДІКМС), що додається.
2. Державному департаменту морського і річкового транспорту (Кушніренко А.В.) у встановленому порядку подати цей наказ на державну реєстрацію до Міністерства юстиції України.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника Міністра Касапчука В.А.
Міністр
ПОГОДЖЕНО:
Перший заступник Голови
Антимонопольного комітету
України
Й.Вінський



Ю.Г.Кравченко
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства
транспорту та зв'язку
України
15.01.2008 N 36
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
21 березня 2008 р.
за N 235/14926
ПОЛОЖЕННЯ
про функціонування Центру даних дальньої ідентифікації та контролю місцезнаходження суден
( У тексті Положення слова "Укрморрічфлот" та "Мінтрансзв'язку" у всіх відмінках замінено відповідно словами "Укрморрічінспекція" та "Мінінфраструктури України" у відповідних відмінках згідно з Наказом Міністерства інфраструктури N 487 від 01.11.2011 )
I. Загальні положення
1.1. Це Положення визначає порядок створення, організації, функціонування Центру даних дальньої ідентифікації та контролю місцезнаходження суден (далі - ЦД ДІКМС) і регламентує умови підключення суден під Державним прапором України до ЦД ДІКМС.
1.2. ЦД ДІКМС створюється відповідно до вимог Правила V/19-1 Конвенції з охорони людського життя на морі 1974 року з поправками (далі - Конвенція СОЛАС-74), резолюцій Комітету з безпеки на морі (далі - КБМ) Міжнародної морської організації (далі - ІМО) MSC.202 (81) від 19.05.2006, MSC.210 (81) від 19.05.2006, MSC.211(81) від 19.05.2006 та Міжнародного кодексу з охорони суден та портових засобів(далі - Кодекс ОСПЗ).
1.3. Дія цього Положення розповсюджується на:
судна, що здійснюють плавання під Державним прапором України та підпадають під вимоги Правила V/19-1 Конвенції СОЛАС-74 (далі - судна прапора), окрім суден флоту рибної промисловості, які підпадають під сферу правового регулювання Конвенції ООН від 10.12.82 "Про збереження транскордонних рибних запасів і запасів далеко мігруючих риб та управління ними" та спрямованого на реалізацію Конвенції наказу Міністерства аграрної політики України від 25.12.2003 N 466 "Про утворення системи дистанційного контролю риболовних суден", зареєстрованому в Міністерстві юстиції України 30.12.2003 за N 1258/8579;
порти (портові засоби), що обслуговують судна, зазначені в Правилі V/19-1 Конвенції СОЛАС-74.
1.4. ЦД ДІКМС створюється на базі існуючої системи приймання сигналів від суднових систем тривожного сповіщення та системи супутникового моніторингу суден у структурі ДП "МОРКОМ" і є складовою міжнародної системи дальньої ідентифікації та контролю місцезнаходження суден.
1.5. Суднові системи дальньої ідентифікації та контролю місцезнаходження суден, які встановлюються на судна прапора, повинні мати схвалення типу відповідно до чинного законодавства.
1.6. У цьому Положенні скорочення, терміни й поняття вживаються в такому значенні:
дальня ідентифікація та контроль місцезнаходження суден (далі - ДІКМС) - міжнародна система, що створюється ІМО для глобальної ідентифікації та відстеження суден з метою підвищення рівнів безпеки мореплавства та охорони на морі. Порядок функціонування системи визначається Конвенцією СОЛАС-74 та відповідними резолюціями ІМО;
координатор ДІКМС - міжнародна організація, визначена ІМО для здійснення контролю взаємодії між суб'єктами міжнародної системи ДІКМС;
міжнародний центр обміну даними ДІКМС (далі - МЦОД ДІКМС) - технічний центр, установлений ІМО для організації обміну даними ДІКМС між усіма центрами даних ДІКМС відповідно до плану розподілення даних, затвердженого ІМО, та здійснення контролю обміну такими даними;
суб'єкти національного сегмента системи ДІКМС - ЦД ДІКМС, Укрморрічінспекція, ДП "Агентство морської безпеки" (далі - ДП "АМБ"), ДП "Класифікаційне товариство Регістр судноплавства України", ДП "МОРКОМ",судновласники та судна, що плавають під Державним прапором України і підпадають під дію вимог Правила V/19-1 Конвенції СОЛАС-74, а також порти та портові засоби, які взаємодіють із суднами під іноземними прапорами, на які розповсюджується дія Правила V/19-1 Конвенції СОЛАС-74;
судно прапора - судно, що здійснює плавання під Державним прапором України та підпадає під вимоги Правила V/19-1 Конвенції СОЛАС-74.
II. Основна мета створення ЦД ДІКМС
2.1. Основною метою створення та функціонування ЦД ДІКМС є виконання міжнародних зобов'язань держави щодо підвищення рівнів безпеки судноплавства та охорони на морі.
2.2. Метою створення ЦД ДІКМС є забезпечення підключення суден прапора до міжнародної системи ДІКМС та забезпечення функціонування національного сегмента ДІКМС відповідно до вимог Правила V/19-1 Конвенції СОЛАС-74 і Резолюції ІМО MSC.210 (81) від 19.05.2006.
III. Основні функції ЦД ДІКМС
3.1. На ЦД ДІКМС покладається виконання основних функцій, визначених Резолюцією ІМО MSC.210 (81) від 19.05.2006, а саме:

................
Перейти до повного тексту