1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Наказ


МІНІСТЕРСТВО СОЦІАЛЬНОЇ ПОЛІТИКИ УКРАЇНИ
НАКАЗ
28.01.2025 № 30-Н
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
13 лютого 2025 року
за № 229/43635
Про затвердження Порядку взаємодії Міністерства соціальної політики України з центральними органами виконавчої влади, діяльність яких спрямовується та координується Кабінетом Міністрів України через Міністра соціальної політики України
( Із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства соціальної політики № 63-Н від 18.02.2025 )
Відповідно до Закону України "Про центральні органи виконавчої влади", Регламенту Кабінету Міністрів України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 18 липня 2007 року № 950 (у редакції постанови Кабінету Міністрів України від 09 листопада 2011 року № 1156), Положення про Міністерство соціальної політики України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 17 червня 2015 року № 423, з метою забезпечення взаємодії Міністерства соціальної політики України з центральними органами виконавчої влади, діяльність яких спрямовується та координується Кабінетом Міністрів України через Міністра соціальної політики України, НАКАЗУЮ:
( Преамбула із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства соціальної політики № 63-Н від 18.02.2025 )
1. Затвердити Порядок взаємодії Міністерства соціальної політики України з центральними органами виконавчої влади, діяльність яких спрямовується та координується Кабінетом Міністрів України через Міністра соціальної політики України, що додається.
2. Визначити відповідальними за взаємодію:
з Пенсійним фондом України:
Директорат розвитку соціального страхування та пенсійного забезпечення;
Директорат адресної соціальної підтримки населення;
з Національною соціальною сервісною службою України:
Директорат розвитку соціальних послуг;
Директорат адресної соціальної підтримки населення;
Директорат з питань подолання складних життєвих обставин;
з Державною службою України у справах дітей:
Директорат з питань подолання складних життєвих обставин;
Директорат розвитку соціальних послуг;
Директорат адресної соціальної підтримки населення.
3. Юридичному департаменту (Кузнєцова І.М.) забезпечити подання цього наказу в установленому порядку на державну реєстрацію до Міністерства юстиції України.
4. Визнати таким, що втратив чинність, наказ Міністерства соціальної політики України від 21 квітня 2021 року № 200 "Про затвердження Порядку взаємодії Міністерства соціальної політики України з центральними органами виконавчої влади, діяльність яких спрямовується та координується Кабінетом Міністрів України через Міністра соціальної політики України", зареєстрований у Міністерстві юстиції України 28 травня 2021 року за № 709/36331.
5. Цей наказ набирає чинності з дня його офіційного опублікування.
6. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.

Міністр

Оксана ЖОЛНОВИЧ

ПОГОДЖЕНО:

Заступник Голови Державної
служби України у справах дітей

Голова Національної соціальної
сервісної служби України

Голова правління Пенсійного фонду України




Лілія КРАВЧУК


Василь ЛУЦИК

Євгеній КАПІНУС
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства соціальної
політики України
28 січня 2025 року № 30-Н
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
13 лютого 2025 року
за № 229/43635
Порядок
взаємодії Міністерства соціальної політики України з центральними органами виконавчої влади, діяльність яких спрямовується та координується Кабінетом Міністрів України через Міністра соціальної політики України
( Заголовок із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства соціальної політики № 63-Н від 18.02.2025 )
I. Загальні положення
1. Цей Порядок визначає організаційні та процедурні питання взаємодії Міністерства соціальної політики України з Пенсійним фондом України, Національною соціальною сервісною службою України, Державною службою України у справах дітей (далі - Служба) в процесі формування та реалізації державної політики у відповідних сферах.
( Пункт 1 розділу I із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства соціальної політики № 63-Н від 18.02.2025 )
2. Цей Порядок спрямовано на забезпечення узгодженості, планомірності та цілісності формування державної політики у відповідних сферах, а також ефективності її реалізації.
3. Структурними підрозділами апарату Мінсоцполітики, відповідальними за взаємодію з центральними органами виконавчої влади, діяльність яких спрямовується та координується Кабінетом Міністрів України через Міністра соціальної політики України (далі - відповідальний підрозділ) є:
з Пенсійним фондом України:
Директорат розвитку соціального страхування та пенсійного забезпечення;
Директорат адресної соціальної підтримки населення;
з Нацсоцслужбою:
Директорат розвитку соціальних послуг;
Директорат адресної соціальної підтримки населення;
Директорат з питань подолання складних життєвих обставин;
зі Службою:
Директорат з питань подолання складних життєвих обставин;
Директорат розвитку соціальних послуг;
Директорат адресної соціальної підтримки населення.
4. Відповідальні підрозділи, що координують роботу із Пенсійним фондом України, Нацсоцслужбою та Службою:
з питань ІТ-технологій - Департамент цифрової трансформації, інформаційних технологій та кібербезпеки;
з питань формування бюджетної декларації, бюджетних запитів, лімітних довідок, кошторисів, планів асигнувань, змін до них, паспортів бюджетних програм, звітів про їх виконання та інших документів, що використовуються в бюджетному процесі,- Директорат стратегічного планування, координації політики та євроінтеграції, Департамент фінансового забезпечення;
з питань розгляду пропозицій щодо структури апарату, призначення та звільнення керівників та їх заступників, їх відряджень, відпусток, премій та надбавок, утворення, реорганізації, ліквідації територіальних органів - Управління публічних закупівель та адміністративного забезпечення.
5. Пенсійний фонд України, Нацсоцслужба, Служба у межах своєї компетенції подають Міністру соціальної політики України (далі - Міністр) пропозиції щодо вдосконалення законодавства у відповідній сфері, розробляють проєкти законів, актів Президента України та Кабінету Міністрів України (далі - проєкт акта), проєкти нормативно-правових актів, що підлягають державній реєстрації.
II. Підготовка проєктів актів
1. Пенсійний фонд України, Нацсоцслужба, Служба розробляють проєкти актів з дотриманням вимог Регламенту Кабінету Міністрів України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 18 липня 2007 року № 950 (у редакції постанови Кабінету Міністрів України від 09 листопада 2011 року № 1156) (далі - Регламент).
( Абзац перший пункту 1 розділу II із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства соціальної політики № 63-Н від 18.02.2025 )
При розробленні проєкту акта Пенсійний фонд України, Нацсоцслужба, Служба вивчають стан справ у відповідній сфері, визначають проблему, яка потребує розв’язання, аналізують причини її виникнення, визначають цілі та обирають шляхи їх досягнення, визначають перелік заінтересованих сторін і прогнозують вплив реалізації акта на їхні інтереси, визначають предмет правового регулювання, механізм розв’язання питання (зокрема, із застосуванням інформаційно-комунікаційних технологій), що потребує врегулювання, передбачають правила і процедури, спрямовані, зокрема на запобігання вчиненню корупційних правопорушень, а також готують прогноз результатів реалізації акта і визначає критерії (показники), за якими оцінюватиметься ефективність його реалізації.
( Абзац другий пункту 1 розділу II із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства соціальної політики № 63-Н від 18.02.2025 )
Якщо реалізація акта потребуватиме фінансування з державного чи місцевого бюджетів, бюджету Пенсійного фонду України, Пенсійний фонд України, Нацсоцслужба, Служба проводять необхідні фінансово-економічні розрахунки.
( Абзац третій пункту 1 розділу II із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства соціальної політики № 63-Н від 18.02.2025 )
Якщо проєкт акта є регуляторним, Пенсійний фонд України, Нацсоцслужба, Служба готують аналіз регуляторного впливу такого проєкту акта.
( Абзац четвертий пункту 1 розділу II із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства соціальної політики № 63-Н від 18.02.2025 )
2. Пенсійний фонд України, Нацсоцслужба, Служба надсилають Мінсоцполітики погоджений керівником органу проєкт акта разом із пояснювальною запискою, а також порівняльною таблицею (якщо проєктом акта передбачено внесення змін до інших актів законодавства) для його опрацювання структурними підрозділами апарату Мінсоцполітики та погодження Міністром.
( Пункт 2 розділу II із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства соціальної політики № 63-Н від 18.02.2025 )
3. Відповідальний підрозділ в установленому порядку:
перевіряє відповідність проєкту акта законодавству, зокрема вимогам Регламенту, визначеним Міністром пріоритетам діяльності Пенсійного фонду України, Нацсоцслужби, Служби;
( Абзац другий пункту 3 розділу II із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства соціальної політики № 63-Н від 18.02.2025 )
вживає заходів для усунення розбіжностей у позиціях щодо проєкту акта;
якщо проєкт акта є регуляторним, готує пропозиції до плану діяльності Мінсоцполітики з підготовки проєктів регуляторних актів;
забезпечує погодження проєкту акта в установленому порядку самостійними структурними підрозділами апарату Мінсоцполітики та керівництвом Мінсоцполітики.
4. Позиція Міністра щодо проєкту акта доводиться до відома Пенсійного фонду України, Нацсоцслужби, Служби шляхом надсилання листа, до якого в разі відсутності зауважень додається погоджений Міністром проєкт акта.
5. У разі висловлення до проєкту акта, поданого Пенсійним фондом України, Нацсоцслужбою, Службою, зауважень і пропозицій проєкт акта повертається для його доопрацювання та внесення в установленому порядку на розгляд Міністра.
6. Пенсійний фонд України, Нацсоцслужба, Служба надсилають проєкт акта на погодження до заінтересованих органів та сторін лише після його погодження Міністром.
( Пункт 6 розділу II із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства соціальної політики № 63-Н від 18.02.2025 )
7. Проєкт акта, що подається Мін’юсту для проведення правової експертизи, обов’язково має бути погоджений (завізований) керівником юридичної служби Мінсоцполітики.
8. Проєкт акта, погоджений із заінтересованими органами та сторонами, разом із матеріалами такого погодження та висновком Мін’юсту за результатами проведеної правової експертизи відповідно до Регламенту надсилається Пенсійним фондом України, Нацсоцслужбою, Службою до Мінсоцполітики для подання на розгляд Кабінету Міністрів України.
Проєкт акта, підготовлений Пенсійним фондом України, Нацсоцслужбою, Службою, подається на розгляд Кабінету Міністрів України Міністром.
9. Якщо проєкт акта внесено до Мінсоцполітики для подання на розгляд Кабінету Міністрів України з порушенням вимог Регламенту, відповідальний підрозділ не пізніше ніж через 5 робочих днів після надходження проєкту акта до відповідального підрозділу повертає проєкт акта Пенсійному фонду України, Нацсоцслужбі, Службі разом із супровідним листом для узгодження з вимогами Регламенту.
10. Пенсійний фонд України, Нацсоцслужба, Служба забезпечує доопрацювання проєкту акта із врахуванням кінцевих строків подання його на розгляд Кабінету Міністрів України.
( Пункт 10 розділу II із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства соціальної політики № 63-Н від 18.02.2025 )
11. У разі втрати проєктом акта актуальності або з інших причин Пенсійний фонд України, Нацсоцслужба, Служба повідомляють Мінсоцполітики про його відкликання з відповідним обґрунтуванням.
III. Підготовка проєктів наказів Мінсоцполітики, постанов правління Пенсійного фонду України, що підлягають державній реєстрації
1. Відповідно до Положення про Пенсійний фонд України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 23 липня 2014 року № 280, нормативно-правові акти Пенсійного фонду України підлягають державній реєстрації в установленому законодавством порядку. Проєкти нормативно-правових актів Пенсійного фонду України погоджуються з Мінсоцполітики за процедурою, передбаченою пунктами 3, 4 цього розділу.
2. Нацсоцслужба / Служба в межах компетенції розробляють проєкти наказів Мінсоцполітики (далі - проєкт наказу) відповідно до вимог законодавства про державну реєстрацію нормативно-правових актів і цього Порядку та подають завізований керівником Нацсоцслужби / Служби проєкт наказу разом із супровідними матеріалами (у тому числі із проєктом аналізу регуляторного впливу, якщо проєкт наказу є регуляторним) до Мінсоцполітики для опрацювання відповідальним підрозділом.
( Пункт 2 розділу III із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства соціальної політики № 63-Н від 18.02.2025 )
3. Відповідальний підрозділ доводить до відома Нацсоцслужби / Служби позицію Міністра щодо проєкту наказу, розробленого Нацсоцслужбою / Службою, шляхом надсилання листа.
4. Нацсоцслужба / Служба розглядають всі висловлені зауваження, усувають виявлені порушення і в установленому порядку та у визначений Мінсоцполітики термін надсилають доопрацьований проєкт наказу до відповідального підрозділу.
( Пункт 4 розділу III із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства соціальної політики № 63-Н від 18.02.2025 )
5. За наявності розбіжностей у позиціях щодо положень проєкту наказу остаточне рішення про його підписання приймає Міністр після проведення консультацій з керівником Нацсоцслужби / Служби.
6. Після підписання наказу Міністром відповідальний підрозділ разом із самостійним структурним підрозділом Нацсоцслужби / Служби, відповідальним за розроблення проєкту наказу, вживає заходів щодо його подання в установленому законодавством порядку на державну реєстрацію до Міністерства юстиції України.
IV. Погодження проєктів актів та нормативно-правових актів, що підлягають державній реєстрації
1. Пенсійний фонд України, Нацсоцслужба, Служба в установленому порядку опрацьовують проєкт акта, проєкт нормативно-правового акта, що підлягає державній реєстрації, що надійшли на погодження до Пенсійного фонду України, Нацсоцслужби, Служби як до заінтересованого органу, та подає його до Мінсоцполітики разом зі своєю позицією, у якій зазначаються обґрунтування та/або відповідні пропозиції щодо зазначених проєктів для її погодження Міністром.
( Пункт 1 розділу IV із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства соціальної політики № 63-Н від 18.02.2025 )
2. Надіслана до Мінсоцполітики позиція Пенсійного фонду України, Нацсоцслужби, Служби стосовно проєкту акта та нормативно-правового акта, що підлягає державній реєстрації, що надійшов на погодження до них як до заінтересованих органів, опрацьовується відповідальним підрозділом і погоджується Міністром шляхом надсилання Пенсійному фонду України, Нацсоцслужбі, Службі листа не пізніше ніж через 5 робочих днів після надходження такої позиції до Мінсоцполітики.
3. Погодження Пенсійним фондом України, Нацсоцслужбою, Службою проєктів актів та нормативно-правових актів, що підлягають державній реєстрації, без погодження їхніх позицій Міністром не допускається.
( Пункт 3 розділу IV із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства соціальної політики № 63-Н від 18.02.2025 )
V. Перегляд та скасування актів Пенсійного фонду України, Нацсоцслужби, їхніх територіальних органів, Служби
1. На письмові запити відповідального підрозділу та/або юридичної служби Мінсоцполітики Пенсійний фонд України, Нацсоцслужба, Служба надсилають завірені в установленому законодавством порядку копії актів.
( Пункт 1 розділу V із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства соціальної політики № 63-Н від 18.02.2025 )
2. Відповідальний підрозділ і юридична служба Мінсоцполітики розглядають отримані акти Пенсійного фонду України, Нацсоцслужби, Служби з метою визначення їх відповідності Конституції України, законам України, актам Президента України та Кабінету Міністрів України, іншим нормативно-правовим актам.
3. Якщо акти Пенсійного фонду України, Нацсоцслужби, Служби не відповідають Конституції України, законам України, актам Президента України та Кабінету Міністрів України, іншим нормативно-правовим актам, відповідальний підрозділ та/або юридична служба Мінсоцполітики протягом З днів з дати виявлення таких невідповідностей інформують Міністра та за його рішенням порушують перед керівниками Пенсійного фонду України, Нацсоцслужби, Служби питання про скасування таких актів повністю чи в окремих частинах.
4. Керівники Пенсійного фонду України, Нацсоцслужби, Служби зобов’язані протягом 7 робочих днів ужити заходів щодо перегляду (скасування) актів, у яких виявлено невідповідність повністю чи в окремих частинах, і письмово повідомити Мінсоцполітики про прийняте рішення.
5. Відповідальний підрозділ та/або юридична служба Мінсоцполітики інформують Міністра про вжиті керівниками Пенсійного фонду України, Нацсоцслужби, Служби заходи для приведення відповідних актів у відповідність до вимог Конституції України, законів України, актів Президента України, Кабінету Міністрів України та інших нормативно-правових актів.
( Пункт 5 розділу V із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства соціальної політики № 63-Н від 18.02.2025 )
6. Якщо акти Пенсійного фонду України, Нацсоцслужби, Служби, що не відповідають Конституції України, законам України, актам Президента України, Кабінету Міністрів України та іншим нормативно-правовим актам, не переглянуто (не скасовано) в установлений цим Порядком строк, відповідальний підрозділ разом із юридичною службою Мінсоцполітики вносить Міністру пропозицію про порушення перед Кабінетом Міністрів України питання щодо скасування таких актів повністю чи в окремій частині.
7. Якщо акти територіальних органів Пенсійного фонду України, Нацсоцслужби не відповідають Конституції України, законам України, актам Президента України, Кабінету Міністрів України та іншим нормативно-правовим актам, Міністр доручає керівникам Пенсійного фонду України, Нацсоцслужби скасувати акти їхніх територіальних органів повністю чи в окремій частині, а в разі відмови скасовує такі акти територіальних органів Пенсійного фонду України, Нацсоцслужби повністю чи в окремій частині.
VI. Обмін інформацією між Мінсоцполітики, Пенсійним фондом України, Нацсоцслужбою і Службою
( Заголовок розділу VI із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства соціальної політики № 63-Н від 18.02.2025 )
1. Обмін інформацією між Мінсоцполітики, Пенсійним фондом України, Нацсоцслужбою і Службою проводиться шляхом надсилання її на матеріальних носіях та/або в електронному вигляді за допомогою технічних засобів у межах супроводу відповідних автоматизованих інформаційних систем електронного документообігу.
2. З метою забезпечення належної дієвої взаємодії:
1) Пенсійний фонд України, Нацсоцслужба, Служба подають:
до Мінсоцполітики:
проєкти актів та проєкти нормативно-правових актів, що підлягають державній реєстрації, розроблені та оформлені в установленому порядку;
проєкти актів та проєкти нормативно-правових актів, що підлягають державній реєстрації, що надійшли на погодження до них як до заінтересованих органів, разом зі своєю позицією, у якій зазначаються обґрунтування та/або відповідні пропозиції щодо цих проєктів;
( Абзац четвертий підпункту 1 пункту 2 розділу VI із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства соціальної політики № 63-Н від 18.02.2025 )
пропозиції щодо пріоритетів своєї діяльності на наступний рік у термін, установлений пунктом 2 розділу VII цього Порядку;
проєкт річного плану роботи в термін, установлений пунктом 4розділу VII цього Порядку;
звіти про виконання річних планів роботи та визначених для них завдань за попередній рік у термін, установлений пунктом 9 розділу VII цього Порядку;
доповіді, інформаційні та інші матеріали у визначені Президентом України, Кабінетом Міністрів України, Мінсоцполітики терміни;
інформацію про стан виконання актів законодавства, доручень Президента України, Прем’єр-міністра України, віце-прем’єр-міністрів України та доручень Міністра - на запит відповідального підрозділу;
інформацію на виконання доручень Президента України, Прем’єр-міністра України та віце-прем’єр-міністрів України, в яких Мінсоцполітики визначено головним виконавцем, а Пенсійний фонд України, Нацсоцслужбу, Службу - співвиконавцями, за 3 робочі дні до закінчення терміну виконання, якщо дорученням не встановлено іншого терміну виконання;
( Абзац десятий підпункту 1 пункту 2 розділу VI із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства соціальної політики № 63-Н від 18.02.2025 )
інформацію на запит Мінсоцполітики у визначений термін з урахуванням її складності, обсягу та характеру терміновості, але не менше ніж за 2 робочі дні, за винятком випадків, коли така інформація є обґрунтовано невідкладною. Запит, що потребує здійснення нетипізованих вибірок з баз даних або доопрацювання програмного забезпечення, підписується посадовою особою не нижче заступника Міністра;
інформацію про надзвичайні та резонансні події, які відбулися в Пенсійному фонді України / його територіальних органах, Нацсоцслужбі / її територіальних органах, Службі, на підприємствах, в установах, організаціях, що належать до сфери їхнього управління, не пізніше ніж наступного дня після настання події;
інформацію про виконання структурними підрозділами з питань соціального захисту населення місцевих державних адміністрацій (військових адміністрацій) функцій щодо здійснення нагляду за додержанням законодавства при призначенні (перерахунку) та виплаті пенсій органами Пенсійного фонду України;
на погодження Міністру:
проєкти структури апаратів Пенсійного фонду України, Нацсоцслужби, Служби;
пропозиції щодо утворення, реорганізації, ліквідації територіальних органів Пенсійного фонду України, Нацсоцслужби;
пропозиції щодо призначення на посади та звільнення з посад керівників і заступників керівників самостійних структурних підрозділів апаратів Пенсійного фонду України, Нацсоцслужби та Служби;
пропозиції щодо призначення на посади та звільнення з посад керівників і заступників керівників територіальних органів Пенсійного фонду України, Нацсоцслужби;
пропозиції щодо відпусток керівникам Пенсійного фонду України, Нацсоцслужби, Служби та пропозиції щодо преміювання та встановлення надбавок керівникам Пенсійного фонду України, Нацсоцслужби, Служби та їхнім заступникам;
2) Пенсійний фонд України подає до Мінсоцполітики:
інформацію про надходження власних коштів до Пенсійного фонду України та фінансування виплати пенсій і грошової допомоги - щодня;
звіти:
щоквартально:
до 05 числа третього місяця, наступного за звітним кварталом:
про розрахунок визначення показників середньої заробітної плати (доходу) в Україні, з якої сплачено страхові внески та яка відповідно до Закону України "Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування" враховується для обчислення пенсії, проведений на підставі інформації, отриманої від Державної податкової служби України (крім такого звіту за попередній рік, який подається за оперативними даними не пізніше ніж 25 числа другого місяця, наступного за звітним кварталом, для здійснення фінансово-економічних розрахунків для забезпечення проведення перерахунку пенсій, передбачених частиною другою статті 42 Закону України "Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування");
про кількість застрахованих осіб;
до 08 числа місяця, наступного за звітним кварталом,- про розподіл за розмірами призначених місячних пенсій (за формою № 5-ПФ "Звіт про розподіл пенсіонерів за розмірами призначених місячних пенсій" (квартальна), затвердженою наказом Пенсійного фонду України, Державного комітету статистики України від 29 грудня 2003 року № 127/471);
( Абзац восьмий підпункту 2 пункту 2 розділу VI із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства соціальної політики № 63-Н від 18.02.2025 )
до 30 числа місяця, наступного за звітним кварталом,- про виконання бюджету Пенсійного фонду України (за формою № 2-ПФ Звіт про виконання бюджету Пенсійного фонду України, затвердженою наказом Пенсійного фонду України від 01 червня 2017 року № 105);
( Абзац дев'ятий підпункту 2 пункту 2 розділу VI із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства соціальної політики № 63-Н від 18.02.2025 )
за півріччя - до 15 числа місяця, наступного за звітним півріччям,- про виконання визначених для Пенсійного фонду України завдань і річних планів роботи;
щороку:
до 01 квітня - про виконання бюджету Пенсійного фонду України (за формою № 2-ПФ Звіт про виконання бюджету Пенсійного фонду України, затвердженою наказом Пенсійного фонду України від 01 червня 2017 року № 105);
( Абзац дванадцятий підпункту 2 пункту 2 розділу VI із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства соціальної політики № 63-Н від 18.02.2025 )
до 10 квітня - про чисельність пенсіонерів і суми призначених місячних пенсій (за формою № 6-ПФ "Звіт про чисельність пенсіонерів і суми призначених місячних пенсій" (річна), затвердженою наказом Пенсійного фонду України, Державного комітету статистики України від 29 грудня 2003 року № 127/471);
( Абзац тринадцятий підпункту 2 пункту 2 розділу VI із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства соціальної політики № 63-Н від 18.02.2025 )
при перерахунку пенсій відповідно до актів законодавства - про порядок проведення таких перерахунків автоматизованим способом - не пізніше ніж за 5 днів до початку виплати пенсій у збільшених розмірах, а при обмежених термінах введення в дію акта законодавства (менше ніж місяць) - не пізніше ніж через 2 дні;
пропозиції та фінансово-економічні розрахунки до змін, які вносяться до законодавчих та нормативно-правових актів з питань удосконалення системи загальнообов’язкового державного пенсійного страхування та пенсійного забезпечення, страхування у зв’язку з тимчасовою втратою працездатності та від нещасного випадку на виробництві та професійного захворювання, які спричинили втрату працездатності;

................
Перейти до повного тексту