- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Наказ
СЛУЖБА БЕЗПЕКИ УКРАЇНИ
Центральне управління
НАКАЗ
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
20 лютого 2018 р.
за № 203/31655
Про внесення змін до Інструкції про організацію забезпечення і надання військовослужбовцям Служби безпеки України та членам їх сімей житлових приміщень
1) у пункті 1.3 розділу I слова "у "Віснику Служби безпеки України" та" виключити;
2) у розділі III:
пункти 3.4, 3.5 викласти у такій редакції:
"3.4. Для зарахування на облік співробітник подає на ім’я керівника підрозділу Центрального управління, органу, закладу чи установи СБ України рапорт про зарахування його на квартирний облік, який підписується військовослужбовцем та повнолітніми членами його сім’ї, що проживають разом із співробітником і бажають стати на квартирний облік. У рапорті зазначаються:
попередні місця роботи (служби), у тому числі в інших державних органах (військових формуваннях, утворених відповідно до чинного законодавства України);
місцезнаходження і характеристика займаного житлового приміщення;
наявність (відсутність) житлового приміщення (житлових приміщень) на праві власності;
наявність службового житлового приміщення за попереднім місцем роботи (служби).
Співробітники, які приймаються на квартирний облік на пільгових умовах або користуються правом першочергового та позачергового одержання житлових приміщень, зазначають про це у рапорті з доданням до нього відповідних документів.
3.5. До рапорту додаються:
довідка про реєстрацію місця проживання особи на кожного члена сім’ї, форма якої визначена додатком 13 до
Правил реєстрації місця проживання , затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 02 березня 2016 року № 207;
довідка за матеріалами особової справи співробітника про склад його сім’ї;
довідка про те, чи перебувають повнолітні члени сім’ї на квартирному обліку за місцем роботи (у виконавчих органах місцевих рад);
документи, що підтверджують право на першочергове чи позачергове одержання житла, інші пільги;
заява про згоду на обробку персональних даних щодо кожного члена сім’ї відповідно до вимог пункту 1 частини першої статті
11 Закону України
"Про захист персональних даних" .
У разі якщо інформація, що міститься в доданих до рапорту документах, є недостатньою для визначення житлово-побутовою комісією потреби співробітника та членів його сім’ї у поліпшенні житлових умов, житлово-побутова комісія додатково запитує від співробітника через керівника органу, закладу, установи СБ України або керівника структурного підрозділу такі документи (залежно від обставин, які підлягають з’ясуванню та мають значення для прийняття обґрунтованого рішення за рапортом):
копію паспорта громадянина України;
копію свідоцтва про шлюб та про народження дітей (за наявності);
копію документа, у якому зазначено реєстраційний номер облікової картки платника податків (крім фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку у паспорті);
................Перейти до повного тексту