- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Наказ
ДЕРЖАВНЕ БЮРО РОЗСЛІДУВАНЬ
НАКАЗ
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
15 лютого 2018 р.
за № 176/31628
Про затвердження Порядку проведення конкурсу для призначення на посади у Державному бюро розслідувань
1. Затвердити Порядок проведення конкурсу для призначення на посади у Державному бюро розслідувань, що додається.
2. Подати цей наказ на державну реєстрацію до Міністерства юстиції України в установленому законодавством порядку.
3. Ознайомити з цим наказом першого заступника Директора Державного бюро розслідувань Варченко О.О., заступника Директора Державного бюро розслідувань Буряка О.О.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
5. Цей наказ набирає чинності з дня його офіційного опублікування.
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Державного
бюро розслідувань
14.02.2018 № 13
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
15 лютого 2018 р.
за № 176/31628
ПОРЯДОК
проведення конкурсу для призначення на посади у Державному бюро розслідувань
І. Загальні положення
На зайняття посад в Бюро, що пов’язані зі здійсненням оперативно-розшукової діяльності та державною таємницею, конкурс проводиться з урахуванням особливостей проведення закритого конкурсу, пов’язаних з питаннями державної таємниці, що передбачені
Порядком проведення конкурсу на зайняття посад державної служби, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 25 березня 2016 року № 246, та розділом ІХ цього Порядку.
2. На службу до Державного бюро розслідувань приймаються на конкурсній основі в добровільному порядку (за контрактом) громадяни України, які спроможні за своїми особистими, діловими та моральними якостями, віком, освітнім і професійним рівнями та станом здоров'я ефективно виконувати відповідні службові обов'язки.
Кваліфікаційні вимоги та критерії професійної придатності для зайняття посад у Бюро затверджуються Директором Державного бюро розслідувань (далі - Директор Бюро).
3. Не допускаються до участі у конкурсі особи, які:
за рішенням суду визнані недієздатними або обмежені у цивільній дієздатності;
мають судимість за вчинення злочину, не погашену або не зняту в установленому законом порядку (крім реабілітованої особи), або протягом останнього року притягувалися до адміністративної відповідальності за вчинення адміністративного правопорушення, пов'язаного з корупцією.
4. Конкурс проводиться поетапно:
1) оголошення про проведення конкурсу;
2) прийняття та розгляд поданих документів для участі в конкурсі;
3) кваліфікаційний іспит;
( Підпункт 4 пункту 4 розділу I виключено на підставі Наказу Державного бюро розслідувань
№ 70 від 26.06.2018 )
4) співбесіда;
5) визначення переможців конкурсу.
ІІ. Конкурсна комісія
1. Конкурс на зайняття посад в Бюро проводить конкурсна комісія (комісії) (далі - Комісія).
Для проведення конкурсу на зайняття посад в Бюро Директор Бюро утворює Комісію, затверджує її персональний склад.
2. Комісія утворюється у складі п’яти осіб, з яких не менше трьох є представниками Бюро.
3. До роботи у складі Комісії можуть залучатися представники громадських об’єднань, що діють відповідно до Закону України
"Про громадські об’єднання", та/або представник Ради Громадського контролю Державного бюро розслідувань.
4. Для організації та проведення конкурсного відбору представників громадських об’єднань до складу Комісії рішенням Директора Бюро створюється комітет з відбору представників громадських об’єднань до складу Комісії у кількості не менше трьох осіб (далі - Комітет).
Про проведення відбору представників громадських об’єднань до складу Комісії Бюро на своєму офіційному веб-сайті розміщує оголошення.
5. Вимоги до громадських об’єднань, які можуть висувати кандидатів для включення до складу Комісії:
наявність державної реєстрації громадського об’єднання не пізніше ніж за 24 місяці до дня оприлюднення повідомлення про проведення відбору представників громадських об’єднань до складу Комісії;
наявність статусу юридичної особи;
здійснення статутної діяльності, пов’язаної із правозахисною та правоохоронною сферами, за період не менш як 24 місяці до дня подання заяви.
6. Вимоги до кандидата - представника громадського об’єднання до складу Комісії:
є громадянином України;
має вищу юридичну освіту;
володіє державною мовою;
є визнаним фахівцем у сфері правоохоронної діяльності або експертом з питань права;
має бездоганну ділову репутацію, високі професійні та моральні якості.
7. Не може бути кандидатом особа, яка:
визнана судом недієздатною чи обмежено дієздатною;
має не погашену чи не зняту в установленому законом порядку судимість за вчинення злочину;
згідно із вироком суду позбавлена права обіймати відповідні посади;
за рішенням суду визнана винною у вчиненні кримінального правопорушення;
піддавалася адміністративному стягненню за корупційне правопорушення протягом останнього року до дня подання документів;
є державним службовцем або посадовою особою органу місцевого самоврядування;
є членом політичної партії;
є народним депутатом України або депутатом місцевої ради.
8. Документи, які подаються громадським об’єднанням щодо кандидата:
1) рішення керівного органу (для громадського об’єднання) про висування кандидата до складу Комісії;
2) заява кандидата про згоду на участь у роботі Комісії та згода на обробку персональних даних відповідно до законодавства;
3) копія паспорта громадянина України;
4) автобіографія кандидата, в якій зазначаються прізвище, ім’я, по батькові (за наявності), число, місяць, рік народження, громадянство, відомості про освіту, трудову діяльність, посаду, місце роботи, громадську діяльність (у тому числі на виборних посадах), членство у політичних партіях (у тому числі в минулому), відомості про наявність чи відсутність судимості;
5) копія (копії) документа (документів) про освіту;
6) мотиваційний лист кандидата, в якому зазначаються особисті підстави для участі у роботі Комісії, а також повідомляються адреса електронної пошти та номер телефону.
9. Документи, зазначені у пунктах 5-8 цього розділу, подаються до Комітету у визначені в оголошенні порядок та строк.
10. Перевірку повноти та відповідності поданих громадськими об’єднаннями документів встановленим цим Порядком вимогам проводить Комітет. Результати перевірки оформлюються протоколом.
11. Відбір представників громадських об’єднань до складу Комісії проводиться на засіданні Комітету.
12. Результати відбору представників громадських об’єднань до складу Комісії оформлюються протоколом протягом трьох днів з дня проведення засідання Комітету.
На підставі протоколу Комітет готує пропозицію Директору Бюро щодо включення представника (представників) громадських об’єднань до складу Комісії.
13. До складу Комісії можуть залучатися представники інших державних органів (за згодою).
З метою залучення представників інших державних органів до складу Комісії Директор Бюро подає до відповідного державного органу письмове клопотання, на підставі якого керівник відповідного органу приймає рішення про участь уповноваженого представника у роботі Комісії (за його згодою).
14. Формою роботи Комісії є засідання. Засідання Комісії є правомочним, якщо на ньому присутні більше половини її складу.
Засідання Комісії, крім випадків, встановлених цим Порядком, проводяться відкрито.
15. Рішення Комісії приймаються простою більшістю голосів від її складу шляхом відкритого голосування з висловленням кожним її членом позиції "за" чи "проти", крім випадків, коли Комісією прийнято рішення про неголосування її членом через наявність конфлікту інтересів або інших обставин, які впливають на його неупередженість.
Член Комісії не може утриматися від голосування.
Рішення вважається прийнятим, якщо за нього проголосувала більшість членів від складу Комісії.
Якщо за результатами голосування отримано рівну кількість голосів, голова Комісії ставить питання на повторне голосування після додаткового обговорення.
16. Усі рішення Комісії протягом трьох днів з дня проведення засідання оформлюються протоколом, який підписується присутніми на засіданні членами Комісії, та оприлюднюються на офіційному веб-сайті Бюро наступного робочого дня після підписання протоколу.
17. Рішення Комісії можуть бути оскаржені до суду в установленому законодавством порядку.
18. Члени Комісії на першому її засіданні обирають із свого складу голову та секретаря Комісії, визначають регламент роботи Комісії.
19. Голова Комісії:
головує на засіданнях Комісії;
організовує роботу Комісії;
затверджує порядок денний засідання Комісії;
підписує протокол засідання Комісії;
здійснює інші повноваження, визначені регламентом.
20. Секретар Комісії:
скликає за дорученням голови або за ініціативою не менше трьох членів Комісії засідання Комісії;
формує проект порядку денного засідань Комісії та узгоджує його з головою Комісії;
здійснює підготовку до засідань Комісії;
веде діловодство Комісії;
виконує доручення голови Комісії, пов’язані з організацією проведення засідань Комісії;
оформлює та підписує протокол засідань Комісії;
головує на засіданні Комісії у випадку відсутності голови Комісії;
здійснює інші повноваження, визначені регламентом.
21. Повноваження члена Комісії можуть бути припинені у разі:
якщо член Комісії подав заяву про припинення повноважень за власним бажанням;
якщо член Комісії не може виконувати свої повноваження за станом здоров’я;
систематичної (два або більше разів поспіль) неявки на засідання Комісії;
притягнення члена Комісії до кримінальної відповідальності;
смерті члена Комісії;
обмеження цивільної дієздатності члена Комісії або визнання його недієздатним;
накладення на члена Комісії адміністративного стягнення за вчинення адміністративного корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією.
Рішення про припинення повноважень члена Комісії приймає Директор Бюро із одночасним призначенням іншої особи до складу Комісії.
ІІІ. Оголошення про проведення конкурсу
1. Рішення про оголошення конкурсу, найменування та кількість посад, на які проводиться конкурс, приймає Директор Бюро.
2. Інформація про проведення конкурсу для призначення на посади в Бюро оприлюднюється шляхом розміщення оголошення про проведення конкурсу на офіційному веб-сайті Бюро не пізніш як за 15 робочих днів до дня завершення прийому документів для участі в конкурсі.
3. Оголошення про проведення конкурсу має містити:
1) найменування та місцезнаходження Бюро, в якому оголошується конкурс, та строки проведення конкурсу;
2) перелік та кількість вакантних посад, на які оголошується конкурс;
3) перелік обмежень, за наявності яких особа не може претендувати на посаду в Бюро;
4) кваліфікаційні вимоги та критерії професійної придатності для зайняття відповідної посади в Бюро;
5) перелік документів, які претендент на посаду має подати до конкурсної комісії, та строки їх подання;
6) адресу та контакти Комісії, яка здійснює прийом документів.
4. Прийом документів розпочинається після оприлюднення оголошення про проведення конкурсу та завершується в день, визначений як останній день для їх подання.
Директор Бюро може прийняти рішення щодо продовження строку прийому документів для участі у конкурсі. Відповідна інформація (оголошення) публікується на офіційному веб-сайті Бюро.
IV. Прийняття та розгляд поданих для участі в конкурсі документів
1. Особи, які бажають взяти участь у конкурсі, особисто або поштовим відправленням з описом вкладення подають до Комісії:
1) заяву про участь у конкурсі в Бюро за формою, визначеною у додатку 1 до цього Порядку;
2) автобіографію (прізвище, ім’я, по батькові (за наявності), число, місяць, рік і місце народження, громадянство, відомості про освіту, трудову діяльність, посаду (заняття), місце роботи, громадську роботу (на виборних посадах, членство в політичних партіях, у тому числі в минулому), наявність трудових або будь-яких інших договірних відносин з політичною партією протягом року, що передує поданню заяви (незалежно від тривалості), а також відомості про наявність чи відсутність судимості).
3) копію паспорта громадянина України;
4) копію документа про вищу освіту з додатками;
5) копію трудової книжки з відомостями про трудову діяльність станом на момент оголошення конкурсу та/або копію послужного списку (за наявності);
6) копію реєстраційної картки платника податків;
7) заповнені власноруч особову картку за формою, визначеною у додатку 2 до цього Порядку (для участі у конкурсі на посаду державного службовця та/або працівника за трудовим договором), або особовий листок з обліку кадрів за формою, визначеною у додатку 3 до цього Порядку (для участі у конкурсі на посаду особи рядового і начальницького складу);
8) фотокартку розміром 4 х 6 см;
9) копію посвідчення атестації щодо вільного володіння державною мовою;
10) письмову заяву, в якій особа повідомляє, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті
1 Закону України
"Про очищення влади", і надає згоду на проходження перевірки та оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до Закону України "Про очищення влади", за формою, визначеною у додатку4 до цього Порядку. У разі, якщо кандидат на посаду в Бюро проходив перевірку, передбачену Законом України "Про очищення влади", така особа подає копію висновку про результати перевірки;
11) заяву, якою кандидат надає згоду на проведення спеціальної перевірки, передбаченої Законом України
"Про запобігання корупції", як кандидата на посаду за формою, встановленою у додатку 5 до цього Порядку;
12) медичну довідку про проходження обов’язкового попереднього та періодичних психіатричних оглядів за
формою № 122-2/о;
13) сертифікат про проходження профілактичного наркологічного обліку за
формою № 140/о;
14) довідку про відсутність (наявність) судимості;
15) копію військового квитка (за наявності);
16) довідку про допуск до державної таємниці (за наявності);
17) декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за рік, що передує року, у якому було оприлюднено оголошення про конкурс.
2. Особи, які подали відповідні документи для участі в конкурсі, є кандидатами на зайняття посади в Бюро (далі - кандидат).
3. За достовірність поданих документів та правильність їх оформлення відповідальність несе кандидат.
Кандидати мають право подавати додаткову інформацію стосовно своєї освіти, досвіду роботи, професійного рівня і репутації (характеристики, рекомендації, наукові публікації тощо), мотиваційний лист.
4. Забороняється вимагати відомості та документи, подання яких не передбачено цим Порядком.
5. Для участі у конкурсі необхідно подавати на кожну посаду окремий пакет документів.
6. Заповнення документів, передбачених підпунктами 1, 7, 10, 11 пункту 1 цього розділу, здійснюється не раніше дати оголошення конкурсу та не пізніше дати завершення прийому документів.
7. У разі надсилання документів поштовим відправленням з описом вкладення датою їх подання вважається дата, зазначена на штемпелі поштового відправлення.
Документи, надіслані поштовим відправленням або подані особисто після встановленого для подання документів строку, не розглядаються та повертаються відправнику.
8. Документи, направлені електронною поштою, до розгляду не приймаються.
9. Робоча група опрацьовує подані кандидатами документи та передає їх Комісії.
Комісія перевіряє подані документи на відповідність їх вимогам, встановленим
Законом та цим Порядком, а також кваліфікаційним вимогам у триденний строк з дня їх надходження.
Кандидати, документи яких не відповідають встановленим вимогам та/або подані не в повному обсязі, до конкурсу не допускаються.
Про результати проведеної перевірки кандидати інформуються в письмовому вигляді протягом трьох робочих днів з дня прийняття відповідного рішення.
10. Список кандидатів, допущених до проходження кваліфікаційного іспиту, оприлюднюється на офіційному веб-сайті Бюро протягом трьох робочих днів з дня прийняття Комісією рішення щодо допущення кандидатів до проходження кваліфікаційного іспиту.
................Перейти до повного тексту