- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Положення
ГОЛОВНЕ КОНТРОЛЬНО-РЕВІЗІЙНЕ УПРАВЛІННЯ УКРАЇНИ
Затверджено
Наказ ГоловКРУ України
07.02.2001 N 11 ( z0156-01 )
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
22 лютого 2001 р.
за N 157/5348
( Положення втратило чинність на підставі Наказу Міністерства
фінансів
N 1236 від 03.10.2011 )
Типове положення
про Контрольно-ревізійний відділ у районі, місті, районі в місті та міжрайонний контрольно-ревізійний відділ без статусу юридичної особи
( Із змінами, внесеними згідно з Наказами Головного
контрольно-ревізійного управління
N 74 від 16.08.2001
N 320 від 29.11.2004
N 409 від 18.12.2006
N 163 від 01.04.2008 )
1. Загальні положення
1.1. Контрольно-ревізійні відділи у районах, містах, районах у місті або міжрайонні контрольно-ревізійні відділи, надалі - Відділ, є структурним підрозділом Контрольно-ревізійного управління в АР Крим, області, місті Києві чи Севастополі, надалі - КРУ, підпорядковується йому та входить до складу державної контрольно-ревізійної служби в Україні.
1.2. Відділ у своїй діяльності керується Конституцією та
законами України, актами Президента України, Кабінету Міністрів України, наказами ГоловКРУ України і КРУ, Положенням про Відділ, яке розробляється на підставі Типового положення і затверджується наказом КРУ, а також іншими нормативно-правовими актами.
1.3. Відділ координує свою діяльність з місцевими державними адміністраціями та органами місцевого самоврядування, фінансовими органами, підрозділами державного казначейства і державної податкової служби, іншими контрольними органами, органами прокуратури, внутрішніх справ, Служби безпеки.
1.4. Відділ має кошторис, печатку із своїм найменуванням, штампи і відповідні бланки.
( Пункт 1.4 із змінами, внесеними згідно з Наказом Головного контрольно-ревізійного управління
N 409 від 18.12.2006 )
1.5. Структуру та штатний розпис Відділу затверджує начальник КРУ.
1.6. За Відділом закріплене майно, що є державною власністю.
( Пункт 1.6 в редакції Наказу Головного контрольно-ревізійного
управління
N 409 від 18.12.2006 )
2. Основні завдання та функції Відділу
2.1. Основним завданням Відділу є здійснення державного фінансового контролю за використанням і збереженням державних фінансових ресурсів, необоротних та інших активів, правильністю визначення потреби в бюджетних коштах та взяття зобов'язань, ефективним використанням коштів і майна, станом і достовірністю бухгалтерського обліку і фінансової звітності в місцевих органах виконавчої влади, в органах місцевого самоврядування, в інших бюджетних установах і у суб'єктів господарювання державного сектору економіки, а також на підприємствах і в організаціях, які отримують (отримували в періоді, який перевіряється) кошти з бюджетів усіх рівнів та державних фондів або використовують (використовували у періоді, який перевіряється) державне чи комунальне майно (далі - підконтрольні установи), виконанням місцевих бюджетів, розроблення пропозицій щодо усунення виявлених недоліків і порушень та запобігання їм у подальшому.
( Пункт 2.1 в редакції Наказу Головного контрольно-ревізійного управління
N 409 від 18.12.2006 )
2.2. Відділ, відповідно до завдань, покладених на державну контрольно-ревізійну службу, виконує такі функції:
2.2.1. У порядку, визначеному законодавством:
проводить ревізії фінансово-господарської діяльності, використання і збереження фінансових ресурсів, необоротних та інших активів, правильності визначення потреби в бюджетних коштах та взяття зобов'язань, цільового та ефективного використання коштів державного та місцевих бюджетів, стану і достовірності бухгалтерського обліку та фінансової звітності;
здійснює державний фінансовий аудит діяльності бюджетних установ, суб'єктів господарювання державного сектору економіки, а також інших суб'єктів господарювання, які отримують (отримували в періоді, який перевіряється) кошти з бюджетів усіх рівнів та державних фондів або використовують (використовували в періоді, який перевіряється) державне чи комунальне майно;
проводить перевірки державних закупівель;
( Підпункт 2.2.1 пункту 2.2 розділу 2 доповнено абзацом згідно з Наказом Головного контрольно-ревізійного управління
N 163 від 01.04.2008 )
проводить позапланові ревізії за наявності підстав, передбачених законодавством.
( Підпункт 2.2.1 пункту 2.2 розділу 2 доповнено абзацом згідно з Наказом Головного контрольно-ревізійного управління
N 163 від 01.04.2008 )( Підпункт 2.2.1 пункту 2.2 в редакції Наказу Головногоконтрольно-ревізійного управління
N 409 від18.12.2006 )
2.2.2. Пред'являє керівникам та іншим посадовим особам підприємств, установ і організацій, які ревізуються, вимоги щодо усунення виявлених у ході ревізій порушень і недоліків.
( Підпункт 2.2.2 пункту 2.2 із змінами, внесеними згідно з Наказом Головного контрольно-ревізійного управління
N 409 від 18.12.2006 )
2.2.3. Уживає в установленому порядку заходів для усунення виявлених під час ревізій порушень законодавства:
передає матеріали ревізій органам, які згідно із законодавством виконують контрольні функції, якщо за виявленими фактами порушень прийняття рішення про застосування санкцій не належить до компетенції органів державної контрольно-ревізійної служби;
здійснює аналіз стану додержання фінансової дисципліни і в межах компетенції повідомляє про його результати відповідним місцевим органам виконавчої влади, органам місцевого самоврядування, правоохоронним органам та КРУ;
готує і подає КРУ пропозиції щодо усунення причин і умов, які призвели до недостач державних коштів та матеріальних цінностей, неефективного і не за призначенням витрачання державних фінансових ресурсів, та запобігання їм у подальшому;
передає правоохоронним органам відповідно до законодавства матеріали інспектування та перевірок державних закупівель у разі встановлення порушень законодавства, що передбачають кримінальну відповідальність або містять ознаки корупційних діянь; інформує правоохоронні органи про факти інших виявлених порушень законодавства;
( Підпункт 2.2.3 пункту 2.2 розділу 2 доповнено абзацом згідно з Наказом Головного контрольно-ревізійного управління
N 163 від 01.04.2008 )
складає протоколи про адміністративні правопорушення.
( Підпункт 2.2.3 пункту 2.2 розділу 2 доповнено абзацом згідно з
Наказом Головного контрольно-ревізійного управління
N 163 від 01.04.2008 )
( Підпункт 2.2.3 пункту 2.2 із змінами, внесеними згідно з Наказом
Головного контрольно-ревізійного управління
N 409 від
18.12.2006 )
2.2.4. Здійснює заходи щодо добору, розстановки, виховання та професійного навчання кадрів.
2.2.5. Надає організаційно-методичну допомогу фінансовим органам місцевих органів виконавчої влади, органам державного казначейства, місцевого самоврядування та іншим державним органам за їх зверненнями (направлення працівників Відділу для участі в нарадах і семінарах, на перевірки в складі комісій райдержадміністрацій, виконкомів місцевих рад та інше у межах повноважень, компетенції органів державної контрольно-ревізійної служби і можливостей Відділу).
2.2.6. Розглядає листи, заяви й скарги громадян, підприємств, установ та організацій про факти порушення законодавства з фінансових питань, уживає згідно із законодавством відповідних заходів за результатами їх розгляду.
2.2.7. Забезпечує ведення та складання звітності про контрольно-ревізійну роботу, її достовірність.
2.2.8. Інформує громадськість через засоби масової інформації про заходи щодо здійснення контролю за додержанням фінансової дисципліни.
2.2.9. Організовує у межах своїх повноважень роботу щодо забезпечення охорони державної і службової таємниці у Відділі.
2.3. Відділ не має права втручатися в господарську діяльність підприємств, установ, організацій та інших суб'єктів господарювання, за винятком випадків, передбачених законодавством України.
3. Права Відділу
3.1. Посадові особи Відділу, відповідно до покладених на нього завдань, мають право:
3.1.1. Перевіряти у підконтрольних установах грошові та бухгалтерські документи, звіти, кошториси й інші документи, що підтверджують надходження і витрачання коштів та матеріальних цінностей, проводити перевірки фактичної наявності цінностей (грошових сум, цінних паперів, сировини, матеріалів, готової продукції, устаткування тощо).
3.1.2. Безперешкодного доступу при проведенні ревізій на склади, у сховища, виробничі та інші приміщення, що належать підконтрольним установам, для їх обстеження та з'ясування питань, пов'язаних з ревізією.
3.1.3. Вносити керівництву КРУ пропозиції щодо призупинення бюджетних асигнувань, зупинення операцій з бюджетними коштами у випадках, передбачених законом.
3.1.4. Вносити керівництву КРУ пропозиції щодо залучення на договірних засадах кваліфікованих фахівців органів виконавчої влади, державних фондів, підприємств, установ і організацій для проведення контрольних обмірів будівельних, монтажних, ремонтних та інших робіт, контрольних запусків у виробництво сировини і матеріалів, контрольних аналізів сировини, матеріалів і готової продукції, інших перевірок.
................Перейти до повного тексту