- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Наказ
ГЕНЕРАЛЬНА ПРОКУРАТУРА УКРАЇНИ
НАКАЗ
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
26 січня 2018 р.
за № 113/31565
Про затвердження Положення про організацію кадрової роботи в органах прокуратури
Відповідно до вимог
статей 9,
27-39,
41,
43,
51-64,
81,
82 Закону України "Про прокуратуру", з метою забезпечення організації роботи з кадрами в органах прокуратури НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Положення про організацію кадрової роботи в органах прокуратури, що додається.
3. Департаменту кадрової роботи та державної служби Генеральної прокуратури України забезпечити подання цього наказу на державну реєстрацію до Міністерства юстиції України в установленому порядку.
4. Цей наказ набирає чинності з дня його офіційного опублікування.
5. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника та заступників Генерального прокурора, заступника Генерального прокурора - Головного військового прокурора, заступника Генерального прокурора - керівника Спеціалізованої антикорупційної прокуратури, керівників регіональних, місцевих та військових прокуратур, ректора Національної академії прокуратури України.
Генеральний прокурор України |
Ю. Луценко |
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Генеральної
прокуратури України
18.12.2017 № 351
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
26 січня 2018 р.
за № 113/31565
ПОЛОЖЕННЯ
про організацію кадрової роботи в органах прокуратури
І. Загальні положення
1. Це Положення визначає основні напрями організації кадрової роботи в органах прокуратури України (крім військових прокуратур).
ІІ. Призначення на посаду прокурора
1. На посади прокурорів призначаються особи, які відповідають вимогам
статті 27 Закону.
2. Стаж роботи в галузі права визначається на підставі записів у трудовій книжці чи інших документах, які містять відомості про періоди роботи. У необхідних випадках у кандидата можуть бути витребувані копії наказів про призначення на посаду, положень про структурні підрозділи, посадових інструкцій та інші відомості для підтвердження, що виконувана кандидатом на посаду прокурора робота за своїм характером є роботою в галузі права.
3. Призначення на посади прокурорів Спеціалізованої антикорупційної прокуратури здійснюється керівником цієї прокуратури за результатами відкритого конкурсу, який проводиться конкурсною комісією у складі керівника Спеціалізованої антикорупційної прокуратури та визначених ним і Генеральним прокурором осіб.
4. Призначення прокурорів на вакантні або тимчасово вакантні посади здійснюється у порядку, визначеному
Законом.
5. Про наявність вакантних або тимчасово вакантних посад прокурорів, у тому числі адміністративних посад у відповідній прокуратурі, керівники прокуратур направляють до Кваліфікаційно-дисциплінарної комісії прокурорів повідомлення у паперовому та електронному вигляді в 10-денний строк з дати вивільнення посади за формою, встановленою Кваліфікаційно-дисциплінарною комісією прокурорів.
6. Підготовку інформації про наявність вакантної або тимчасово вакантної посади здійснюють кадрові підрозділи прокуратур відповідного рівня та керівники місцевих прокуратур.
7. У разі заповнення вакантної або тимчасово вакантної посади прокурора без подання Кваліфікаційно-дисциплінарної комісії прокурорів у випадках, визначених законодавством (поновлення на роботі за рішенням суду, повернення з відрядження, пов’язаного з участю в роботі інших органів на постійній основі, тощо), керівник відповідного органу прокуратури не пізніше наступного дня після призначення направляє до Кваліфікаційно-дисциплінарної комісії прокурорів відповідну інформацію.
8. Керівники кадрових підрозділів регіональних прокуратур надсилають до кадрового підрозділу Генеральної прокуратури України інформацію про вакантні і тимчасово вакантні посади прокурорів та інших категорій працівників у регіональних і місцевих прокуратурах одразу після відкриття вакансій.
9. Під час вирішення питання про призначення на посаду прокурора, у тому числі адміністративну, кадровими підрозділами вивчається інформація про наявність у кандидатів конфлікту інтересів, а також щодо обмежень, пов’язаних із спільною роботою близьких осіб.
Під час призначення прокурора на посаду керівника, заступника керівника структурного підрозділу місцевої прокуратури відповідна інформація вивчається безпосередньо керівником місцевої прокуратури.
10. У разі внесення Кваліфікаційно-дисциплінарною комісією прокурорів подання про призначення на посаду прокурора особи, щодо якої встановлено обставини, які за
Законом унеможливлюють її призначення на посаду, керівник органу прокуратури, уповноважений на призначення, у 3-денний строк після їх встановлення повертає відповідне подання до Кваліфікаційно-дисциплінарної комісії прокурорів мотивованим листом з долученням копій підтверджуючих документів для прийняття рішення згідно з компетенцією, про що одночасно інформує кандидата на посаду.
11. Добір кандидатів на посаду прокурора місцевої прокуратури вперше чи колишніх працівників органів прокуратури здійснюється Кваліфікаційно-дисциплінарною комісією прокурорів на конкурсних засадах відповідно до
статей 28-34 Закону.
Призначення на посаду прокурора здійснюється за результатами спеціальної перевірки, передбаченої антикорупційним законодавством, не пізніше 30 днів з дня отримання відповідного подання Кваліфікаційно-дисциплінарної комісії прокурорів.
12. При призначенні на адміністративні посади в органах прокуратури враховуються професійні, морально-ділові якості кандидатів, а також їх управлінсько-організаторські здібності та досвід роботи.
13. У разі розгляду стосовно прокурора питання про порушення ним вимог щодо несумісності, здійснення дисциплінарного провадження, проведення щодо нього службового розслідування, в тому числі призначеного під час таємної перевірки доброчесності, питання про призначення на адміністративну посаду вирішується після їх завершення.
14. Призначення на посаду першого заступника і заступника керівника місцевої прокуратури здійснюється керівником регіональної прокуратури за мотивованим поданням керівника відповідної місцевої прокуратури.
15. Призначення на посаду начальника або заступника начальника відділу місцевої прокуратури здійснюється її керівником. Заява прокурора та наказ про призначення не пізніше наступного дня з дати видання надсилаються до кадрового підрозділу відповідної регіональної прокуратури.
16. Призначення на адміністративні посади у регіональних прокуратурах та Генеральній прокуратурі України, яке проводиться без рекомендації Ради прокурорів України, здійснюється на підставі заяви прокурора, а також мотивованої рекомендації керівника самостійного структурного підрозділу, погодженої із заступником керівника відповідного органу прокуратури згідно з розподілом обов’язків.
Під час призначення керівника самостійного структурного підрозділу така рекомендація вноситься заступником керівника відповідного органу прокуратури згідно з розподілом обов’язків.
17. Призначення прокурорів на адміністративні посади, передбачені пунктами 2, 3, 6-8, 11 частини першої
статті 39 Закону, здійснюються Генеральним прокурором за рекомендацією Ради прокурорів України з урахуванням висновків Генеральної інспекції Генеральної прокуратури України за результатами проведених перевірок щодо наявності або відсутності конфлікту інтересів і таємних перевірок доброчесності.
18. Керівники регіональних прокуратур вносять Генеральному прокурору мотивовані клопотання щодо призначення прокурорів на вакантні адміністративні посади, передбачені пунктами 7, 8 і 11 частини першої
статті 39 Закону.
До клопотання додається біографічна довідка (додаток) і такі документи:
заява особи про призначення на посаду;
особовий листок з обліку кадрів з фотокарткою розміром 4 х 6 см;
автобіографія;
копії документів про освіту з відповідними додатками;
копія заяви про згоду особи на проведення перевірки відповідно до вимог
Закону України "Про очищення влади" та оприлюднення відомостей стосовно неї або копія довідки про результати перевірки, передбаченої цим
Законом;
копія паспорта громадянина України;
копія довідки про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків;
фото на електронному носії.
19. Кадровий підрозділ Генеральної прокуратури України опрацьовує надіслані матеріали та надає Генеральному прокурору для погодження мотивований висновок щодо можливості (неможливості) внесення кандидатури до Ради прокурорів України для призначення на відповідну адміністративну посаду.
Погоджений Генеральним прокурором висновок та клопотання керівника регіональної прокуратури з долученням копій особового листка, біографічної довідки та автобіографії надсилаються Генеральним прокурором до Ради прокурорів України.
20. Розгляд питання щодо можливості призначення керівника місцевої прокуратури на наступний строк повноважень здійснюється за мотивованим клопотанням керівника регіональної прокуратури.
Клопотання направляється до Генеральної прокуратури України не пізніше як за два місяці до закінчення строку повноважень. Розгляд клопотання здійснюється у порядку, передбаченому пунктом 19 цього розділу.
21. У разі внесення клопотання про призначення керівника місцевої прокуратури на наступний строк повноважень кадровим підрозділом за дорученням Генерального прокурора можуть залучатися інші структурні підрозділи Генеральної прокуратури України, які готують мотивовані висновки та погоджують їх із заступником Генерального прокурора згідно з розподілом обов’язків.
22. Під час надходження неналежно оформлених документів кадровий підрозділ Генеральної прокуратури України вживає заходів для їх доопрацювання, у разі неможливості доопрацювання вони повертаються для відповідного оформлення.
23. Під час внесення за власною ініціативою Генеральним прокурором подання до Ради прокурорів України про призначення прокурора на адміністративну посаду, передбачену пунктами 2, 3, 6-8, 11 частини першої
статті 39 Закону, підготовку та опрацювання відповідних матеріалів забезпечує кадровий підрозділ Генеральної прокуратури України.
24. Внесена Радою прокурорів України рекомендація, в тому числі за її власною ініціативою, щодо кандидата на адміністративну посаду опрацьовується кадровим підрозділом Генеральної прокуратури України у 10-денний строк з дати надходження рекомендації з урахуванням висновку Генеральної інспекції Генеральної прокуратури України щодо наявності або відсутності конфлікту інтересів і таємних перевірок доброчесності.
За результатами опрацювання здійснюється підготовка матеріалів щодо призначення запропонованої кандидатури або вмотивованого рішення про неможливість призначення.
25. Копія вмотивованого рішення Генерального прокурора про відмову в призначенні на адміністративну посаду прокурора, рекомендованого Радою прокурорів України, у 5-денний строк після його прийняття надсилається до Ради прокурорів України та прокурору, який був рекомендований для призначення.
26. Копія наказу Генерального прокурора про призначення прокурора на адміністративну посаду не пізніше наступного робочого дня після його видання надсилається до Ради прокурорів України та керівнику відповідного органу прокуратури.
ІІІ. Переміщення прокурора. Переведення прокурора на посаду до іншого органу прокуратури
1. Переміщення прокурора на вакантну або тимчасово вакантну посаду, в тому числі адміністративну, в одному органі прокуратури, за винятком посад, передбачених пунктами 2, 3, 6-8, 11 частини першої
статті 39 Закону, та посад у Спеціалізованій антикорупційній прокуратурі, а також посад, щодо яких оголошено конкурс, здійснюється наказом керівника відповідного органу прокуратури без подання Кваліфікаційно-дисциплінарної комісії прокурорів.
Переміщення проводиться за заявою прокурора, погодженою з керівниками відповідних самостійних структурних підрозділів та заступниками керівника органу прокуратури згідно з розподілом обов’язків, не пізніше 10 днів з дня відкриття вакантної посади.
У разі переміщення прокурорів з підстав, передбачених
статтями 41,
55,
59,
60 Закону України "Про прокуратуру", відповідні рішення можуть прийматися керівником органу прокуратури не пізніше дати оголошення Кваліфікаційно-дисциплінарною комісією прокурорів про проведення конкурсу на заміщення відповідних вакантних посад.
Про прийняте рішення керівник органу прокуратури не пізніше наступного робочого дня після видання відповідного наказу повідомляє Кваліфікаційно-дисциплінарну комісію прокурорів.
2. Переміщення прокурора на іншу посаду після звільнення з адміністративної посади або припинення його повноважень на цій посаді здійснюється уповноваженим керівником прокуратури у строк не пізніше одного місяця з дати звільнення або припинення повноважень на відповідній посаді.
3. Призначення на посаду прокурора в порядку переведення з іншого органу прокуратури того самого або вищого рівня здійснюється уповноваженим керівником прокуратури на підставі заяви працівника та наказу про його звільнення з попереднього місця роботи.
4. У разі неможливості переміщення прокурора чи його переведення у випадках, передбачених
статтями 41,
55,
59 Закону, в межах компетенції керівника регіональної прокуратури питання про переведення такого прокурора до іншої регіональної прокуратури вирішується Генеральною прокуратурою України після подання ним у 15-денний строк відповідної заяви до Генеральної прокуратури України.
5. У випадках, передбачених
статтями 41,
55,
59 Закону, переміщення прокурора в Генеральній прокуратурі України здійснюється Генеральним прокурором за поданою прокурором у 15-денний строк заявою без її погодження, передбаченого абзацом другим пункту 1 цього розділу.
У разі неможливості переміщення прокурора його переведення до прокуратури нижчого рівня вирішується за заявою та за участі кадрового підрозділу Генеральної прокуратури України, керівника відповідної регіональної прокуратури.
6. Переведення прокурора до органу прокуратури вищого рівня здійснюється за результатами конкурсу, порядок проведення якого визначено Кваліфікаційно-дисциплінарною комісією прокурорів.
7. Керівник органу прокуратури після отримання подання Кваліфікаційно-дисциплінарної комісії прокурорів про призначення прокурора за результатами конкурсу не пізніше наступного робочого дня письмово інформує про це відповідного керівника органу прокуратури для прийняття рішення про звільнення прокурора з посади.
Наказ про призначення на посаду прокурора видається керівником прокуратури не пізніше 15 днів з дати отримання подання Кваліфікаційно-дисциплінарної комісії прокурорів та заяви особи.
ІV. Зупинення повноважень прокурора
1. Повноваження прокурора зупиняються у випадках, визначених
статтею 64 Закону, з дати видання наказу керівником відповідного органу прокуратури про:
відрядження прокурора до Вищої ради правосуддя, Кваліфікаційно-дисциплінарної комісії прокурорів, Національної академії прокуратури України чи іншого органу для участі у його роботі на постійній основі;
звільнення з адміністративної посади;
відсторонення прокурора від посади під час дисциплінарного провадження;
відсторонення від виконання службових повноважень у порядку, передбаченому
Законом України "Про запобігання корупції";
відсторонення від посади в порядку, передбаченому
статтями 154,
155,
156-158 Кримінального процесуального кодексу України.
2. Наказ, на підставі якого зупинено повноваження прокурора, невідкладно доводиться керівником прокуратури або уповноваженою ним особою до відома відповідного прокурора та його безпосереднього керівника.
Копія відповідного наказу щодо прокурора, призначеного на посаду Генеральним прокурором, не пізніше наступного робочого дня після його видання направляється до кадрового підрозділу Генеральної прокуратури України.
3. Питання про відсторонення прокурора від посади (виконання службових повноважень) невідкладно вирішується керівником органу прокуратури, в якому працює прокурор, але не пізніше наступного робочого дня з моменту надходження відповідних матеріалів.
4. Відсторонення від посади керівників регіональних та місцевих прокуратур, а також працівників Генеральної прокуратури України здійснюється Генеральним прокурором.
V. Звільнення прокурора з посади
1. Звільнення прокурора з посади здійснюється наказом керівника органу прокуратури, визначеного частиною другою
статті 51 Закону, на підставах і в порядку, передбачених цим Законом, та з дотриманням встановлених законодавством про працю гарантій.
2. Звільнення прокурора з підстав, передбачених пунктами 1, 4, 6, 8, 9 частини першої
статті 51 Закону, здійснюється керівником прокуратури за поданням Кваліфікаційно-дисциплінарної комісії прокурорів, а з підстави, передбаченої пунктом 2 частини першої
статті 51 Закону, - за поданням Вищої ради правосуддя.
3. Звільнення прокурора Спеціалізованої антикорупційної прокуратури з адміністративної посади, передбаченої пунктами 1-5 частини третьої
статті 39 Закону, здійснюється за рекомендацією Ради прокурорів України та виключно з підстав, передбачених частиною першою
статті 51 Закону.
4. Звільнення прокурора на підставі прийнятого Кваліфікаційно-дисциплінарною комісією прокурорів за результатами дисциплінарного провадження рішення щодо неможливості його подальшого перебування на посаді прокурора (накладення дисциплінарного стягнення у виді звільнення з посади в органах прокуратури) здійснюється уповноваженим
Законом керівником прокуратури у 3-денний строк з дати отримання копії такого рішення.
5. Звільнення прокурора з посади після отримання належним чином завіреної копії обвинувального вироку суду щодо нього або судового рішення про притягнення до адміністративної відповідальності за вчинення пов’язаного з корупцією правопорушення, які набрали законної сили, а також подання Вищої ради правосуддя під час порушення прокурором вимог щодо несумісності здійснюється уповноваженим
Законом керівником прокуратури у 3-денний строк з дати отримання вказаних документів.
6. Уповноважений керівник прокуратури за наявності медичного висновку, наданого медичною комісією, утвореною центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері охорони здоров’я, про неможливість виконання прокурором своїх повноважень за станом здоров’я або судового рішення, яке набрало законної сили, про визнання прокурора недієздатним чи обмежено дієздатним, у 3-денний строк з дати отримання таких документів надсилає до Кваліфікаційно-дисциплінарної комісії прокурорів відповідну інформацію для внесення подання про звільнення прокурора з посади.
До інформації долучаються копії медичного висновку чи судового рішення, наказу про призначення прокурора на посаду та біографічна довідка.
7. У разі неможливості прийняття стосовно прокурора рішення про застосування передбачених законодавством про запобігання корупції заходів з метою врегулювання конфлікту інтересів, пов’язаного з підпорядкуванням близькій особі, протягом 30 днів з дня його повідомлення про виникнення такої обставини та відмови прокурора від переміщення на одну з вакантних посад у тому самому органі прокуратури чи переведення на посаду до іншого органу прокуратури, що виключає безпосереднє підпорядкування близькій особі (за винятком посад, щодо яких оголошено конкурс), уповноважений керівник прокуратури не пізніше наступного робочого дня надсилає до Кваліфікаційно-дисциплінарної комісії прокурорів інформацію для внесення подання про звільнення такого прокурора з посади.
До інформації, в якій наводяться встановлені обставини конфлікту інтересів та обґрунтування неможливості його врегулювання в установленому законодавством порядку, долучаються копія наказу про призначення прокурора на посаду, біографічна довідка, заява прокурора про відмову від переміщення на іншу посаду чи переведення до іншого органу прокуратури або акт про неподання такої заяви. За клопотанням Кваліфікаційно-дисциплінарної комісії прокурорів можуть надаватись інші відомості та документи.
У разі подання в 15-денний строк з дати повідомлення про наявність конфлікту інтересів прокурором, який підлягає звільненню, заяви про переведення на посаду до органу прокуратури вищого рівня відповідне рішення приймається Кваліфікаційно-дисциплінарною комісією прокурорів за результатами конкурсу.
8. У разі отримання інформації про припинення прокурором громадянства України або набуття ним громадянства іншої держави керівник відповідного органу прокуратури невідкладно вживає заходів для перевірки такої інформації та у разі її підтвердження не пізніше наступного робочого дня після встановлення таких відомостей повідомляє Кваліфікаційно-дисциплінарну комісію прокурорів щодо можливості внесення подання про звільнення такого прокурора з посади.
До інформації долучаються відповідні матеріали, копія наказу про призначення прокурора на посаду та біографічна довідка.
Одночасно така інформація надсилається до кадрового підрозділу Генеральної прокуратури України для ініціювання в установленому законодавством порядку питання щодо припинення громадянства особи, а також доводиться до відома відповідного прокурора та його безпосереднього керівника.
Інформація про припинення громадянства України або щодо встановлення у поданні Кваліфікаційно-дисциплінарної комісії факту набуття прокурором громадянства іншої держави доводиться до відома такого прокурора та його безпосереднього керівника з метою унеможливлення здійснення ним повноважень до вирішення питання про звільнення його з посади прокурора.
9. У разі подання прокурором заяви про звільнення з посади за власним бажанням звільнення проводиться уповноваженим
Законом керівником прокуратури з дати, зазначеної в заяві. Заява про звільнення подається не пізніше ніж за три дні до вказаної у ній дати. Прокурор продовжує здійснювати свої повноваження до прийняття рішення про його звільнення.
Заява прокурора, який обіймає адміністративну посаду, передбачену пунктами 6-8, 11 частини першої
статті 39 Закону, про звільнення з органів прокуратури за власним бажанням разом з відповідним клопотанням керівника регіональної прокуратури надсилається до кадрового підрозділу Генеральної прокуратури України.
У разі відкриття дисциплінарного провадження щодо прокурора рішення за його заявою про звільнення з органів прокуратури за власним бажанням може бути прийнято уповноваженим керівником прокуратури лише після завершення такого провадження. Зазначені вимоги не застосовуються до вирішення питання про звільнення прокурора з адміністративної посади за власним бажанням на підставі пункту 1 частини першої
статті 41 Закону.
10. У разі неможливості подальшого перебування прокурора на тимчасово вакантній посаді у випадку його відмови від переміщення на одну з вакантних посад у тому самому органі прокуратури чи переведення на посаду до іншого органу прокуратури (за винятком посад, щодо яких оголошено конкурс) або відсутності в органах прокуратури вакантних посад уповноважений керівник прокуратури протягом 15 днів з дня повідомлення особі про виникнення вказаних обставин надсилає до Кваліфікаційно-дисциплінарної комісії прокурорів інформацію для внесення подання про звільнення такого прокурора з посади.
До інформації долучаються копії наказу про призначення прокурора на тимчасово вакантну посаду, наказу чи іншого документа, який свідчить про повернення на роботу працівника, який обіймає відповідну посаду на постійній основі, біографічна довідка, заява прокурора про відмову від переміщення в одному органі прокуратури або переведення до іншого органу прокуратури або акт про неподання такої заяви.
У разі подання в 15-денний строк з дати отримання повідомлення про вказані обставини прокурором, який підлягає звільненню, заяви про переведення на посаду до органу прокуратури вищого рівня відповідне рішення приймається Кваліфікаційно-дисциплінарною комісією прокурорів за результатами конкурсу.
У разі видання наказу про звільнення прокурора у зв’язку з неможливістю подальшого перебування на тимчасово вакантній посаді уповноважений
Законом керівник прокуратури у 3-денний строк з дати його видання направляє відповідну інформацію з копією наказу до Кваліфікаційно-дисциплінарної комісії прокурорів для зарахування такої особи до резерву на заміщення вакантних посад прокурорів.
11. Звільнення прокурора у зв’язку з ліквідацією чи реорганізацією органу прокуратури, в якому прокурор обіймає посаду, або в разі скорочення кількості посад прокурорів органу прокуратури здійснюється у визначеному
Законом порядку за поданням Кваліфікаційно-дисциплінарної комісії прокурорів з дотриманням гарантій, передбачених законодавством про працю.
Наказ Генерального прокурора про внесення змін до структури та штатного розпису або про скорочення кількості посад прокурорів органу прокуратури не пізніше наступного дня після його видання надсилається керівнику прокуратури (самостійного структурного підрозділу) для виконання та ознайомлення з ним підпорядкованих працівників.
Під час визначення переважного права залишення на роботі враховується рівень кваліфікації і продуктивності праці, зокрема досвід роботи прокурора в органах прокуратури, у тому числі на адміністративних посадах, ефективність виконання службових обов’язків, покладання виконання обов’язків за вищою посадою у разі відсутності основного працівника, підвищення кваліфікації, наявність наукового ступеня, вченого або почесного звання (якщо їх діяльність збігається за профілем з науковим ступенем, вченим або почесним званням), заохочень, застосування заходів дисциплінарного та матеріального впливу, а також інші обставини, які впливають на продуктивність і результативність праці.
За рівних умов продуктивності праці і кваліфікації перевага в залишенні на роботі надається працівникам з урахуванням положень частини другої
статті 42 Кодексу законів про працю України.
Не підлягають внесенню та розгляду пропозиції щодо вивільнення працівників, стосовно яких законодавством про працю України передбачено гарантії щодо заборони звільнення, крім випадків повної ліквідації органу прокуратури.
У разі скорочення однієї або декількох посад в органі прокуратури (структурному підрозділі) керівник прокуратури (самостійного структурного підрозділу), в якому відбулися такі зміни, у 5-денний строк з дати отримання копії відповідного наказу вивчає результати діяльності працівників відповідного органу прокуратури (структурного підрозділу) з метою визначення тих, які підлягають можливому подальшому вивільненню.
Інформація щодо працівників місцевої прокуратури, які підлягають можливому вивільненню, надається керівником цієї прокуратури до кадрового підрозділу регіональної прокуратури разом із документами, що підтверджують рівень кваліфікації і продуктивності праці та інші передбачені законодавством обставини, які враховуються під час визначення переважного права залишення на посаді. Керівники самостійних структурних підрозділів регіональних прокуратур та Генеральної прокуратури України таку інформацію, погоджену із заступником керівника відповідного органу прокуратури згідно з розподілом обов’язків, надають до кадрових підрозділів відповідних прокуратур.
За результатами опрацювання кадровим підрозділом наданих матеріалів прокурору, який підлягає вивільненню, вручається письмове попередження за підписом уповноваженого керівника прокуратури та одночасно надаються відомості про всі наявні вакантні і тимчасово вакантні посади у відповідному органі прокуратури із зазначенням вакансій, для заміщення яких Кваліфікаційно-дисциплінарною комісією прокурорів оголошено конкурс.
Після спливу двомісячного строку з дати вручення попередження та у разі відмови прокурора від переведення в установленому порядку на іншу посаду в тому самому органі прокуратури чи переведення на посаду до іншого органу прокуратури або у разі відсутності посад, на які може бути здійснено переведення, уповноважений керівник прокуратури надсилає до Кваліфікаційно-дисциплінарної комісії прокурорів інформацію для внесення подання про звільнення такого прокурора з посади.
До інформації долучаються копія наказу Генерального прокурора про ліквідацію, реорганізацію органу прокуратури чи скорочення кількості посад прокурорів, копія інформації з обґрунтуванням підстав вивільнення прокурора, його біографічна довідка, копії попередження про вивільнення з переліками запропонованих вакантних посад, заяви прокурора чи акта про його відмову від переведення на іншу посаду або акта про неподання таких заяв у встановлений строк. За клопотанням Кваліфікаційно-дисциплінарної комісії прокурорів можуть надаватись інші документи та відомості.
У разі подання в 15-денний строк з дати отримання попередження прокурором, який підлягає звільненню, заяви про переведення на посаду до органу прокуратури вищого рівня відповідне рішення приймається Кваліфікаційно-дисциплінарною комісією прокурорів за результатами конкурсу.
12. Копії наказів про звільнення посадових і службових осіб органів прокуратури відповідно до
Закону України "Про очищення влади" та повідомлень до Міністерства юстиції України про застосування заборон того самого дня надсилаються до кадрового підрозділу Генеральної прокуратури України.
................Перейти до повного тексту