1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Наказ


МІНІСТЕРСТВО РЕГІОНАЛЬНОГО РОЗВИТКУ, БУДІВНИЦТВА ТА ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ
НАКАЗ
14.01.2015 № 2
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
28 січня 2015 р.
за № 94/26539
( Наказ втратив чинність на підставі Наказу Міністерства розвитку громад та територій № 249 від 16.10.2020 )
Про затвердження Порядку взаємодії Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України з центральними органами виконавчої влади, діяльність яких спрямовує і координує Віце-прем’єр-міністр України - Міністр регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України
Відповідно до Закону України "Про центральні органи виконавчої влади" , Положення про Міністерство регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 30 квітня 2014 року № 197, та з метою створення дієвого механізму взаємодії Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України з центральними органами виконавчої влади, діяльність яких спрямовується і координується Кабінетом Міністрів України через Віце-прем'єр-міністра України - Міністра регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Порядок взаємодії Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України з центральними органами виконавчої влади, діяльність яких спрямовує і координує Віце-прем’єр-міністр України - Міністр регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України, що додається.
2. Визнати таким, що втратив чинність, наказ Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 20 травня 2013 року № 201 "Про затвердження Порядку взаємодії Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України з Державною архітектурно-будівельною інспекцією України", зареєстрований в Міністерстві юстиції України 05 червня 2013 року за № 882/23414.
3. Департаменту нормативно-правового регулювання (Малашкін М.А.) подати цей наказ в установленому порядку на державну реєстрацію до Міністерства юстиції України.
4. Цей наказ набирає чинності з дня його офіційного опублікування.
5. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Перший заступник Міністра В.Є. Кістіон
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ
Міністерства регіонального
розвитку, будівництва
та житлово-комунального
господарства України
14.01.2015 № 2
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
28 січня 2015 р.
за № 94/26539
ПОРЯДОК
взаємодії Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України з центральними органами виконавчої влади, діяльність яких спрямовує і координує Віце-прем’єр-міністр України - Міністр регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України
I. Загальні положення
1. Цей Порядок визначає організаційні та процедурні питання взаємодії Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України (далі - Міністерство) з центральними органами виконавчої влади, діяльність яких спрямовує і координує Кабінет Міністрів України через Віце-прем’єр-міністра України - Міністра регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України (далі - Міністр) під час формування та реалізації державної політики у відповідних сферах.
2. Цей Порядок спрямовано на забезпечення узгодженості, планомірності та цілісності забезпечення формування державної політики у відповідних сферах, визначених Положенням про Міністерство регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 30 квітня 2014 року № 197, а також ефективності її реалізації.
3. Відповідальним за дотримання термінів виконання актів Верховної Ради України та Президента України, актів та доручень Кабінету Міністрів України, звернень (запитів) народних депутатів України, наказів Міністерства та доручень Міністра, відповідальним (головним) виконавцем яких визначено центральний орган виконавчої влади, діяльність якого спрямовує і координує Міністр, є його керівник.
4. Проекти нормативно-правових актів, інші документи з питань, що належать до компетенції центрального органу виконавчої влади, діяльність якого спрямовує і координує Міністр, подаються до Міністерства у паперовому та електронному вигляді разом із супровідним листом за підписом відповідного керівника або його першого заступника, заступника (далі - заступники).
5. Організацію опрацювання у Міністерстві проектів нормативно-правових актів та документів до них, підготовлених центральним органом виконавчої влади, діяльність якого спрямовує і координує Міністр, здійснює структурний підрозділ, визначений наказом Міністра відповідальним за взаємодію з центральним органом виконавчої влади, діяльність якого спрямовує і координує Міністр (далі - Відповідальний підрозділ), чи самостійний структурний підрозділ апарату Міністерства відповідно до компетенції, визначений дорученням Міністра чи його заступників (далі - Структурний підрозділ).
II. Підготовка проектів нормативно-правових актів
1. Центральний орган виконавчої влади, діяльність якого спрямовує і координує Міністр відповідно до компетенції, розробляє проекти законів України, актів Президента України та Кабінету Міністрів України, наказів Міністерства, які підлягають державній реєстрації у Міністерстві юстиції України (далі - проект акта), на виконання Конституції України, законів України, указів Президента України та постанов Верховної Ради України, прийнятих відповідно до Конституції та законів України, актів Кабінетів Міністрів України, інших актів законодавства України.
2. Центральний орган виконавчої влади, діяльність якого спрямовує і координує Міністр, надсилає до Міністерства завізований керівником або особою, яка його заміщує, проект акта разом з підписаними ним документами, передбаченими законодавством, у паперовому та електронному вигляді у повному обсязі для його опрацювання структурними підрозділами апарату Міністерства та погодження Міністром.
У разі якщо проект акта є регуляторним, Відповідальний підрозділ або Структурний підрозділ готує проект наказу про внесення змін до плану діяльності Міністерства з підготовки проектів регуляторних актів.
3. Відповідальний підрозділ або Структурний підрозділ організовує опрацювання проекту акта самостійними структурними підрозділами апарату Міністерства, визначеними у резолюції керівництва Міністерства, отримує у разі необхідності додаткову інформацію щодо нього від центрального органу виконавчої влади, діяльність якого спрямовує і координує Міністр.
4. Центральний орган виконавчої влади, діяльність якого спрямовує і координує Міністр, та Відповідальний підрозділ або Структурний підрозділ вживають заходів щодо усунення зауважень і врахування пропозицій самостійних структурних підрозділів апарату Міністерства у робочому порядку.
5. Відповідальний підрозділ або Структурний підрозділ доводить до відома центрального органу виконавчої влади, діяльність якого спрямовує і координує Міністр, позицію Міністра щодо проекту акта, розробленого ним, шляхом надсилання листа та у разі відсутності зауважень завізований Міністром проект акта.
6. У разі наявності зауважень та/або пропозицій до поданого проекту акта він повертається до центрального органу виконавчої влади, діяльність якого спрямовує і координує Міністр, для їх врахування, доопрацювання та повторного подання на погодження до Міністерства у визначений Міністром чи особою, яка його заміщує, термін.
Центральний орган виконавчої влади, діяльність якого спрямовує і координує Міністр, забезпечує доопрацювання проекту акта у строки, які дозволять вчасно внести його на розгляд відповідного органу.
7. У разі наявності неврегульованих розбіжностей щодо положень проекту акта остаточне рішення про його візування приймає Міністр.
8. Центральний орган виконавчої влади, діяльність якого спрямовує і координує Міністр, надсилає проект акта на погодження до заінтересованих органів лише після його погодження та візування Міністром.
9. Центральний орган виконавчої влади, діяльність якого спрямовує і координує Міністр, забезпечує погодження проекту акта із заінтересованими органами відповідно до Регламенту Кабінету Міністрів України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 18 липня 2007 року № 950 (у редакції постанови Кабінету Міністрів України від 09 листопада 2011 року № 1156).
10. Погоджений із заінтересованими органами проект акта центральний орган виконавчої влади, діяльність якого спрямовує і координує Міністр, надсилає до Міністерства разом із документами та матеріалами, передбаченими Регламентом Кабінету Міністрів України, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 18 липня 2007 року № 950 (у редакції постанови Кабінету Міністрів України від 09 листопада 2011 року № 1156), для внесення на розгляд відповідному органу. При цьому центральний орган виконавчої влади, діяльність якого спрямовує і координує Міністр, подає також необхідні матеріали (тези виступу) до проектів актів для їх представлення Міністром на засіданні відповідного органу.
11. Наказ нормативно-правового характеру подається Відповідальним підрозділом або Структурним підрозділом в установленому порядку на державну реєстрацію до Міністерства юстиції України.
12. У разі втрати актуальності проекту акта або з інших причин центральний орган виконавчої влади, діяльність якого спрямовує і координує Міністр, забезпечує своєчасне інформування та подання до Міністерства обґрунтованих пропозицій щодо його відкликання.
III. Погодження проектів законів України, актів Президента України та Кабінету Міністрів України, актів, які підлягають державній реєстрації у Міністерстві юстиції України, розроблених іншими центральними органами виконавчої влади
1. Центральний орган виконавчої влади, діяльність якого спрямовує і координує Міністр, в установленому порядку опрацьовує проект нормативно-правового акта, який надійшов на погодження до нього як до заінтересованого органу, та подає Відповідальному підрозділу або Структурному підрозділу завізовані керівником центрального органу виконавчої влади, діяльність якого спрямовує і координує Міністр, зауваження або в разі їх відсутності завізований керівником центрального органу виконавчої влади, діяльність якого спрямовує і координує Міністр, проект акта разом з обґрунтованою позицією для погодження Міністром.
2. Позицію Міністра щодо проекту нормативно-правового акта, що надійшов на погодження до центрального органу виконавчої влади, діяльність якого спрямовує і координує Міністр, як до заінтересованого органу, Відповідальний підрозділ або Структурний підрозділ доводить до центрального органу виконавчої влади, діяльність якого спрямовує і координує Міністр, шляхом надсилання листа для її обов'язкового доведення до відома розробника проекту акта.
3. Погодження центральним органом виконавчої влади, діяльність якого спрямовує і координує Міністр, проектів нормативно-правових актів без урахування позиції Міністра не допускається.
IV. Скасування актів
1. Центральний орган виконавчої влади, діяльність якого спрямовує і координує Міністр, щомісяця надсилає у паперовому та електронному вигляді Відповідальному підрозділу переліки наказів, прийнятих протягом місяця, крім актів персонального характеру (з кадрових питань), а у разі потреби та на вимогу Відповідального підрозділу - завірені в установленому законодавством порядку копії зазначених актів та актів територіальних органів (у разі наявності) центрального органу виконавчої влади, діяльність якого спрямовує і координує Міністр.
2. Відповідальний підрозділ розглядає разом із заінтересованими самостійними структурними підрозділами апарату Міністерства отримані акти з метою визначення їх відповідності Конституції України і законам України, актам Президента України та Кабінету Міністрів України, іншим актам законодавства.
3. Якщо акти центрального органу виконавчої влади, діяльність якого спрямовує і координує Міністр, або його територіальних органів (у разі наявності) не відповідають Конституції і законам України, актам Президента України та Кабінету Міністрів України чи іншим актам законодавства, Відповідальний підрозділ протягом трьох днів з дня виявлення таких обставин інформує Міністра та за його рішенням порушує перед керівником центрального органу виконавчої влади, діяльність якого спрямовує і координує Міністр, питання щодо скасування таких актів повністю чи в окремій частині.
4. Керівник центрального органу виконавчої влади, діяльність якого спрямовує і координує Міністр, протягом визначеного Міністром або особою, яка його заміщує, строку зобов'язаний скасувати такі акти повністю чи в окремій частині, про що не пізніше ніж у дводенний строк письмово повідомити Міністерство.
5. Відповідальний підрозділ інформує Міністра про заходи, вжиті керівником центрального органу виконавчої влади, діяльність якого спрямовує і координує Міністр, його територіальними органами (у разі наявності) з метою приведення актів у відповідність до Конституції і законів України, актів Президента України, Кабінету Міністрів України чи інших актів законодавства.
6. Якщо акт центрального органу виконавчої влади, діяльність якого спрямовує і координує Міністр, що не відповідає Конституції і законам України, актам Президента України, Кабінету Міністрів України чи іншим актам законодавства, не скасований в установлений цим Порядком строк, Відповідальний підрозділ в установленому порядку готує проект розпорядження Кабінету Міністрів України щодо скасування такого акта повністю чи в окремій частині.
7. Якщо акт територіального органу (у разі наявності) центрального органу виконавчої влади, діяльність якого спрямовує і координує Міністр, що не відповідає Конституції і законам України, актам Президента України та Кабінету Міністрів України чи іншим актам законодавства, не скасовано в установлений цим Порядком строк, Відповідальний підрозділ готує проект доручення Міністра про скасування такого акта повністю чи в окремій частині керівником центрального органу виконавчої влади, діяльність якого спрямовує і координує Міністр. У разі відмови у скасуванні Відповідальний підрозділ готує проект наказу Міністерства про скасування такого акта повністю чи в окремій частині та подає його на підпис Міністру.
V. Визначення пріоритетних напрямів роботи центрального органу виконавчої влади, діяльність якого спрямовує і координує Міністр
1. Центральний орган виконавчої влади, діяльність якого спрямовує і координує Міністр, та його територіальні органи (у разі наявності) здійснюють планування своєї роботи за визначеними Міністром пріоритетними напрямами роботи.
2. З метою забезпечення послідовної та узгодженої діяльності з формування та реалізації державної політики у відповідних сферах центральний орган виконавчої влади, діяльність якого спрямовує і координує Міністр, подає Міністру пропозиції щодо пріоритетних напрямів роботи та шляхів виконання покладених завдань на наступний рік.

................
Перейти до повного тексту