1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Наказ


МІНІСТЕРСТВО ІНФРАСТРУКТУРИ УКРАЇНИ
НАКАЗ
02.01.2018 № 2
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
18 січня 2018 р.
за № 76/31528
Про затвердження Змін до Правил плавання і лоцманського проведення суден у північно-західній частині Чорного моря, Бузько-Дніпровсько-лиманському та Херсонському морському каналах
( Рішення про державну реєстрацію Наказу скасовано на підставі Наказу Міністерства юстиції № 3008/5 від 26.09.2019 )
( Наказ виключено з Державного реєстру нормативно-правових актів міністерств та інших органів виконавчої влади 15.10.2019 )
Відповідно до статей 10, 110 Кодексу торговельного мореплавства України та статті 16 Закону України "Про транспорт" , з метою забезпечення безпеки судноплавства і впорядкування руху суден у північно-західній частині Чорного моря, Бузько-Дніпровсько-лиманському та Херсонському морському каналах
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Зміни до Правил плавання і лоцманського проведення суден у північно-західній частині Чорного моря, Бузько-Дніпровсько-лиманському та Херсонському морському каналах , затверджених наказом Міністерства транспорту та зв’язку України від 01 серпня 2007 року № 655, зареєстрованих у Міністерстві юстиції України 05 жовтня 2007 року за № 1150/14417, що додаються.
2. Управлінню безпеки на транспорті та технічного регулювання забезпечити:
1) подання цього наказу в установленому порядку на державну реєстрацію до Міністерства юстиції України;
2) оприлюднення цього наказу на офіційному веб-сайті Міністерства інфраструктури України.
3. Державному підприємству "Адміністрація морських портів України" привести обов’язкові постанови по морських портах у відповідність із цим наказом.
4. Цей наказ набирає чинності з дня його офіційного опублікування.
5. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника Міністра Лавренюка Ю.Ф.
Міністр В. Омелян
ПОГОДЖЕНО:
Голова Державної
прикордонної служби України
генерал-лейтенант
Перший заступник Міністра
аграрної політики та продовольства України
Міністр оборони України
генерал армії України
Перший заступник Голови
Державного агентства
рибного господарства України
Голова Державної служби України
з безпеки на транспорті



П. Цигикал

М. Мартинюк

С.Т. Полторак


В.Г. Фалей

М.В. Ноняк
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства
інфраструктури України
02.01.2018 № 2
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
18 січня 2018 р.
за № 76/31528
ЗМІНИ
до Правил плавання і лоцманського проведення суден у північно-західній частині Чорного моря, Бузько-Дніпровсько-лиманському та Херсонському морському каналах
1. У розділі 1:
1) пункт 1.2 викласти в такій редакції:
"1.2. Скорочення:
АІС - автоматична ідентифікаційна система;
АСК - акціонерна судноплавна компанія;
АРЛП - автоматизований радіолокаційний пост;
БДЛК - Бузько-Дніпровсько-лиманський канал;
ДП "АМПУ" - державне підприємство "Адміністрація морських портів України";
ЗНО - засоби навігаційного оснащення;
IMO - Міжнародна морська організація (International Maritime Organization);
МАМС - Міжнародна асоціація маячних служб;
МГЗ - Миколаївський глиноземний завод;
МЛС - морська лоцманська станція;
МПЗЗС-72 - Міжнародні правила запобігання зіткненню суден у морі 1972 року;
МПМ - морський порт Миколаїв;
МПХ - морський порт Херсон;
МРП - Миколаївський річковий порт;
ОКЦ - оперативно-координаційний центр;
ПЗЧЧМ - північно-західна частина Чорного моря;
ПРРС - пост регулювання руху суден;
РСРРС - регіональна служба регулювання руху суден;
РШ - рекомендований шлях;
СБЗ - суднобудівний завод;
СКМП - служба капітана морського порту;
СМП - спеціалізований морський порт;
СРЗ - судноремонтний завод;
СРРС - служба регулювання руху суден;
УКХ - ультракороткі хвилі;
ХМК - Херсонський морський канал;
ЦПР - центральна портова радіостанція;
ЦРРС - центр регулювання руху суден.";
2) абзац сьомий пункту 1.3 викласти в такій редакції:
"Мале судно - будь-яке судно з корпусом максимальною довжиною до 24 м (за винятком суден, на яких дозволено перевозити більше 12 пасажирів, суден, побудованих або обладнаних для буксирування, штовхання або ведення в зчалі суден, які не є малими, суден, що перевозять вантажі, криголамів, поромів, плавучих кранів, суден допоміжного та технічного флоту, суднових шлюпок і плотів), а також водні мотоцикли (гідроцикли).";
3) пункт 1.6 викласти в такій редакції:
"1.6. Нагляд за дотриманням цих Правил здійснюють капітани відповідних морських портів у межах зон нагляду, на які поширюються їх повноваження.
Державний нагляд (контроль) за дотриманням цих Правил здійснює центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері безпеки на морському та річковому транспорті.
Заходи щодо забезпечення безпеки судноплавства кораблів та катерів Морської охорони Державної прикордонної служби України регулюються відповідними нормативно-правовими актами, відповідальним за виконання яких є командир корабля (катера).
Державний нагляд за дотриманням законодавства і правил мореплавства, а також міжнародних договорів України щодо мореплавства, згода на обов'язковість яких надана Верховною Радою України, здійснює капітан відповідного морського порту у межах повноважень.";
4) у пункті 1.7 слова "начальника морського торговельного порту" замінити словами "по відповідному морському порту";
5) у пункті 1.8 цифри та слова "78 Кодексу торговельного мореплавства України" замінити цифрами та словами "17 Закону України "Про морські порти України".
2. У розділі 2:
1) у пункті 2.1:
у підпункті 2.1.1 абревіатуру "ПРРС" замінити абревіатурою "ЦРРС";
в абзаці третьому підпункту 2.1.2 слова "Іллічівського морського торговельного порту" замінити словами "морського порту Чорноморськ";
підпункт 2.1.4 викласти в такій редакції:
"2.1.4. Зона дії ПРРС "Южний" складається з двох секторів:
сектор 1 охоплює внутрішні портові води морського порту "Южний" та підхідний канал до нього;
сектор 2 охоплює акваторію, обмежену береговою лінією, меридіаном 30 град 55,0' E, меридіаном 31 град 12,0' E та дугою кола радіусом 12 миль, проведеною з точки з координатами j=46 град 36,1' N; l=31 град 01,4' E, за винятком внутрішніх портових вод морського порту "Южний" та підхідного каналу до нього.";
підпункт 2.1.7 викласти в такій редакції:
"2.1.7. Зона дії ПРРС "Очаків" починається від східної межі зони дії ПРРС "Южний" до РШ N 1 (меридіан 31 град 12,0' E - буй Банки Трутаєва) і закінчується біля буя № 37 п'ятого коліна БДЛК. З півдня ця зона обмежена широтою 46 град 30' N.
До зони дії ПРРС "Очаків" входить також частина акваторії морського порту Миколаїв, а саме водний простір територіального моря в районі Банки Трутаєва, обмежений лініями, що з'єднують точки з такими координатами:
46° 34' 41,3" N, 31° 12' 54,5" E;
46° 34' 41,3" N, 31° 14' 24,5" E;
46° 34' 05,4" N, 31° 14' 24,5" E;
46° 34' 05,4" N, 31° 12' 54,5" E;
46° 34' 59,4" N, 31° 20' 34,4" E;
46° 35' 29,3" N, 31° 20' 34,4" E;
46° 35' 54,3" N, 31° 18' 34,3" E;
46° 34' 59,4" N, 31° 18' 34,3" E.
ПРРС "Очаків" здійснює радіолокаційний контроль за рухом суден у всій зоні дії ПРРС.";
2) підпункт 2.2.2 пункту 2.2 викласти в такій редакції:
"2.2.2. У зоні дії цих Правил регулювання руху суден цілодобово здійснюється службою регулювання руху суден, до складу якої входять: ЦРРС "Руська Коса", ЦРРС "Чорноморськ", ПРРС "Одеса", ПРРС "Южний", ПРРС "Очаків" та ПРРС "Широка Балка".
У зоні дії ЦРРС/ПРРС судна користуються послугами з регулювання руху суден, що надаються ЦРРС/ПРРС згідно з Порядком надання послуг з регулювання руху суден, затвердженим наказом Міністерства інфраструктури України від 08 травня 2013 року № 291, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 24 травня 2013 року за № 807/23339 (із змінами).
Рух суден у зоні дії ЦРРС/ПРРС, вхід до зони дії, постановка на якір, зняття з якоря, відхід від причалу дозволяються суднам тільки відповідних ЦРРС/ПРРС не менш як за 30 хвилин до початку зазначеної дії. Якщо судно не почне зазначені дії протягом 30 хвилин, рух суден у зоні дії ЦРРС/ПРРС, вхід до зони дії, постановка на якір, зняття з якоря, відхід від причалу забороняються.".
3. У розділі 3:
1) в абзаці четвертому підпункту 3.1.1 пункту 3.1 слова "Інспекцію державного портового нагляду відповідного порту" замінити словами "Службу капітана відповідного морського порту";
2) підпункт 3.1.2 викласти в такій редакції:
"3.1.2. По БДЛК дозволяється плавання суден завдовжки до 230 м, завширшки до 32,5 м; по ХМК - суден завдовжки до 200 м, завширшки до 32,5 м.
Рішення щодо можливості плавання по БДЛК і ХМК суден, розміри яких є більшими від зазначених, приймається капітаном морського порту, до зони нагляду якого належить відповідний канал, в кожному випадку окремо з урахуванням стану судна, гідрометеорологічних умов, буксирного забезпечення, з визначенням інших необхідних заходів для забезпечення безпеки судноплавства.";
3) підпункт 3.1.3 викласти в такій редакції:
"3.1.3. Плавання по БДЛК без використання буксирного забезпечення дозволяється для суден завдовжки до 200 м.
Для суден завдовжки від 200 м до 230 м плавання без використання буксирного забезпечення можливе при швидкості руху судна каналом не більше 10 вузлів та обов’язковому використанні радіолокаційного проведення.
Плавання по ХМК великотоннажних суден, які мають довжину більше 187 м (до входу в річку Рвач) та більше 170 м при плаванні річкою Рвач, здійснюється з буксирним забезпеченням.
Буксир супроводу по БДЛК повинен мати потужність не менш як 3000 к/с (по ХМК - не менш як 2500 к/с) та розвивати швидкість руху по каналу не менше швидкості суден, які рухаються по каналу (супроводжуються), відповідно до підпункту 3.1.24 цих Правил.";
4) підпункт 3.1.4 виключити.
У зв’язку з цим підпункти 3.1.5-3.1.36 вважати відповідно підпунктами 3.1.4-3.1.35;
5) підпункт 3.1.4 викласти в такій редакції:
"3.1.4. Плавання по БДЛК суден, які мають довжину більше 200 м та осадку не більше 8,0 м, а також суден, які мають осадку більше 8,0 м та довжину менше 200 м, дозволяється у темний час доби при швидкості руху судна каналом не більше 10 вузлів та обов’язковому використанні радіолокаційного проведення.
Плавання суден, характеристики яких відповідають одночасно двом ознакам, а саме по БДЛК - суден, які мають довжину більше 200 м та фактичну осадку більше 8,0 м, по ХМК - довжину 187 м і осадку більше 6,5 м (до входу в річку Рвач) та більше 170 м при плаванні річкою Рвач, у темний час доби забороняється.";

................
Перейти до повного тексту