- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Наказ
МІНІСТЕРСТВО ЮСТИЦІЇ УКРАЇНИ
НАКАЗ
09.01.2025 № 87/5
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
10 січня 2025 року
за № 59/43465
Про затвердження Порядку видачі актів закладення технічної та проектної робочої документації до страхового фонду документації України
Відповідно до частини п’ятої
статті 11 Закону України "Про страховий фонд документації України", абзацу четвертого пункту 21 Порядку ведення Державного реєстру документів страхового фонду документації України, затвердженого
постановою Кабінету Міністрів України від 16 травня 2002 року № 642 (у редакції постанови Кабінету Міністрів України від 30 травня 2024 року № 631), НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Порядок видачі актів закладення технічної та проектної робочої документації до страхового фонду документації України, що додається.
3. Сектору нормативно-правового забезпечення архівної справи (Рудь В.Л.) подати цей наказ на державну реєстрацію відповідно до Указу Президента України від 03 жовтня 1992 року
№ 493 "Про державну реєстрацію нормативно-правових актів міністерств та інших органів виконавчої влади".
4. Цей наказ набирає чинності з 01 червня 2025 року, але не раніше дня його офіційного опублікування.
5. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника Міністра юстиції України Васильчук В.О.
Віце-прем’єр-міністр з питань європейської та євроатлантичної інтеграції України — Міністр юстиції України | Ольга СТЕФАНІШИНА |
ПОГОДЖЕНО: Перший заступник Міністра цифрової трансформації України Голова Державної архівної служби України | Олексій ВИСКУБ Анатолій ХРОМОВ |
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства
юстиції України
09 січня 2025 року № 87/5
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
10 січня 2025 року
за № 59/43465
Порядок
видачі актів закладення технічної та проектної робочої документації до страхового фонду документації України
1. Цей Порядок визначає процедуру підготовки, оформлення та видачі актів закладення технічної та проектної робочої документації до страхового фонду документації України.
3. Акт закладення технічної та проектної робочої документації до страхового фонду документації України (далі — Акт) оформлюється та видається за запитом правоволодільця публічним реєстратором Державного реєстру документів страхового фонду документації України (далі — Реєстр), який є посадовою особою або особою, яка перебуває у трудових відносинах з Укрдержархівом.
4. Один Акт оформлюється та видається на один об’єкт Реєстру.
5. Акт оформлюється у строк, який не перевищує п’яти робочих днів з дня отримання публічним реєстратором Реєстру запиту правоволодільця.
6. В оформленому в довільній формі запиті правоволодільця зазначаються:
1) найменування та ідентифікаційний код юридичної особи — правоволодільця в Єдиному державному реєстрі підприємств і організацій України або прізвище, ім’я, по батькові (за наявності) фізичної особи — правоволодільця, реєстраційний номер облікової картки платника податків або серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання в установленому порядку відмовилися від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку у паспорті);
2) інформація про набори реєстрових даних об’єкта Реєстру, визначена підпунктами 1, 2, 5 та 9 пункту 12 Порядку ведення Державного реєстру документів страхового фонду документації України, затвердженого
постановою Кабінету Міністрів України від 16 травня 2002 року № 642 (у редакції постанови Кабінету Міністрів України від 30 травня 2024 року № 631) (далі — Порядок ведення Реєстру);
................Перейти до повного тексту