1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Наказ


ГОЛОВНЕ КОНТРОЛЬНО-РЕВІЗІЙНЕ УПРАВЛІННЯ УКРАЇНИ
Н А К А З
08.11.2010 N 422
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
13 січня 2011 р.
за N 43/18781
( Наказ втратив чинність на підставі Наказу Міністерства фінансів N 366 від 19.03.2012 )
Про затвердження форми звітності N 1-КРП (квартальна) "Звіт (Зведений звіт) про результати проведення внутрішньої контрольно-ревізійної роботи в системі міністерств, інших центральних органів виконавчої влади" та Інструкції про її складання та подання
( Із змінами, внесеними згідно з Наказом Державної фінансової інспекції N 84 від 04.04.2011 )
Відповідно до пункту 18 Порядку проведення внутрішньої контрольно-ревізійної роботи в системі центрального органу виконавчої влади, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 06.01.2010 N 2
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити форму звітності N 1-КРП (квартальна) "Звіт (Зведений звіт) про результати проведення внутрішньої контрольно-ревізійної роботи в системі міністерств, інших центральних органів виконавчої влади" та Інструкцію про її складання та подання, що додаються.
2. Складання та подання зазначеної форми звітності та застосування Інструкції про її складання та подання, затверджених цим наказом, здійснюються, починаючи з 01.04.2011, за результатами проведеної у I кварталі 2011 року внутрішньої контрольно-ревізійної роботи.
3. Визнати таким, що втратив чинність, наказ ГоловКРУ від 11.03.2003 N 55 "Про затвердження форми звіту про контрольно-ревізійну роботу N 11 - ревізія та Інструкції щодо її заповнення", зареєстрований у Міністерстві юстиції України 21.03.2003 за N 232/7553.
4. Цей наказ набирає чинності з 01.02.2011.
5. Управлінню гармонізації державного внутрішнього фінансового контролю ГоловКРУ (Тимохін М.Г.):
5.1. Спільно з Департаментом правової роботи ГоловКРУ (Попов А.Г.) подати цей наказ на державну реєстрацію в установленому законодавством порядку.
5.2. Довести цей наказ після його державної реєстрації до відома міністерств та інших центральних органів виконавчої влади.
6. Відділу організації документообігу Департаменту адміністративно-господарського забезпечення (М'якшило Н.Г.) довести цей наказ до відома заступників Голови ГоловКРУ, керівників структурних підрозділів ГоловКРУ, начальників КРУ в Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві та Севастополі.
7. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника Голови ГоловКРУ Чечуліну О.О.
Голова
ПОГОДЖЕНО:
Заступник Міністра фінансів
України
Голова Державного комітету
статистики України
П.П.Андрєєв


А.І.Мярковський

О.Г.Осауленко
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Головного
контрольно-ревізійного
управління України
08.11.2010 N 422
Форма
звітності N 1-КРП (квартальна) "Звіт (Зведений звіт) про результати проведення внутрішньої контрольно-ревізійної роботи в системі міністерств, інших центральних органів виконавчої влади"
Звітність
ЗВІТ
(Зведений звіт) про результати
проведення внутрішньої контрольно-ревізійної роботи
в системі ________________________________________
(найменування міністерства, іншого центрального
органу виконавчої влади)
за ___ квартал 20__ року
--------------------------------------------------
| Подають |Терміни подання | Форма N 1-КРП
| | | (квартальна)
|-------------------------------+----------------|
|Міністерства, інші центральні | | ЗАТВЕРДЖЕНО
|органи виконавчої влади - | |
|до ГоловКРУ; | | Наказ Головного
|урядові органи в системі | | контрольно-
|міністерств, органи управління,| | ревізійного
|підпорядковані центральним | | управління України
|органам виконавчої влади, - до | | 08.11.2010 N 422
|відповідного міністерства, | | за погодженням з
|іншого центрального органу | | Держкомстатом
|виконавчої влади; | |
|територіальні органи | |
|центральних органів виконавчої | |
|влади - до відповідних | щокварталу до |
|міністерств, інших центральних | 5 числа місяця,|
|органів виконавчої влади та | що настає за |
|територіальних органів; |звітним періодом|
|територіальні органи урядових | |
|органів у складі міністерств, | |
|інших центральних органів | |
|виконавчої влади - до | |
|відповідних міністерств,інших | |
|центральних органів виконавчої | |
|влади та територіальних | |
|органів ГоловКРУ; | |
|територіальні органи органів | |
|управління, підпорядкованих | |
|центральним органам виконавчої | |
|влади, - до відповідних | |
|центральних органів виконавчої | |
|влади та територіальних органів| |
|ГоловКРУ | |
--------------------------------------------------
----------------------------------------------------------------------
|Респондент: |
|Код за ЄДРПОУ _________________________________________ |
|Найменування ___________________________________________ |
|Місцезнаходження _________________________________________ |
| (поштовий індекс, область / АР Крим, район, населений пункт, |
| вулиця / провулок, площа тощо, N будинку / корпусу, N офісу) |
----------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------------------
| ПОКАЗНИКИ | Код | Контрольні заходи |
| |рядка|---------------------------------------------------|
| | | За квартал | З початку року |
| | |-------------------------+-------------------------|
| | |кількість |усього| у т.ч.| кількість|усього|у т.ч. |
| | | (фактів, |(тис. | кошти | (фактів,| (тис.| кошти |
| | |суб'єктів,|грн.) |держав-|суб'єктів,| грн.)|держав-|
| | |посадових | | ного | посадових| | ного |
| | | осіб) | |бюджету| осіб) | |бюджету|
|--------------------------------+-----+----------+------+-------+----------+------+-------|
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
|--------------------------------+-----+----------+------+-------+----------+------+-------|
|I. ЗАГАЛЬНІ ВІДОМОСТІ | 1000| | | | | | |
|--------------------------------+-----+----------+------+-------+----------+------+-------|
|1. Проведено контрольних заходів| 1100| х | х | х | х | х | х |
|--------------------------------+-----+----------+------+-------+----------+------+-------|
|планові | 1101| | х | х | | х | х |
|--------------------------------+-----+----------+------+-------+----------+------+-------|
|позапланові | 1102| | х | х | | х | х |
|--------------------------------+-----+----------+------+-------+----------+------+-------|
|1.1. Загальна кількість ревізій | 1110| | х | х | | х | х |
|та перевірок, утому числі: | | | | | | | |
|--------------------------------+-----+----------+------+-------+----------+------+-------|
|спільних | 1111| | х | х | | х | х |
|--------------------------------+-----+----------+------+-------+----------+------+-------|
|скоординованих | 1112| | х | х | | х | х |
|--------------------------------+-----+----------+------+-------+----------+------+-------|
|1.2. Контрольні заходи з | 1120| | х | х | | х | х |
|питань усунення порушень | | | | | | | |
|законодавства | | | | | | | |
|--------------------------------+-----+----------+------+-------+----------+------+-------|
|1.3. Участь у робочих групах | 1130| | х | х | | х | х |
|(комісійних перевірках) | | | | | | | |
|--------------------------------+-----+----------+------+-------+----------+------+-------|
|1.4. Розслідування | 1140| | х | х | | х | х |
|--------------------------------+-----+----------+------+-------+----------+------+-------|
|1.5. Вивчення та оцінки | 1150| | х | х | | х | х |
|--------------------------------+-----+----------+------+-------+----------+------+-------|
|1.6. Перевірки державних | 1160| | х | х | | х | х |
|закупівель | | | | | | | |
|--------------------------------+-----+----------+------+-------+----------+------+-------|
|2. Контрольними заходами | 1200| | х | х | | х | х |
|охоплено кількість | | | | | | | |
|суб'єктів, усього, | | | | | | | |
|--------------------------------+-----+----------+------+-------+----------+------+-------|
|з них бюджетних установ | 1201| | х | х | | х | х |
|--------------------------------+-----+----------+------+-------+----------+------+-------|
|Кількість суб'єктів за | х | | х | х | | х | х |
|їх видами: | | | | | | | |
|--------------------------------+-----+----------+------+-------+----------+------+-------|
|апарат центрального органу | 1202| | х | х | | х | х |
|виконавчої влади | | | | | | | |
|--------------------------------+-----+----------+------+-------+----------+------+-------|
|територіальні органи | 1203| | х | х | | х | х |
|центрального органу | | | | | | | |
|виконавчої влади | | | | | | | |
|--------------------------------+-----+----------+------+-------+----------+------+-------|
|урядові органи в системі | 1204| | х | х | | х | х |
|міністерства та їх | | | | | | | |
|територіальні органи | | | | | | | |
|--------------------------------+-----+----------+------+-------+----------+------+-------|
|органи управління та їх | 1205| | х | х | | х | х |
|територіальні органи | | | | | | | |
|--------------------------------+-----+----------+------+-------+----------+------+-------|
|підприємства, їх об'єднання, | 1206| | х | х | | х | х |
|установи та організації, | | | | | | | |
|що належать до сфери | | | | | | | |
|управління відповідного | | | | | | | |
|центрального органу виконавчої | | | | | | | |
|влади | | | | | | | |
|--------------------------------+-----+----------+------+-------+----------+------+-------|
|одержувачі бюджетних коштів | 1207| | х | х | | х | х |
|--------------------------------+-----+----------+------+-------+----------+------+-------|
|3. Кількість суб'єктів, у яких | 1300| | х | х | | х | х |
|виявлено порушення фінансово- | | | | | | | |
|бюджетної дисципліни, всього, | | | | | | | |
|--------------------------------+-----+----------+------+-------+----------+------+-------|
|з них бюджетних установ | 1301| | х | х | | х | х |
|--------------------------------+-----+----------+------+-------+----------+------+-------|
|Кількість суб'єктів | х | | х | х | | х | х |
|за їх видами: | | | | | | | |
|--------------------------------+-----+----------+------+-------+----------+------+-------|
|апарат центрального органу | 1302| | х | х | | х | х |
|виконавчої влади | | | | | | | |
|--------------------------------+-----+----------+------+-------+----------+------+-------|
|територіальні органи | 1303| | х | х | | х | х |
|центрального органу виконавчої | | | | | | | |
|влади | | | | | | | |
|--------------------------------+-----+----------+------+-------+----------+------+-------|
|урядові органи в системі | 1304| | х | х | | х | х |
|міністерства та їх | | | | | | | |
|територіальні органи | | | | | | | |
|--------------------------------+-----+----------+------+-------+----------+------+-------|
|органи управління та їх | 1305| | х | х | | х | х |
|територіальні органи | | | | | | | |
|--------------------------------+-----+----------+------+-------+----------+------+-------|
|підприємства, їх об'єднання, | 1306| | х | х | | х | х |
|установи та організації, що | | | | | | | |
|належать до сфери управління | | | | | | | |
|відповідного центрального | | | | | | | |
|органу виконавчої влади | | | | | | | |
|--------------------------------+-----+----------+------+-------+----------+------+-------|
|одержувачі бюджетних коштів | 1307| | х | х | | х | х |
|--------------------------------+-----+----------+------+-------+----------+------+-------|
|II. ВІДОМОСТІ ПРО ВИЯВЛЕНІ | 2000| | | | | | |
|ПОРУШЕННЯ ФІНАНСОВО-БЮДЖЕТНОЇ | | | | | | | |
|ДИСЦИПЛІНИ | | | | | | | |
|--------------------------------+-----+----------+------+-------+----------+------+-------|
|1. Виявлено порушень фінансово- | 2100| | | | | | |
|бюджетної дисципліни, що | | | | | | | |
|призвели до втрат фінансових | | | | | | | |
|і матеріальних ресурсів, усього | | | | | | | |
|--------------------------------+-----+----------+------+-------+----------+------+-------|
|у тому числі в бюджетних | 2101| | | | | | |
|установах | | | | | | | |
|--------------------------------+-----+----------+------+-------+----------+------+-------|
|Із загальної суми втрат: | х | х | х | х | х | х | х |
|--------------------------------+-----+----------+------+-------+----------+------+-------|
|1.1. Недоотримано фінансових | 2110| | | | | | |
|і матеріальних ресурсів, усього | | | | | | | |
|--------------------------------+-----+----------+------+-------+----------+------+-------|
|у тому числі в бюджетних | 2111| | | | | | |
|установах | | | | | | | |
|--------------------------------+-----+----------+------+-------+----------+------+-------|
|із загальної суми недоотриманих | х | х | х | х | х | х | х |
|ресурсів: | | | | | | | |
|--------------------------------+-----+----------+------+-------+----------+------+-------|
|державним бюджетом | 2112| | | х | | | х |
|--------------------------------+-----+----------+------+-------+----------+------+-------|
|державними цільовими фондами | 2113| | | х | | | х |
|--------------------------------+-----+----------+------+-------+----------+------+-------|
|бюджетними установами | 2114| | | х | | | х |
|--------------------------------+-----+----------+------+-------+----------+------+-------|
|державними підприємствами | 2115| | | х | | | х |
|--------------------------------+-----+----------+------+-------+----------+------+-------|
|1.2. Проведено витрати з | 2120| | | | | | |
|порушенням законодавства, всього| | | | | | | |
|--------------------------------+-----+----------+------+-------+----------+------+-------|
|у тому числі в бюджетних | 2121| | | | | | |
|установах | | | | | | | |
|--------------------------------+-----+----------+------+-------+----------+------+-------|
|1.3. Нецільове використання | 2130| | | | | | |
|ресурсів, усього | | | | | | | |
|--------------------------------+-----+----------+------+-------+----------+------+-------|
|у тому числі в бюджетних | 2131| | | | | | |
|установах | | | | | | | |
|--------------------------------+-----+----------+------+-------+----------+------+-------|
|1.4. Недостачі ресурсів, усього:| 2140| | | | | | |
|--------------------------------+-----+----------+------+-------+----------+------+-------|
|у тому числі в бюджетних | 2141| | | | | | |
|установах | | | | | | | |
|--------------------------------+-----+----------+------+-------+----------+------+-------|
|2. Порушення фінансово-бюджетної| 2200| | | | | | |
|дисципліни, що не призвели до | | | | | | | |
|втрат фінансових і матеріальних | | | | | | | |
|ресурсів, усього | | | | | | | |
|--------------------------------+-----+----------+------+-------+----------+------+-------|
|у тому числі в бюджетних | 2201| | | | | | |
|установах | | | | | | | |
|--------------------------------+-----+----------+------+-------+----------+------+-------|
|2.1. Завищення кредиторської | 2210| | | | | | |
|заборгованості та зобов'язань | | | | | | | |
|перед фізичними особами | | | | | | | |
|--------------------------------+-----+----------+------+-------+----------+------+-------|
|2.2. Взяття до сплати | 2220| | | | | | |
|зобов'язань без відповідних | | | | | | | |
|бюджетних асигнувань або з | | | | | | | |
|перевищенням повноважень, | | | | | | | |
|установлених Бюджетним кодексом | | | | | | | |
|України чи законом про Державний| | | | | | | |
|бюджет України | | | | | | | |
|--------------------------------+-----+----------+------+-------+----------+------+-------|
|2.3. Визначення недостовірних | 2230| | | | | | |
|обсягів бюджетних коштів при | | | | | | | |
|плануванні бюджетних показників | | | | | | | |
|та/або включення недостовірних | | | | | | | |
|даних до бюджетних запитів | | | | | | | |
|--------------------------------+-----+----------+------+-------+----------+------+-------|
|2.4. Заниження в обліку вартості| 2240| | | | | | |
|активів та їх лишки | | | | | | | |
|--------------------------------+-----+----------+------+-------+----------+------+-------|
|2.5. Незаконні операції з | 2250| | | | | | |
|державними коштами, що не | | | | | | | |
|призвели до втрат | | | | | | | |
|--------------------------------+-----+----------+------+-------+----------+------+-------|
|у тому числі оплата за державні | 2251| | | | | | |
|кошти вартості товарів, робіт і | | | | | | | |
|послуг без проведення процедур | | | | | | | |
|закупівлі або з порушенням | | | | | | | |
|установленого законодавством | | | | | | | |
|порядку її проведення | | | | | | | |
|--------------------------------+-----+----------+------+-------+----------+------+-------|
|III. ВІДОМОСТІ ПРО УСУНЕННЯ | 3000| | | | | | |
|ПОРУШЕНЬ ФІНАНСОВО-БЮДЖЕТНОЇ | | | | | | | |
|ДИСЦИПЛІНИ | | | | | | | |
|--------------------------------+-----+----------+------+-------+----------+------+-------|
|1. Відшкодовано і поновлено | 3100| | | | | | |
|втрат фінансових і матеріальних | | | | | | | |
|ресурсів, усього | | | | | | | |
|--------------------------------+-----+----------+------+-------+----------+------+-------|
|у тому числі в бюджетних | 3101| | | | | | |
|установах | | | | | | | |
|--------------------------------+-----+----------+------+-------+----------+------+-------|
|із загальної суми - за | 3102| | | | | | |
|порушеннями, що виявлені у | | | | | | | |
|попередніх звітних періодах | | | | | | | |
|--------------------------------+-----+----------+------+-------+----------+------+-------|
|1.1. Недоотриманих (втрачених) | 3110| | | | | | |
|фінансових ресурсів, усього | | | | | | | |
|--------------------------------+-----+----------+------+-------+----------+------+-------|
|у тому числі в бюджетних | 3111| | | | | | |
|установах | | | | | | | |
|--------------------------------+-----+----------+------+-------+----------+------+-------|
|за порушеннями, що виявлені | 3112| | | | | | |
|у попередніх звітних періодах | | | | | | | |
|--------------------------------+-----+----------+------+-------+----------+------+-------|
|із загальної суми рядку 3110: | х | х | х | х | х | х | х |
|--------------------------------+-----+----------+------+-------+----------+------+-------|
|державним бюджетом | 3113| | | х | | | х |
|--------------------------------+-----+----------+------+-------+----------+------+-------|
|державними цільовими фондами | 3114| | | х | | | х |
|--------------------------------+-----+----------+------+-------+----------+------+-------|
|бюджетними установами | 3115| | | х | | | х |
|--------------------------------+-----+----------+------+-------+----------+------+-------|
|державними підприємствами | 3116| | | х | | | х |
|--------------------------------+-----+----------+------+-------+----------+------+-------|
|1.2. Витрат із порушенням | 3120| | | | | | |
|законодавства, всього | | | | | | | |
|--------------------------------+-----+----------+------+-------+----------+------+-------|
|у тому числі в бюджетних | 3121| | | | | | |
|установах | | | | | | | |
|--------------------------------+-----+----------+------+-------+----------+------+-------|
|за порушеннями, що виявлені | 3122| | | | | | |
|у попередніх звітних періодах | | | | | | | |
|--------------------------------+-----+----------+------+-------+----------+------+-------|
|1.3. Нецільового використання | 3130| | | | | | |
|державних ресурсів, всього | | | | | | | |
|--------------------------------+-----+----------+------+-------+----------+------+-------|
|у тому числі в бюджетних | 3131| | | | | | |
|установах | | | | | | | |
|--------------------------------+-----+----------+------+-------+----------+------+-------|
|за порушеннями, що виявлені | 3132| | | | | | |
|у попередніх звітних періодах | | | | | | | |
|--------------------------------+-----+----------+------+-------+----------+------+-------|
|1.4. Недостач, усього: | 3140| | | | | | |
|--------------------------------+-----+----------+------+-------+----------+------+-------|
|у тому числі в бюджетних | 3141| | | | | | |
|установах | | | | | | | |
|--------------------------------+-----+----------+------+-------+----------+------+-------|
|за порушеннями, що виявлені | 3142| | | | | | |
|у попередніх звітних періодах | | | | | | | |
|--------------------------------+-----+----------+------+-------+----------+------+-------|
|2. Усунуто порушень фінансово- | 3200| | | | | | |
|бюджетної дисципліни, що не | | | | | | | |
|призвели до втрат фінансових | | | | | | | |
|і матеріальних ресурсів, усього | | | | | | | |
|--------------------------------+-----+----------+------+-------+----------+------+-------|
|у тому числі в бюджетних | 3201| | | | | | |
|установах | | | | | | | |
|--------------------------------+-----+----------+------+-------+----------+------+-------|
|2.1. Попереджено незаконних | 3210| | | | | | |
|видатків шляхом зменшення в | | | | | | | |
|обліку кредиторської | | | | | | | |
|заборгованості та зобов'язань | | | | | | | |
|перед фізичними особами | | | | | | | |
|--------------------------------+-----+----------+------+-------+----------+------+-------|
|2.2. Розірвано договір | 3220| | | | | | |
|--------------------------------+-----+----------+------+-------+----------+------+-------|
|2.3. Попереджено зайве виділення| 3230| | | | | | |
|бюджетних призначень та/або | | | | | | | |
|асигнувань | | | | | | | |
|--------------------------------+-----+----------+------+-------+----------+------+-------|
|2.4. Збільшено в обліку вартість| 3240| | | | | | |
|активів та оприбутковано лишків | | | | | | | |
|--------------------------------+-----+----------+------+-------+----------+------+-------|
|2.5. Попереджено незаконних | 3250| | | | | | |
|операцій з державними коштами, | | | | | | | |
|що не призвели до втрат | | | | | | | |
|--------------------------------+-----+----------+------+-------+----------+------+-------|
|у тому числі оплату за державні | 3251| | | | | | |
|кошти вартості товарів, робіт і | | | | | | | |
|послуг без проведення процедур | | | | | | | |
|закупівлі або з порушенням | | | | | | | |
|встановленого законодавством | | | | | | | |
|порядку її проведення | | | | | | | |
|--------------------------------+-----+----------+------+-------+----------+------+-------|
|IV. ВІДОМОСТІ ПРО ЗАХОДИ ЗІ | 4000| | | | | | |
|ЗМЕНШЕННЯ ДЕБІТОРСЬКОЇ ТА | | | | | | | |
|КРЕДИТОРСЬКОЇ ЗАБОРГОВАНОСТЕЙ | | | | | | | |
|--------------------------------+-----+----------+------+-------+----------+------+-------|
|Вжитими заходами забезпечено | х | х | х | х | х | х | х |
|погашення: | | | | | | | |
|--------------------------------+-----+----------+------+-------+----------+------+-------|
|1. Дебіторської заборгованості, | 4010| | | | | | |
|всього | | | | | | | |
|--------------------------------+-----+----------+------+-------+----------+------+-------|
|у тому числі в бюджетних | 4011| | | | | | |
|установах | | | | | | | |
|--------------------------------+-----+----------+------+-------+----------+------+-------|
|бюджетних коштів у одержувачів | 4012| | | | | | |
|--------------------------------+-----+----------+------+-------+----------+------+-------|
|2. Кредиторської заборгованості,| 4020| | | | | | |
|всього | | | | | | | |
|--------------------------------+-----+----------+------+-------+----------+------+-------|
|у тому числі в бюджетних | 4021| | | | | | |
|установах | | | | | | | |
|--------------------------------+-----+----------+------+-------+----------+------+-------|
|бюджетних коштів у одержувачів | 4022| | | | | | |
|--------------------------------+-----+----------+------+-------+----------+------+-------|
|V. ЗАСТОСУВАННЯ САНКЦІЙ ТА | 5000| | | | | | |
|ПРИЙНЯТТЯ УПРАВЛІНСЬКИХ РІШЕНЬ | | | | | | | |
|--------------------------------+-----+----------+------+-------+----------+------+-------|
|1. Вжито заходів, передбачених | х | х | х | х | х | х | х |
|Бюджетним кодексом України | | | | | | | |
|--------------------------------+-----+----------+------+-------+----------+------+-------|
|1.1. Ініційовано призупинення | 5110| | | | | | |
|бюджетних асигнувань на суму | | | | | | | |
|--------------------------------+-----+----------+------+-------+----------+------+-------|
|призупинено на суму | 5111| | | | | | |
|--------------------------------+-----+----------+------+-------+----------+------+-------|
|1.2. Ініційовано зупинення | 5120| | | | | | |
|операцій збюджетними коштами | | | | | | | |
|на суму | | | | | | | |
|--------------------------------+-----+----------+------+-------+----------+------+-------|
|зупинено на суму | 5121| | | | | | |
|--------------------------------+-----+----------+------+-------+----------+------+-------|
|1.3. Ініційовано зменшення | 5130| | | | | | |
|бюджетних асигнувань | | | | | | | |
|розпорядникам бюджетних коштів | | | | | | | |
|на суму | | | | | | | |
|--------------------------------+-----+----------+------+-------+----------+------+-------|
|зменшено на суму | 5131| | | | | | |
|--------------------------------+-----+----------+------+-------+----------+------+-------|
|2. Взаємодія з підрозділами | х | х | х | х | х | х | х |
|з питань запобігання та | | | | | | | |
|протидії корупції | | | | | | | |
|--------------------------------+-----+----------+------+-------+----------+------+-------|
|2.1. Кількість контрольних | 5210| | х | х | | х | х |
|заходів, якими виявлено ознаки | | | | | | | |
|корупційних діянь | | | | | | | |
|--------------------------------+-----+----------+------+-------+----------+------+-------|
|2.2. Кількість матеріалів | 5220| | х | х | | х | х |
|контрольних заходів з ознаками | | | | | | | |
|корупційних діянь, переданих до | | | | | | | |
|підрозділу з питань запобігання | | | | | | | |
|та протидії корупції | | | | | | | |
|--------------------------------+-----+----------+------+-------+----------+------+-------|
|2.3. Кількість матеріалів | 5230| | х | х | | х | х |
|контрольних заходів, за якими | | | | | | | |
|прийнято рішення про притягнення| | | | | | | |
|до відповідальності за | | | | | | | |

................
Перейти до повного тексту