- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Постанова
ПРАВЛІННЯ ФОНДУ СОЦІАЛЬНОГО СТРАХУВАННЯ ВІД НЕЩАСНИХ ВИПАДКІВ НА ВИРОБНИЦТВІ ТА ПРОФЕСІЙНИХ ЗАХВОРЮВАНЬ УКРАЇНИ
ПОСТАНОВА
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
13 січня 2012 р.
за № 36/20349
Про затвердження Порядку ведення обліку показників для визначення класу професійного ризику виробництва
1. Затвердити Порядок ведення обліку показників для визначення класу професійного ризику виробництва, що додається.
2. Виконавчій дирекції Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України забезпечити державну реєстрацію постанови в установленому законодавством порядку.
3. Виконавчій дирекції Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України довести цю постанову до управлінь виконавчої дирекції Фонду в Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві та Севастополі.
6. Ця постанова набирає чинності з дня її офіційного опублікування.
Голова правління |
Б. Райков |
ПОГОДЖЕНО: Перший заступник Керівника Спільного представницького органу профспілок Перший заступник Голови Спільного представницького органу сторони роботодавців на національному рівні |
Г. Осовий О. Мірошниченко |
ЗАТВЕРДЖЕНО
Постанова правління Фонду
соціального страхування
від нещасних випадків
на виробництві та професійних
захворювань України
20.12.2011 № 59
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
13 січня 2012 р.
за № 36/20349
ПОРЯДОК
ведення обліку показниківдля визначення класу професійного ризику виробництва
І. Загальні положення
Цей Порядок визначає механізм формування, зберігання та використання інформації для забезпечення визначення класів професійного ризику виробництва страхувальникам за видами їх економічної діяльності.
1.2. З метою забезпечення ведення обліку показників для визначення класу професійного ризику виробництва Фондом соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України (далі - Фонд) використовується автоматизована система збору, накопичення та обробки даних про страхувальників - роботодавців і добровільно застрахованих осіб (далі - Автоматизована система).
1.3. Автоматизована система використовується з метою:
накопичення, зберігання та автоматизованої обробки інформації для забезпечення визначення класів професійного ризику виробництва страхувальникам за видами їх економічної діяльності;
інформаційно-аналітичного забезпечення системи страхування від нещасного випадку даними про страхувальників;
відстеження змін у розподілі страхувальників за видами економічної діяльності, класами професійного ризику виробництва;
обліку, аналізу та планування надходження коштів Фонду.
1.4. Вхідні дані Автоматизованої системи формуються шляхом отримання Фондом відомостей:
1.4.1. З Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування, які надаються Пенсійним фондом України відповідно до:
................Перейти до повного тексту