- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Наказ
МІНІСТЕРСТВО ЮСТИЦІЇ УКРАЇНИ
Н А К А З
N 73/5 від 28.12.98 м.Київ | Зареєстровано в Міністерстві юстиції України 19 січня 1999 р. за N 24/3317 |
( Наказ діє до набрання чинності Сімейним кодексом України
згідно з Наказом Міністерства юстиції
N 4/5 від 17.01.2003 )
( Наказ втрачає чинність з 01.01.2003 року на підставі
Наказу Мін'юсту
N 30/5 від 17.04.2002 )
Про затвердження Типового положення про районний, районний у містах Києві та Севастополі відділ реєстрації актів громадянського стану
( Із змінами, внесеними згідно з Наказом Мін'юсту
N 8/5 від 01.03.2000 )
На виконання Указу Президента України від 30 грудня 1997 р. N 1396/97 "Про затвердження Положення про Міністерство юстиції України" та постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 1998 р.
N 1618 "Про районні, районні у містах Києві та Севастополі відділи реєстрації актів громадянського стану"
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Типове положення про районний, районний у містах Києві та Севастополі відділ реєстрації актів громадянського стану, що додається.
2. Управлінню у справах цивільного стану громадян зазначене Типове положення довести до відома Головного управління юстиції Міністерства юстиції України в Автономній Республіці Крим, обласних, Київського та Севастопольського міських управлінь юстиції.
3. Районним, районним у містах Києві та Севастополі управлінням юстиції на підставі зазначеного Типового положення до 1 квітня 1999 року розробити та затвердити положення про відділи реєстрації актів громадянського стану.
4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника Міністра юстиції України Хандуріна М.І. та управління у справах цивільного стану громадян (Кунду В.В.).
Затверджено
Наказ Міністерства юстиції
України 28.12.98 N 73/5
(у редакції наказу
від 01.03.2000 N 8/5
( z0122-00 )
Типове положення про районний, районний у містах, міський (міст обласного значення) відділ реєстрації актів громадянського стану
1. Районний, районний у містах, міський (міст обласного значення) відділ реєстрації актів громадянського стану (далі - відділ) є місцевим органом Міністерства юстиції України, ним створюється та йому підпорядковується, а також підпорядковується Головному управлінню юстиції Міністерства юстиції України в Автономній Республіці Крим, обласному, Київському, Севастопольському міському управлінню юстиції і входить до складу районного, районного в містах, міського (міст обласного значення) управління юстиції.
2. Відділ у своїй діяльності керується
Конституцією України, законами України, актами Президента України та Кабінету Міністрів України, нормативно-правовими актами Міністерства юстиції України, актами Головного управління юстиції Міністерства юстиції України в Автономній Республіці Крим, обласного, Київського, Севастопольського міського управління юстиції, районного, районного в містах, міського (міст обласного значення) управління юстиції, актами місцевих органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування, прийнятими в межах їх компетенції, та цим Положенням.
3. Основними завданнями відділу є:
3.1. Забезпечення повної, своєчасної і правильної реєстрації актів громадянського стану відповідно до чинного законодавства.
3.2. Забезпечення у межах визначеної компетенції охорони особистих і майнових прав громадян.
4. Відділ відповідно до покладених на нього завдань:
4.1. Проводить реєстрацію народження, смерті, одруження, розірвання шлюбу, встановлення батьківства, переміни прізвища, імені та по батькові.
4.2. Вирішує питання про переміну громадянами України прізвища, імені та по батькові.
4.3. Готує матеріали та вирішує питання про внесення змін, доповнень, виправлень до записів актів громадянського стану та поновлення втрачених записів.
4.4. Готує та подає до відділів реєстрації актів громадянського стану Головного управління юстиції Міністерства юстиції України в Автономній Республіці Крим, обласного, Київського, Севастопольського міського управління юстиції матеріали для вирішення питання щодо анулювання поновлених та повторно складених записів актів.
4.5. Забезпечує належне зберігання та оформлення книг реєстрації актів громадянського стану, метричних книг та іншої документації, пов'язаної з реєстрацією цих актів.
4.6. Веде в установленому порядку (на паперових та електронних носіях) облік записів актів громадянського стану, видає повторні свідоцтва про реєстрацію цих актів.
4.7. Забезпечує належний облік, зберігання та витрачання бланків свідоцтв про реєстрацію актів громадянського стану.
................Перейти до повного тексту