1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Рішення


НАЦІОНАЛЬНА КОМІСІЯ, ЩО ЗДІЙСНЮЄ ДЕРЖАВНЕ РЕГУЛЮВАННЯ У СФЕРІ ЗВ'ЯЗКУ ТА ІНФОРМАТИЗАЦІЇ
РІШЕННЯ
21.10.2014 № 720
( Рішення втратило чинність на підставі Рішення Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах електронних комунікацій, радіочастотного спектра та надання послуг поштового зв'язку № 1 від 18.02.2022 )
Про затвердження Регламенту НКРЗІ та визнання такими, що втратили чинність, деяких рішень НКРЗІ
( Із змінами, внесеними згідно з Рішеннями Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері зв'язку та інформатизації № 662 від 15.12.2015 № 27 від 17.01.2017 № 7 від 08.01.2019 № 59 від 11.02.2020 № 129 від 24.03.2020 № 200 від 19.05.2020 № 49 від 09.02.2021 )
На виконання пункту 21 частини першої статті 18 Закону України "Про телекомунікації", підпункту 42 пункту 4 Положення про Національну комісію, що здійснює державне регулювання у сфері зв'язку та інформатизації, затвердженого Указом Президента України від 23.11.2011 № 1067, Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сфері зв'язку та інформатизації, ВИРІШИЛА:
1. Затвердити Регламент Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері зв'язку та інформатизації, що додається.
2. Визнати такими, що втратили чинність:
- рішення Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері зв'язку та інформатизації, від 13.12.2012 № 658 "Про затвердження Регламенту НКРЗІ";
- рішення Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері зв'язку та інформатизації, від 31.01.2013 № 49 "Про внесення зміни до пункту 3.8 Регламенту НКРЗІ";
- рішення Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері зв'язку та інформатизації, від 21.02.2013 № 97 "Про внесення змін до пункту 4.7 Регламенту НКРЗІ";
- рішення Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері зв'язку та інформатизації, від 21.03.2013 № 166 "Про внесення зміни до Регламенту НКРЗІ".
3. Департаменту забезпечення діяльності оприлюднити це рішення шляхом його розміщення на офіційній веб-сторінці НКРЗІ в мережі Інтернет та опублікувати у журналі "Бюлетень Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері зв'язку та інформатизації" (офіційне видання).

Голова НКРЗІ

О. Животовський
ЗАТВЕРДЖЕНО
Рішення Національної комісії,
що здійснює державне
регулювання у сфері зв`язку
та інформатизації
21.10.2014 № 720
(зі змінами, внесеними рішенням
Національної комісії, що здійснює
державне регулювання у сфері
зв`язку та інформатизації
15.12.2015 № 662,
рішенням Національної комісії,
що здійснює державне
регулювання у сфері зв`язку
та інформатизації
17.01.2017 № 27,
рішенням Національної комісії,
що здійснює державне
регулювання у сфері зв’язку
та інформатизації
08.01.2019 № 7,
рішенням Національної комісії,
що здійснює державне
регулювання у сфері зв’язку
та інформатизації
11.02.2020 № 59,
рішенням Національної комісії,
що здійснює державне
регулювання у сфері зв’язку
та інформатизації
24.03.2020 № 129,
рішенням Національної комісії,
що здійснює державне
регулювання у сфері зв’язку
та інформатизації
19.05.2020 № 200,
рішенням Національної комісії,
що здійснює державне
регулювання у сфері зв’язку
та інформатизації
09.02.2021 № 49)
РЕГЛАМЕНТ
Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері зв'язку та інформатизації
1. Загальні положення
1.1. Цей Регламент (далі - Регламент) розроблений відповідно до законів України "Про телекомунікації", "Про радіочастотний ресурс України", "Про Концепцію Національної програми інформатизації", "Про поштовий зв'язок", "Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності", інших актів законодавства та встановлює порядок організації діяльності Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері зв'язку та інформатизації (далі - НКРЗІ, Комісія).
1.2. У випадках, не врегульованих у цьому Регламенті, з питань організації діяльності Комісії працівники НКРЗІ керуються законодавством України.
2. Організація роботи НКРЗІ
2.1. Планування роботи.
2.1.1. НКРЗІ розробляє та затверджує план діяльності з підготовки проектів регуляторних актів на наступний календарний рік (далі - річний план) не пізніше 15 грудня поточного року.
2.1.2. Річний план повинен містити визначення видів і назв проектів, цілей їх прийняття, строків підготовки проектів, найменування самостійних структурних підрозділів НКРЗІ, відповідальних за розроблення проектів регуляторних актів.
2.1.3. Проект річного плану розробляється Департаментом правового забезпечення на підставі пропозицій членів НКРЗІ, керівника Апарату, керівників самостійних структурних підрозділів НКРЗІ та керівника державного підприємства "Український державний центр радіочастот" (далі - УДЦР).
Для розроблення проекту річного плану наказом Голови НКРЗІ може бути утворена робоча група з членів НКРЗІ, інших працівників Комісії та УДЦР.
2.1.4. Якщо на підставі доручення Голови НКРЗІ, у тому числі за пропозицією члена НКРЗІ відповідно до розподілу функцій між членами НКРЗІ, готується проект регуляторного акта, який не внесений до затвердженого річного плану, відповідальний за підготовку такого проекту самостійний структурний підрозділ НКРЗІ або УДЦР, повинен ініціювати внесення змін до річного плану шляхом подання до Департаменту правового забезпечення за встановленою ним формою пропозицій, погоджених з членом НКРЗІ відповідно до розподілу функцій між членами НКРЗІ.
Голова та члени НКРЗІ мають право самостійно ініціювати внесення змін до річного плану.
Зміни до річного плану вносяться не пізніше десяти робочих днів з дня початку підготовки проекту регуляторного акта або дня внесення цього проекту на розгляд НКРЗІ для прийняття його за основу, але не пізніше дня оприлюднення цього проекту регуляторного акта.
2.1.5. Затверджений річний план та зміни до нього оприлюднюються шляхом розміщення їх на офіційній сторінці НКРЗІ в мережі Інтернет (далі - офіційний веб-сайт Комісії) не пізніш як у десятиденний строк після їх затвердження.
2.1.6. Контроль за виконанням річного плану здійснюється щокварталу Департаментом правового забезпечення та доводиться до відома Голови та членів НКРЗІ, керівника Апарату не пізніше 15 числа місяця, наступного за звітним кварталом.
2.2. Звітування.
2.2.1. Виконання річного плану висвітлюється у річному звіті НКРЗІ, який підлягає оприлюдненню шляхом розміщення на офіційному веб-сайті Комісії до 1 квітня року, наступного за звітним.
2.2.2. Річний звіт складається Департаментом економічного аналізу на підставі інформації, наданої самостійними структурними підрозділами та УДЦР до 1 березня року, наступного за звітним.
2.2.3. Інформація, яка надається самостійними структурними підрозділами до річного звіту, має бути погоджена з членами НКРЗІ відповідно до розподілу функцій між членами НКРЗІ.
Форма річного звіту затверджується наказом Голови НКРЗІ.
2.3. Визначення повноважень Голови, членів НКРЗІ, керівника Апарату та інших працівників Комісії.
2.3.1. Повноваження Голови НКРЗІ та членів НКРЗІ визначаються законом та Положенням про Національну комісію, що здійснює державне регулювання у сфері зв'язку та інформатизації, затвердженим Указом Президента України від 23.11.2011 № 1067.
За спільним погодженням Голови та членів НКРЗІ наказом Голови НКРЗІ здійснюється розподіл функцій між членами НКРЗІ та їх взаємозамінність.
У межах виконання визначених функцій члени НКРЗІ організовують підготовку проектів рішень Комісії, погоджують їх, здійснюють листування інформаційного характеру та взаємодіють з державними органами, суб'єктами господарювання, громадянами.
Керівник Апарату здійснює повноваження відповідно до Закону України "Про державну службу" та інших законів України.
2.3.2. Положення про самостійні структурні підрозділи НКРЗІ розробляються керівниками цих підрозділів та затверджуються наказом Голови НКРЗІ, проект якого погоджується керівником відповідного самостійного структурного підрозділу НКРЗІ, Управлінням персоналу, Відділом документального забезпечення та Архіву, уповноваженим підрозділом (особою) з питань запобігання та виявлення корупції, Департаментом правового забезпечення, керівником Апарату, членом НКРЗІ відповідно до розподілу функцій між членами НКРЗІ, іншими посадовими особами у разі потреби.
Положення про структурні підрозділи у складі самостійних структурних підрозділів НКРЗІ розробляються керівниками цих підрозділів та затверджуються наказом керівника Апарату, проект якого погоджується керівниками відповідних самостійних структурних підрозділів НКРЗІ, Управлінням персоналу, Відділом документального забезпечення та Архіву, уповноваженим підрозділом (особою) з питань запобігання та виявлення корупції, Департаментом правового забезпечення, іншими посадовими особами у разі потреби.
Посадові обов’язки працівників НКРЗІ визначаються у посадових інструкціях, які розробляються та погоджуються у визначеному порядку та затверджуються керівником Апарату.
2.4. НКРЗІ за необхідності затверджує план підготовки проектів нормативно-правових актів, які приймаються без урахування вимог Закону України "Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності".
2.5. У випадках, передбачених законодавством, НКРЗІ або її самостійні структурні підрозділи провадять свою діяльність також згідно з іншими планами, які готуються та затверджуються у встановленому порядку.
2.6. Самостійні структурні підрозділи НКРЗІ провадять свою діяльність згідно з квартальним планами, що затверджуються Головою НКРЗІ. Складовою частиною квартальних планів є заходи з розробки проектів нормативно-правових актів відповідно до річного плану або доручення Голови НКРЗІ, у тому числі за пропозиціями членів НКРЗІ відповідно до розподілу функцій між членами НКРЗІ.
3. Засідання НКРЗІ
3.1. Правомочність і визначення дня проведення засідання.
3.1.1. Засідання НКРЗІ проводиться якщо на ньому присутні більше половини її загального кількісного складу.
3.1.2. Засідання НКРЗІ проводяться за рішенням Голови НКРЗІ у разі потреби, але, як правило, не рідше одного разу на тиждень.
3.1.3. Дата, час та місце проведення засідання Комісії визначається Головою НКРЗІ у визначений ним спосіб.
У разі, якщо в день засідання НКРЗІ розглянуто не всі заплановані питання порядку денного, оголошується перерва і засідання переноситься на день, час та місце, визначені Головою НКРЗІ.
3.1.4. Голова НКРЗІ може прийняти рішення про проведення засідання Комісії у режимі реального часу (онлайн) з використанням відповідних технічних засобів, зокрема через Інтернет, або про участь члена НКРЗІ в такому режимі у засіданні Комісії. У зазначеному засіданні беруть участь Голова та члени НКРЗІ, а також інші особи, які визначені Головою НКРЗІ.
3.2. Порядок денний засідання НКРЗІ і терміни його оприлюднення.
3.2.1. Пропозиції до питань порядку денного засідання НКРЗІ подаються Головою, членами НКРЗІ, керівником Апарату, керівниками самостійних структурних підрозділів НКРЗІ (за погодженням з членом НКРЗІ відповідно до розподілу функцій між членами НКРЗІ), УДЦР засобами системи електронного документообігу НКРЗІ (далі – СЕД НКРЗІ) або електронною поштою (у разі потреби) окремо до кожного проекту рішення з урахуванням визначених законодавством термінів розгляду і прийняття рішень, віднесених до повноважень НКРЗІ.
Проект порядку денного засідання НКРЗІ готується відділом організаційного забезпечення та комунікацій Департаменту забезпечення діяльності.
3.2.2. Порядок денний засідань НКРЗІ затверджується Головою НКРЗІ.
3.2.3. Порядок денний засідань НКРЗІ оприлюднюється шляхом розміщення на офіційному веб-сайті Комісії невідкладно після затвердження Головою НКРЗІ, але не пізніше ніж за три робочі дні до дня проведення засідання.
3.2.4. Порядок денний засідань НКРЗІ складається з таких питань:
про розгляд заяв суб'єктів господарювання щодо ліцензування користування радіочастотним ресурсом України;
про ведення Реєстру радіоелектронних засобів та випромінювальних пристроїв, що можуть застосовуватись на території України у смугах радіочастот загального користування;
про ведення єдиного державного реєстру операторів поштового зв’язку;
про виключення з Реєстру операторів, провайдерів телекомунікацій;
розгляд заяв операторів щодо номерного ресурсу;
розгляд проектів законів України та інших нормативно-правових актів;
різне;
про державний нагляд.
3.3. Підготовка матеріалів на засідання НКРЗІ.
3.3.1. До розгляду на засіданні НКРЗІ відповідними самостійними структурними підрозділами Комісії, УДЦР готуються проект рішення та матеріали до нього стосовно кожного з питань, включених до порядку денного. Підготовлений проект рішення візується керівником відповідального самостійного структурного підрозділу та надсилається на погодження засобами СЕД НКРЗІ або електронною поштою (у разі потреби) керівникам самостійних структурних підрозділів, представники яких брали участь у підготовці проекту рішення, директору Департаменту правового забезпечення (одному із його заступників) та члену(ам) НКРЗІ відповідно до розподілу функцій між членами НКРЗІ.
Підготовка проектів рішень з питань надання адміністративних послуг здійснюється з урахуванням строків та порядку, визначених у відповідних технологічних картках адміністративних послуг, що надаються НКРЗІ.
У разі наявності у члена НКРЗІ зауважень та/або пропозицій до проекту рішення проект рішення візується членом НКРЗІ із зауваженнями та/або пропозиціями, що не є перешкодою для подання проекту рішення до відділу організаційного забезпечення та комунікацій Департаменту забезпечення діяльності.
Підготовлений проект рішення надсилається засобами СЕД НКРЗІ або електронною поштою (у разі потреби) на ознайомлення Голові та всім членам НКРЗІ.
3.3.2. У разі наявності пропозицій та/або зауважень до проекту рішення, а також його непогодження з мотивів невідповідності законодавству, посадова особа відповідно візує вказаний проект рішення із пропозиціями та/або зауваженнями або не погоджує його із доданням до проекту рішення своєї позиції щодо проекту рішення засобами СЕД НКРЗІ або електронною поштою (у разі потреби).
3.3.3. Підготовлені для розгляду на засіданні НКРЗІ проект рішення та матеріали до нього (за винятком проектів нормативно-правових актів, у тому числі проектів регуляторних актів) мають бути надані відділом організаційного забезпечення та комунікацій Департаменту забезпечення діяльності для ознайомлення Голові, членам НКРЗІ, керівнику Апарату та директору Департаменту правового забезпечення не пізніше ніж за два робочих дні до дати проведення засідання.
У виняткових, обґрунтованих випадках проект рішення та матеріали до нього за ініціативою керівника відповідального самостійного структурного підрозділу, керівника Апарату або члена НКРЗІ відповідно до розподілу функцій між членами НКРЗІ можуть надаватися з дозволу Голови НКРЗІ без дотримання терміну, встановленого абзацом першим цього підпункту, або безпосередньо на засіданні Комісії.
3.3.4. Члени НКРЗІ вивчають надані матеріали і, при можливості, всі неузгодженості вирішують з працівниками структурних підрозділів Комісії до засідання. Члени НКРЗІ готують пропозиції та зауваження щодо наданих матеріалів з метою оперативного розгляду питань і прийняття виважених рішень під час проведення засідання Комісії.
3.3.5. Відповідальність за якість та своєчасність подання матеріалів для розгляду на засіданні НКРЗІ несе керівник самостійного структурного підрозділу Комісії, до функціональних обов'язків якого відноситься супровід відповідного питання. У разі підготовки матеріалів УДЦР відповідальність за якість та своєчасність їх подання несе керівник УДЦР.
3.3.6. Голова та члени НКРЗІ мають право розробити власний проект рішення та представити його на розгляд Комісії у терміни, встановлені цим Регламентом. У разі підготовки проекту рішення Головою або членом НКРЗІ візування цього проекту працівниками структурних підрозділів Комісії не потрібно.
3.3.7. Неподання необхідних матеріалів у терміни, встановлені в абзаці першому пункту 3.3.3 та розділі 4 цього Регламенту, може бути за рішенням Голови НКРЗІ підставою для зняття з розгляду на засіданні відповідних питань.
3.3.8. Здійснення контролю за дотриманням виконавської та службової дисципліни в НКРЗІ віднесено до повноважень керівника Апарату згідно з пунктом 8 частини другої статті 17 Закону України "Про державну службу".
3.4. Форми проведення засідань НКРЗІ.
3.4.1. Засідання НКРЗІ проводяться у формі відкритих або закритих слухань.
3.4.2. Рішення про розгляд відповідного питання у формі відкритого чи закритого слухання приймається Головою НКРЗІ одночасно із затвердженням порядку денного засідання Комісії.
3.4.3. У формі відкритих слухань проводяться засідання у разі розгляду питань порядку денного щодо розроблених НКРЗІ проектів законів України та інших нормативно-правових актів, а також з інших, визначених Головою НКРЗІ, питань, що мають важливе суспільне значення.
У засіданнях, що проводяться у формі відкритих слухань, мають право брати участь громадяни України та іноземці, особи без громадянства, представники суб'єктів ринку телекомунікацій, інформатизації, користування радіочастотним ресурсом та надання послуг поштового зв'язку, громадських організацій та засобів масової інформації відповідно до Порядку участі у засіданнях Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері зв'язку та інформатизації, громадян України та іноземних громадян, представників суб'єктів ринку зв'язку та інформатизації, громадських організацій та засобів масової інформації, затвердженого рішенням НКРЗІ від 31.05.2012 № 267, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 22.06.2012 за № 1047/21359.
За наявності технічної можливості відбувається онлайн-трансляція в мережі Інтернет засідань НКРЗІ, що проводяться у формі відкритих слухань.
3.4.4. У формі закритих слухань проводяться засідання у разі розгляду питань порядку денного:
а) які пов'язані з таємною інформацією, порядок доступу до якої регулюється спеціальними законами, службовою інформацією або іншою інформацією, доступ до якої обмежено фізичною або юридичною особою, крім суб'єктів владних повноважень;
б) щодо проведення позапланових перевірок суб'єктів у сферах, віднесених до компетенції НКРЗІ;
в) за результатами державного нагляду у сферах, віднесених до компетенції НКРЗІ;
г) з інших питань, визначених Головою НКРЗІ.
3.4.5. Рішення щодо розгляду питання у формі закритого слухання приймається Головою НКРЗІ з врахуванням (у разі наявності) висновків експертних комісій (з питань державної таємниці та службової інформації), службових записок керівника Апарату, керівників самостійних структурних підрозділів, відповідальних за підготовку та розгляд конкретного питання, звернень фізичних або юридичних осіб щодо обмеження доступу до конфіденційної інформації, яка підлягає розгляду.
У разі прийняття рішення про розгляд питання у формі закритого слухання у порядку денному засідання НКРЗІ робиться відмітка "Питання буде розглядатися у формі закритого слухання".
Під час розгляду питання у формі закритого слухання на засіданні Комісії можуть бути присутні виключно Голова НКРЗІ, члени НКРЗІ, інші працівники Комісії, до компетенції яких відноситься питання, а також за рішенням Голови НКРЗІ інші запрошені на розгляд цього питання особи.
3.4.6. Підготовка та проведення засідань НКРЗІ у формі закритих слухань, які пов'язані з таємною інформацією, порядок доступу до якої регулюється спеціальними законами, здійснюється з дотриманням вимог законодавства України у сфері охорони державної таємниці, захисту інформації з обмеженим доступом та технічного захисту на об'єктах інформаційної діяльності.
3.4.7. У разі включення до порядку денного засідання НКРЗІ питань, перелік яких визначено частиною п'ятою статті 70 Закону України "Про телекомунікації", а також частиною четвертою статті 38 Закону України "Про радіочастотний ресурс України", самостійні структурні підрозділи НКРЗІ згідно з компетенцією в обов'язковому порядку забезпечують направлення запрошень відповідно операторам телекомунікацій, ліцензіатам на користування радіочастотним ресурсом України або їх представникам у термін, не пізніше 10 робочих днів до очікуваної дати розгляду відповідного питання порядку денного засідання.
3.5. Процедура розгляду питань, які включені до порядку денного засідання НКРЗІ.
3.5.1. Засідання проводить Голова НКРЗІ або член НКРЗІ, який виконує його обов'язки (далі також - головуючий).
3.5.2. У визначений час головуючий, за наявності кворуму, відкриває засідання НКРЗІ і, після обговорення, з урахуванням підготовленості запропонованих для розгляду питань, оголошує, за потреби, зміни до окремих питань порядку денного.
3.5.3. При наявності обставин, за яких рішення НКРЗІ з питання, включеного до порядку денного, не може бути прийняте на даному засіданні, розгляд питання за рішенням Голови Комісії може бути відкладено з урахуванням визначених законодавством термінів для розгляду та прийняття рішення. Зокрема, такими обставинами можуть бути:
а) відсутність на засіданні учасників засідання, якщо їхня присутність на засіданні є обов'язковою;
б) відсутність письмового проекту рішення та/або решти необхідних матеріалів до проекту рішення;
в) необхідність отримання додаткових матеріалів до проекту рішення;
г) призначення експертизи, передбаченої законодавством;
д) необхідність залучення до участі в розгляді інших заінтересованих осіб або їх представників;
е) інші обставини, що перешкоджають розгляду питання.
3.5.4. Розгляд питання починається з виступу посадової особи НКРЗІ, УДЦР або члена НКРЗІ, які доповідають по суті питання, що розглядається.
3.5.5. Доповідач зобов'язаний:
а) викласти зміст питання, представити проект рішення та зауваження (пропозиції), отримані в ході його підготовки. Проект рішення, крім констатуючої частини, зокрема, має містити пункти щодо розміщення чи не розміщення рішення на офіційному веб-сайті Комісії, назви самостійного структурного підрозділу НКРЗІ або прізвища та посади осіб, відповідальних за його виконання;
б) відповісти на запитання Голови НКРЗІ та членів НКРЗІ.
3.5.6. Головуючий на засіданні у разі потреби надає слово членам Комісії, посадовим особам НКРЗІ, УДЦР, а також може надати право висловити пропозиції і зауваження по суті питання, що розглядається, та пропозиції до проекту рішення запрошеним на засідання особам.
У разі необхідності головуючий визначає час для обговорення відповідного питання.
3.5.7. Будь-які запитання, коментарі, пропозиції, зауваження і висловлювання, які не стосуються суті питання, що розглядається, а також без дозволу головуючого на засіданні НКРЗІ не допускаються.
3.5.8. Голова і члени НКРЗІ мають право внести в ході обговорення питання проект рішення, що відрізняється від проекту, який був представлений доповідачем.
3.5.9. Обговорення питання припиняється за рішенням головуючого.
3.5.10. Під час засідання НКРЗІ відділом організаційного забезпечення та комунікацій Департаменту забезпечення діяльності ведеться аудіозапис. Після засідання аудіозапис використовується для підготовки протоколу засідання Комісії.
3.6. Голосування.
3.6.1. Після завершення обговорення питання головуючий виносить проект рішення на голосування.
3.6.2. Перед кожним голосуванням головуючий формулює назву і зміст рішення, що ставиться на голосування, та пропонує провести голосування щодо нього.
3.6.3 У випадку наявності декількох проектів рішень з одного питання черговість голосування по кожному з них визначається часом подання проектів рішень.
3.6.4. Після оголошення головуючим початку голосування не дозволяється його переривати. З початку голосування і до оголошення його результатів слово нікому не надається.
3.6.5. Рішення НКРЗІ приймаються відкритим поіменним голосуванням. Результати голосування заносяться до протоколу.
3.6.6. Після закінчення голосування головуючий оголошує його повні результати та рішення, прийняте за результатами голосування.
3.6.7. У разі порушення порядку голосування або виникнення перешкод під час його проведення негайно проводиться повторне голосування без обговорення.
3.6.8. Члени НКРЗІ, які проголосували проти запропонованого рішення, мають право пояснити підстави своєї позиції, які заносяться до протоколу засідання.
3.6.9. Рішення вважається прийнятим, якщо за нього проголосувала більшість від загального кількісного складу НКРЗІ.
3.6.10. Голова та/або член НКРЗІ, який не підтримує прийняте рішення, має право надати письмове обґрунтування своєї позиції, яке додається до протоколу засідання.
3.7. Етика поведінки на засіданнях НКРЗІ.
3.7.1. Всі присутні на засіданнях НКРЗІ зобов'язані:
а) дотримуватися законодавства України;

................
Перейти до повного тексту