1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Рішення


НАЦІОНАЛЬНА РАДА УКРАЇНИ З ПИТАНЬ
ТЕЛЕБАЧЕННЯ І РАДІОМОВЛЕННЯ
Р І Ш Е Н Н Я
18.02.2009 N 281
( Рішення втратило чинність на підставі Рішення Національної ради України з питань телебачення і радіомовлення N 581 від 29.04.2015 )
Про затвердження нової редакції Регламенту Національної ради України з питань телебачення і радіомовлення
( Із змінами, внесеними згідно з Рішенням Національної ради України з питань телебачення і радіомовлення N 867 від 06.06.2012 )
Розглянувши нову редакцію Регламенту Національної ради України з питань телебачення і радіомовлення, відповідно до статті 23 Закону України "Про Національну раду України з питань телебачення і радіомовлення" Національна рада
ВИРІШИЛА:
Затвердити нову редакцію Регламенту Національної ради України з питань телебачення і радіомовлення (додається).
Голова Національної ради
В.о. відповідального секретаря
В.Шевченко
Ю.Плаксюк
ЗАТВЕРДЖЕНО
Рішення Національної ради
України з питань телебачення
і радіомовлення
18.02.2009 N 281
РЕГЛАМЕНТ
Національної ради України з питань телебачення і радіомовлення (нова редакція)
(Відповідно до нової редакції Закону України "Про Національну раду України з питань телебачення і радіомовлення" N 2461-IV від 03.03.2005 р., Закону України "Про телебачення і радіомовлення" N 3317-IV від 12.01.2006 р.)
I. Загальні положення
Регламент Національної ради України з питань телебачення і радіомовлення (далі - Регламент), який встановлює порядок організації та внутрішньої роботи Національної ради, розроблено та прийнято відповідно до статті 23 Закону України "Про Національну раду України з питань телебачення і радіомовлення".
II. Основи діяльності національної ради
1. Правові засади
Правові засади діяльності Національної ради, її статус, компетенція, повноваження, функції та порядок їх здійснення визначаються Конституцією України, законами України "Про Національну раду України з питань телебачення і радіомовлення", "Про телебачення і радіомовлення" та іншими нормативно-правовими актами.
2. Звітність Національної ради
2.1. Звітність Національної ради визначена Законом України "Про Національну раду України з питань телебачення і радіомовлення".
2.2. До 1 листопада поточного року голова Національної ради подає проект рішення щодо створення робочої групи для підготовки проекту звіту Національної ради.
2.3. До 15 листопада Національна рада затверджує структуру звіту.
3. Взаємодія з громадськістю
Національна рада України з питань телебачення і радіомовлення інформує громадськість про свою діяльність, обговорює з громадськими організаціями, телерадіоорганізаціями нормативно-правові акти, що мають важливе значення для роботи галузі.
III. Організація діяльності національної ради
1. Повноваження Національної ради
Повноваження Національної ради регламентуються Законом України "Про Національну раду України з питань телебачення і радіомовлення", ч. 2 ст. 2, ч. 2 ст. 3 та ч. 3 ст. 4 Закону України "Про ліцензування певних видів господарської діяльності".
2. Здійснення повноважень голови Національної ради
2.1. Голова Національної ради організовує діяльність, здійснює загальне керівництво Національною радою та несе відповідальність за повне і якісне виконання покладених на неї повноважень і функцій.
2.2. Голова Національної ради діє в межах повноважень, визначених законодавством України, а також:
- скликає позачергові засідання Національної ради на вимогу Верховної Ради України, Президента України, за власною ініціативою або на вимогу не менше трьох членів Національної ради;
- видає письмові накази і розпорядження та дає доручення, які не суперечать законодавству України та рішенням Національної ради;
- представляє Україну в міжнародних організаціях з питань, які стосуються телебачення і радіомовлення;
- укладає угоди з фізичними та юридичними особами для забезпечення діяльності Національної ради;
- визначає розпорядок і розклад роботи Національної ради та її апарату;
- видає накази про призначення і звільнення працівників апарату Національної ради, здійснює інші повноваження, що стосуються проходження ними державної служби;
- визначає порядок використання приміщень, споруд, обладнання, а також територій, що знаходяться у віданні Національної ради;
- видає накази про відрядження членів Національної ради, працівників апарату Національної ради та підписує відповідні документи.
3. Здійснення повноважень першого заступника голови, заступника голови та відповідального секретаря Національної ради
Перший заступник, заступник голови та відповідальний секретар Національної ради в межах своїх повноважень:
- розглядають конкретні питання основних напрямків діяльності Національної ради, згідно з обов'язками, визначеними Національною радою;
- організовують роботу з підготовки матеріалів для розгляду питань на засіданні Національної ради;
- дають розпорядження та доручення керівнику апарату, керівникам структурних підрозділів у межах своїх повноважень, визначених законодавчими та нормативними актами України, рішеннями Національної ради та цим Регламентом;
- відповідають за організацію взаємодії Національної ради з Верховною Радою України, Президентом України, Кабінетом Міністрів України;
- за погодженням з головою Національної ради беруть участь у роботі органів, створених Верховною Радою України, Президентом України, Кабінетом Міністрів України, а також у засіданнях міністерств та інших центральних органів виконавчої влади, Ради Міністрів Автономної Республіки Крим, у роботі обласних, Київської та Севастопольської міських держадміністрацій та органів самоврядування;
- беруть участь у розробці проекту кошторису витрат Національної ради України;
- здійснюють інші повноваження та функції, які визначаються Національною радою.
4. Здійснення повноважень членів Національної ради
Члени Національної ради згідно з повноваженнями, наданими чинним законодавством України:
- беруть участь у практичному виконанні повноважень та функцій, покладених на Національну раду згідно з обов'язками, визначеними рішеннями Національної ради;
- вносять пропозиції щодо формування порядку денного засідання Національної ради, які обговорюються з приводу включення до порядку денного засідань Національної ради на узгоджувальних нарадах членів Національної ради;
- здійснюють організацію підготовки питань для їх розгляду на засіданні Національної ради разом з апаратом;
- беруть участь у засіданнях Національної ради;
- доповідають на засіданні Національної ради питання порядку денного, які ними готуються;
- працюють в комісіях, тимчасових робочих групах, що створюються Національною радою;
- виконують окремі доручення Національної ради;
- забезпечують та контролюють виконання рішень Національної ради.
5. Функціонування апарату Національної ради в умовах дострокового припинення повноважень Національної ради
5.1. У разі дострокового припинення повноважень Національної ради до призначення її нового складу і обрання голови безпосереднє керівництво апаратом Національної ради покладається на керівника апарату. Йому надається право:
- підпису кадрових інформаційно-довідкового змісту, фінансових та банківських документів;
- видавати накази і розпорядження (щодо організації та порядку роботи апарату);
- давати доручення керівникам структурних підрозділів.
5.2. Апарат Національної ради забезпечує здійснення наглядових та регуляторних повноважень відповідно до чинного законодавства (закони України "Про Національну раду України з питань телебачення і радіомовлення", "Про телебачення і радіомовлення") ; готує інформаційно-аналітичні матеріали щодо стану справ у галузі для розгляду членами Національної ради.
Дострокове припинення повноважень Національної ради не припиняє функціонування апарату Національної ради та виконання наглядових і регуляторних повноважень Національної ради.
6. Документування діяльності
Для забезпечення документування діяльності Національної ради використовуються печатка з її найменуванням та зображенням Державного Герба України, інші печатки, штампи і бланки, виготовлені за зразком, затвердженим головою Національної ради. Порядок використання зазначених печаток, штампів і бланків встановлює голова Національної ради.
7. Планування роботи
7.1. Робота Національної ради здійснюється відповідно до планів основних заходів Національної ради.
7.2. Плани повинні передбачати практичні заходи щодо виконання завдань, повноважень і функцій, покладених на Національну раду законами України "Про Національну раду України з питань телебачення і радіомовлення", "Про телебачення і радіомовлення" і іншими законодавчими актами, а також щодо виконання власних рішень.
7.3. Плани Основних заходів Національної ради на півріччя розробляються та затверджуються рішенням Національної ради за 15 днів до початку наступного півріччя:
- контроль за виконанням планів покладається на відповідального секретаря Національної ради;
- оригінали планів зберігаються в загальному відділі.
7.4. При необхідності за дорученням голови, його заступників або відповідального секретаря чи керівника апарату можуть готуватися робочі та тематичні плани на забезпечення виконання плану основних заходів.
8. Забезпечення діяльності Національної ради
8.1. Для правового, наукового, інформаційного, організаційного, матеріально-технічного та іншого забезпечення діяльності Національної ради відповідно до статті 12 Закону України "Про Національну раду України з питань телебачення і радіомовлення" створюється апарат Національної ради, що діє на підставі Положення про апарат Національної ради і положень про структурні підрозділи, які затверджує Національна рада, та посадових інструкцій, які затверджує голова Національної ради.
8.2. Права і службові обов'язки помічника-консультанта члена Національної ради, порядок їх прийняття і звільнення з роботи визначаються положенням про помічника-консультанта члена Національної ради, затвердженого Національною радою.
8.3. Робота апарату Національної ради організовується і проводиться відповідно до планів основних заходів Національної ради, інших рішень Національної ради.
9. Звітність представників Національної ради в Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві та Севастополі
9.1. Представники Національної ради відповідно до п. 11 статті 11 Закону України "Про Національну раду України з питань телебачення і радіомовлення" подають щорічні звіти про свою роботу до 20 грудня поточного року.
9.2. Порядок розгляду і затвердження звітів представників розробляється департаментом контрольно-аналітичної роботи і затверджується Національною радою.
9.3. Протягом двох тижнів після затвердження їх Національною радою звіти оприлюднюються на відповідній території, у порядку, що не суперечить законодавству.
IV. Підготовка та проведення засідань національної ради
1. Організація засідання Національної ради
1.1. Питання, що належать до повноважень Національної ради, розглядаються на його засіданнях.
1.2. Організацію підготовки засідань Національної ради здійснюють голова та члени Національної ради із залученням працівників апарату.
1.3. Засідання Національної ради проводяться щотижня у відповідності до плану роботи Національної ради, за винятком періоду планових відпусток членів Національної ради, а також за пропозиціями голови Національної ради, відповідального секретаря та у разі звернення трьох членів Національної ради.
1.4. Рішення про перенесення дати чи часу засідання приймаються до засідання: особами зазначеними у п. 1.3, а у день засідання більшістю голосів присутніх на засіданні членів Національної ради.
1.5. Позачергові засідання можуть проводитися на вимогу не менше трьох членів Національної ради або голови Національної ради.
2. Порядок денний
2.1. Проект порядку денного формується на підставі матеріалів, які надають структурні підрозділи згідно з переліком питань, що виносяться на узгоджувальну нараду Національної ради.
2.2. Матеріали (на паперових і електронних носіях) та перелік питань до засідання Національної ради надаються до організаційного відділу за чотирнадцять, але не пізніше, ніж за шість календарних днів до дня засідання, крім питань, визначених керівництвом Національної ради як невідкладні, які виносяться на узгоджувальну нараду одразу після ухвалення такого рішення.
2.3. За чотирнадцять, але не пізніше, ніж за шість календарних днів до чергового засідання начальник управління організаційного забезпечення Національної ради надає проект порядку денного та матеріали відповідальному секретарю для перевірки готовності їх до узгоджувальної наради, для формування та візування.
2.4. Після візування проекту порядку денного відповідальний секретар підписує листи-запрошення повноважним представникам відповідних ліцензіатів за тринадцять, але не пізніше, ніж за шість календарних днів, і вони з реєстром розсилки передаються для відправки до загального відділу.
2.5. Сформований та завізований відповідальним секретарем та головою Національної ради проект порядку денного та матеріали до нього виносяться на узгоджувальну нараду для погодження щодо включення до порядку денного засідання Національної ради.
2.6. Проект порядку денного засідання Національної ради з урахуванням пропозицій членів Національної ради підписується відповідальним секретарем та головою Національної ради після узгоджувальної наради.
2.7. Відповідальність за своєчасну і якісну підготовку матеріалів на засідання Національної ради покладається на членів Національної ради, які готували питання, що внесені до порядку денного.
2.8. Матеріали, що надійшли пізніше встановленого терміну, підлягають реєстрації в організаційному відділі без включення до проекту порядку денного чергового засідання Національної ради.
3. Оприлюднення проекту порядку денного
Узгоджений проект порядку денного доводиться організаційним відділом до керівників структурних підрозділів та розміщується відділом зв'язків із засобами масової інформації на веб-сайті напередодні засідання не пізніше 17 години.
4. Порядок підготовки та оформлення матеріалів до засідань Національної ради
4.1. Проекти рішень, що виносяться на розгляд Національної ради членами Національної ради, приймаються, реєструються, розміщуються в локальній внутрішній мережі у відповідному модулі "База даних проектів рішень" або в окремих випадках тиражуються організаційним відділом та передаються помічникам-консультантам для формування папки на засідання Національної ради.
4.1.1. Проект рішення, поданий на розгляд Національної ради, крім його назви, на титульному аркуші повинен містити штамп з реєстраційним номером та датою внесення проекту рішення до організаційного відділу, а також у кінці тексту рішення інформацію про:
- дату, прізвище і підпис члена Національної ради та підпис керівника структурного підрозділу апарату, відповідального за підготовку цього проекту;
- дату, прізвище і підпис керівника апарату або його заступника, начальника юридичного управління, директорів департаментів або керівників основних структурних підрозділів, які брали участь у підготовці проекту рішення (не більше п'яти підписів);
- доповідач визначається відповідно до розподілу функціональних повноважень членів Національної ради;
4.1.2. До проекту рішення додаються:
- з питань державної реєстрації як суб'єкта інформаційної діяльності: відповідна доповідна записка, в якій міститься інформація про власників (учасників) організації, дата реєстрації та основні види діяльності, передбачені довідкою управління статистики;
- з питань визначення переможця конкурсного відбору: інформація ліцензійно-реєстраційного департаменту про реєстрацію ТРО як суб'єкта інформаційної діяльності (за умови реєстрації) та інформація про претендентів конкурсу, інформація департаменту контрольно-аналітичної роботи про попередню діяльність ліцензіата, включаючи результати перевірок, відомості про санкції Національної ради. Ці, остаточно опрацьовані для розгляду на засіданні, матеріали підрозділи Національної ради подають до організаційного відділу. На вимогу члена Національної ради надається для розгляду ліцензійна справа телерадіоорганізації, яка подала заяву на конкурс.
- з питань переоформлення ліцензії: доповідна записка, яка містить інформацію щодо підстав для переоформлення;
- з питань продовження строку дії ліцензії: доповідна записка ліцензійного департаменту та інформація департаменту контрольно-аналітичної роботи про попередню діяльність ліцензіата, включаючи результати перевірок, відомості про санкції Національної ради;
- з питань застосування санкцій до телерадіоорганізацій: доповідна записка департаменту контрольно-аналітичної роботи про причини перевірки, попередні санкції, результати перевірки, копія письмових пояснень керівництва компанії, копія акта перевірки телерадіоорганізації, копія ліцензії, а також інші матеріали, які стосуються зафіксованих ознак порушення законодавства України та умов ліцензії;
- з питань унормування діяльності телерадіоорганізацій: доповідна записка, в якій зазначається мета, завдання та основні положення проекту рішення, обґрунтування необхідності його прийняття;
- наявність рішень Національної ради, які стосуються внесеного проекту і передували йому (якщо такі рішення були).
4.2. Оригінали проектів рішень з матеріалами, передбаченими пп. 4.1.1 і 4.1.2, передаються до протокольного відділу після візування проекту порядку денного відповідальним секретарем.
4.3. Питання, включені до проекту порядку денного засідання Національної ради та відповідні проекти рішень, можуть бути відкликані за згодою Національної ради.
4.4. У разі виявлення неточностей або описок у проекті рішення керівник відповідного підрозділу доопрацьовує його та подає організаційному відділу.
4.5. Структурні підрозділи, відповідальні за підготовку проектів рішень, які потребують доопрацювання, надають додаткові матеріали до проекту рішення або, в разі необхідності, готують новий проект рішення.
Після доопрацювання ці питання вносяться до проекту порядку денного засідання Національної ради в установленому цим Регламентом порядку.
4.6. Контроль за підготовкою до розгляду проектів рішень Національної ради, їх проходженням в апараті та своєчасним поданням на розгляд Національної ради, дотриманням термінів виконання завдань, визначених рішеннями Національної ради, доручень, що даються на засіданнях Національної ради, розпоряджень і доручень голови Національної ради здійснює керівник апарату Національної ради.
5. Поширення матеріалів
5.1. Проекти рішень Національної ради та матеріали, які передували їх підготовці, є внутрішніми документами і передаються членам Національної ради безпосередньо або через помічника-консультанта та керівнику апарату.
5.2. Уповноважені представники телерадіоорганізацій можуть ознайомитися з проектом рішення напередодні засідання.
6. Порядок проведення засідань Національної ради

................
Перейти до повного тексту