- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Рішення
НАЦІОНАЛЬНА РАДА УКРАЇНИ З ПИТАНЬ ТЕЛЕБАЧЕННЯ І РАДІОМОВЛЕННЯ
РІШЕННЯ
29.04.2015 № 581
Про затвердження Регламенту Національної ради України з питань телебачення і радіомовлення
Відповідно до
статті 23, частини другої
статті 24 Закону України "Про Національну раду України з питань телебачення і радіомовлення", Національна рада ВИРІШИЛА:
1. Затвердити Регламент Національної ради України з питань телебачення і радіомовлення, що додається.
3. Заступникам голови Національної ради, керівнику апарату Національної ради, керівникам структурних підрозділів апарату Національної ради забезпечувати неухильне виконання вимог Регламенту.
4. Прес-службі оприлюднити це рішення на офіційному веб-сайті Національної ради.
5. Контроль за виконанням рішення покласти на голову Національної ради Ю. Артеменка.
Перший заступник голови Національної ради | О. Герасим'юк |
Відповідальний секретар | К. Котенко |
ЗАТВЕРДЖЕНО
Рішення Національної ради
України з питань телебачення
і радіомовлення
від 29.04.2015 № 581
(у редакції рішення Національної
ради України з питань
телебачення і радіомовлення
від 10.02.2022 № 120)
зі змінами, внесеними згідно
з рішеннями Національної
ради України з питань
телебачення і радіомовлення
від 19.05.2022 № 302,
від 17.11.2022 № 720,
від 15.12.2022 № 769)
РЕГЛАМЕНТ
Національної ради України з питань телебачення і радіомовлення
I. Загальні положення
1. Регламент Національної ради України з питань телебачення і радіомовлення (далі - Національна рада) розроблений відповідно до
Конституції України,
Закону України "Про Національну раду України з питань телебачення і радіомовлення", інших нормативно-правових актів.
3. Регламент встановлює порядок організації та внутрішньої роботи Національної ради, проведення засідань, підготовки та прийняття рішень, визначає інші процедурні питання її діяльності.
II. Організація роботи Національної ради
Планування роботи
1. Національна рада здійснює свою роботу на підставі Плану основних заходів Національної ради (далі - План заходів), який розробляється і затверджується Національною радою на кожне півріччя не пізніше ніж за п’ятнадцять днів до початку наступного півріччя.
2. План заходів передбачає практичні заходи щодо реалізації завдань, повноважень і функцій, передбачених чинним законодавством, та містить перелік конкретних заходів, строки їх проведення, відповідальних осіб та виконавців. У разі потреби Національна рада приймає рішення про внесення змін до Плану заходів.
3. Звіт про виконання Плану заходів розглядається на засіданні Національної ради протягом одного місяця після закінчення звітного періоду.
4. Національна рада на виконання
Закону України "Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності" розробляє та затверджує План діяльності з підготовки проектів регуляторних актів Національної ради (далі - План регуляторної діяльності) на наступний календарний рік не пізніше 15 грудня поточного року.
5. План регуляторної діяльності містить інформацію про види і назви проектів регуляторних актів, цілі їх прийняття, строки підготовки, найменування структурних підрозділів апарату Національної ради, відповідальних за їх розробку.
6. Структурні підрозділи апарату Національної ради надають юридичному управлінню пропозиції до Плану регуляторної діяльності до 01 листопада поточного року.
7. Національна рада вносить зміни до Плану регуляторної діяльності за поданням юридичного управління.
8. Затверджений План заходів та План регуляторної діяльності, а також зміни до них оприлюднюються шляхом розміщення на офіційному вебсайті Національної ради не пізніше наступного дня після підписання відповідних рішень.
9. Контроль за виконанням Плану заходів здійснює відповідальний секретар Національної ради. Контроль за виконанням Плану регуляторної діяльності здійснює член Національної ради, відповідальний за юридичний напрямок діяльності.
10. Національна рада здійснює планові перевірки телерадіоорганізацій відповідно до річного або квартального плану, який затверджується рішенням Національної ради до 1 грудня року, що передує плановому, або до 25 числа останнього місяця кварталу, що передує плановому.
Підготовка звітності
11. Національна рада щорічно готує звіт про свою діяльність.
12. До 15 листопада поточного року Національна рада приймає рішення про створення робочої групи з підготовки звіту Національної ради. Структурні підрозділи апарату Національної ради надають робочій групі пропозиції до звіту Національної ради до 01 грудня поточного року.
13. Робоча група опрацьовує внесені пропозиції, формує звіт Національної ради та подає його для ознайомлення членам Національної ради. Опрацьований звіт Національної ради з урахуванням зауважень і пропозицій членів Національної ради виноситься на засідання Національної ради для остаточного прийняття.
14. Звіт Національної ради підлягає оприлюдненню на офіційному вебсайті Національної ради до 1 лютого наступного за звітним року та надсилається до Верховної Ради України і Президента України.
15. Представники Національної ради в областях, місті Києві, Автономній Республіці Крим та м. Севастополі подають щорічний звіт про свою роботу до Національної ради не пізніше 15 січня наступного за звітним року та оприлюднюють його до 1 лютого на відповідній території.
16. За результатами розгляду Національна рада приймає одне з двох рішень: взяти звіт про роботу представника до відома або визнати його незадовільним.
17. Звіти представників оприлюднюються на офіційному веб-сайті Національної ради та на відповідній території протягом двох тижнів після затвердження їх Національною радою.
18. Під час проведення виборчих кампаній та референдумів Національна рада створює робочі групи для здійснення нагляду за дотриманням телерадіоорганізаціями виборчого законодавства та законодавства про референдуми.
19. Звіт про дотримання телерадіоорганізаціями визначеного законодавством порядку мовлення під час проведення виборчих кампаній і референдумів оприлюднюється на офіційному вебсайті Національної ради після проведення виборів і референдумів.
Визначення повноважень керівництва та інших працівників Національної ради
20. Повноваження та порядок обрання голови Національної ради, першого заступника голови Національної ради, заступника голови Національної ради та відповідального секретаря Національної ради визначаються Законом.
21. Члени Національної ради згідно з повноваженнями, наданими чинним законодавством України:
беруть участь у практичному виконанні повноважень та функцій, покладених на Національну раду згідно з обов’язками, визначеними рішеннями Національної ради;
вносять пропозиції щодо формування порядку денного засідання Національної ради;
здійснюють організацію підготовки питань для їх розгляду на засіданні разом з апаратом Національної ради;
беруть участь у засіданнях Національної ради;
доповідають на засіданнях Національної ради питання порядку денного, які ними готуються;
працюють в комісіях, тимчасових робочих групах, що створюються Національною радою;
виконують окремі доручення голови Національної ради;
забезпечують та контролюють виконання рішень Національної ради.
22. Голова Національної ради, або член Національної ради, який виконує обов’язки голови Національної ради, має право підписувати договори, додаткові угоди від імені Національної ради.
23. Голова Національної ради та члени Національної ради можуть давати окремі письмові доручення начальникам структурних підрозділів апарату Національної ради, які реєструються та контролюються відділом контролю документообігу.
24. Права і службові обов’язки помічника-консультанта члена Національної ради, порядок їх прийняття і звільнення з роботи визначаються посадовою інструкцією помічника-консультанта члена Національної ради, затвердженою Національною радою.
25. Для правового, наукового, інформаційного, організаційного, матеріально-технічного та іншого забезпечення діяльності Національної ради діє апарат Національної ради. Дострокове припинення повноважень Національної ради не припиняє функціонування апарату Національної ради та виконання наглядових і регуляторних повноважень Національної ради.
26. Апарат Національної ради провадить свою діяльність на підставі відповідного Положення.
27. Керівництво і координацію роботи структурних підрозділів апарату Національної ради здійснює керівник апарату Національної ради. Керівник апарату Національної ради забезпечує роботу апарату Національної ради, а також має право підписувати від імені Національної ради господарські договори, додаткові угоди, що забезпечують діяльність Національної ради.
28. У разі дострокового припинення повноважень Національної ради до призначення її нового складу і обрання голови Національної ради безпосереднє керівництво апаратом Національної ради покладається на керівника апарату Національної ради. Йому надається право:
підпису кадрових, інформаційно-довідкових, фінансових, банківських документів, вихідної кореспонденції;
видавати накази і розпорядження щодо організації та порядку роботи апарату Національної ради;
давати доручення начальникам структурних підрозділів апарату Національної ради.
29. Положення про структурні підрозділи апарату Національної ради затверджуються рішенням Національної ради.
30. Повноваження та посадові обов’язки начальників структурних підрозділів апарату Національної ради визначаються положеннями про структурні підрозділи, а повноваження та посадові обов’язки інших працівників структурних підрозділів апарату Національної ради - відповідними посадовими інструкціями.
31. Для забезпечення виконання повноважень Національної ради в областях, місті Києві, Автономній Республіці Крим та місті Севастополі діють представники Національної ради, правовий статус та повноваження яких передбачені Законом та відповідним Положенням.
III. Засідання Національної ради
Місце проведення та мова ведення засідань
1. Національна рада проводить засідання за адресою: місто Київ, вул. Прорізна, 2. У окремих випадках засідання Національної ради можуть проводитися в іншому місці.
У період встановлення карантину або обмежувальних (протиепідемічних) заходів, воєнного або надзвичайного стану, засідання Національної ради можуть бути проведені у режимі реального часу (онлайн) з використанням відповідних технічних засобів, зокрема через мережу Інтернет (в тому числі з використанням системи відеоконференцзв’язку). Питання, які розглядаються у зазначений період на засіданні Національної ради, визначаються нею як нагальні та/або невідкладні.
Питання з обмеженим доступом не можуть розглядатися у режимі реального часу (онлайн) з використанням відповідних технічних засобів, зокрема через мережу Інтернет.
2. Мова ведення засідань Національної ради визначається
статтею 12 Закону України "Про забезпечення функціонування української мови як державної".
Порядок денний
3. Голова Національної ради, члени Національної ради, керівник апарату Національної ради, начальники структурних підрозділів апарату Національної ради надають пропозиції до порядку денного засідання Національної ради з урахуванням термінів, визначених законодавством для розгляду та прийняття рішень, віднесених до повноважень Національної ради.
4. Порядок денний формується на підставі заявок за підписом начальників структурних підрозділів апарату Національної ради не пізніше ніж за шість календарних днів до засідання, крім питань, які визначені головою Національної ради, членами Національної ради невідкладними.
5. Проекти рішень та матеріали до них (доповідні записки, довідкові матеріали, акти перевірок тощо), підготовлені структурними підрозділами в електронній формі направляються структурними підрозділами апарату Національної ради в системі електронного документообігу по маршруту опрацювання проектів рішень.
В маршруті опрацювання проектів рішень в системі електронного документообігу проект рішення підписується електронними підписами керівників структурних підрозділів, керівником апарату та членом Національної ради та направляється до відділу протокольно-організаційної роботи на реєстрацію.
6. Відповідальність за відповідність електронних версій проектів рішень, які будуть долучені до відповідного сканованого документа в системі електронного документообігу Національної ради, несуть відповідні структурні підрозділи апарату Національної ради.
7. Начальник управління організаційного та документального забезпечення надає відповідальному секретарю не пізніше ніж за шість календарних днів до засідання проект порядку денного.
8. Порядок денний підписується головою Національної ради та відповідальним секретарем Національної ради.
9. Після підписання порядку денного відповідальний секретар Національної ради або керівник апарату Національної ради, або особа, що виконує його посадові обов'язки, підписує листи-запрошення суб'єктам господарювання, питання яких планується розглянути на засіданні Національної ради.
У листі-запрошенні зазначається, зокрема: час і дата засідання, можливі способи та умови участі (реєстрації) в засіданні.
10. Проекти рішень та матеріали до них, що надійшли пізніше встановленого терміну, реєструються відділом протокольно-організаційної роботи та подаються до порядку денного наступного засідання Національної ради, за винятком питань, які визначені головою Національної ради, членами Національної ради як невідкладні.
11. Порядок денний оприлюднюється на офіційному вебсайті Національної ради напередодні засідання.
Порядок денний засідання Національної ради, на якому розглядається питання з обмеженим доступом, не оприлюднюється.
Підготовка проектів рішень та матеріалів до них на засідання Національної ради
12. Проект рішення, підготовлений структурним підрозділом апарату Національної ради та підписаний цифровими електронними підписами керівників структурних підрозділів, керівником апарату та членом Національної ради, реєструється відділом протокольно-організаційної роботи.
13. До проектів рішень, які потребують доопрацювання, структурні підрозділи апарату Національної ради, відповідальні за їх підготовку, надають додаткові матеріали або, у разі необхідності, готують новий проект рішення.
14. Відповідальність за якість та своєчасність подання проектів рішень та матеріалів до них для розгляду на засіданні несе начальник відповідного структурного підрозділу апарату Національної ради.
15. Підготовлений проект рішення повинен бути погоджений та завізований начальником відповідного структурного підрозділу апарату Національної ради, начальниками структурних підрозділів апарату Національної ради, які брали участь у його підготовці, начальником юридичного управління, керівником апарату Національної ради.
16. Проект рішення також візується головою Національної ради або членом Національної ради відповідно до розподілу функціональних повноважень.
17. Матеріали до проектів рішень повинні містити інформацію, достатню для всебічного та повноцінного розгляду питання на засіданні Національної ради.
18. Для кожного проекту рішення в системі електронного документообігу автоматично зберігається електронний аркуш погодження.
19. У проекті рішення також зазначається:
дата, прізвище і підпис члена Національної ради та підпис начальника структурного підрозділу апарату Національної ради, відповідального за підготовку цього проекту;
дата, прізвище і підпис керівника апарату Національної ради, начальників структурних підрозділів апарату Національної ради, які брали участь у підготовці проекту рішення;
дата, прізвище і цифровий електронний підпис члена Національної ради, який є доповідачем (визначається відповідно до розподілу функціональних повноважень членів Національної ради).
20. Проект рішення, крім резолютивної частини, має містити пункти щодо структурних підрозділів апарату Національної ради, відповідальних за виконання цього рішення, та покладання контролю за виконанням на відповідного члена Національної ради.
21. У разі наявності пропозицій та/або зауважень до проекту рішення посадова особа візує цифровим електронним підписом проект рішення із пропозиціями та/або зауваженнями або не погоджує його, додаючи до проекту рішення письмові обґрунтування/зауваження чи заперечення, які зазначаються в коментарях.
( Пункт 22 розділу III виключено на підставі Рішення Національної ради України з питань телебачення і радіомовлення № 769 від 15.12.2022)
23. Голова Національної ради та члени Національної ради мають право розробити альтернативний проект рішення та представити його на розгляд Національної ради.
24. У разі підготовки проекту рішення головою Національної ради або членом Національної ради погодження, візування цього проекту структурними підрозділами апарату Національної ради та реєстрація у відділі протокольно-організаційної роботи не є обов’язковими.
25. Питання, включені до проекту порядку денного засідання Національної ради, та відповідні проекти рішень можуть бути перенесені за ініціативою членів Національної ради та/або за зверненням ліцензіата.
26. Контроль за підготовкою до розгляду проектів рішень Національної ради, їх проходженням в апараті Національної ради та своєчасним поданням на розгляд Національної ради, дотриманням термінів виконання доручень, що даються на засіданнях Національної ради, розпоряджень і доручень голови Національної ради здійснює відділ протокольно-організаційної роботи.
27. Реєстрацію осіб, запрошених на засідання Національної ради, забезпечує відділ протокольно-організаційної роботи.
У період встановлення карантину, обмежувальних (протиепідемічних) заходів, воєнного або надзвичайного стану та проведенні засідання Національної ради у режимі реального часу (онлайн) з використанням відповідних технічних засобів, зокрема через мережу Інтернет, реєстрацію осіб, запрошених на засідання Національної ради, забезпечує відділ протокольно-організаційної роботи та управління представників Національної ради.
На засіданні, на якому розглядаються питання, що містять інформацію з обмеженим доступом, можуть бути присутні виключно члени Національної ради та працівники відділу протокольно-організаційної роботи. Також на засіданні може бути присутнім представник структурного підрозділу, який здійснював підготовку матеріалів до відповідного питання порядку денного та представники зацікавлених державних органів.
Національна рада проводить попередню реєстрацію осіб, запрошених на засідання, для участі у засіданні безпосередньо у приміщенні Національної ради, для участі у засіданні в режимі реального часу (онлайн) у приміщенні представника Національної ради з використанням технічних засобів Національної ради або для участі у засіданні в режимі реального часу (онлайн) з використанням власних технічних засобів особи, запрошеної на засіданні.
У разі неможливості присутності осіб, запрошених на засідання, взяти участь у засіданні безпосередньо в приміщенні Національної ради або в режимі реального часу (онлайн) у приміщенні представника Національної ради, така особа може взяти участь у засіданні в режимі реального часу (онлайн) з використанням власних технічних засобів (за наявності технічної можливості, зокрема відеозв'язку) та за попередньою реєстрацією. В такому разі, особа, запрошена на засідання, повідомляє Національну раду про бажання взяти участь у засіданні в режимі реального часу (онлайн) з використанням власних технічних засобів шляхом надсилання офіційного листа на електронну адресу Національної ради, не пізніше ніж за 1 день до дати відповідного засідання.
У своєму листі особа, запрошена на засідання, зазначає: ПІБ уповноваженої особи ліцензіата, що бажає взяти участь у засіданні в режимі реального часу (онлайн) з використанням власних технічних засобів, її посада, адреса електронної пошти для направлення електронного посилання для участі в засіданні, контактний телефон.
Встановлення особи та перевірка документів, що уповноважують її брати участь у засіданні, здійснюється за 30 хвилин до початку засідання.
28. Запрошені суб’єкти господарювання, питання щодо програмних концепцій яких планується розглянути на засіданні, мають право надавати презентації до управління організаційного та документального забезпечення для оцінки забезпечення інформаційних потреб громадян, захисту інтересів держави, національних телерадіоорганізацій, розвитку національної бази телебачення і радіомовлення. Паперові презентації роздаються перед засіданням усім членам Національної ради. Відеопрезентації можуть демонструватися на засіданні Національної ради.
Такі презентаційні матеріали можуть надаватися у електронному форматі за два дні до засідання на електронну адресу.
Для підтвердження права бути присутнім на засіданні Національної ради від імені ліцензіата, уповноважений представник ліцензіата повинен надати підтверджуючі на це документи до розгляду його питання на засіданні Національної ради працівникам відділу протокольно-організаційної роботи або представнику Національної ради.
У разі участі в засіданні у режимі реального часу (онлайн) з використанням власних технічних засобів, особа, запрошена на засідання (уповноважений представник ліцензіата), повинна пред’явити, шляхом використання відеозв'язку, підтверджуючі документи (документ, що посвідчує особу, та уповноважуючі документи для участі у засіданні) до початку засідання Національної ради.
29. Підготовка проектів рішень, які містять інформацію з обмеженим доступом, допуск на засідання Національної ради під час розгляду відповідних проектів рішень здійснюються, зокрема, з дотриманням встановлених правил роботи з документами, які містять інформацію з обмеженим доступом.
Форми проведення засідань Національної ради
30. Засідання Національної ради є черговими і позачерговими.
Питання з обмеженим доступом розглядаються на окремому засіданні Національної ради.
31. Чергові засідання Національної ради проводяться не менше двох разів на місяць, за винятком періоду встановлення карантину, обмежувальних (протиепідемічних) заходів, воєнного або надзвичайного стану, планових відпусток членів Національної ради.
................Перейти до повного тексту