- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Рішення
ФОНД ДЕРЖАВНОГО МАЙНА УКРАЇНИ
НАГЛЯДОВА РАДА З ПИТАНЬ ОЦІНОЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Рішення Наглядової
ради з питань
оціночної діяльності
23.09.2010
(протокол N 47)
( Положення втратило чинність на підставі Наказу Фонду
державного майна
N 680 від 15.05.2012 - Наказ
скасовано на підставі Наказу Фонду державного майна
N 2950 від 14.06.2012 )
ПОЛОЖЕННЯ
про порядок роботи комітетів Наглядової ради з питань оціночної діяльності
I. Загальні положення
2. Положенням регулюються питання черговості скликання засідань спеціалізованих комітетів Наглядової ради, формування порядку денного кожного засідання, порядку розгляду питань на засіданнях комітетів Наглядової ради та прийняття ними відповідних рішень, а також функції, права та обов'язки членів комітетів Наглядової ради.
3. Спеціалізовані комітети створюються з метою впорядкування діяльності Наглядової ради та надання пропозицій, у межах компетенції, до проекту рішень Наглядової ради за підсумками розгляду питань, включених до порядку денного, а саме:
комітет з питань удосконалення законодавства, методології та стандартизації оцінки;
комітет з удосконалення професійної підготовки оцінювачів;
комітет з питань рецензування та експертизи звітів;
дисциплінарний комітет з питань професійної етики.
II. Принципи діяльності комітетів
1. Комітет Наглядової ради з питань оціночної діяльності (далі - Комітет) - дорадчо-консультативний орган Наглядової ради, що утворюється з числа членів Наглядової ради для здійснення підготовки і попереднього розгляду питань, які вирішуються Наглядовою радою за окремими напрямами.
Всі члени Наглядової ради працюють у комітетах на громадських засадах.
Комітети відповідальні та підзвітні перед Наглядовою радою, Головою Наглядової ради та відповідальним секретарем Наглядової ради.
3. Комітети будують свою роботу на принципах: верховенства права, законності, гласності, доцільності, функціональності, плановості, колегіальності, вільного обговорення і вирішення питань.
4. Інформація про поточну діяльність комітетів та прийняті ними рішення можуть розміщуватися на офіційному веб-сайті Фонду державного майна України, в її офіційному друкованому виданні та інших засобах масової інформації в порядку, визначеному головою Наглядової ради.
5. Голова Комітету обирається з голів саморегулівних організацій оцінювачів, які є членами Наглядової ради. Юридично комітети знаходяться за адресою Голови саморегулівної організації (базова організація).
6. Матеріально-технічне забезпечення діяльності комітетів та документообіг здійснює базова організація.
7. У разі призначення нового Голови Комітету попередник передає йому всі документи, що напрацьовані за період головування, а також передані йому на мить прийняття обов'язків. Загальний строк зберігання документів комітету становить 2 роки.
III. Персональний склад комітетів
1. Рішення про утворення комітетів (у тому числі порядок роботи, повноваження, кількісний та персональний склад, термін функціонування) затверджується протокольним рішенням Наглядової ради.
2. Персональний склад Комітету не може перевищувати семи осіб і складається з дійсних членів Наглядової ради.
Члени Наглядової ради можуть бути членами декількох комітетів. При цьому член Наглядової ради може бути головою лише одного Комітету.
3. Персональний склад комітетів може бути змінений внаслідок:
виключення члена Комітету із членів Наглядової ради;
зміни голови Комітету;
добровільного переходу члена Комітету в інший комітет.
IV. Функції комітетів Наглядової ради
1. Функції комітетів полягають в:
плануванні своєї роботи;
проведенні збору та аналізу інформації з питань, що належать до повноважень Комітетів, організації засідань з цих питань;
прийнятті рішень, наданні роз'яснень, висновків, рекомендацій у межах компетенції Комітету для організації їх розгляду на засіданні Наглядової ради;
розгляді звернень, що надійшли до Комітетів в установленому порядку;
підготовці і поданні Наглядовій раді звітів про результати своєї діяльності.
2. Функції Комітету з питань удосконалення законодавства, методології та стандартизації оцінки полягають у підготовці та погодженні нормативно-правових актів з оцінки майна та порядку видачі та анулювання сертифікатів суб'єктів оціночної діяльності та внесенні змін до них.
Рішення щодо погодження проекту нормативно-правового акта Комітетом з питань удосконалення законодавства, методології та стандартизації оцінки приймається після його обговорення та надання пропозицій від саморегулівних організацій. У разі необхідності Наглядова рада має право голосувати окремо щодо кожного пункту зауважень до проекту.
3. Функції Комітету з удосконалення професійної підготовки оцінювачів полягають у розгляді та наданні пропозицій щодо удосконалення професійної підготовки оцінювачів, у тому числі таких, що стосуються переліку затверджених спеціалізацій у межах напрямів оцінки майна, обсягу висвітлення певних тем у тематичних планах навчання, форм та тематики підвищення кваліфікації оцінювачів, взаємодії професійної підготовки оцінювачів з професійною підготовкою спеціалістів за іншими спеціальностями, внесення змін до порядку укладання угод з навчальними закладами, які здійснюють підготовку оцінювачів, а також розробленні єдиних тестів, встановлення кваліфікаційних вимог до викладачів, розгляд та затвердження їх кандидатур, уніфікація документообігу по всіх навчальних закладах тощо.
За наслідками розгляду Комітет має право ініціювати до Наглядової ради внесення змін до нормативно-правових актів, якими регулюються зазначені питання.
4. Функції Комітету з питань рецензування та експертизи звітів полягають у розгляді скарг, наданих до Комітету Наглядовою радою, на суб'єктів оціночної діяльності та оцінювачів, які заявлені у штатному складі цих суб'єктів оціночної діяльності; розгляді звітів, виконаних зазначеними суб'єктами оціночної діяльності, та рецензій на ці звіти. У разі необхідності Комітет забезпечує рецензування цих звітів самостійно членами Комітету або шляхом передачі звітів до експертних рад саморегулівних організацій оцінювачів. У випадку надходження до Фонду державного майна України скарги від правоохоронних органів, рецензування звітів про оцінку майна може доручатися Комітету, який проводить рецензування в обов'язковому порядку у встановлений термін.
Суб'єкт оціночної діяльності, звіт якого за результатами рецензування класифікується за ознаками, наведеними в абзацах четвертому та п'ятому пункту 67 Національного стандарту N 1 "Загальні засади оцінки майна і майнових прав", затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 10.09.2003
N 1440, може самостійно звернутися до Комітету з питань рецензування та експертизи звітів з метою повторного рецензування свого звіту та надання висновків щодо попередньої рецензії.
Остаточний висновок щодо повноти, правильності виконання та відповідності застосованих процедур оцінки майна вимогам нормативно-правових актів з оцінки майна по спірних звітах виносить Наглядова рада.
Строки проведення рецензування не повинні перевищувати строки погодження або затвердження оцінки органом державної влади, або органом місцевого самоврядування, визначених чинним законодавством, з урахуванням пункту 3 розділу V цього Положення. В інших випадках строк проведення рецензування не повинен перевищувати 30 календарних днів.
У разі необхідності Комітет має право звертатися до Фонду державного майна України, інших органів державної влади, суб'єктів оціночної діяльності та інших організацій з метою отримання додаткових матеріалів та (або) роз'яснень.
5. Функції Дисциплінарного комітету з питань професійної етики:
контроль за дотриманням членами Наглядової ради, суб'єктами оціночної діяльності, оцінювачами та запрошеними на засідання Наглядової ради особами Регламенту Наглядової ради з питань оціночної діяльності;
забезпечення врахування громадської думки у процесі обговорення та прийняття рішень Наглядовою радою;
контроль за дотриманням суб'єктами оціночної діяльності та оцінювачами професійної етики.
V. Права і обов'язки комітетів
1. Комітети планують свою роботу, як правило, на півріччя. План роботи Комітету затверджується рішенням Комітету. У плані роботи комітетів визначаються заходи, терміни та відповідальні за їх виконання члени Комітету.
................Перейти до повного тексту