1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Рішення


КОЛЕГІЯ ДЕРЖАВНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ
З БУДІВНИЦТВА ТА АРХІТЕКТУРИ
Р І Ш Е Н Н Я
26.03.2004 N 37
Про роботу із зверненнями громадян в Державному комітеті України з будівництва та архітектури
Заслухавши інформацію начальника Управління організаційно-аналітичного забезпечення апарату А.Григора про роботу із зверненнями громадян, колегія відзначає, що в цілому робота із зверненнями громадян у Комітеті відповідає вимогам Закону "Про звернення громадян", Указів Президента України від 19 березня 1997 р. N 241 "Про заходи щодо забезпечення конституційних прав громадян на звернення" та від 13 серпня 2002 року N 700 "Про додаткові заходи щодо забезпечення реалізації громадянами конституційного права на звернення".
Протягом 2003 року Комітетом вжито комплекс заходів методологічного, організаційного, інформаційно-аналітичного характеру щодо поліпшення роботи із зверненнями громадян. Зокрема, у 2003 році питання організації роботи із зверненнями громадян тричі були предметом розгляду на засіданнях колегії. За їх результатами були ухвалені рішення: від 19 березня 2003 року N 16, від 4 липня 2003 р. N 43 та від 28 листопада 2003 р. N 97.
Проте збільшення обсягів будівництва, кількості учасників будівельного процесу об'єктивно породжує причини для звернень громадян до Держбуду України.
За період з 1 січня по 16 березня п. р. до Державного комітету України з будівництва та архітектури надійшло 144 звернення. Із них 68 (47%) - до Державної архітектурно-будівельної інспекції (В.Папка), 28 (19%) - до Управління містобудівної політики (А.Економов), 14 (9%) - до Управління архітектурно-конструктивних та інженерних систем будинків і споруд житлово-цивільного призначення (О.Авдієнко). Найбільше звернень надійшло з м. Києва, Одеської, Харківської, Запорізької, Львівської областей.
Аналізуючи звернення, що надійшли до Комітету протягом зазначеного періоду, можна зробити висновок, що вони стосуються переважно питань порушення державних будівельних норм під час будівництва, незаконного будівництва прибудов та надбудов на прибудинкових територіях, роз'яснення положень ДБН. На більшість звернень було надано в установлений законодавством термін необхідні роз'яснення заявникам безпосередньо. Близько 30% звернень громадян, які надійшли до Держбуду протягом згаданого періоду, переслано для вирішення питань до підзвітних і підконтрольних Держбуду підрозділів місцевих органів влади регіонів. Найбільше звернень громадян переслано для вирішення питань Київській міській державній адміністрації (12, що складає 29% від кількості пересланих звернень) та Одеській облдержадміністрації (7, що складає 17% від кількості пересланих звернень).

................
Перейти до повного тексту