- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Рішення
КОЛЕГІЯ ДЕРЖАВНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ
З БУДІВНИЦТВА ТА АРХІТЕКТУРИ
Р І Ш Е Н Н Я
Про роботу із зверненнями громадян, що надійшли до Держбуду за 9 місяців 2003 року
Заслухавши інформацію начальників: Управління містобудівної політики - А.Економова, Управління архітектурно-конструктивних та інженерних систем будинків і споруд житлово-цивільного призначення - О.Авдієнка, Державної архітектурно-будівельної інспекції - В.Папки про роботу із зверненнями громадян, що надійшли до Держбуду за 9 місяців 2003 року, колегія відзначає, що в цілому робота із зверненнями громадян у Держбуді України відповідає вимогам Закону України
"Про звернення громадян", Указу Президента України від 13.08.2002 року
N 700/2002 "Про додаткові заходи щодо забезпечення реалізації громадянами конституційного права на звернення", де визначено, що рівень роботи посадових осіб із зверненнями громадян є важливим критерієм оцінки їх професійного рівня.
Разом з тим, як свідчать результати аналізу, в організації цієї роботи є недоліки. Протягом року мали місце випадки порушення термінів розгляду звернень громадян безпосередніми виконавцями - Управлінням архітектурно-конструктивних та інженерних систем будинків і споруд житлово-цивільного призначення (О.Авдієнко), Управлінням науково-технічної політики та інформаційних технологій у будівництві (Д.Барзилович), Управлінням містобудівної політики (А.Економов).
У ряді випадків робота із зверненнями зводиться до їх пересилання відповідним місцевим органам влади, не завжди контролюється їх подальший розгляд і вирішення порушених проблем на місцях.
Недостатньо використовуються засоби масової інформації для поширення серед громадян найбільш типових роз'яснень та відповідей. В той же час активізація цієї роботи, в т.ч. із залученням мережі Інтернет, доступ до якої отримує все більша кількість громадян, дозволила б значно зменшити кількість звернень та підвищити дієвість вжитих заходів.
З метою підвищення рівня розгляду звернень громадян, забезпечення безумовного виконання Закону України
"Про звернення громадян" колегія
ВИРІШИЛА:
1. Заступникам Голови Комітету взяти під особистий контроль та забезпечити відповідно до компетенції:
кваліфікований, неупереджений, об'єктивний і своєчасний розгляд звернень громадян з метою оперативного вирішення порушених у цих зверненнях проблем, задоволення законних вимог заявників, реального поновлення порушених конституційних прав та запобігання в подальшому таким порушенням;
надання в установлені законом терміни письмових відповідей авторам звернень за наслідками їх розгляду;
безумовне дотримання встановленого порядку організації та особистого прийому громадян керівництвом Комітету.
2. Керівникам структурних підрозділів:
проводити ретельну перевірку усіх звернень (у тому числі з виїздом на місце), у яких йдеться про недоліки у роботі органів державної влади та органів місцевого самоврядування в галузі будівництва, промисловості будівельних матеріалів, архітектури та містобудування, оскаржуються рішення посадових осіб, та вживати відповідних заходів для припинення неправомірних дій та скасування незаконних рішень;
................Перейти до повного тексту