- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Рішення
КОЛЕГІЯ МІНІСТЕРСТВА З ПИТАНЬ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО
ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ
Р І Ш Е Н Н Я
Про стан виконавської дисципліни та організацію виконання завдань, визначених актами законодавства, дорученнями Президента України і Кабінету Міністрів України, запитами та зверненнями народних депутатів України і громадян, та стан виконання рішень колегії Мінжитлокомунгоспу у III кварталі 2010 року
( Рішення введено в дію Наказом Міністерства з питань
житлово-комунального господарства
N 391 від 04.11.2010 )
Розглянувши питання про стан виконавської дисципліни в центральному апараті Міністерства з питань житлово-комунального господарства України у III кварталі 2010 року, колегія Мінжитлокомунгоспу зазначає, що протягом звітного періоду структурними підрозділами у цілому забезпечено виконання завдань, що містилися в указах Президента України, постановах, розпорядженнях і дорученнях Кабінету Міністрів України, та власних рішень Міністерства.
У Мінжитлокомунгоспі здійснюється випереджувальний моніторинг виконання доручень органів влади вищого рівня, завдяки чому завдання, визначені актами законодавства, дорученнями Президента України і Кабінету Міністрів України, запитами та зверненнями народних депутатів України, виконані без порушень термінів.
Водночас контролюється виконання протокольних доручень апаратних нарад Мінжитлокомунгоспу.
Слід зазначити, що деякими структурними підрозділами порушувалися внутрішні контрольні терміни виконання завдань, визначених як дорученнями органів влади вищого рівня, так і дорученнями керівництва Міністерства. За результатами аналізу, проведеного Управлінням організаційної роботи, у звітному періоді порушниками виконавської дисципліни визначено Управління житлової політики і Управління зовнішньоекономічної діяльності та міжнародних зв'язків. Натомість у Департаменті стратегії реформування та розвитку житлово-комунального господарства, Департаменті благоустрою, комунального обслуговування та міського електротранспорту і Управлінні теплоенергетики рівень виконавської дисципліни можна визначити як високий.
За результатами наради з питань дотримання виконавської дисципліни в центральних органах виконавчої влади, яка відбулася 10 вересня ц.р. у Секретаріаті Кабінету Міністрів України, структурним підрозділам Міністерства доведено, що завдання, спрямовані на розроблення проектів нормативно-правових актів Уряду, мають виконуватися чітко у встановлені терміни. У разі виникнення ускладнень у виконанні зазначених доручень структурні підрозділи повинні організувати нараду з центральними органами виконавчої влади щодо опрацювання розбіжностей або звернутися до галузевого підрозділу у Секретаріаті Кабінету Міністрів України з проханням надати допомогу у вирішенні спірних питань чи запропонувати винести спірне питання на розгляд Урядового комітету.
У звітному періоді загалом забезпечено системну роботу зі зверненнями громадян. На всі питання, порушені у заявах, що надійшли до Міністерства, підготовлено і надано вичерпні відповіді та ґрунтовні роз'яснення у межах повноважень Мінжитлокомунгоспу. На офіційному веб-сайті Міністерства у розділі "Громадська приймальня" розміщено відповіді на найбільш поширені звернення громадян.
Для оперативного розгляду звернень громадян та вжиття заходів для вирішення порушених у них питань у Міністерстві відкрито телефонну "гарячу лінію", яка функціонує за графіком, затвердженим наказом від 16.08.2010
N 285.
Наказом від 02.08.2010
N 271 затверджено оновлений після кадрових змін Графік особистого прийому громадян керівництвом Міністерства.
Питання виконавської дисципліни постійно перебуває у центрі уваги керівництва Міністерства. Щопонеділка Управлінням організаційного забезпечення формується звіт Міністрові та першому заступникові Міністра про стан виконання доручень органів влади вищого рівня та протокольних доручень, розгляду звернень громадян.
На виконання доручення апаратної наради від 27.09.2010 N 20 здійснено перевірку загального стану діловодства у структурних підрозділах Міністерства. За результатами зазначеної перевірки виявлено недоліки у роботі структурних підрозділів з документами, зокрема з їх зберіганням. Неналежний стан ведення діловодства відзначено у Фінансово-економічному управлінні. Разом з тим в Управлінні економіки і тарифної політики та Департаменті благоустрою, комунального обслуговування та міського електротранспорту діловодство ведеться на високому рівні.
З метою надання методичної допомоги в усуненні недоліків, виявлених згаданою перевіркою, Управлінням організаційного забезпечення 15 жовтня ц.р. проведено навчальну нараду з працівниками, до обов'язків яких входить контроль виконання завдань і доручень у відповідних структурних підрозділах Міністерства, за участю керівників структурних підрозділів.
З метою удосконалення автоматизованої системи "Діловодство та КВД" проведено робочі наради з представниками ЗАТ "Софтлайн", зокрема щодо забезпечення ефективного моніторингу виконання доручень, визначених наказами Міністерства.
................Перейти до повного тексту