1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Рішення


НАЦІОНАЛЬНА КОМІСІЯ, ЩО ЗДІЙСНЮЄ ДЕРЖАВНЕ
РЕГУЛЮВАННЯ У СФЕРІ ЗВ'ЯЗКУ ТА ІНФОРМАТИЗАЦІЇ
РІШЕННЯ
20.12.2011 № 1
( Рішення втратило чинність на підставі Рішення Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері зв'язку та інформатизації № 658 від 13.12.2012 )
Про затвердження Регламенту Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері зв'язку та інформатизації
( Із змінами, внесеними згідно з Рішенням Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері зв'язку та інформатизації № 302 від 21.06.2012 )
На виконання пункту 21 частини першої статті 18 Закону України "Про телекомунікації" , підпункту 42 пункту 4 Положення про Національну комісію, що здійснює державне регулювання у сфері зв'язку та інформатизації , затвердженого Указом Президента України від 23.11.2011 № 1067/2011, Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сфері зв'язку та інформатизації
ВИРІШИЛА:
1. Затвердити Регламент Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері зв'язку та інформатизації, що додається.
2. Установити термін дії Регламенту Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері зв'язку та інформатизації до 31.12.2012 року.
( Пункт 2 із змінами, внесеними згідно з Рішенням Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері зв'язку та інформатизації № 302 від 21.06.2012 )
3. Оприлюднити це рішення на офіційному веб-сайті та опублікувати в офіційному бюлетені НКРЗІ.
Голова П. Яцук
ЗАТВЕРДЖЕНО
Рішення НКРЗІ
20.12.2011 № 1
РЕГЛАМЕНТ
Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері зв'язку та інформатизації
1. Загальні положення
1.1. Цей Регламент (далі - Регламент) розроблений відповідно до Законів України "Про телекомунікації" , "Про радіочастотний ресурс України" , "Про Концепцію Національної програми інформатизації" , "Про поштовий зв'язок" , "Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності" , інших актів законодавства та встановлює порядок організації діяльності Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері зв'язку та інформатизації (далі - НКРЗІ, Комісія).
1.2. Регламент встановлює порядок організації діяльності НКРЗІ, у тому числі:
• підготовку та проведення засідань НКРЗІ;
• організацію нормотворчої діяльності;
• організацію державного нагляду;
• проведення нарад;
• організацію роботи з документами;
• формування консультативних та інших дорадчих органів;
• управління персоналом та проходження державної служби тощо.
1.3. НКРЗІ при прийнятті своїх рішень керується Конституцією України , Законами України "Про телекомунікації" , "Про радіочастотний ресурс України" , "Про Національну програму інформатизації" , "Про поштовий зв'язок" , іншими законами України, актами Президента України та Кабінету Міністрів України, іншими нормативно-правовими актами та цим Регламентом.
1.4. НКРЗІ в межах своїх повноважень на основі та на виконання актів законодавства видає рішення, організовує і контролює їх виконання, а в разі потреби видає разом з іншими державними органами спільні акти.
1.5. НКРЗІ під час виконання покладених на неї завдань взаємодіє з іншими державними органами, в тому числі, центральними і місцевими органами виконавчої влади, органами влади Автономної Республіки Крим, органами місцевого самоврядування, з відповідними органами інших держав, а також міжнародними та регіональними організаціями.
1.6. НКРЗІ забезпечує відкритість своєї діяльності шляхом розміщення інформації на офіційній сторінці Комісії в мережі Інтернет (офіційний веб-сайт НКРЗІ), висвітлення в засобах масової інформації, виданням офіційного друкованого бюлетеня, проведенням консультацій з громадськістю.
2. Організація роботи НКРЗІ
2.1. Планування роботи.
2.1.1. НКРЗІ розробляє та затверджує річний план діяльності з підготовки проектів регуляторних актів (далі - річний план), який оприлюднюється шляхом розміщення на офіційній сторінці Комісії в мережі Інтернет.
2.1.2. У річному плані визначаються перелік заходів, що повинні бути виконані, строки та відповідальні за їх виконання.
2.1.3. Річний план розробляється структурним підрозділом апарату Комісії, визначеним Головою НКРЗІ, на підставі пропозицій членів НКРЗІ, керівника апарату, керівників структурних підрозділів апарату Комісії та керівника державного підприємства "Український державний центр радіочастот" (далі - УДЦР).
2.1.4. Для розроблення проекту річного плану розпорядженням Голови НКРЗІ може бути утворена робоча група з членів НКРЗІ, працівників апарату Комісії та працівників УДЦР.
2.1.5. Контроль виконання річного плану здійснюється щокварталу департаментом правового забезпечення та доводиться до відома Голови та членів НКРЗІ.
2.1.6. Виконання річного плану висвітлюється у річному звіті НКРЗІ, який підлягає оприлюдненню на офіційній сторінці Комісії в мережі Інтернет.
2.1.7. Департаменти, управління, самостійні відділи і сектори апарату Комісії (за винятком відділу кадрової роботи та державної служби) провадять свою діяльність згідно з квартальним планами, що затверджуються Головою НКРЗІ. Складовою частиною планів вказаних структурних підрозділів є заходи по розробці проектів нормативно-правових актів відповідно до річного плану Комісії або доручення Голови НКРЗІ.
2.2. Визначення повноважень Голови, членів НКРЗІ та працівників апарату Комісії.
2.2.1. Повноваження Голови НКРЗІ та членів НКРЗІ визначаються законом.
2.2.2. Розподіл повноважень членів НКРЗІ відносно окремих напрямків діяльності Комісії здійснюється наказом Голови НКРЗІ.
2.2.3. Обов'язки керівника апарату визначаються Головою НКРЗІ.
2.2.4. Положення про департаменти, управління, самостійні відділи і сектори апарату НКРЗІ розробляються керівниками відповідних підрозділів, погоджуються департаментом правового забезпечення, відділом кадрової роботи та державної служби, сектором з питань запобігань та виявлення корупції, керівником апарату та затверджуються наказом Голови НКРЗІ.
3. Засідання НКРЗІ
3.1. Правомочність і визначення дня проведення засідання.
3.1.1. Засідання НКРЗІ проводиться якщо на ньому присутні більше половини її загального кількісного складу.
3.1.2. Засідання НКРЗІ відбуваються, як правило, один раз на тиждень.
3.1.3. Засідання проходить у визначений Головою НКРЗІ день.
У разі, якщо в день засідання НКРЗІ розглянуто не всі заплановані питання порядку денного, засідання переноситься на день, визначений Головою НКРЗІ або членом Комісії, який виконує його обов'язки.
3.2. Порядок денний засідання НКРЗІ і терміни його оприлюднення.
3.2.1. Проект порядку денного засідання НКРЗІ готується відділом організаційного забезпечення департаменту забезпечення діяльності з урахуванням пропозицій Голови, членів НКРЗІ, керівника апарату, керівників структурних підрозділів НКРЗІ, керівника УДЦР та визначених законодавством термінів розгляду і прийняття рішень, віднесених до повноважень НКРЗІ.
3.2.2. Порядок денний засідань затверджується рішенням НКРЗІ.
3.2.3. Порядок денний наступного засідання НКРЗІ оприлюднюється шляхом розміщення на офіційному веб-сайті Комісії не пізніше ніж за три робочі дні до дня його проведення і повинен містити інформацію про дату, час та місце проведення засідання.
3.3. Підготовка матеріалів на засідання НКРЗІ.
3.3.1. До розгляду на засідання НКРЗІ відповідними структурними підрозділами апарату Комісії, УДЦР готуються матеріали стосовно кожного з питань, включених до порядку денного, і узгоджуються з Головою або членом НКРЗІ, відповідно до розподілу повноважень.
3.3.2. Підготовлені для розгляду на засіданні Комісії матеріали з питань, які включені до порядку денного, повинні бути завізовані керівником відповідального структурного підрозділу, керівниками підрозділів, представники яких брали участь у підготовці рішення. Проект рішення візується також членом НКРЗІ, відповідно до розподілу повноважень.
У разі незгоди з матеріалами, що подаються на розгляд Комісії, вони візуються із зауваженнями.
3.3.3. Підготовлені для розгляду на засіданні НКРЗІ матеріали мають бути надані для ознайомлення Голові та членам НКРЗІ не пізніше ніж за два робочих дні до дати проведення засідання.
Матеріали щодо проектів нормативно-правових актів, які розробляються апаратом НКРЗІ та УДЦР надаються для ознайомлення Голові та членам НКРЗІ не пізніше ніж:
а) при первинному їх розгляді - за два тижні до дати проведення засідання;
б) після прийняття за основу та публічного обговорення - за тиждень до дати проведення засідання.
3.3.4. Члени НКРЗІ вивчають надані матеріали і, при можливості, всі неузгодженості вирішують з працівниками апарату Комісії до засідання. Члени НКРЗІ готують пропозиції та зауваження щодо наданих матеріалів з метою оперативного розгляду питань і прийняття виважених рішень під час проведення засідання Комісії.
3.3.5. Відповідальність за якість та своєчасність подання матеріалів для розгляду на засіданні НКРЗІ несе керівник структурного підрозділу апарату Комісії, до функціональних обов'язків якого відноситься супровід відповідного питання. У разі підготовки матеріалів УДЦР відповідальність за якість та своєчасність їх подання несе керівник УДЦР.
3.3.6. Голова та члени НКРЗІ мають право розробити власний проект рішення та представити його на розгляд Комісії у терміни, встановлені цим Регламентом. У разі підготовки проекту рішення Головою або членом НКРЗІ візування цього проекту працівниками апарату не потрібно.
3.3.7. Неподання необхідних матеріалів у вищевказані строки може бути за рішенням НКРЗІ підставою для зняття з розгляду на засіданні відповідних питань.
3.3.8. Відповідальність за організацію проведення засідань НКРЗІ несе керівник апарату Комісії.
3.4. Форми проведення засідань НКРЗІ.
3.4.1. Розгляд питань на засіданнях НКРЗІ може проводитись у формі відкритих або закритих слухань.
3.4.2. Рішення про розгляд відповідного питання у формі відкритого чи закритого слухання приймається Комісією одночасно із затвердженням порядку денного.
3.4.3. Засідання у формі закритих слухань проводяться у разі розгляду питань:
а) які пов'язані з таємною інформацією, порядок доступу до якої регулюється спеціальними законами, службовою інформацією або іншою інформацією, доступ до якої обмежено фізичною або юридичною особою, крім суб'єктів владних повноважень;
б) щодо досудового вирішення спорів між операторами телекомунікацій;
в) щодо проведення позапланових перевірок суб'єктів ринку зв'язку;
г) за результатами державного нагляду в галузі зв'язку;
д) в інших випадках за рішенням НКРЗІ.
3.4.4. Рішення щодо розгляду питання у вигляді закритого слухання приймається НКРЗІ з врахуванням висновків експертних комісій (з питань державної таємниці та службової інформації), службових записок керівника апарату, керівників структурних підрозділів, відповідальних за підготовку та розгляд конкретного питання, звернень фізичних або юридичних осіб щодо обмеження доступу до конфіденційної інформації, яка підлягає розгляду.
У разі прийняття рішення про розгляд питання у формі закритого слухання у рішенні робиться відмітка "Питання буде розглядатися у формі закритого слухання".
3.4.5. Підготовка та проведення засідань НКРЗІ у формі закритих слухань, які пов'язані з таємною інформацією, порядок доступу до якої регулюється спеціальними законами, здійснюється з дотриманням вимог чинного законодавства України у сфері охорони державної таємниці, захисту інформації з обмеженим доступом та технічного захисту на об'єктах інформаційної діяльності.
3.4.6. З питань, що не підпадають під вимоги п. 3.4.3 цього Регламенту, засідання проводяться у формі відкритих слухань.
3.4.7. В засіданнях у формі відкритих слухань мають право брати участь громадяни України і іноземні громадяни, представники суб'єктів ринку зв'язку та інформатизації, громадських організацій та ЗМІ, які запрошуються на засідання у порядку, передбаченому НКРЗІ.
У разі розгляду питань, які вимагають обов'язкового запрошення суб'єкту ринку зв'язку та інформатизації, слухання здійснюється з обов'язковим попереднім запрошенням такого суб'єкта або його представників.
3.5. Процедура розгляду питань, які включені до порядку денного засідання НКРЗІ.
3.5.1. Засідання проводить Голова НКРЗІ або член НКРЗІ, який виконує його обов'язки (далі - головуючий).
3.5.2. У визначений час головуючий, за наявності кворуму, відкриває засідання НКРЗІ і, після обговорення, з урахуванням підготовленості запропонованих для розгляду питань, оголошує, за потреби, голосування щодо змін до порядку денного.
3.5.3. При наявності обставин, за яких рішення НКРЗІ з питання, включеного до порядку денного, не може бути прийняте на даному засіданні, розгляд питання за рішенням Комісії може бути відкладено в рамках визначених законодавством термінів для розгляду та прийняття рішення. Зокрема, такими обставинами можуть бути:
а) відсутність на засіданні учасників засідання, якщо їхня присутність на засіданні є обов'язковою;
б) відсутність письмового проекту рішення та/або решти необхідних матеріалів;
в) необхідність отримання додаткових матеріалів;
г) призначення експертизи;
д) необхідність залучення до участі в розгляді інших зацікавлених осіб;
е) інші обставини, що перешкоджають розгляду питання.
3.5.4. Розгляд питання починається з виступу посадової особи апарату НКРЗІ, УДЦР або члена НКРЗІ, які доповідають по суті питання, що розглядається.
3.5.5. Доповідач зобов'язаний:
а) викласти зміст питання, представити проект рішення та зауваження, що поступили в ході його підготовки. Проект рішення, крім констатуючої частини, зокрема, має містити пункти щодо розміщення чи не розміщення рішення на офіційній сторінці Комісії в мережі Інтернет, прізвища та посади осіб, відповідальних за його виконання;
б) відповісти на питання членів НКРЗІ та інших учасників засідання.
3.5.6. Головуючий на засіданні надає слово членам Комісії, посадовим особам апарату НКРЗІ, УДЦР та запрошеним на засідання для висловлення пропозицій і зауважень по суті викладеного питання та пропозицій до проекту рішення.
В разі необхідності головуючий визначає час для обговорення відповідного питання.
3.5.7. Будь-які питання, коментарі, пропозиції, зауваження і вислови, які не стосуються суті питання, що розглядається, на засіданні не допускаються і в протокол не вносяться.
3.5.8. Члени НКРЗІ, інші особи, присутні на засіданні, не мають права перебивати головуючого і мають право голосу тільки з його дозволу.
3.5.9. Голова і члени НКРЗІ мають право внести в ході обговорення питання проект рішення, що відрізняється від проекту, який був представлений доповідачем.
3.5.10. Обговорення питання припиняється за пропозицією головуючого.
3.5.11. Під час засідання НКРЗІ відділом організаційного забезпечення департаменту забезпечення діяльності ведеться аудіозапис, про що до початку засідання попереджаються запрошені особи. Після засідання аудіозапис використовується для підготовки протоколу засідання Комісії.
3.6. Голосування.
3.6.1. Після завершення обговорення питання головуючий виносить проект рішення на голосування.
3.6.2. Перед кожним голосуванням головуючий формулює назву і зміст рішення, що ставиться на голосування, та пропонує провести голосування щодо нього.
3.6.3 У випадку наявності декількох проектів рішень з одного питання черговість голосування по кожному з них визначається часом подання проектів рішень.
3.6.4. Після оголошення головуючим початку голосування не дозволяється його переривати. З початку голосування і до оголошення його результатів слово нікому не надається.
3.6.5. Рішення НКРЗІ приймаються відкритим поіменним голосуванням. Результати голосування заносяться до протоколу.
3.6.6. Після закінчення голосування головуючий оголошує його повні результати та рішення, прийняте за результатами голосування.
3.6.7. У разі порушення порядку голосування або виникнення перешкод під час його проведення негайно проводиться повторне голосування без обговорення.
3.6.8. Члени НКРЗІ, які проголосували проти запропонованого рішення, мають право пояснити підстави своєї позиції, які заносяться до протоколу засідання.
3.6.9. Рішення вважається прийнятим, якщо за нього проголосувала більшість від загального кількісного складу НКРЗІ.
3.6.10. Голова та/або член НКРЗІ, який не підтримує прийняте рішення, має право надати письмове обґрунтування своєї позиції, яке додається до протоколу засідання.
3.7. Етика поведінки на засіданнях НКРЗІ.
3.7.1. Всі присутні на засіданнях НКРЗІ зобов'язані:
а) вести себе шанобливо до Голови та членів НКРЗІ, всіх присутніх на засіданні;
б) виконувати розпорядження головуючого щодо дотримання порядку;
в) утримуватися від розмов, реплік у будь-якій формі та не ходити залом без особливої потреби;
г) не користуватися мобільними телефонами;
д) не створювати інших перешкод для нормального ходу засідання.
3.7.2. Особа, яка заважає проведенню засідання, може бути позбавлена головуючим права присутності на засіданні, за винятком випадків, якщо таке право передбачене законодавством. Головуючий може також оголосити перерву або закрити засідання. У випадку, якщо проведенню засідання заважає член НКРЗІ, головуючий також може оголосити перерву або закрити засідання.
3.8. Оформлення протоколів та рішень НКРЗІ.
3.8.1. Засідання Комісії протоколюється. Ведення протоколу засідань Комісії здійснюється відділом організаційного забезпечення департаменту забезпечення діяльності.
3.8.2. У протоколі засідання зазначаються:
- дата та місце проведення засідання;
- прізвища присутніх - головуючого і членів НКРЗ;
- питання, що розглядаються;
- перелік учасників засідання, що виступали з певного питання;
- результати поіменного голосування;
- протокольні доручення;
- прийняті рішення.
До протоколу додається список доповідачів та запрошених на засідання.
Протокол засідання Комісії повинен бути остаточно оформлений і підписаний протягом трьох робочих днів після закінчення засідання.

................
Перейти до повного тексту