1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Наказ


НАЦІОНАЛЬНА КОМІСІЯ РЕГУЛЮВАННЯ ЕЛЕКТРОЕНЕРГЕТИКИ УКРАЇНИ
Н А К А З
08.06.2004 N 31
( Наказ втратив чинність на підставі Наказу Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері енергетики N 206 від 20.04.2012 )
Про затвердження Положення про порядок підготовки в Національній комісії регулювання електроенергетики України проектів регуляторних актів
( Із змінами, внесеними згідно з Наказами Національної комісії регулювання електроенергетики N 44 від 22.09.2005 N 58 від 15.12.2005 )
Відповідно до Закону України "Про електроенергетику", Указу Президента України від 21.04.1998 N 335 "Питання Національної комісії регулювання електроенергетики України" та на виконання Закону України "Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності"
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Положення про порядок підготовки в Національній комісії регулювання електроенергетики України проектів регуляторних актів, що додається.
2. Керівникам структурних підрозділів при підготовці проектів регуляторних актів неухильно дотримуватись процедури, викладеної у зазначеному Положенні.
3. Відповідно до статті 18 Закону України "Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності" реалізацію державної регуляторної політики покласти на юридичне управління.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Голова Комісії С.Тітенко
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ НКРЕ
08.06.2004 N 31
ПОЛОЖЕННЯ
про порядок підготовки в Національній комісії регулювання електроенергетики України проектів регуляторних актів
1. Загальні положення
1.1. Це Положення розроблено на виконання Закону України "Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності" для застосування структурними підрозділами Національній комісії регулювання електроенергетики України (далі - НКРЕ, Комісія) під час підготовки проектів регуляторних актів.
1.2. Терміни, що вживаються в Положенні, мають такі значення:
регуляторна діяльність НКРЕ - діяльність, спрямована на підготовку, прийняття, відстеження результативності та перегляд регуляторних актів, яка здійснюється в межах, у порядку та у спосіб, що встановлені Конституцією України, Законом України "Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності" та іншими нормативно-правовими актами;
регуляторний акт - нормативно-правовий акт, який або окремі положення якого спрямовані на правове регулювання господарських відносин, а також адміністративних відносин між регуляторними органами або іншими органами державної влади та суб'єктами господарювання, який встановлює, змінює чи скасовує норми права, застосовується неодноразово та щодо невизначеного кола осіб і який або окремі положення якого спрямовані на правове регулювання господарських відносин, а також адміністративних відносин між регуляторними органами або іншими органами державної влади та суб'єктами господарювання, незалежно від того, чи вважається цей документ відповідно до закону, що регулює відносини у певній сфері, нормативно-правовим актом;
відстеження результативності регуляторного акта (базове, повторне, періодичне) - заходи, спрямовані на оцінку стану впровадження регуляторного акта та досягнення цим актом цілей, задекларованих при його прийнятті;
перегляд регуляторного акта - заходи, спрямовані на приведення регуляторним органом прийнятого ним регуляторного акта у відповідність з принципами державної регуляторної політики;
показники результативності регуляторного акта - показники, на підставі яких при проведенні відстеження результативності регуляторного акта здійснюється оцінка стану впровадження цього регуляторного акта та досягнення ним цілей, задекларованих при його прийнятті;
аналіз регуляторного впливу - документ, який містить обгрунтування необхідності державного регулювання шляхом прийняття регуляторного акта, аналіз впливу, який справлятиме регуляторний акт на ринкове середовище, забезпечення прав та інтересів суб'єктів господарювання, громадян та держави, а також обгрунтування відповідності проекту регуляторного акта принципам державної регуляторної політики;
звіт про відстеження результативності регуляторного акта - документ, який містить дані про результати відстеження результативності регуляторного акта та про методи, за допомогою яких було здійснено таке відстеження.
2. Планування діяльності з підготовки проектів регуляторних актів
2.1. План діяльності НКРЕ з підготовки проектів регуляторних актів (далі - План) формується на основі затвердженого плану діяльності Кабінету Міністрів України з підготовки проектів регуляторних актів.
2.2. Структурний підрозділ, що є розробником проектів регуляторних актів, складає пропозиції до Плану на наступний рік за формою згідно з додатком та подає їх управлінню стратегічного планування та розвитку енергетичних ринків не пізніше 1 грудня поточного року на узагальнення.
( Пункт 2.2 із змінами, внесеними згідно з Наказом Національної комісії регулювання електроенергетики N 44 від 22.09.2005 )
2.3. Не пізніше 15 грудня поточного року План на наступний календарний рік затверджується на засіданні Комісії та оформлюється постановою НКРЕ.
2.4. Якщо структурний підрозділ, що є розробником проектів регуляторних актів, готує або розглядає проект регуляторного акта, який не внесений до затвердженого Плану, він повинен подати пропозиції про внесення відповідних змін до Плану не пізніше десяти робочих днів від дня початку підготовки цього проекту або з дня внесення проекту на розгляд до Комісії, але не пізніше дня оприлюднення цього проекту.
2.5. План та, у разі необхідності, зміни до нього оприлюднюються відділом взаємодії із засобами масової інформації та зв'язків з громадськістю шляхом опублікування у друкованому виданні Комісії - "Інформаційному бюлетені НКРЕ", а також шляхом розміщення Плану та змін до нього на веб-сайті НКРЕ в мережі Інтернет не пізніше 10 днів після затвердження.
3. Розроблення проектів регуляторних актів
3.1. Після розробки проекту регуляторного акта здійснюється внутрішнє погодження проекту регуляторного акта шляхом візування його керівником структурного підрозділу, що готує акт, керівниками інших заінтересованих структурних підрозділів, юридичним управлінням, членами Комісії.
При цьому, поряд з візою юридичне управління робить примітку "Цей проект є регуляторним актом".
3.2. Кожен проект регуляторного акта оприлюднюється з метою одержання зауважень і пропозицій від фізичних та юридичних осіб, їх об'єднань.
3.3. Повідомлення про оприлюднення проекту регуляторного акта, проект регуляторного акта та відповідний аналіз регуляторного впливу оприлюднюються шляхом розміщення на веб-сайті НКРЕ в мережі Інтернет.
Повідомлення про оприлюднення проекту регуляторного акта готується структурним підрозділом, що є розробником проекту, і надається відділу взаємодії із засобами масової інформації та зв'язків з громадськістю.
Повідомлення про оприлюднення повинне містити:
стислий виклад змісту проекту;
поштову та електронну адресу НКРЕ;
інформацію про спосіб оприлюднення проекту регуляторного акта та відповідного аналізу регуляторного впливу (адреса сторінки в мережі Інтернет, де опубліковано чи розміщено проект регуляторного акта та аналіз регуляторного впливу);
інформацію про строк, протягом якого приймаються зауваження та пропозиції від фізичних та юридичних осіб, їх об'єднань (не менше ніж один місяць та не більше ніж три місяці з дня оприлюднення проекту регуляторного акта та відповідного аналізу регуляторного впливу);
інформацію про спосіб надання фізичними та юридичними особами, їх об'єднаннями зауважень та пропозицій.
3.4. Проект регуляторного акта разом із відповідним аналізом регуляторного впливу оприлюднюється відділом взаємодії із засобами масової інформації та зв'язків з громадськістю не пізніше п'яти робочих днів з дня оприлюднення повідомлення про оприлюднення цього проекту регуляторного акта.
3.5. Усі зауваження і пропозиції щодо проекту регуляторного акта та відповідного аналізу регуляторного впливу, одержані протягом встановленого строку, підлягають обов'язковому розгляду розробником цього проекту. За результатами цього розгляду розробник проекту регуляторного акта повністю чи частково враховує одержані зауваження і пропозиції або мотивовано їх відхиляє.
3.6. Регуляторні акти НКРЕ відповідно до статті 12 Закону України "Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності" офіційно оприлюднюються в "Офіційному віснику України" та у газеті "Урядовий кур'єр" не пізніш як у десятиденний термін після їх державної реєстрації або прийняття, у випадку, якщо ці регуляторні акти не підлягають державній реєстрації.
Для офіційного оприлюднення регуляторного акта НКРЕ, який не підлягає державній реєстрації, структурний підрозділ, що є розробником, на наступний день після прийняття акта передає до "Офіційного вісника України" (через Міністерство юстиції) та редакції газети "Урядовий кур'єр" разом із супровідним листом, підписаним Головою НКРЕ або особою, що виконує обов'язки Голови Комісії, завірені копії регуляторного акта, рішення Державного комітету України з питань регуляторної політики та підприємництва про погодження проекту регуляторного акта, відомості про погодження акта із заінтересованими міністерствами і відомствами та дискету з електронною версією регуляторного акта.

................
Перейти до повного тексту