1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Наказ


ГЕНЕРАЛЬНА ПРОКУРАТУРА УКРАЇНИ
Н А К А З
14.05.2004 N 56/12-ок
( Наказ втратив чинність на підставі Наказу Генеральної прокуратури N 53 від 30.09.2005 )
Про затвердження Регламенту Генеральної прокуратури України
З метою подальшого удосконалення діяльності Генеральної прокуратури України, забезпечення належної взаємодії її структурних підрозділів, керуючись ст. 15 Закону України "Про прокуратуру",
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити і ввести в дію з дня підписання даного наказу Регламент Генеральної прокуратури України.
2. Заступникам Генерального прокурора України, начальникам структурних підрозділів центрального апарату забезпечити вивчення підлеглими працівниками вимог Регламенту та належне його виконання.
3. Прокурорам Автономної Республіки Крим, областей, міст Києва і Севастополя, військовим прокурорам регіонів та Військово-Морських Сил України визначити порядок організації роботи прокуратур з урахуванням Регламенту Генеральної прокуратури України.
4. Регламент Генеральної прокуратури України, наказ Генерального прокурора України N 4 від 20.01.2003 р. про його затвердження, наказ N 30 від 10.03.04 р. "Про внесення змін до Регламенту Генеральної прокуратури України" вважати такими, що втратили чинність.
Генеральний прокурор України
державний радник юстиції 1 класу

Г.Васильєв
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Генерального
прокурора України
14.05.2004 N 56/12ок
РЕГЛАМЕНТ
Генеральної прокуратури України
1. Загальні положення
1.1. Організація, засади і порядок діяльності Генеральної прокуратури України визначаються Конституцією України, Законом України "Про прокуратуру", іншими законодавчими актами, міжнародно-правовими договорами, наказами, інструкціями, розпорядженнями, вказівками Генерального прокурора України, Положеннями про структурні підрозділи, а також цим Регламентом.
1.2. Керівництво Генеральною прокуратурою України здійснює Генеральний прокурор України.
Заступники Генерального прокурора України організовують, спрямовують та контролюють роботу структурних підрозділів згідно із встановленим Генеральним прокурором України розподілом обов'язків, приймають рішення управлінського та процесуального характеру з питань, віднесених до їх компетенції.
Розподіл службових обов'язків між керівництвом Генеральної прокуратури України і взаємозамінність визначаються наказом Генерального прокурора України.
1.3. Начальники структурних підрозділів Генеральної прокуратури України, їх заступники є безпосередніми організаторами роботи у підрозділах.
1.4. Самостійний структурний підрозділ Генеральної прокуратури - це Головне управління, управління, відділ, інші підрозділи на правах управлінь і відділів, які відповідно до затвердженої структури Генеральної прокуратури України не входять до складу інших підрозділів і підпорядковуються безпосередньо заступнику Генерального прокурора України або Генеральному прокурору України.
1.5. Документи щодо зміни структури і штатної чисельності Генеральної прокуратури України готуються спільно управлінням кадрів та організаційно-контрольним управлінням.
1.6. Проекти галузевих наказів, інструкцій, положень, розпоряджень, вказівок Генерального прокурора України, зміни та доповнення до них готують структурні підрозділи відповідно до напрямів прокурорсько-слідчої діяльності за погодженням із заступниками Генерального прокурора України та організаційно-контрольним управлінням. Порядок їх оформлення здійснюється згідно з вимогами Інструкції з діловодства в органах прокуратури України.
1.7. Генеральним прокурором України затверджуються Положення про самостійні структурні підрозділи, радника Генерального прокурора України, його помічника, якими визначаються їх завдання, повноваження і обов'язки.
Положення про самостійні структурні підрозділи Генеральної прокуратури України попередньо візуються начальниками, відповідними заступниками Генерального прокурора України, керівником Апарата Генерального прокурора України та організаційно-контрольним управлінням. Один примірник після підпису передається до організаційно-контрольного управління.
1.8. Розподіл функціональних обов'язків між працівниками структурних підрозділів затверджується заступником Генерального прокурора України або Генеральним прокурором України, якщо структурний підрозділ безпосередньо йому підпорядкований.
1.9. Робота структурних підрозділів центрального апарату організовується за зонально-предметним принципом з урахуванням теоретичної підготовки, практичного досвіду, індивідуальних нахилів та здібностей працівників.
Кожному працівнику структурного підрозділу визначаються функціональні обов'язки та права, закріплюються прокуратури обласного рівня та предметні напрями роботи, встановлюється обов'язковий мінімум інформації, документів, матеріалів та статистичних даних, необхідних для виконання покладених на нього завдань.
Прокурори структурних підрозділів здійснюють оперативний контроль за своєчасним і якісним виконанням планових та позапланових завдань, вказівок, доручень керівництва Генеральної прокуратури України, розглядають звернення, вивчають якість внесених актів прокурорського реагування та інших документів, закріплених за ними прокуратур, надають їм фахову практичну і методичну допомогу.
Прокурори структурних підрозділів несуть відповідальність за вплив на ефективність роботи цих прокуратур з відповідного напряму діяльності.
1.10. Представництво Генеральної прокуратури в судах загальної юрисдикції, господарських судах при розгляді вимог громадян і організацій, які пред'являються Генеральній прокуратурі України та її посадовим особам, встановлюється Генеральним прокурором України або за його дорученням першим заступником Генерального прокурора України.
Перший заступник та заступники Генерального прокурора України є повноважними особами для підписання довіреностей, позовних заяв, апеляційних і касаційних скарг, заяв про перегляд судових рішень у зв'язку з нововиявленими чи винятковими обставинами, які подаються до судів загальної юрисдикції, у справах, де Генеральна прокуратура України та її посадові особи виступають як сторони або суб'єкти оскарження.
1.11. Діяльність Генеральної прокуратури України проводиться в умовах гласності. Офіційні повідомлення засобам масової інформації від імені Генеральної прокуратури України направляються прес-службою Генеральної прокуратури України за погодженням з Генеральним прокурором України або його першим заступником.
Персональну відповідальність за достовірність і повноту наданих відомостей несуть керівники структурних підрозділів, начальник прес-служби Генеральної прокуратури, заступники Генерального прокурора України.
Генеральна прокуратура України має офіційний веб-сайт, на якому розміщуються інформація про діяльність органів прокуратури України, документи нормативного характеру, а також офіційні повідомлення для засобів масової інформації, які надходять з прес-служби. Порядок публікації матеріалів на веб-сайті встановлюється розпорядженням Генерального прокурора України.
2. Організація взаємодії структурних підрозділів
2.1. Організаційну основу взаємодії структурних підрозділів апарату визначають документи про розподіл обов'язків між працівниками.
2.2. Узгодженість у роботі управлінь та відділів обов'язкова при:
- плануванні роботи, виконанні наказів, розпоряджень, вказівок Генерального прокурора України;
- розробці спільних рекомендацій, заходів, рішень, які видаються у формі наказів, вказівок, рішень колегії, інформаційних листів та інших документів;
- організації та проведенні виїздів у підпорядковані прокуратури з метою перевірки, надання практичної допомоги, вивчення та впровадження позитивного досвіду роботи та інших;
- вивченні та узагальненні практики прокурорської діяльності, у тому числі з наскрізних тем, підготовці інформацій, подань та інших документів у правоохоронні та інші органи;
- розробці пам'яток, методичних посібників та підготовці завдань підпорядкованим прокурорам;
- здійсненні заходів щодо підвищення ділової кваліфікації прокурорсько-слідчих працівників.
2.3. За координацію діяльності заступників Генерального прокурора України, структурних підрозділів з питань, вирішення яких потребує комплексного підходу, відповідає перший заступник Генерального прокурора України або вона здійснюється за резолюцією Генерального прокурора України.
2.4. На організаційно-контрольне управління покладається забезпечення комплексного вирішення питань при плануванні роботи, організації виїздів у підпорядковані прокуратури, проведення засідань колегій та інших питань, які потребують узгодження дій структурних підрозділів апарату.
2.5. Узгодження дій структурних підрозділів Генеральної прокуратури України при підготовці оперативних, координаційних і міжвідомчих нарад у Генерального прокурора України покладається на Апарат Генерального прокурора України.
3. Планування роботи
3.1. План роботи Генеральної прокуратури України складається на квартал, у ньому передбачаються найбільш важливі заходи, що випливають з пріоритетних напрямів діяльності органів прокуратури, стану законності та злочинності у державі.
3.2. Пропозиції до плану роботи вносяться начальниками самостійних структурних підрозділів за попереднім погодженням із відповідними заступниками Генерального прокурора України, з обґрунтуванням доцільності проведення галузевих перевірок, надання практичної допомоги, аналітичної роботи тощо. Пропозиції подаються не пізніше 10 числа останнього місяця кварталу до організаційно-контрольного управління, працівники якого їх опрацьовують та складають проект плану роботи.
При плануванні заходів має застосовуватися диференційований підхід до залучення підпорядкованих прокурорів з урахуванням їх загального навантаження. Залучення до проведення заходів усіх підпорядкованих прокурорів допускається у виняткових випадках.
3.3. Завізований керівниками самостійних структурних підрозділів і узгоджений із заступниками Генерального прокурора України план подається для затвердження Генеральному прокурору України.
3.4. Не пізніше 25 числа останнього місяця кварталу план роботи надсилається організаційно-контрольним управлінням прокурорам обласного рівня та передається для організації виконання керівництву Генеральної прокуратури України, начальникам самостійних структурних підрозділів.
3.5. Структурні підрозділи Генеральної прокуратури України роботу на своїх напрямах можуть планувати окремо. У планах передбачаються заходи, які випливають із плану роботи Генеральної прокуратури України, галузевих наказів Генерального прокурора України, рішень колегії, нарад, доручень, вказівок керівництва Генеральної прокуратури України, а також надання практичної допомоги. До планів роботи підрозділів не можуть включатися заходи, які потребують направлення завдань підпорядкованим прокуратурам, здійснення галузевих перевірок, не передбачених планом роботи Генеральної прокуратури України.
3.6. Плани роботи самостійних структурних підрозділів підписуються їх начальниками, попередньо візуються організаційно-контрольним управлінням та затверджуються відповідними заступниками Генерального прокурора України.
3.7. Завдання для виконання плану роботи Генеральної прокуратури України підпорядкованим прокурорам готуються відповідними структурними підрозділами і надсилаються на місця за підписом заступника Генерального прокурора України упродовж двох тижнів з дня затвердження плану роботи. Якщо плановий захід стосується кількох структурних підрозділів, то надсилається одне спільне завдання, відповідальність за підготовку якого покладається на першого виконавця, зазначеного в плані.
Направлення підпорядкованим прокурорам позапланових завдань здійснюється тільки за вказівкою і підписом Генерального прокурора України.
Завдання на виконання рішень колегії, координаційних, міжвідомчих і оперативних нарад за участю Генерального прокурора України можуть надаватися за підписом заступників Генерального прокурора України.
3.8. Усі завдання до підпису керівництвом Генеральної прокуратури України вивчаються організаційно-контрольним управлінням, працівники якого повинні з'ясувати підстави їх направлення, реальність встановлених термінів виконання та у разі згоди завізувати, а після підпису та реєстрації відповідним підрозділом присвоїти порядковий номер завдання з відміткою "окв". Один примірник направленого завдання того ж дня передається цьому підрозділу.
У такому ж порядку надсилаються листи прокуратурам обласного рівня, у яких містяться вказівки щодо необхідності розгляду питань на засіданнях колегій, координаційних і міжвідомчих нарадах, проведення аналізів і узагальнень, а також листи орієнтовного характеру та інформаційні листи про позитивний досвід роботи прокуратур.
3.9. За наявності інформації про направлення Генеральною прокуратурою України завдань, доручень, вказівок всупереч встановленому порядку організаційно-контрольне управління негайно доповідає про це першому заступнику Генерального прокурора України для вирішення питання щодо їх відкликання та вжиття заходів реагування до порушників.
3.10. Після закінчення встановленого терміну виконання планового заходу, заступники Генерального прокурора України у п'ятиденний термін доповідають Генеральному прокурору України пропозиції щодо шляхів реалізації матеріалів перевірок, проведених аналізів і узагальнень.
3.11. Копії всіх документів, які стосуються виконання планового заходу (узагальнення, аналізи, доповідні записки, довідки перевірок як підпорядкованих органів прокуратури, так і піднаглядних підприємств, установ і організацій, внесених актів прокурорського реагування, інформаційних записок), невідкладно передаються керівниками самостійних структурних підрозділів до організаційно-контрольного управління для здійснення контролю за своєчасністю і якістю його виконання.
3.12. Не допускається витребовування від підпорядкованих прокуратур інформації, не пов'язаної з прокурорсько-слідчою діяльністю, та додаткових даних, не передбачених статистичною звітністю, за винятком вимог наказів Генерального прокурора України чи за його вказівкою.
3.13. Організаційно-контрольне управління активно впливає на стан планування роботи, контролює обґрунтованість пропозицій самостійних структурних підрозділів та їх відповідність вимогам наказів Генерального прокурора України. Вносить пропозиції щодо удосконалення планування.
4. Організація роботи колегії
4.1. У Генеральній прокуратурі України утворюється колегія у складі Генерального прокурора України (голова), його першого заступника, заступників, прокурора Автономної Республіки Крим, інших керівних працівників органів прокуратури.
4.2. Відповідно до ст. 18 Закону України "Про прокуратуру" колегія Генеральної прокуратури України є дорадчим органом, який спрямовує наглядову роботу органів прокуратури України. Рішення колегії в необхідних випадках реалізуються наказами Генерального прокурора України.
На розгляд колегії виносяться найбільш актуальні питання, пов'язані з організацією роботи і контролем виконання; додержанням законодавства на пріоритетних напрямах нагляду, у тому числі при необхідності заслуховування повідомлень і пояснень керівників інших відомств з приводу його порушення; результати комплексних і галузевих перевірок; підсумки роботи за планово-звітні періоди. Систематично заслуховуються звіти підпорядкованих прокурорів та їх заступників, керівників структурних підрозділів, кадрові та інші важливі питання, що потребують колегіального вирішення.
4.3. План роботи колегії формується організаційно-контрольним управлінням за пропозиціями заступників Генерального прокурора України і затверджується Генеральним прокурором України. Доповнення та зміни до плану можуть бути внесені тільки за вказівкою Генерального прокурора України.
Не допускається обговорення на засіданнях колегії питань, які можуть бути розглянуті на оперативних нарадах або вирішені керівництвом Генеральної прокуратури України в межах їх компетенції.
4.4. Засідання колегії проводяться відповідно до плану або за вказівкою Генерального прокурора України, який визначає дату, час та місце проведення її засідання, коло учасників.
4.5. Як правило, засідання колегії призначається в термін, необхідний для якісної підготовки матеріалів, вивчення їх членами колегії.
4.6. Матеріали на розгляд колегії готуються в структурних підрозділах. Їх керівники подають до організаційно-контрольного управління матеріали (доповідні записки, довідки, аналізи чи узагальнення, проекти рішень, наказів та інших документів, що необхідні для обговорення на засіданні колегії), а також список посадових осіб, які запрошуються, відомості про осіб, які повинні виступати з доповідями, звітами, інформаціями та давати пояснення. Матеріали, що подаються на розгляд колегії, повинні містити об'єктивну та критичну оцінку стану справ з обговорюваного питання, відомості про раніше вжиті заходи впливу, роль апарату у розв'язанні проблем, а проект рішення - чітку оцінку діяльності працівників, як підлеглих, так і керівників, пропозиції щодо їх відповідальності, а також конкретні завдання, способи та строки їх виконання, особу, на яку покладається контроль.
Організаційно-контрольне управління готує порядок денний засідання колегії, який після доповіді відповідного заступника Генерального прокурора України затверджується Генеральним прокурором України.
Порядок денний разом з матеріалами вручається членам колегії організаційно-контрольним управлінням.
4.7. Документи, які виносяться на розгляд колегії, візують виконавці, начальники самостійних структурних підрозділів, а також заступник Генерального прокурора України, визначений планом роботи або дорученням Генерального прокурора як перший виконавець. Вони несуть відповідальність за якість, достовірність та повноту підготовлених матеріалів.
4.8. Контроль за повнотою і якістю документів, які подаються на розгляд колегії, також здійснює організаційно-контрольне управління.
4.9. До участі в роботі колегії запрошуються працівники та посадові особи, яких безпосередньо стосується питання, а на підсумкові - працівники апарату Генеральної прокуратури України, підпорядковані прокурори. Запрошення зазначених працівників на засідання колегії та ознайомлення їх з необхідними документами забезпечують начальники структурних підрозділів, які готували питання для розгляду, а на підсумкові - організаційно-контрольне управління.
Якщо питання готують кілька підрозділів центрального апарату, організація його підготовки покладається на першого виконавця, а підсумкових - на організаційно-контрольне управління та відповідного заступника Генерального прокурора України.
4.10. Засідання колегії проводяться за наявності більшості її членів. Головує на засіданнях Генеральний прокурор України, а за його відсутності - виконуючий обов'язки. Хід засідання колегії може стенографуватися, за рішенням голови колегії може проводитися магнітний чи відеозапис.
4.11. На засіданнях колегії, як правило, доповідають заступники Генерального прокурора України або начальники самостійних структурних підрозділів. Їх виступи мають бути чіткими і стислими, з викладом причин порушень, з відповідними висновками та конкретними пропозиціями. Тривалість доповідей, звітів, інформацій встановлюється головуючим.
4.12. Розглянуті колегією матеріали з доповненнями та пропозиціями (рішення колегії, накази тощо) у разі необхідності повертаються для внесення відповідних змін структурним підрозділам, які готували питання.
Доопрацьовані та узгоджені з організаційно-контрольним управлінням рішення колегії відповідним заступником Генерального прокурора України у тижневий термін подаються на підпис Генеральному прокурору України.
4.14. Протокол засідання колегії складається організаційно-контрольним управлінням упродовж трьох днів з часу підписання рішення колегії.
4.15. Примірники рішення колегії, а також видані на їх підставі накази, розпорядження чи вказівки Генерального прокурора України після підпису надсилаються організаційно-контрольним управлінням для виконання підпорядкованим прокуратурам, передаються членам колегії, начальникам самостійних структурних підрозділів Генеральної прокуратури України відповідно до прийнятого рішення.
Повноту, всебічність та своєчасність виконання рішень колегії забезпечують начальники структурних підрозділів, заступники Генерального прокурора України.
4.16. Контроль за виконанням рішень колегії покладається на заступників Генерального прокурора України.
На кожне рішення колегії заводиться окрема контрольна справа, у якій акумулюються всі документи (доповідні записки, довідки, рапорти, статистична інформація тощо), пов'язані з його виконанням.
Організаційно-контрольне управління здійснює загальний контроль за виконанням рішень колегії.
4.17. Доповідні записки на виконання рішення колегії Генеральної прокуратури України, які надійшли від прокурорів обласного рівня, передаються для розгляду заступнику Генерального прокурора, на якого покладався контроль за виконанням, для організації вивчення повноти і якості виконання та підготовки рапорту про можливість зняття рішення колегії з контролю. Загальний термін виконання цієї роботи не може перевищувати двох тижнів.
4.18. Рішення колегії знімаються з контролю Генеральним прокурором України на підставі обґрунтованого рапорту заступника Генерального прокурора України, на якого покладався контроль за виконанням, завізованим начальником організаційно-контрольного управління.
4.19. Листи підпорядкованим прокурорам про зняття рішень колегії з контролю чи його продовження готує структурний підрозділ, якого стосується питання, за підписом відповідного заступника Генерального прокурора України.
4.20. Матеріали про виконання рішень колегії передаються організаційно-контрольному управлінню для долучення до протоколу засідання колегії.
4.21. Організаційно-контрольне управління періодично вивчає практику роботи колегії, стан виконання її рішень, вносить пропозиції щодо удосконалення цієї роботи, а також щодо відповідальності винних осіб.
5. Організація проведення нарад
5.1. Оперативні наради проводяться керівництвом Генеральної прокуратури України, начальниками структурних підрозділів за необхідності розгляду та обговорення результатів перевірок, надання практичної допомоги, аналітичних досліджень, звітів працівників підрозділів щодо неналежного виконання службових обов'язків, а також для вирішення інших питань діяльності органів прокуратури.
Організація проведення оперативних нарад у Генерального прокурора України здійснюється Апаратом Генерального прокурора України.
5.2. Результати оперативної наради оформляються протоколами у тижневий термін з дня її проведення за підписом головуючого і лише в разі прийняття рішень та визначення конкретних заходів.
5.3. Контроль за якісним і своєчасним виконанням рішень оперативних нарад у структурних підрозділах покладається на їх керівників, у заступників Генерального прокурора України - на начальників самостійних структурних підрозділів, у Генерального прокурора України - на заступників Генерального прокурора України, організаційно-контрольне управління або за вказівкою Генерального прокурора України - на Апарат Генерального прокурора України.
5.4. Для узгодження діяльності правоохоронних органів по боротьбі зі злочинністю Генеральним прокурором України, заступниками Генерального прокурора України проводяться координаційні наради за участю керівників правоохоронних органів. Дата, час, місце проведення та учасники наради визначаються Генеральним прокурором України чи його заступниками.
5.5. Матеріали та проекти постанов координаційних нарад готують працівники структурних підрозділів, яких стосується винесене на розгляд питання.
Відповідний відділ (управління) забезпечує участь у нараді запрошених осіб, після проведення наради за необхідності доопрацьовує прийняту постанову і передає її відповідному заступнику Генерального прокурора України для підпису учасниками наради, після чого надсилає виконавцям, складає протокол.
У разі проведення наради під головуванням Генерального прокурора України за організацію підготовки, проведення наради та складання необхідних документів відповідає Головне управління нагляду за додержанням законів органами, які проводять оперативно-розшукову діяльність, дізнання і досудове слідство, та Апарат Генерального прокурора України.
5.6. За результатами вивчення стану додержання законності у діяльності міністерств, відомств керівництвом Генеральної прокуратури України проводяться міжвідомчі наради за участю керівників відповідних органів, до компетенції яких належить вирішення питань, винесених на їх розгляд. На таких нарадах заслуховуються інформації, звіти, виступи учасників.
5.7. Матеріали міжвідомчої наради готуються структурним підрозділом, який ініціював питання на розгляд. Ним забезпечується участь запрошених осіб, готується проект постанови. За результатами проведення наради постанова доопрацьовується і подається для підпису заступнику Генерального прокурора України та відповідним посадовим особам - учасникам наради, після чого надсилається виконавцям.
5.8. Постанови і протоколи міжвідомчих і координаційних нарад складаються та підписуються у тижневий термін з часу їх проведення.
5.9. Контроль за виконанням постанов координаційної, міжвідомчої нарад покладається на керівників самостійних структурних підрозділів Генеральної прокуратури України, відповідних правоохоронних та інших державних органів.
5.10. Головне управління нагляду за додержанням законів органами, які проводять оперативно-розшукову діяльність, дізнання і досудове слідство забезпечує належну організацію координаційної діяльності. Періодично вивчає практику її здійснення, вносить відповідні пропозиції щодо удосконалення цієї роботи.
6. Організація розгляду документів
6.1. Приймання, реєстрація, розгляд та проходження звернень і документів здійснюється відповідно до Інструкції з діловодства в органах прокуратури України та цього Регламенту.
Звернення, які надійшли до Генеральної прокуратури України, після реєстрації у секретаріаті (проставлення штампа з датою надходження і реєстраційного номера) передаються до відділу прийому громадян, розгляду звернень та запитів народних депутатів України. Працівники цього відділу вивчають звернення та визначають структурний підрозділ Генеральної прокуратури України, до компетенції якого належить вирішення питань, викладених у зверненні, після чого повертають їх до секретаріату для подальшого спрямування.
Секретаріатом подається вхідна кореспонденція на розгляд керівництва Генеральної прокуратури України двічі на день відповідно до розподілу обов'язків між ними.
6.2. Генеральному прокурору України подаються на розгляд документи, які надійшли на його ім'я від Президента України, Голови Верховної Ради України та його заступників, Глави Адміністрації Президента України, Прем'єр-міністра України та першого віце-прем'єр-міністра України, Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини, Секретаря Ради національної безпеки та оборони України, Голови Конституційного Суду України, Голови Верховного Суду України, голів вищих спеціалізованих судів України, Голови Вищої ради юстиції України, Голови Державної судової адміністрації України, Голови Центральної виборчої комісії України, Голови Служби безпеки України, Голови Державної податкової адміністрації України, Голови Державної митної служби України, Голови Державної прикордонної служби України, Голови Координаційного комітету по боротьбі з корупцією і організованою злочинністю при Президентові України, перших керівників міністерств, державних комітетів, інших центральних органів державної виконавчої влади, державних установ іноземних країн і міжнародних організацій (їх представництв), а також запити і звернення народних депутатів України, звернення комітетів і комісій Верховної Ради України, звернення Героїв України, Героїв Радянського Союзу, Героїв Соціалістичної Праці, інвалідів Великої Вітчизняної війни, скарги на дії заступників Генерального прокурора України, документи з кадрових питань, відповіді про розгляд документів прокурорського реагування, підписаних Генеральним прокурором України.
Ці документи після реєстрації невідкладно подаються секретаріатом в Апарат Генерального прокурора України для доповіді Генеральному прокурору України. У разі взяття Генеральним прокурором України виконання документів на контроль вони терміново передаються організаційно-контрольному управлінню для поставлення на контроль, після чого виконавцям через секретаріат.
Облік і реєстрація документів, що направляються за підписом Генерального прокурора України у вищі органи державної влади, міністерства та інші центральні відомства, здійснюється Апаратом Генерального прокурора України.
6.3. Заступникам Генерального прокурора України подаються на розгляд адресовані на їх ім'я або Генеральній прокуратурі України звернення віце-прем'єр-міністрів України, заступників Глави Адміністрації Президента України, міністрів, керівників вищих центральних органів виконавчої влади, голів Конституційного, Верховного та вищих спеціалізованих судів України, голів Служби безпеки України, Вищої ради юстиції України, суддів Конституційного Суду України, Верховного Суду України та вищих спеціалізованих судів, Верховної Ради і Уряду Автономної Республіки Крим, представника Президента України в Автономній Республіці Крим, голів обласних рад і державних адміністрацій, Київського та Севастопольського міських голів, заступників керівників державних установ іноземних країн і міжнародних організацій (їх представництв), а також листи народних депутатів України за скаргами громадян та юридичних осіб, копії позовів, заяв, скарг до суду, у яких Генеральна прокуратура України або її службові особи є відповідачами чи суб'єктами оскарження, спеціальні повідомлення прокурорів обласного рівня про тяжкі та резонансні злочини, відповіді на підписані ними документи прокурорського реагування, скарги на рішення керівників структурних підрозділів Генеральної прокуратури України.

................
Перейти до повного тексту