Зміст заходу |
Термін виконання |
Відповідальні виконавці та учасники |
|
а) Містобудівна діяльність | |||
1.1 |
Організувати розробку схем планування територій Автономної Республіки Крим, областей, коригування генеральних планів населених пунктів, схем планування територій, розробку регіональних і місцевих правил забудови |
III-IV кв. |
Міністерство архітектури та будівельної політики АР Крим Управління містобудування та архітектури облдержадміністрацій, Київської та Севастопольської міськдержадміністрацій |
1.2 |
Провести наради з місцевими ор- ганами містобудування і архі- тектури та проектними організа- ціями щодо обговорення нових нормативно-правових актів |
III-IV кв. |
Управління містобудівної політики |
1.3 |
Розглянути діяльність управлінь містобудування та архітектури Кіровоградської і Чернівецької облдержадмі- ністрацій з питань додержання вимог містобудівного зако- нодавства |
III-IV кв. |
Управління містобудівної політики |
1.4 |
Забезпечити завершення проекту містобудівного розвитку прикордонних територій Україна - Польща |
IV кв. |
Управління містобудівної політики Діпромісто |
1.5 |
Підготувати вихідні дані для розробки проектів містобудівного розвитку прикордонних територій Україна - Білорусь |
IV кв. |
Управління містобудівної політики Діпромісто |
1.6 |
Розробити Генеральний план м. Канева |
IV кв. |
Управління містобудівної політики Діпромісто |
1.7 |
Взяти участь у розробці державної програми "Розвиток соціальної інфраструктури села на період до 2005 р." |
IV кв. |
Управління містобудівної політики |
1.8 |
Взяти участь у розробці нормативно-правових актів, які випливають із нового Земельного кодексу України |
III-IV кв |
Управління містобудівної політики |
б) Архітектура будинків і споруд | |||
1.9 |
Забезпечити завершення розробки нормативно-методичних документів щодо вимог до архітектурно-технічних вирішень із реконструкції житлових будинків перших масових серій (на виконання постанови Кабінету Міністрів України від 14.05.99 N 820 |
IV кв. |
Управління архітектурно- конструктивних та інженерних систем будинків і споруд житлово-цивільного призначення НДІпроектреконструкція |
1.10 |
Завершити розробку та підготувати до затвердження нормативні документи з проектування об'єктів соціально-культурної сфери населених пунктів (підприємства побутового обслуговування населення, спортивні та фізкультурно-оздоровчі заклади) |
III-IV кв. |
Управління архітектурно -конструктивних та інженерних систем будинків і споруд житлово-цивільного призначення КиївЗНДІЕП |
1.11 |
Забезпечити виконання заходів Держбуду щодо реалізації державних і галузевих програм та завдань Кабінету Міністрів України спрямованих на вирішення нових містобудівних, архітектурних та соціальних аспектів забудови населених пунктів: - "Комплексна програма розв'язання проблем інвалідності"; - "Національна програма професійної реабілітації та зайнятості осіб з обмеженими фізичними можливостями на 2001-2005 рр."; - Міжгалузева комплексна програма "Здоров'я нації" на 2002-2005 роки; - Національна програма "Діти України"; -Цільова комплексна програма "Фізичне виховання - здоров'я нації"; - Державна програма "Розвиток соціальної інфраструктури села на період до 2005 року"; - Розпорядження Кабінету Міністрів України "Про заходи щодо прискорення розвитку сфери побутового обслуговування на 2001-2005 рр."; - Постанова Кабінету Міністрів України "Про затвердження плану заходів щодо розвитку загальної середньої освіти в 1999-2002 рр." |
III-IV кв. |
Управління архітектурно- конструктивних та інженерних систем будинків і споруд житлово-цивільного призначення КиївЗНДІЕП НДІТІАМ УкрНДІПцивільсільбуд Укрмедінвестпроект |
1.12 |
Підготувати до затвердження "Державну програму щодо забез- печення безперешкодного доступу людей з обмеженими фізичними можливостями до об'єктів житлово-цивільного призначення" (на виконання доручення Президента України) |
III кв. |
Управління архітектурно- конструктивних та інженерних систем будинків і споруд житлово-цивільного призначення НДІТІАМ |
1.13 |
Надавати організаційно- методичну допомогу місцевим органам містобудування і архітектури з питань впровадження в житлово-цивільне будівництво ефективних архітектурно-будівельних систем |
Постійно |
Управління архітектурно- конструктивних та інженерних систем будинків і споруд житлово-цивільного призначення |
1.14 |
Забезпечити контроль за дотриманням нормативних вимог та надання методичної допомоги при відновленні житла та об'єктів соціально-культурної сфери для населення Закарпатської області постраждалого від наслідків стихійного лиха 2001 р. |
III-IV кв. |
Управління архітектурно- конструктивних та інженерних систем будинків і споруд житлово-цивільного призначення ДАБІ |
1.15 |
Забезпечити контроль та надання нормативно-методичної допомоги у завершенні будівництва та введенні в дію житлових будинків |
III-IV кв. |
Управління архітектурно- конструктивних та інженерних систем будинків і споруд житлово-цивільного призначення |
в) Збереження та реставрація пам'яток містобудування і архітектури |
|||
1.16 |
Забезпечити виконання заходів Держбуду щодо реалізації державних програм - Комплексної програми збереження історичної забудови м. Львова; - Комплексної програми збереження історичної забудови м. Одеси; - Комплексної програми розвитку Національного історико- архітектурного заповідника "Кам'янець"; - Комплексної програми збереження історичної забудови м. Глухова; - Програми відтворення пам'яток історії та культури України; - Комплексної програми збереження історичної забудови м. Збаража |
III-IV кв. |
Управління реставрації та реконструкції історичної забудови Підвідомчі організації |
1.17 |
Участь у веденні Державного реєстру нерухомих пам'яток України (пам'ятки містобудування і архітектури) та Списку історичних населених місць України, а також паспортизації пам'яток, що вносяться до Державного реєстру |
III-IV кв. |
Управління реставрації та реконструкції історичної забудови Управління містобудування і архітектури облдержадміністрацій Підвідомчі організації |
1.18 |
Підготувати видання: - Довідника "Історичні міста України"; - "Історії української архітектури"; - щорічника "Архітектурна спадщина України" і додатків до нього |
III-IV кв. IV кв. IV кв. |
Управління реставрації та реконструкції історичної забудови НДІТІАМ Управління реставрації та реконструкції історичної забудови УАА Управління реставрації та реконструкції історичної забудови НДІТІАМ |
1.19 |
Забезпечити підготовку і проведення інженерно- технічного моніторингу пам'яток містобудування і архітектури національного значення |
III-IV кв. |
Управління реставрації та реконструкції історичної забудови Підвідомчі організації |
1.20 |
Забезпечити організаційне, науково-методичне керівництво та координацію робіт щодо: - розроблення історико-архітектурних опорних планів та зон охорони пам'яток історичних населених місць; - визначення історичних ареалів історичних населених місць; - розроблення генеральних планів розвитку заповідників у Глухові, Збаражі, Хотині |
III-IV кв. |
Управління реставрації та реконструкції історичної забудови Управління містобудування і архітектури облдержадміністрацій Підвідомчі організації |
г) Інженерний захист територій та промислової забудови | |||
1.21 |
Забезпечити реалізацію заходів щодо захисту населення, територій і об'єктів від наслідків надзвичайних ситуацій природно-техногенного походження в містах і селищах України (передбачених постановою Кабінету Міністрів України від 22.08.2000 N 1313 |
III-IV кв. |
Управління промислової забудови, проблем будівництва у складних інженерно-геологічних умовах та ЧАЕС |
1.22 |
Забезпечити реалізацію заходів Державної комплексної програми "Ліквідація наслідків підтоплення земель в містах і селищах України" |
III-IV кв. |
Управління промислової забудови, проблем будівництва у складних інженерно-геологічних умовах та ЧАЕС УкркомунНДІпроект |
1.23 |
Взяти участь у адаптації автоматизованих інформаційно- аналітичних систем "Зсуви", "Морське узбережжя", "Підтоплення" з урядовою інформаційно-аналітичною системою надзвичайних ситуацій |
IV кв. |
Управління промислової забудови, проблем будівництва у складних інженерно-геологічних умовах та ЧАЕС ІГН НАНУ ЦНТП "Інжзахист" УкрВОДГЕО |
1.24 |
Забезпечити розроблення пропозицій щодо створення системи моніторингу небезпечного підняття рівня грунтових вод |
III-IV кв. |
Управління промислової забудови, проблем будівництва у складних інженерно-геологічних умовах та ЧАЕС УкрНДІІНТВ |
1.25 |
Брати участь у розробці методики оцінки ризику забудови територій |
III-IV кв. |
Управління промислової забудови, проблем будівництва у складних інженерно-геологічних умовах та ЧАЕС УкрНДІІНТВ, НДІБК |
1.26 |
Організувати розробку рекомендацій щодо інженерного захисту існуючої забудови та територій, відведених для нового будівництва |
III-IV кв. |
Управління промислової забудови, проблем будівництва у складних інженерно-геологічних умовах та ЧАЕС НДІБК, НДІПмістобудування |
1.27 |
Взяти участь у створенні інформаційної бази даних небезпечного техногенного та природного впливу на будинки і споруди |
III-IV кв. |
Управління промислової забудови, проблем будівництва у складних інженерно-геологічних умовах та ЧАЕС ДНДІБК, НДІАСБ |
1.28 |
Забезпечити оперативний контроль за станом виконання робіт щодо: - збереження Лівадійського палацу паркового комплексу в Криму; - реконструкції та реставрації споруди Одеського театру опери та балету |
III-IV кв. |
Управління промислової забудови, проблем будівництва у складних інженерно-геологічних умовах та ЧАЕС Управління реставрації та реконструкції історичної забудови |
1.29 |
Забезпечити здійснення моніторингу виконання заходів, передбачених Генеральною програмою робіт із сейсмічного районування територій України |
III-IV кв. |
Управління промислової забудови, проблем будівництва у складних інженерно-геологічних умовах та ЧАЕС Управління науково-технічної політики у будівництві Інститут геофізики НАНУ |
1.30 |
Сприяти реалізації завдань Програми функціонування і розвитку національної системи спостереження та підвищення безпеки проживання у сейсмонебезпечних регіонах |
III-IV кв. |
Управління промислової забудови, проблем будівництва у складних інженерно-геологічних умовах та ЧАЕС КримНДІпроект |
1.31 |
Провести аналіз планування та забудови територій та взяти участь у проведенні державного контролю за використанням земель, визначених для містобудівних потреб |
IV кв. |
Управління промислової забудови, проблем будівництва у складних інженерно-геологічних умовах та ЧАЕС |
1.32 |
Розробити рекомендації з впровадження нових видів арматурного прокату у практику будівництва |
IV кв. |
Управління промислової забудови, проблем будівництва у складних інженерно-геологічних умовах та ЧАЕС ТК "Арматура", НДІБК |
1.33 |
Сприяти розробці ТЕО (Концептуальний проект) будівництва нового конфайменту об'єкта "Укриття" ЧАЕС |
III-IV кв. |
Управління промислової забудови, проблем будівництва у складних інженерно-геологічних умовах та ЧАЕС НДІБК |
д) Архітектурно-будівельний контроль | |||
1.34 |
Розробити та затвердити Програму навчання проектувальників та інженерно-технічних працівників, задіяних на будівництві об'єктів на територіях із складними інженерно-геологічними умовами (сейсміка, просідаючі грунти, т.ін.) |
IV кв. |
ДАБІ КиївЗНДІЕП НДІБК |
1.35 |
Організувати та провести конкурс на кращі будинки і комплекси житлово-цивільного та виробничого призначення, які збудовані і прийняті в експлуа- тацію у 2001 році |
III кв. |
ДАБІ НДІБВ |
Зміст заходу |
Термін виконання |
Відповідальні виконавці та учасники |
|
а) Стабілізація та розвиток будівельного комплексу | |||
2.1 |
Здійснювати систематичний аналіз основних показників діяльності будівельного комплексу з метою підготовки пропозицій щодо визначення стратегії його розвитку |
III-IV кв. |
Управління економіки та стратегії розвитку будівельного комплексу Робоча група з питань розвитку будівельного комплексу |
2.2 |
Впровадити механізм майнової відповідальності за порушення умов договору підряду (контракту) про виконання робіт на будівництві об'єктів відповідно до вимог Закону України "Про майнову відповідальність за порушення умов договору підряду (контракту) про виконання робіт на будівництві об'єктів" |
IV кв. |
Управління економіки та стратегії розвитку будівельного комплексу |
2.3 |
Привести у відповідність з діючим нормативно-правовими актами порядок консервації та розконсервації об'єктів будівництва |
IV кв. |
Управління економіки та стратегії розвитку будівельного комплексу |
2.4 |
Розробити пропозиції щодо порядку укладання договорів підряду у будівництві з врахуванням досвіду країн Європейського Союзу, інших розвинутих країн світу з метою підвищення ефективності використання державних інвестицій |
IV кв. |
Управління економіки та стратегії розвитку будівельного комплексу |
2.5 |
Впровадити методологічне забезпечення формування собівартості будівельно-монтаж- робіт в умовах дії національних Положень (стандартів) бухгалтерського обліку |
III-IV кв. |
Управління економіки та стратегії розвитку будівельного комплексу УкрНДЦ "Екобуд" |
2.6 |
Проаналізувати ефективність дії постанов Кабінету Міністрів України: - Про встановлення граничного розміру залучення коштів замовників на розвиток інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури населених пунктів (від 30 грудня 2000 р. N 1930 - Про порядок передачі права на завершення припинених будівництвом об'єктів житла (від 31 січня 2000 р. N 168 - Про створення потужностей для відвантаження цементу на експорт (від 23.09.1993 N 792 |
III-IV кв. III-IV кв. III кв. |
Управління економіки та стратегії розвитку будівельного комплексу Управління економіки та стратегії розвитку будівельного комплексу Управління економіки та стратегії розвитку будівельного комплексу Концерн "Укрцемент" |
2.7 |
Запезпечити збір та надання будівельним корпораціям інформації про тендери, які проводяться в зарубіжних країнах |
III-IV кв. |
Управління економіки та стратегії розвитку будівельного комплексу |
2.8 |
Забезпечити підготовку матеріалів з питань, що належать до компетенції Держбуду, для розгляду на засіданнях Ради експортерів при Кабінеті Міністрів України (за окремим планом) |
III-IV кв. |
Управління економіки та стратегії розвитку будівельного комплексу Управління та відділи Комітету |
2.9 |
Забезпечити своєчасну підготовку та надання інформації Міжурядовим комісіям з питань торгово-економічного співробітництва України з іноземними країнами щодо стану виконання домовленостей та пропозицій щодо розвитку співробітництва у будівельній галузі |
III-IV кв. |
Управління економіки та стратегії розвитку будівельного комплексу Управління та відділи Комітету |
2.10 |
Забезпечити проведення моніторингу діяльності управлінь капітального будівництва обласних державних адміністрацій |
III-IV кв. |
Управління економіки та стратегії розвитку будівельного комплексу |
2.11 |
Забезпечити оперативний розгляд звернень підприємств і організацій та надання їм експертних висновків щодо обгрунтованості проведення торгів (тендерів) за іншими процедурами ніж відкриті торги |
III-IV кв. |
Управління економіки та стратегії розвитку будівельного комплексу |
2.12 |
Надавати методичну та практичну допомогу місцевим органам виконавчої влади, будівельним корпораціям, підприємствам і організаціям з питань організації будівельного виробництва, контрактних взаємовідносин, конкурентного розміщення замовлень на товари, роботи, послуги |
III-IV кв. |
Управління економіки та стратегії розвитку будівельного комплексу |
2.13 |
Здійснити аналіз виконуваних робіт у будівництві за їх видами з метою виявлення та оцінки важких робіт та робіт із шкідливими умовами праці щодо віднесення їх до робіт, зайнятість на яких дає право на оплату праці за підвищеними тарифними ставками |
IV кв. |
Управління економіки та стратегії розвитку будівельного комплексу |
2.14 |
Забезпечити підготовку узагальнених пропозицій щодо нових професій робітників у будівництві з метою розробки відповідних кваліфікаційних характеристик |
IV кв. |
Управління економіки та стратегії розвитку будівельного комплексу |
2.15 |
Підготувати пропозиції щодо порядку перегляду єдиних норм затрат часу на виконання будівельно-монтажних робіт у зв'язку з впровадженням нових кваліфікаційних характеристик професій робітників у будівництві |
2002-2003 |
Управління економіки та стратегії розвитку будівельного комплексу |
2.16 |
Забезпечити підготовку матеріалів щодо сприяння експорту будівельних матеріалів в зарубіжні країни (з країнами СНД в межах Ашгабатської угоди та іншими зарубіжними країнами в межах компетенції Управління) |
III-IV кв. |
Управління економіки та стратегії розвитку будівельного комплексу |
б) Реформування ціноутворення, методології експертизи, контролю вартості будівництва та оптимізація витрат на виробництво будівельної продукції та продукції будіндустрії та промисловості будівельних матеріалів |
|||
2.17 |
Проаналізувати державні кошторисні норми та підготувати пропозиції щодо внесення змін та доповнень до них та до розробки нових норм на роботи за новими технологіями |
III-IV кв. |
Управління цінової політики, експертизи та контролю вартості у будівництві ЦМДБ НВО "Созидатель" |
2.18 |
Здійснювати постійний моніторинг вартісних показників будівельної продукції та забезпечити їх доведення до учасників будівництва |
Управління цінової політики, експертизи та контролю вартості у будівництві НВФ "Інпроект" |
|
2.19 |
Забезпечити проведення перевірок правильності визначення вартості будівництва на всіх стадіях його здійснення та визначення лімітів коштів, необхідних для фінансування робіт за рахунок резервного фонду Державного бюджету |
III-IV кв. |
Управління цінової політики, експертизи та контролю вартості у будівництві |
2.20 |
Надавати методологічну допомогу учасникам будівництва з питань визначення вартості будівництва за реформованою системою ціноутворення |
III-IV кв. |
Управління цінової політики, експертизи та контролю вартості у будівництві |
2.21 |
Розробити механізм реалізації проведення комплексної державної експертизи проектів будівництва та взаємодії співвиконавців |
IV кв. |
Управління цінової політики, експертизи та контролю вартості у будівництві ЦС "Укрінвестекспертиза" |
2.22 |
Забезпечити проведення курсів по навчанню використання програмних комплексів для визначення вартості будівництва на всіх стадіях інвестування |
Протягом року |
Управління цінової політики, експертизи та контролю вартості у будівництві Розробники програмних комплексів |
2.23 |
Забезпечити підготовку механізму взаємодії різних програмних комплексів при визначенні вартості будівництва на всіх стадіях інвестування |
IV кв. |
Управління цінової політики, експертизи та контролю вартості у будівництві |
2.24 |
Продовжити роботу із створення інформаційної підсистеми "Розрахунки витрат ПЕР у виробництві будівельної продукції в межах інформаційно- аналітичної системи "Енергозбереження" |
III-IV кв. |
Відділ інноваційної політики, нормування та стандартизації Управління та відділи Комітету НДІБВ |