1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Наказ


МІНІСТЕРСТВО ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ І ТОРГІВЛІ УКРАЇНИ
НАКАЗ
08.10.2015 № 1281
( Наказ втратив чинність на підставі Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства № 392 від 03.03.2020 )
Про затвердження положень про структурні підрозділи у складі департаменту фінансової роботи та господарського забезпечення
( Із змінами, внесеними згідно з Наказами Міністерства економічного розвитку і торгівлі № 1028 від 18.07.2017 № 1620 від 07.11.2018 )
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити положення, що додаються, про такі структурні підрозділи у складі департаменту фінансової роботи та господарського забезпечення:
( Абзац другий пункту 1 втратив чинність на підставіНаказу Міністерстваекономічного розвитку і торгівлі № 1620 від 07.11.2018 )
відділ планування, нарахування та аналізу фонду оплати праці;
відділ фінансової роботи за бюджетними програмами Міністерства;
( Абзац п'ятий пункту 1 втратив чинність на підставіНаказу Міністерстваекономічного розвитку і торгівлі № 1620 від 07.11.2018 ) ( Абзац шостий пункту 1 втратив чинність на підставіНаказу Міністерстваекономічного розвитку і торгівлі № 1620 від 07.11.2018 ) ( Абзац сьомий пункту 1 втратив чинність на підставіНаказу Міністерстваекономічного розвитку і торгівлі № 1620 від 07.11.2018 )
2. Визнати такими, що втратили чинність:
пункт 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 19.01.2012 № 46 "Про затвердження положень про структурні підрозділи у складі департаментів Міністерства економічного розвитку і торгівлі України";
наказ Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 14.05.2012 № 558 "Про затвердження положень про структурні підрозділи в складі департаменту фінансування, бухгалтерського обліку та звітності";
наказ Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 05.06.2012 № 663 "Про затвердження Положення про відділ консолідованої звітності та забезпечення службових відряджень за кордон у складі департаменту фінансування, бухгалтерського обліку та звітності";
наказ Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 18.06.2012 № 716 "Про затвердження Положення про відділ бухгалтерського обліку та фінансової звітності апарату Міністерства у складі департаменту фінансування, бухгалтерського обліку та звітності";
наказ Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 25.11.2013 № 1394 "Про затвердження положень про структурні підрозділи у складі департаменту фінансування, бухгалтерського обліку та звітності";
наказ Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 21.03.2014 № 340 "Про затвердження положень про структурні підрозділи у складі адміністративно-господарського департаменту".
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Заступник Міністра
економічного розвитку
і торгівлі України -
керівник апарату



Ю. Клименко
( Положення про відділ бухгалтерського обліку та фінансової звітності апарату Міністерства втратило чинність на підставіНаказу Міністерстваекономічного розвитку і торгівлі № 1620 від 07.11.2018 )
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства
економічного розвитку
і торгівлі України
08.10.2015 № 1281
ПОЛОЖЕННЯ
про відділ планування, нарахування та аналізу фонду оплати праці у складі департаменту фінансової роботи та господарського забезпечення
1. Загальні положення
1.1. Відділ планування, нарахування та аналізу фонду оплати праці у складі департаменту фінансової роботи та господарського забезпечення (далі - відділ) є структурним підрозділом апарату Міністерства економічного розвитку і торгівлі України (далі - Мінекономрозвитку).
1.2. Відділ у своїй діяльності керується Конституцією і законами України, актами Президента України та Кабінету Міністрів України, постановами Верховної Ради України, прийнятими відповідно до Конституції та законів України, іншими нормативно-правовими актами, наказами Мінекономрозвитку, Положенням про департамент фінансової роботи та господарського забезпечення, а також цим Положенням.
1.3. Чисельність відділу визначається відповідно до штатного розпису Мінекономрозвитку.
1.4. Співробітники відділу здійснюють свої функції, керуючись цим Положенням та посадовими інструкціями.
2. Завдання та функції відділу
2.1. Завданнями відділу є:
складання штатного розпису апарату Мінекономрозвитку, переліків змін до нього для затвердження керівництвом Мінекономрозвитку та погодження з Міністерством фінансів України;
складання та подання звітності щодо заробітної плати до податкової інспекції та фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності;
упровадження зарплатних проектів щодо виплати заробітної плати в безготівковій формі;
освоєння та застосування сучасних комп'ютерних технологій під час виконання завдань, що належать до компетенції відділу;
забезпечення доступу до інформації про умови та розміри оплати праці відповідно до законодавства;
розроблення та опрацювання проектів нормативно-правових актів з питань, що належать до компетенції відділу;
участь у межах компетенції відділу в розгляді скарг, заяв і пропозицій, які надходять від громадян, підприємств, установ та організацій;
надання методичної та консультаційної допомоги структурним підрозділам Мінекономрозвитку з питань, що належать до компетенції відділу;
постійне підвищення кваліфікації та професійного рівня працівників відділу.
2.2. Відділ відповідно до покладених на нього завдань:
організовує та забезпечує на підставі плану діяльності Мінекономрозвитку та індикативних прогнозних показників бюджету на наступні за плановим два бюджетні періоди розрахунок фонду оплати праці апарату Мінекономрозвитку під час складання проектів кошторисів та бюджетних запитів до проекту Державного бюджету України на плановий та наступні два роки;
розглядає та усуває розбіжності в бюджетних запитах відповідно до змін, унесених Верховною Радою України до проекту Закону про Державний бюджет України на відповідний рік у першому та другому читанні;
розглядає та надає пропозиції про внесення змін до бюджетних призначень у частині, що належать до компетенції відділу, та в порядку, установленому для складання проекту бюджету;
у частині, що належать до компетенції відділу, складає і забезпечує виконання кошторисів та планів асигнувань за загальним фондом за бюджетною програмою апарату Мінекономрозвитку;
складає штатний розпис апарату Мінекономрозвитку для затвердження керівництвом Мінекономрозвитку та забезпечує погодження з Міністерством фінансів України, уносить зміни до нього;
бере участь у розгляді матеріалів за результатами проведення перевірок, ревізій та інвентаризації, наданні висновків за фактами виявлених порушень;
уживає заходів щодо усунення порушень і недоліків, виявлених під час контрольних заходів, проведених державними органами, які уповноважені здійснювати контроль за дотриманням вимог трудового законодавства;
розробляє та вносить зміни до облікової політики Мінекономрозвитку з питань, що належать до компетенції відділу, а також надає пропозиції щодо вдосконалення та актуалізації цього документа;
розробляє та опрацьовує проекти нормативно-правових актів з питань, що належать до компетенції відділу, а також надає пропозиції та зауваження до них;
забезпечує:
- здійснення аналізу використання фонду оплати праці апарату Мінекономрозвитку і надання пропозицій керівництву;
- підготовку наказів про виплату надбавок за високі досягнення у праці або виконання особливо важливої роботи, за роботу, яка передбачає доступ до державної таємниці, за знання та використання в роботі іноземної мови, за науковий ступінь кандидата або доктора наук, за почесне звання "Заслужений", матеріальної допомоги та преміювання;
- проведення розрахунків з оплати праці з працівниками апарату Мінекономрозвитку та об'єктів № 1 і 55 шляхом опрацювання наказів з особового складу, оплати праці, табелів обліку використання робочого часу, інших первинних документів відповідно до законодавства;
- нарахування матеріального забезпечення за листками непрацездатності та компенсаційних виплат учасникам ліквідації аварії на Чорнобильській АЕС і працівникам, призваним на військову службу за призовом під час мобілізації, на особливий період;
- здійснення відрахувань та виплат із заробітної плати відповідно до виконавчих листів (аліменти, судові рішення);
- формування меморіального ордера № 5 "Зведення розрахункових відомостей із заробітної плати та стипендій";
- здійснення аналізу зведених відомостей по видах оплат, нарахувань та утримань із заробітної плати;
- подання до органів державного казначейства та банківських установ заявок і відомостей на перерахування коштів по заробітній платі на вкладні рахунки працівників апарату Мінекономрозвитку та об'єктів № 1 і 55;
- формування та облік особових карток по заробітній платі за відповідний період для кожного працівника Мінекономрозвитку;
- надання розрахункових листків про суми нарахованої та виплаченої заробітної плати та утримань;
- складання довідок про заробітну плату для нарахування пенсій працівникам, які досягли пенсійного віку, та учасникам ліквідації на Чорнобильській АЕС, оформлення субсидій на оплату житлово-комунальних послуг, для отримання кредиту та на вимогу;
- складання щомісячних (щоквартальних) звітів із заробітної плати та подання до податкової інспекції району, фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності, міському статистичному управлінню, районній державній адміністрації:
звіт з праці за формою № 1 ПВ;
довідка про суми виплачених доходів і утриманих з них податків фізичних осіб за формою № 1-ДФ;
звіт про використання коштів Фонду для здійснення заходів щодо ліквідації наслідків Чорнобильської катастрофи та соціального захисту населення;
зведений звіт про фактичні витрати на виплату компенсації середнього заробітку працівникам, призваним на військову службу за призовом під час мобілізації, на особливий період;
довідка до акта інвентаризації розрахунків з дебіторами і кредиторами;
- формування документів постійного та тимчасового зберігання для передачі до архіву;
- виконання доручень керівництва.
3. Права відділу
Відділ для виконання покладених на нього завдань має право в установленому порядку:
отримувати від структурних підрозділів Мінекономрозвитку, центральних органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій необхідну інформацію, документи і матеріали;
ініціювати залучення спеціалістів центральних та місцевих органів виконавчої влади, підприємств, установ і організацій, консультативні та експертні організації, учених і фахівців (за згодою їх керівників) для розгляду питань, що належать до його компетенції;
ініціювати скликання нарад, утворення робочих груп з питань, що належать до його компетенції;
за дорученням керівництва департаменту брати участь у нарадах, конференціях та семінарах з питань, що належать до компетенції відділу;
установлювати порядок надання первинних документів для проведення нарахування заробітної плати (табелів виходу на роботу, лікарняних листів, наказів на зарахування, звільнення, відпустки тощо);
сприяти впровадженню законів, постанов, інструкцій стосовно вдосконалення бухгалтерського обліку заробітної плати, сприяти комп'ютеризації робочих місць відділу;
доводити до структурних підрозділів Мінекономрозвитку необхідну інформацію стосовно розрахунків з оплати праці.
4. Керівництво відділу
4.1. Відділ очолює начальник відділу планування, нарахування та аналізу фонду оплати праці (далі - начальник відділу), якого в установленому порядку призначає на посаду та звільняє з посади державний секретар Мінекономрозвитку.
4.2. Начальник відділу повинен мати ступінь вищої освіти не нижче магістра, досвід роботи на посадах державної служби категорій "Б" чи "В" або досвід служби в органах місцевого самоврядування, або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше двох років та вільно володіти державною мовою.
4.3. Начальник відділу безпосередньо підпорядкований директору департаменту фінансової роботи та господарського забезпечення, головному бухгалтеру.
4.4. Начальник відділу:
здійснює керівництво роботою відділу і несе персональну відповідальність за виконання покладених на відділ завдань та функцій, визначених цим Положенням;
організовує, забезпечує та контролює виконання в установлені строки доручень керівництва Мінекономрозвитку, директора департаменту фінансової роботи та господарського забезпечення, головного бухгалтера, несе персональну відповідальність за стан виконавської дисципліни у відділі;
забезпечує в межах компетенції виконання вимог щодо збереження державної таємниці відповідно до Закону України "Про державну таємницю" , уживає заходів щодо збереження службової інформації у відділі;
бере участь у розробленні документів щодо потреби та фактичних витрат на мобілізаційну підготовку;
визначає ступінь відповідальності та функціональні обов'язки державних службовців та працівників відділу, підписує посадові інструкції працівників відділу;
забезпечує разом з департаментом персоналу роботу у відділі з добору, розстановки кадрів, підвищення їх кваліфікації;
погоджує заяви про переведення, стажування, звільнення державних службовців і працівників відділу, а також заяви про надання їм відпусток та пропозиції щодо їх відряджень;
погоджує подання, підготовлене департаментом персоналу, про присвоєння чергового рангу державним службовцям, які перебувають у його безпосередньому підпорядкуванні;
здійснює в установленому порядку оцінювання результатів службової діяльності державних службовців відділу;
розробляє і вживає заходів з організації та підвищення ефективності роботи відділу;
контролює додержання співробітниками відділу правил внутрішнього службового розпорядку;
за дорученням керівництва Мінекономрозвитку, директора департаменту фінансової роботи та господарського забезпечення, головного бухгалтера здійснює представництво в інших органах виконавчої влади, на підприємствах, в організаціях та установах з питань, що належать до компетенції відділу;

................
Перейти до повного тексту