1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Наказ


МІНІСТЕРСТВО ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ І ТОРГІВЛІ УКРАЇНИ
НАКАЗ
18.07.2017 № 1028
( Наказ втратив чинність на підставі Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства № 392 від 03.03.2020 )
Про внесення змін до положень про структурні підрозділи у складі департаменту фінансової роботи та господарського забезпечення
НАКАЗУЮ:
1. Унести до положень про структурні підрозділи у складі департаменту фінансової роботи та господарського забезпечення , затверджених наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 08.10.2015 № 1281, зміни, що додаються.
2. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Державний секретар О.Ю. Перевезенцев
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства
економічного розвитку
і торгівлі України
18.07.2017 № 1028
ЗМІНИ,
що вносяться до положень про структурні підрозділи у складі департаменту фінансової роботи та господарського забезпечення, затверджених наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 08.10.2015 № 1281
1. Розділ 4 "Керівництво відділу" Положення про відділ бухгалтерського обліку та фінансової звітності апарату Міністерства у складі департаменту фінансової роботи та господарського забезпечення викласти в такій редакції:
"4. Керівництво відділу
4.1. Відділ очолює начальник відділу бухгалтерського обліку та фінансової звітності апарату Міністерства (далі - начальник відділу), якого в установленому порядку призначає на посаду та звільняє з посади державний секретар Мінекономрозвитку.
4.2. Начальник, відділу повинен мати ступінь вищої освіти не нижче магістра, досвід роботи на посадах державної служби категорій "Б" чи "В" або досвід служби в органах місцевого самоврядування, або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше двох років та вільно володіти державною мовою.
4.3. Начальник відділу безпосередньо підпорядкований директору департаменту фінансової роботи та господарського забезпечення, головному бухгалтеру.
4.4. Начальник відділу:
організовує та здійснює перевірку меморіальних ордерів апарату Мінекономрозвитку;
підписує меморіальні ордери у разі відсутності директора департаменту фінансової роботи та господарського забезпечення, головного бухгалтера та заступника директора департаменту фінансової роботи та господарського забезпечення, заступника головного бухгалтера;
погоджує проекти господарських договорів для забезпечення діяльності апарату Мінекономрозвитку;
відповідно до завдань, покладених на відділ, бере участь у розробленні та опрацюванні проектів нормативно-правових актів;
здійснює керівництво роботою відділу і несе персональну відповідальність за виконання завдань та функцій, визначених цим Положенням;
організовує, забезпечує та контролює виконання в установлені строки доручень керівництва Мінекономрозвитку та директора департаменту фінансової роботи та господарського забезпечення, головного бухгалтера, несе персональну відповідальність за стан виконавської дисципліни у відділі;
забезпечує в межах компетенції виконання вимог щодо збереження державної таємниці відповідно до Закону України "Про державну таємницю" , уживає заходів щодо збереження службової інформації у відділі;
бере участь у розрахунках потреб, обсягів матеріально-технічного та фінансового забезпечення заходів, передбачених мобілізаційними планами;
організовує, забезпечує та контролює опрацювання, підготовку та зведення фінансової звітності за формою № 7д "Звіт про заборгованість за бюджетними коштами" та формою № 2д "Звіт про надходження та використання коштів загального фонду" з грифом "Таємно" згідно статті 2.1.10 ЗВДТ , та своєчасне відправлення їх до Державної казначейської служби України, МФУ і Рахункової палати України з грифом "Таємно" за КПКВК 9521010, 9521020, 9521030, 9523910, 9527910;
використовує в роботі відомості про потреби, плани асигнувань, фактичні витрати на мобілізаційну підготовку та про дислокацію запасних пунктів управління;
відмовляє в прийнятті до обліку документів, підготовлених з порушенням установлених вимог, а також документів щодо господарських операцій, що проводяться з недотриманням вимог законодавства, та інформує керівництво департаменту про встановлені факти порушення законодавства;
контролює додержання співробітниками відділу правил внутрішнього службового розпорядку;
має заступника начальника відділу, який у разі відсутності начальника відділу виконує його обов'язки;
визначає ступінь відповідальності та функціональні обов'язки державних службовців та працівників відділу, підписує посадові інструкції працівників відділу;
забезпечує разом з департаментом персоналу роботу у відділі з добору, розстановки кадрів, підвищення їх кваліфікації;
погоджує заяви про переведення, стажування, звільнення державних службовців і працівників відділу, а також заяви про надання їм відпусток та пропозиції щодо їх відряджень;
погоджує подання, підготовлене департаментом персоналу, про присвоєння чергового рангу державним службовцям, які перебувають у його безпосередньому підпорядкуванні;
здійснює в установленому порядку оцінювання результатів службової діяльності державних службовців відділу;
за дорученням керівництва Мінекономрозвитку та директора департаменту фінансової роботи та господарського забезпечення, головного бухгалтера здійснює представництво в інших органах виконавчої влади, на підприємствах, в установах та організаціях з питань, що належать до компетенції відділу.
4.5. Начальник відділу і його заступник мають право підпису документів з питань, що належать до компетенції відділу, які надсилаються від імені відділу на адресу інших управлінь, відділів та секторів Мінекономрозвитку, утворених у складі самостійних структурних підрозділів.".
2. Розділ 4 "Керівництво відділу" Положення про відділ планування, нарахування та аналізу фонду оплати праці у складі департаменту фінансової роботи та господарського забезпечення викласти в такій редакції:
"4. Керівництво відділу
4.1. Відділ очолює начальник відділу планування, нарахування та аналізу фонду оплати праці (далі - начальник відділу), якого в установленому порядку призначає на посаду та звільняє з посади державний секретар Мінекономрозвитку.
4.2. Начальник відділу повинен мати ступінь вищої освіти не нижче магістра, досвід роботи на посадах державної служби категорій "Б" чи "В" або досвід служби в органах місцевого самоврядування, або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше двох років та вільно володіти державною мовою.
4.3. Начальник відділу безпосередньо підпорядкований директору департаменту фінансової роботи та господарського забезпечення, головному бухгалтеру.
4.4. Начальник відділу:
здійснює керівництво роботою відділу і несе персональну відповідальність за виконання покладених на відділ завдань та функцій, визначених цим Положенням;
організовує, забезпечує та контролює виконання в установлені строки доручень керівництва Мінекономрозвитку, директора департаменту фінансової роботи та господарського забезпечення, головного бухгалтера, несе персональну відповідальність за стан виконавської дисципліни у відділі;
забезпечує в межах компетенції виконання вимог щодо збереження державної таємниці відповідно до Закону України "Про державну таємницю" , уживає заходів щодо збереження службової інформації у відділі;
бере участь у розробленні документів щодо потреби та фактичних витрат на мобілізаційну підготовку;
визначає ступінь відповідальності та функціональні обов'язки державних службовців та працівників відділу, підписує посадові інструкції працівників відділу;
забезпечує разом з департаментом персоналу роботу у відділі з добору, розстановки кадрів, підвищення їх кваліфікації;
погоджує заяви про переведення, стажування, звільнення державних службовців і працівників відділу, а також заяви про надання їм відпусток та пропозиції щодо їх відряджень;
погоджує подання, підготовлене департаментом персоналу, про присвоєння чергового рангу державним службовцям, які перебувають у його безпосередньому підпорядкуванні;
здійснює в установленому порядку оцінювання результатів службової діяльності державних службовців відділу;
розробляє і вживає заходів з організації та підвищення ефективності роботи відділу;
контролює додержання співробітниками відділу правил внутрішнього службового розпорядку;
за дорученням керівництва Мінекономрозвитку, директора департаменту фінансової роботи та господарського забезпечення, головного бухгалтера здійснює представництво в інших органах виконавчої влади, на підприємствах, в організаціях та установах з питань, що належать до компетенції відділу;
бере участь у розробленні проектів нормативно-правових актів з питань оплати праці.
4.5. Начальник відділу має право підпису документів, які надсилаються від імені відділу, на адресу інших управлінь, відділів та секторів Мінекономрозвитку, утворених у складі самостійних структурних підрозділів.".
3. Розділ 4 "Керівництво відділу" Положення про відділ фінансової роботи за бюджетними програмами Міністерства у складі департаменту фінансової роботи та господарського забезпечення викласти в такій редакції:
"4. Керівництво відділу
4.1. Відділ очолює начальник відділу фінансової роботи за бюджетними програмами Мінекономрозвитку (далі - начальник відділу), якого в установленому порядку призначає на посаду та звільняє з посади державний секретар Мінекономрозвитку.
4.2. Начальник відділу повинен мати ступінь вищої освіти не нижче магістра, досвід роботи на посадах державної служби категорій "Б" чи "В" або досвід служби в органах місцевого самоврядування, або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше двох років та вільно володіти державною мовою.
4.3. Начальник відділу безпосередньо підпорядкований директору департаменту фінансової роботи та господарського забезпечення, головному бухгалтеру.
4.4. Начальник відділу:
здійснює керівництво роботою відділу і несе персональну відповідальність за виконання завдань та функцій, визначених цим Положенням;
організовує, забезпечує та контролює виконання в установлені строки доручень керівництва Мінекономрозвитку та директора департаменту фінансової роботи та господарського забезпечення, головного бухгалтера, несе персональну відповідальність за стан виконавської дисципліни у відділі;
забезпечує в межах компетенції виконання вимог щодо збереження державної таємниці відповідно до Закону України "Про державну таємницю" , уживає заходів щодо збереження службової інформації у відділі;
відповідно до завдань, покладених на відділ, бере участь у розробленні документів щодо фінансового забезпечення заходів, передбачених мобілізаційними планами, здійснює контроль за цільовим та ефективним витрачанням бюджетних коштів установами та організаціями, що належать до сфери управління Мінекономрозвитку, використовує в роботі відомості про дислокацію запасних пунктів управління;
відповідно до завдань відділу вирішує питання щодо фінансування заходів з мобілізаційної підготовки стосовно розрахунку потреби в коштах, планів асигнувань і фактичних витрат на мобілізаційну підготовку апарату Мінекономрозвитку;
здійснює контроль за вчасним формуванням змін до кошторисів витрат і розподілів для проведення розрахунків щодо планування робіт, пов'язаних із забезпеченням фінансування позаміських запасних пунктів управління та проведенням науково-дослідних робіт з питань мобілізаційної підготовки в Мінекономрозвитку з грифом "Таємно" згідно статті 2.1.10 ЗВДТ ;
забезпечує повноту заповнення та достовірність документів, які формуються та подаються в процесі казначейського обслуговування;
уживає заходів щодо зберігання, оформлення та передання до архіву первинних документів, які є підставою для складання звітності;

................
Перейти до повного тексту