1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Наказ


МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ
Н А К А З
23.11.2007 N 1032
( Наказ втратив чинність на підставі Наказів Міністерства освіти і науки N 835 від 30.08.2010 N 1764 від 13.12.2013 )
Щодо затвердження форми заяви про розгляд інноваційного проекту та форми інноваційного проекту
На виконання підпунктів 1-3 пункту 2 Порядку державної реєстрації інноваційних проектів і ведення Державного реєстру інноваційних проектів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України N 1474 від 17 вересня 2003 року
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити форму заяви про розгляд інноваційного проекту та форму інноваційного проекту (далі - Форми) (додаються).
2. Департаменту інновацій та трансферу технологій Міністерства освіти і науки України, Українському державному центру науково-технічної та інноваційної експертизи при підготовці висновків щодо інноваційних проектів керуватися зазначеними Формами.
3. Департаменту інновацій та трансферу технологій (Шовкалюк В.С.) забезпечити розміщення Форм на веб-сайті Міністерства.
4. Контроль за виконанням наказу покласти на Першого заступника Міністра Гуржія А.М.
Міністр С.М.Ніколаєнко
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства освіти
і науки України
23.11.2007 N 1032
ЗАЯВА
про розгляд інноваційного проекту
__________________________________________________________________
(назва проекту)
__________________________________________________________________
Заявник проекту: ____________________________________________
__________________________________________________________________
Кваліфікаційні розділи, за якими заявляється проект:
---
| | "Інноваційні проекти"
---
---
| | "Пріоритетні інноваційні проекти"
---
Термін реалізації проекту ___________________________________
Найменування інноваційної продукції _________________________
__________________________________________________________________
Найменування інноваційного продукту _________________________
__________________________________________________________________
Прошу провести державну реєстрацію проекту, який може бути
кваліфіковано як інноваційний.
Для фізичних осіб Для юридичних осіб
Виконавець проекту Керівник організації -
виконавця проекту
____________________ /П.І.Б./ __________________ /П.І.Б./
(підпис) (підпис)
____________________________ М.П.
Номер та дата видачі
ідентифікаційних документів
"___"_______________ 200_ р. "___"_______________ 200_ р.
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства освіти
і науки України
23.11.2007 N 1032
ІННОВАЦІЙНИЙ ПРОЕКТ
1. Назва інноваційного проекту ______________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
2. Виконавець проекту _______________________________________
(назва організації,
__________________________________________________________________
юридична адреса, код ЄДРПОУ)
3. Характеристика інноваційної продукції ____________________
(назва, тип/модель,
__________________________________________________________________
науково-технічний рівень, ступінь новизни, патентна захищеність,
загальнодержавне значення)
__________________________________________________________________
4. Характеристика інноваційного продукту ____________________
__________________________________________________________________
(вид, номер та дата видачі охоронного документа, ліцензії тощо)
5. Відповідність пріоритетним напрямам інноваційної
діяльності _______________________________________________________
__________________________________________________________________
6. Терміни реалізації проекту:
початок __________________________________________________
завершення _______________________________________________
7. Термін окупності проекту (в роках) _______________________
8. Основні виробничі показники за період реалізації
інноваційного проекту:
- загальний обсяг виробництва (у вартісних і натуральних
показниках), _____________________________________________________
- експорт продукції (у вартісних і натуральних показниках)
__________________________________________________________________
- постачання за імпортом (вартість) _________________________
9. Оцінка ринків збуту та стратегія маркетингу ______________
__________________________________________________________________
10. Фінансово-екномічні показники:
10.1. Загальна вартість проекту _____________________________
у тому числі: (роки, витрати)
- проведення наукових досліджень ____________________________
- дослідно-конструкторські розробки _________________________
- підготовка дослідного виробництва і випуск дослідної та
дослідно-промислової партії інноваційного продукту _______________
- створення промислового виробництва ________________________
- промислове виробництво ____________________________________
- інші ______________________________________________________
10.2. Джерела та умови фінансування проекту:
- власні кошти ______________________________________________
- кредити банків та умови їх залучення ______________________
- інші залучені кошти _______________________________________
10.3. Сума зборів і відрахувань за період реалізації
інноваційного проекту:
надійдуть до бюджету та небюджетних фондів (тис.грн.) _______
11. Інформація про кількість та кваліфікацію спеціалістів у
сфері інноваційної діяльності ____________________________________
__________________________________________________________________
12. Оцінка ефективності проекту:
- Економічний ефект
Термін окупності проекту ____________________________________
Індекс прибутковості ________________________________________
- Соціальний ефект:
- кількість задіяних робочих місць __________________________
- у т.ч. буде створених додатково ___________________________
- підвищення кваліфікації працівників _______________________
- інше ______________________________________________________
13. Інші види ефектів _______________________________________
__________________________________________________________________
Для фізичних осіб Для юридичних осіб
Виконавець проекту Керівник організації -
виконавця проекту
____________________ /П.І.Б./ __________________ /П.І.Б./
(підпис) (підпис)
____________________________ М.П.
Номер та дата видачі
ідентифікаційних документів
"___"_______________ 200_ р. "___"_______________ 200_ р.
Додаток 1: Бізнес-план проекту - на __ арк. в 1 прим.
Державний реєстраційний N _____ Дата реєстрації
"___"____________ ___
Підстава для державної реєстрації ___________________________
__________________________________________________________________
Додаток 1
до інноваційного проекту
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства освіти
і науки України
23.11.2007 N 1032
БІЗНЕС-ПЛАН інноваційного проекту
I. Загальні відомості
1.1. Повна і коротка назва інноваційного проекту.
1.2. Пріоритетний напрямок.
(Формулювання пріоритетного напрямку має відповідати одному з пріоритетних напрямів, визначених у Законі України "Про пріоритетні напрями інноваційної діяльності в Україні").
1.3. Виконавець(ці) проекту.
(Зазначається повна і коротка назви організацій-виконавців, їхні форми власності, код за загальним класифікатором підприємств і організацій (ЄДРПОУ), юридична адреса, телефони, факси, електронні адреси - E-mail, банківські реквізити, реєстраційні номери в податковій інспекції).
II. Інноваційні характеристики проекту
2.1. Ключові слова.
(Ключові слова мають визначати: науковий напрямок проекту і/або області застосування; функціональне призначення; характерні риси інноваційного продукту/продукції. По можливості, однозначні ознаки, що характеризують кінцевий результат проекту за властивостями і областями застосування).
2.2. Реферат інноваційного проекту.
Інформація має бути структурована по розділах.
Основні розділи реферату:
- назва інноваційного проекту (ІП) та інноваційного продукту/продукції (табл. 1) інноваційна складова проекту на всіх стадіях його виконання;
------------------------------------------------------------------
| Назва інноваційного продукту/продукції | Тип (модель) |
|---------------------------------------------+------------------|
| | |
------------------------------------------------------------------
- стислий опис ІП;
- відповідність пріоритетним напрямам розвитку науки і техніки;
- відповідність пріоритетним напрямам соціально-економічного розвитку держави, визначеним законодавчими актами та урядовими рішеннями;
- вирішення проблем загальнодержавного, регіонального або галузевого характеру, що знайшли своє відображення в рішеннях директивних органів;
- основні технічні параметри;
- зміцнення зв'язків між наукою і виробництвом, створення умов для збереження, розвитку і використання вітчизняного науково-технічного потенціалу;
- організаційні рішення виробничого, адміністративного, комерційного або іншого характеру, що істотно поліпшують структуру та якість виробництва і (або) соціальної сфери;
- необхідний обсяг фінансування;
- витрати на реалізацію проекту і термін його окупності;
- фінансово-економічні показники:
- загальна вартість проекту;
- у тому числі: (рік, витрати);
- проведення наукових досліджень;
- НДР і ДКР;
- підготовка дослідного виробництва і випуск дослідної партії інноваційного продукту/продукції;
- організація промислового виробництва;
- джерела і умови фінансування проекту:
- власні кошти;
- заємні кошти;
- інші;
- обсяги виробництва;
- стислий перелік робіт при створенні інноваційного продукту/продукції (табл. 2);
------------------------------------------------------------------
| N | Найменування робіт | Необхідні обсяги фінансування, |
| з/п | | тис.грн. |
|--------+---------------------+---------------------------------|
| 1. | | |
|--------+---------------------+---------------------------------|
| 2. | | |
|--------+---------------------+---------------------------------|
| 3. | | |
|--------+---------------------+---------------------------------|
| |Разом | |
------------------------------------------------------------------
- області застосування інноваційного продукту/продукції;
- термін виконання проекту;
- вартість виконання робіт і термін окупності проекту;
- бюджетна і соціальна ефективність проекту;
- сума зборів і відрахувань;
- соціальний ефект:
- кількість задіяних у проекті робочих місць;
у т.ч. створених додатково;
- інші види.
2.3. Масштаб проекту.
(Міжнародний, загальнодержавний, регіональний, міжгалузевий, галузевий, місцевий з вказівкою підтверджуючих документів).
- вирішення проблем загальнодержавного, регіонального або галузевого характеру, що знайшли своє відображення в рішеннях директивних органів.
2.4. Спрямованість проекту.
(Випуск нових видів продукції, технології і послуг, підвищення якості продукції, продуктивності праці, економія ресурсів, розширення експортних можливостей, заміщення імпортної продукції).
- відповідність змісту проекту необхідності підтримки національного виробника;
- соціальна спрямованість проекту (нові робочі місця, підвищення якості праці, зростання заробітної платні тощо);
- ступінь екологічної безпеки під час виконання проекту.
2.5. Ступінь новизни продукту/продукції.
(Не має аналогів у світі, перевищує світовий рівень, не має аналогів в Україні, перевищує рівень вітчизняних аналогів по всіх показниках або частково); патентна захищеність, патентна чистота на потенційних ринках).
- науково-технічний рівень розробки в порівнянні з кращими світовими аналогами.
- наявність прав на інтелектуальну власність, що використовується в проекті та рівень їх захисту.
- рівень захисту прав на інтелектуальну власність, що використовується в проекті.
2.6. Опис інноваційного продукту/продукції.
(Довільний текст. Крім того, у додатку можуть бути подані фотографії, схеми та інші пояснювальні матеріали).
Інформація має бути структурована за основними розділами:
- призначення інноваційного продукту/продукції;
- технічні параметри;
- характеристики інноваційного продукту/продукції, у тому числі його новизна (технологічних та технічних показників, експлуатаційних характеристик і т.п.);
- переваги перед аналогами в країні і за кордоном (порівняльні технологічні, технічні та експлуатаційні характеристики, конкурентоспроможність продукту/продукції на вітчизняному та світовому ринках (табл. 3)).
------------------------------------------------------------------
| Техніко-економічні | Найменування | Найменування |
|показники (найменування| аналогів | інноваційного |
| та одиниці виміру) | інноваційного | продукту/продукції |
| |продукту/продукції| |
|-----------------------+------------------+---------------------|
| | 1 | 2 | n | |
------------------------------------------------------------------
Оцінка утворюваного інноваційного продукту/продукції:
- розглядаючи інноваційний продукт/продукцію як системне ціле, зазначити, що є новим у розробці - сама система, її частина або елемент системи;
- зазначити, у чому виявляються нові якості запропонованого продукту/продукції в порівнянні з аналогами.
2.8. Можлива область застосування інноваційного продукту/продукції, наявність запитів споживачів.
Можливі області застосування (галузі народного господарства, у котрих можливо застосування, конкретні споживачі, покупці, можливості експорту або заміщення імпорту, партнери по кооперації та ін.).
2.9. Перспективи удосконалення продукту/продукції.
Зазначити напрямки подальшого удосконалення споживчих властивостей запропонованого продукту/продукції за рахунок поліпшення:
- технологічних та технічних показників;
- експлуатаційних характеристик;
- гарантійного обслуговування і т.п.;
- залучення інших підприємств для розширення випуску;
- організація випуску матеріалів і комплектуючих, що заміняють імпорт.
Зазначити терміни досягнення цих поліпшень.
III. Оцінка ринків збуту. Конкуренція на ринку. Стратегія маркетингу.
3.1. Форма реалізації інноваційного продукту/продукції.
Зазначити, у яких формах передбачається реалізація окремо в Україні і за кордоном (вироби, послуги, програмний продукт, право на використання об'єктів інтелектуальної власності: винахід, промисловий зразок, know-how та ін.).
3.2. Аналіз ринку інноваційного продукту/продукції.
Інформація має бути структурована по основних розділах:
- патентна чистота на потенційних ринках;
(У тому випадку, якщо за тематикою проекту проводилися патентні дослідження, приводяться відомості про ціль досліджень, глибину пошуку, ким проводилися).
- потенційні покупці і плановані обсяги продажів протягом терміну здійснення проекту по роках (назви фірм або організацій, перший продаж або ні, обґрунтування);
- наявність запитів споживачі, укладених договорів на постачання продукту/продукції;
- аналіз конкурентноздатності (наявність конкурентів, потенційні конкуренти, їх цілі переваги і недоліки конкурентів та їхнього продукту/продукції, наявність компаній - монополістів або таких, що займають домінуючу позицію в сфері, сегментація (розподіл) ринку між конкурентами підприємства);
- конкурентоспроможність продукту/продукції на вітчизняному та світовому ринках;
- наявність запитів споживачів (табл. 4);
------------------------------------------------------------------
| N | Конструктивні |Продукт/продукція | Аналог |
| з/п | особливості | |продукту/продукції|
|------+-------------------+------------------+------------------|
| | | | |
------------------------------------------------------------------
- оцінка насиченості ринку, тобто ступеня задоволення потреб потенційних покупців у запропонованому продукті/продукції в Україні і за кордоном:
- потреба ринку - по роках;
- сегмент ринку виконавця;
- сегмент ринку конкурентів;
- у т.ч. за імпортом.
(При цьому необхідно зазначити джерела інформації, на підставі яких робиться аналіз ринку інноваційного продукту/продукції).
3.3. Стратегія реалізації інноваційного продукту/продукції.
Інформація має бути структурована по основних розділах:
- ціни (допустима ціна одиниці продукції, ціни на аналогічний продукт/продукцію в країні і за кордоном, гадані зміни ціни, можливість надання знижок при продажі) (табл. 5);
------------------------------------------------------------------
| N |Найменування |Назва продукту/продукції | Ціна з ПДВ |
|з/п |підприємства | |-------------------|
| | | |тис.грн. | тис.дол.|
|----+-------------+-------------------------+---------+---------|
| 1. | | | | |
------------------------------------------------------------------
- канали розподілу продукту/продукції товарообігу (персональні продажі, посередники).
3.4. Організація реклами.
(План рекламних заходів для просування на ринок запропонованого продукту/продукції) (табл. 6).
------------------------------------------------------------------
| Види реклами | Частка, % |
|--------------------------------------+-------------------------|
|Реклама в ЗМІ | |
|--------------------------------------+-------------------------|
|Друкована реклама | |
|--------------------------------------+-------------------------|
|Реклама в "Internet" | |
|--------------------------------------+-------------------------|
|Пряма реклама | |
|--------------------------------------+-------------------------|
|Інші види реклами | |
------------------------------------------------------------------
3.5. Сервіс і гарантії.
Інформація має бути структурована по основних розділах:
- сервісне обслуговування після реалізації продукту/продукції;
- надання гарантій після реалізації продукту/продукції.
IV. Організаційний план розробки проекту та організації виробництва інноваційного продукту/продукції
4.1. Стан виконання робіт за проектом до моменту його затвердження.
Інформація має бути структурована в такий спосіб (у відсотках
до обсягу даного виду робіт):
- досліджені та обґрунтовані наукові аспекти %;
- досліджені та обґрунтовані технічні аспекти %;
- проведено теоретичні та експериментальні дослідження %;
- розроблено технологію, ескізний і технічний проект %;
- розроблено робочу документацію, створено дослідні зразки %;
- проведено підготовку та освоєння виробництва %;
- наявні необхідні права на інтелектуальну власність,
know-how %;
- наявні дозволи екологічного контролю %;
- проведено соціальні дослідження %;
- досліджено та обґрунтовано екологічні аспекти проекту %;
- проведено маркетингові дослідження %;
- наявність матеріально-технічної бази %;
- наявність промислових потужностей %;
- наявність необхідного персоналу %;
- визначене та узгоджене фінансування проекту %;
- визначене та узгоджене місце виконання проекту %;
- інші види робіт %.
4.2. Календарний план виконання робіт за проектом.
(Інформація має містити відомості про основні етапи, терміни, обсяги та виконавців робіт, по кожному етапу та сумарно, включаючи дату готовності продукції до реалізації) (табл. 7).
------------------------------------------------------------------
| N |Найменування робіт, технологій |Виконавець|Термін|Витрати,|
| з/п | та придбання технологічного | | |тис.грн.|
| | обладнання | | | |
|-----+-------------------------------+----------+------+--------|
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
|-----+-------------------------------+----------+------+--------|
| | | | | |
------------------------------------------------------------------
4.3. Організація виробництва інноваційного продукту/продукції.
Інформація має бути структурована по основних розділах:
- стислий перелік технологічних процесів виготовлення інноваційного продукту/продукції;
- перспективний план капвкладень (табл. 8);
(в тис.грн.)
------------------------------------------------------------------
| Показники |Всього| Роки |
| | |---------------------------------|
| | | 20__ |20__|..|n|
| | |-----------------------| | | |
| | |1 кв.|2 кв.|3 кв.|4 кв.| | | |
|-----------------------+------+-----+-----+-----+-----+----+--+-|
|Обсяги | | | | | | | | |
|капіталовкладення на | | | | | | | | |
|придбання устаткування | | | | | | | | |
|-----------------------+------+-----+-----+-----+-----+----+--+-|
|Обсяги | | | | | | | | |
|капіталовкладення на | | | | | | | | |
|виготовлення СТО | | | | | | | | |
|власними силами | | | | | | | | |
|-----------------------+------+-----+-----+-----+-----+----+--+-|
|Обсяги | | | | | | | | |
|капіталовкладення в | | | | | | | | |
|будівництво | | | | | | | | |
|-----------------------+------+-----+-----+-----+-----+----+--+-|
|Разом капіталовкладень:| | | | | | | | |
|----------------------------------------------------------------|
|* обґрунтування об'єктів виробництва дослідного, дослідно- |
|промислового і промислового виробництва в рамках проекту |
------------------------------------------------------------------
- обсяг виробництва, що планується (табл. 9);
(в тис.грн.)
------------------------------------------------------------------
| Назва продукту/продукції | Всього | Роки |

................
Перейти до повного тексту