- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Постанова
НАЦІОНАЛЬНА КОМІСІЯ, ЩО ЗДІЙСНЮЄ ДЕРЖАВНЕ РЕГУЛЮВАННЯ
У СФЕРАХ ЕНЕРГЕТИКИ ТА КОМУНАЛЬНИХ ПОСЛУГ
ПОСТАНОВА
Про затвердження Змін до Порядку розроблення та подання на затвердження планів розвитку систем розподілу та інвестиційних програм операторів систем розподілу
ПОСТАНОВЛЯЄ:
2. Ця постанова набирає чинності з дня, наступного за днем її оприлюднення на офіційному вебсайті Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг.
Голова НКРЕКП |
К.Ущаповський |
ЗАТВЕРДЖЕНО
Постанова Національної
комісії, що здійснює державне
регулювання у сферах
енергетики та комунальних послуг
23.08.2022 № 990
Зміни
до Порядку розроблення та подання на затвердження планів розвитку систем розподілу та інвестиційних програм операторів систем розподілу
1. У пункті 1.2 глави 1:
абзац третій доповнити новим реченням такого змісту "Назва заходу ІП повинна відповідати розробленій проектно-кошторисній документації (за наявності) та має містити характер дій, що плануються до виконання (будівництво, реконструкція, технічне переоснащення, розробка проектно-кошторисної документації, улаштування, встановлення тощо);";
абзац четвертий після слова "підсумками" доповнити словом "календарного";
абзац п'ятий викласти в такій редакції:
"інвестиційна програма (ІП) - комплекс технічних заходів, схвалений в установленому порядку, спрямований на підвищення рівня надійності, економічності та забезпечення ефективного функціонування активів ліцензіата, що містить зобов'язання ліцензіата щодо розвитку системи розподілу, поліпшення якості надання послуг з розподілу електричної енергії, зниження технологічних витрат електричної енергії, з відповідними розрахунками та обґрунтуваннями, а також зазначенням джерел фінансування та графіка виконання;";
абзац сьомий після слів "переоснащення системи розподілу" доповнити словами "відповідного ліцензіата";
абзац десятий доповнити знаками, словами та цифрами ", Кодексі систем розподілу, затвердженому постановою НКРЕКП від 14 березня 2018 року № 310 (далі - Кодекс)".
2. У главі 2:
1) пункт 2.1 викласти в такій редакції:
"2.1. Щорічно до НКРЕКП ліцензіатом надається ПРСР, розроблений згідно з вимогами розділу III Кодексу за формою, наведеною в додатку 1 до цього Порядку.";
2) у пункті 2.2:
після підпункту 2 доповнити трьома новими підпунктами 3 - 5 такого змісту:
"3) інформацію щодо проектно-вишукувальних та будівельно-монтажних робіт для заходів, зазначених у підпункті 2 цього пункту (будівельно-монтажні роботи, як правило, виконуються в наступному році після проектно-вишукувальних робіт);
4) перелік та технічні дані основного обладнання трансформаторних підстанцій 20 кВ та вище;
5) перелік заходів щодо підвищення рівня напруги;".
У зв'язку з цим підпункт 3 вважати підпунктом 6;
3) у пункті 2.3 слово "знаків" замінити словом "цифр";
4) у пункті 2.4 після слова та знака "обладнання," доповнити словами та знаком "технічні паспорти,";
5) абзац другий пункту 2.5 доповнити знаком та словами ", що підтверджується наданням відповідних документів та розрахунків";
6) абзац перший пункту 2.7 після слова "фінансування" доповнити абревіатурою та словом "ПРСР та";
7) пункт 2.8 виключити.
У зв'язку з цим пункти 2.9 - 2.22 вважати відповідно пунктами 2.8 - 2.21;
8) підпункти 3 та 4 пункту 2.8 викласти в такій редакції:
"3) перелік робіт, послуг, обладнання, матеріалів, апаратного та програмного забезпечення, запланованих для виконання або закупівлі у прогнозному періоді, з урахуванням наскрізної пріоритезації заходів у межах розділів ІП, з розбивкою на етапи (квартали) з фінансуванням відповідно до планових квартальних обсягів надходжень коштів. При визначенні пріоритезації заходів пріоритетнішим є захід, виконання якого є важливішим та/або має більший вплив на забезпечення підвищення рівня надійності, економічності, зниження технологічних витрат електричної енергії та поліпшення якості надання послуг з розподілу електричної енергії, та не враховувати заходи зі створення трансформаторної потужності, що включаються до ІП без зазначення конкретного місця встановлення (згідно з типовими проектами, блочно за відповідними потужностями з урахуванням статистичних даних тощо);
4) пояснювальну записку з обґрунтуванням необхідності проведення робіт по кожному розділу інвестиційної програми, яка містить, зокрема:
вступ, у якому зазначається:
інформація щодо проведення відкритого обговорення на місцях з посиланням на відповідний протокол щодо відповідності заходів ІП наданому ПРСР ліцензіата та розробленому Плану заходів щодо підвищення достовірності даних для здійснення моніторингу якості послуг тощо;
інформація (фактичні та заплановані рівні показників) щодо якості електропостачання (комерційна якість послуг, надійність (безперервність) та якість електроенергії) та заходів, направлених на її підвищення, із зазначенням розміщення пристроїв фіксації/аналізу показників якості електричної енергії та планів щодо їх встановлення;
інформація щодо переліку об'єктів електромереж ліцензіата з найбільшими показниками SAIDI з урахуванням вимог, визначених у цій главі, відсортовану за показником SAIDI від найвищого до найнижчого, з визначенням переліку заходів та термінів їх виконання для забезпечення зниження цих показників;
інформація щодо фактичних та прогнозних витрат електричної енергії в системі розподілу та заходів, направлених на їх зниження за результатами реалізації ІП;
інформація щодо результатів виконання розроблених у попередні періоди ТЕО (у тому числі з підвищення енергоефективності роботи розподільчих мереж/компенсації реактивної потужності) та заплановані заходи щодо подальшої їх реалізації з детальним графіком виконання цих заходів;
інформація щодо виконання ліцензіатом заходів у частині забезпечення необхідного рівня потужності кінцевих користувачів, з урахуванням створення резерву потужності для забезпечення перспективного зростання споживання, відповідно до вимог чинних нормативних документів, зокрема ДБН, та заплановані заходи щодо подальшої їх реалізації з графіком виконання цих заходів;
інформація щодо впровадження та модернізації автоматизованих систем комерційного обліку електричної енергії ліцензіата;
обґрунтування пріоритезації включення до ІП заходів та їх відповідність програмам/концепціям розвитку ліцензіата;
обґрунтування заходів щодо підвищення рівня напруги;
мету виконання запланованих заходів (робіт) у прогнозному періоді;
обґрунтування необхідності та доцільності проведення заходів (робіт) за кожним розділом інвестиційної програми з описом існуючого технічного стану відповідних об'єктів та їх складових частин, зазначенням останньої дати проведення ремонтних робіт, терміну їх експлуатації, типу та характеристик;
посилання на нормативно-правові акти, які регламентують необхідність виконання таких заходів (робіт);
інформацію про схвалену, затверджену, погоджену належним чином проектно-кошторисну документацію та інші необхідні обґрунтовувальні матеріали по всіх заходах ІП;
інформацію щодо проведення експертизи проектно-кошторисної документації;
опис запланованого економічного ефекту від впровадження заходів (робіт) інвестиційної програми;
інформацію щодо заходів (робіт) із зазначенням їх етапів виконання, фізичних обсягів та вартості, що заплановані до виконання у прогнозному періоді (по заходах, що мають перехідний характер, зазначаються етапи виконання, фізичні обсяги та фінансування по роках із урахуванням фактичного виконання);";
9) абзац перший пункту 2.9 замінити сімома новими абзацами такого змісту:
"2.9. До ІП ліцензіатом додаються обґрунтовувальні матеріали до запланованих робіт та закупівель товарів, які, зокрема, мають містити:
1) проектно-кошторисну документацію з виконання відповідних робіт, розроблену та затверджену відповідно до вимог чинного законодавства. При цьому обсяги робіт та ресурсів (матеріалів, обладнання тощо) у кошторисній документації повинні бути підтверджені відповідними обсягами у затвердженій проектній частині;
2) експертні висновки щодо розгляду проектно-кошторисної документації відповідно до вимог чинного законодавства;
3) накази про затвердження відповідної проектно-кошторисної документації;
4) акти, експертні звіти (висновки) щодо необхідності заміни відповідного обладнання, технічні паспорти, протоколи замірів (акти, відомості тощо), протоколи випробувань та вимірювань, відповідні технічні завдання на проектування та інші матеріали;
5) цінові (комерційні) пропозиції (прайси) виробників або їх офіційних представників в Україні, результати публічної закупівлі;
6) відповідні програми/концепції розвитку, що містять перелік запланованих за роками заходів.".
................Перейти до повного тексту