- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Наказ
МІНІСТЕРСТВО АГРАРНОЇ ПОЛІТИКИ УКРАЇНИ
Н А К А З
( Наказ втратив чинність на підставі Наказу Міністерства
аграрної політики та продовольства
N 240 від 19.07.2016 )
Про затвердження стандартів надання адміністративних послуг
На виконання підпункту 4 пункту 2 постанови Кабінету Міністрів України від 17.07.2009
N 737 "Про заходи щодо упорядкування державних, у тому числі адміністративних послуг"
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити стандарти надання адміністративних послуг Міністерством аграрної політики України, що додаються:
1.1. Стандарт надання адміністративних послуг, пов'язаних з веденням основного реєстру складських документів на зерно та зерна, прийнятого на зберігання, і реєстру зернового складу;
1.2. Стандарт надання адміністративної послуги з проведення атестації працівників, які виконують спеціальні роботи, пов'язані з племінними (генетичними) ресурсами.
2. Керівникам структурних підрозділів, відповідальних за надання адміністративних послуг, розмістити на веб-сайті Міністерства інформацію про стандарти надання адміністративних послуг Міністерством аграрної політики України.
3. Контроль за виконанням наказу покласти на першого заступника Міністра Ю.Я.Лузана.
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства аграрної
політики України
26.10.2009 N 754
СТАНДАРТ
надання адміністративної послуги з проведення атестації працівників, які виконують спеціальні роботи, пов'язані з племінними (генетичними) ресурсами
1. Реквізити адміністративного органу (структурного підрозділу), що здійснює послугу.
01011, м. Київ, вул. Панаса Мирного, 28, Державний науково-виробничий концерн "Селекція",
E-mail: gubin@ukrpost.ua, т. (044) 280-41-58.
2. Перелік категорій одержувачів, у тому числі вразливих верств населення.
Працівники, які виконують спеціальні роботи, пов'язані з веденням офіційного обліку продуктивності тварин, офіційної класифікації (оцінки) за типом (бонітування), отриманням, ідентифікацією, зберіганням сперми, ембріонів, яйцеклітин, трансплантацією ембріонів, штучним осіменінням маток.
3. Перелік документів, необхідних для надання адміністративної послуги:
заявка працівника, який виконує спеціальні роботи, пов'язані з племінними (генетичними) ресурсами для участі в атестації;
копії документів установленого зразка про одержання спеціальної освіти;
паспорт;
ідентифікаційний код;
4. Склад і послідовність дій одержувача та адміністративного органу, опис етапів надання послуги.
Видача свідоцтва передбачає наступні дії:
для одержувача адміністративної послуги:
заявка для участі в атестації;
копії документів установленого зразка про одержання спеціальної освіти або підготовки;
відгук-характеристика, що надається до комісії після ознайомлення з нею працівника, але не пізніше, ніж за тиждень до атестації.
для адміністративного органу:
Перевірка спеціальних теоретичних знань працівника, що виконує спеціальні роботи з ведення офіційного обліку продуктивності тварин та офіційної класифікації (оцінки) за типом (бонітування) проводиться атестаційної комісією за допомогою атестаційних тестів.
Перевірка кваліфікації та практичних навичок працівників, що виконують спеціальні роботи з отримання, ідентифікації, зберігання сперми, ембріонів, яйцеклітин, трансплантації ембріонів і штучного осіменіння маток, проводиться комісією за допомогою атестаційних білетів.
5. Вимоги до строку надання адміністративної послуги, а також до строків здійснення дій, прийняття рішень у процесі надання адміністративної послуги.
Рішення атестаційної комісії доводиться до працівника та роботодавця не пізніше трьох днів після його прийняття.
6. Вичерпний перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги:
невідповідність наданих документів встановленим вимогам;
невідповідний рівень спеціальних теоретичних знань працівника, його кваліфікації та практичних навичок.
7. Опис результату, який повинен отримати одержувач.
На підставі акта атестаційною комісією видається свідоцтво про атестацію працівника.
У свідоцтві вказуються:
реєстраційний номер;
прізвище, ім'я, по батькові;
ідентифікаційний номер атестованого працівника;
номер і дата акту про проведення атестації працівника;
вид спеціальних робіт, на виконання яких надається дозвіл атестованому працівнику;
дата видачі та дата закінчення терміну дії свідоцтва;
печатка.
8. Інформація про оплату надання адміністративної послуги.
Послуга надається безкоштовно.
9. Вимоги до посадових осіб, які безпосередньо забезпечують надання адміністративної послуги, включаючи вимоги до їх кваліфікації.
Спеціалісти з вищою зоотехнічною або ветеринарною освітою, знанням законодавства України, діловодства, вільним володіння українською мовою.
10. Вимоги до місця надання адміністративної послуги з урахуванням його транспортної та пішохідної доступності.
Послуга надається Державним науково-виробничим концерном "Селекція".
11. Режим роботи адміністративного органу, порядок прийому одержувачів, у тому числі можливість одержання бланків запитів про надання адміністративної послуги та їх реєстрації тощо.
Впродовж робочого тижня з 9.00 до 13.00 та з 14.00 до 18.00 здійснюється видача свідоцтва про атестацію працівника.
12. Черговість надання адміністративної послуги (здійснення дій та прийняття рішень) у випадку перевищення попиту на адміністративну послугу над можливістю її надання без очікування, у тому числі терміни і умови очікування надання адміністративної послуги.
Послуга надається по мірі надходження заявок.
13. Вимоги до інформаційного забезпечення одержувача при зверненні за одержанням та у ході надання адміністративної послуги.
Можливість одержання інформації про надання адміністративної послуги забезпечена шляхом розміщення інформації на Веб-сайті Мінагрополітики України та в Міністерстві аграрної політики Автономної Республіки Крим, Головних управліннях агропромислового розвитку обласних державних адміністрацій.
14. Особливості надання адміністративної послуги особам, похилого віку та інвалідам, тощо.
Послуга надається працівникам, які виконують спеціальні роботи, пов'язанні з веденням офіційного обліку продуктивності тварин, офіційної класифікації (оцінки) за типом (бонітування), отриманням, ідентифікацією, зберіганням сперми, ембріонів, яйцеклітин, трансплантацією ембріонів, штучним осіменінням маток, незалежно від віку та інвалідності.
15. Порядок подачі, реєстрації і розгляду скарг за недотримання стандарту.
Подача, реєстрація і розгляд скарг за недотримання стандарту здійснюється, відповідно до законодавства.
16. Порядок виправлення можливих недоліків наданої адміністративної послуги і відшкодування збитків одержувачу.
Перегляд закономірності видачі свідоцтва про атестацію працівника проводиться відповідно до чинного законодавства.
17. Інше.
Перелік нормативно-правових актів з надання адміністративної послуги:
2. Положення про порядок проведення атестації працівників, які виконують спеціальні роботи, пов'язані з племінними (генетичними) ресурсами, затверджене наказом Міністерства аграрної політики України від 17.11.2003 р.
N 406, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 10.01.2004 р. за N 18/8617.
Директор Департаменту ринків тваринництва з Головною державною племінною інспекцією | Д.М.Микитюк |
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства аграрної
політики України
26.10.2009 N 754
СТАНДАРТ
надання адміністративної послуги з ведення основного реєстру складських документів на зерно та зерна, прийнятого на зберігання, і реєстру зернового складу
1. Реквізити адміністративного органу (структурного підрозділу), що здійснює послугу
Юридична адреса: 01033, м. Київ, вул. Саксаганського, 1; фактична адреса: 03190, м.Київ, вул. Баумана, 9/12, оф. 6, тел./факс 8 (044) 400-9657, 8 (044) 400-9658.
Сторінка веб-сайту Державного підприємства "Держреєстри України": www.dru.com.ua.
2. Перелік категорій одержувачів, у тому числі вразливих верств населення
Державні органи у зв'язку із здійсненням ними своїх повноважень, які визначені законодавством України, та фізичні й юридичні особи.
3. Перелік документів, необхідних для надання адміністративної послуги
Відповідно до п.п. 3.3.-3.4. наказу Міністерства аграрної політики України від 11 серпня 2005 року
N 374 "Про затвердження Порядку ведення основного реєстру складських документів на зерно та зерна, прийнятого на зберігання, і реєстру зернового складу", для отримання витягу з реєстру складських документів на зерно та зерна, прийнятого на зберігання, і реєстру зернового складу (далі - Реєстр) в паперовому вигляді особа подає запит, в якому зазначаються наступні відомості:
- відомості про особу, яка звернулась із запитом;
- поточний номер запису;
- серія, номер бланка складського документа;
- перелік відомостей, які бажає отримати особа, що звернулася із запитом.
До запиту також додається документ про внесення плати за видачу витягу.
Для отримання витягу в електронному вигляді подається відповідний електронний запит.
4. Склад і послідовність дій одержувача та адміністративного органу, опис етапів надання адміністративної послуги
Видача витягу в паперовому вигляді передбачає наступні дії:
для одержувача адміністративної послуги:
- звернення до Державного підприємства "Держреєстри України" з метою одержання рахунку для здійснення плати за видачу витягу з Реєстру;
- отримання рахунку для здійснення плати за видачу витягу з Реєстру;
- здійснення плати за видачу витягу з Реєстру;
- подання до Державного підприємства "Держреєстри України" запиту, який містить перелік відомостей, передбачених п. 3.4. Порядку ведення основного реєстру складських документів на зерно та зерна, прийнятого на зберігання, і реєстру зернового складу, затвердженого наказом Міністерства аграрної політики України від 11 серпня 2005 року
N 374;
- отримання витягу;
- можливість оскарження рішення Державного підприємства "Держреєстри України" про відмову у наданні витягу у порядку, визначеному Законом України
"Про звернення громадян", або у судовому порядку;
для адміністративного органу:
- розгляд запиту та відомостей, які містяться в ньому;
................Перейти до повного тексту