1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Наказ


ДЕРЖАВНА МИТНА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
16.08.2006 N 694
( Наказ втратив чинність на підставі Наказу Державної митної служби N 853 від 11.09.2009 )
Про затвердження Порядку розроблення профілів ризику, Порядку взаємодії структурних підрозділів Держмитслужби України, митних органів із Департаментом аналізу ризиків та аудиту при підготовці та опрацюванні пропозицій щодо розроблення профілів ризику та Положення про Експертну комісію із застосування системи аналізу та управління ризиками
( Із змінами, внесеними згідно з Наказами Державної митної служби N 1059 від 28.11.2006 N 275 від 30.03.2007 N 22 від 15.01.2009 )
Відповідно до наказу Держмитслужби України від 27.05.05 N 435 "Про затвердження Концепції створення, упровадження і розвитку системи аналізу та керування ризиками та Положення про систему аналізу й селекції факторів ризику при визначенні окремих форм митного контролю" і з метою практичного застосування системи аналізу та управління ризиками,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Порядок розроблення профілів ризику, Порядок взаємодії структурних підрозділів Держмитслужби України, митних органів із Департаментом аналізу ризиків та аудиту при підготовці та опрацюванні пропозицій щодо розроблення профілів ризику (далі - Порядок взаємодії), Положення про Експертну комісію із застосування системи аналізу та управління ризиками (далі - Положення про Експертну комісію), що додаються.
2. Начальникові Департаменту аналізу ризиків та аудиту, начальникові Департаменту інформаційних технологій та митної статистики забезпечити дотримання Порядку розроблення профілів ризику.
3. Начальникам структурних підрозділів Держмитслужби України, начальникам спеціалізованих митних установ, зазначених у пункті 5 Положення про систему аналізу й селекції факторів ризику при визначенні окремих форм митного контролю, затвердженого наказом Держмитслужби України від 27.05.05 N 435, і начальникам митних органів забезпечити дотримання Порядку взаємодії.
4. Заступникові Голови Служби Пашку П.В. до 01.08.06 підготувати й подати на затвердження Голові Служби проект наказу Держмитслужби України про затвердження складу Експертної комісії із застосування системи аналізу та управління ризиками.
5. Загальну координацію дій, пов'язаних із виконанням цього наказу, покласти на начальника Департаменту аналізу ризиків та аудиту Жиляєва І.В.
6. Контроль за виконанням наказу покласти на заступника Голови Служби Пашка П.В.
Голова Служби О.Б.Єгоров
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Державної
митної служби України
16.08.2006 N 694
ПОРЯДОК
розроблення профілів ризику
1. Загальні положення
1.1. Цей Порядок регулює діяльність митної служби з розроблення профілів ризику в частині створення організаційних умов формування, формалізації та затвердження профілю ризику.
1.2. У цьому Порядку терміни вживаються в таких значеннях:
1.2.1. Автоматизована система аналізу та управління ризиками Держмитслужби України (далі - АСАУР) - сукупність програмно-інформаційних комплексів, які забезпечують функціонування системи аналізу та управління ризиками Держмитслужби України (далі - САУР).
1.2.2. Модуль АСАУР - модуль, що входить до складу Автоматизованої системи митного оформлення товарів та інших предметів (далі - АСМО) і забезпечує роботу АСАУР під час митного оформлення товарів.
1.2.3. Митна безпека держави - стан захищеності економічних інтересів держави в галузі митної справи, який забезпечує в різних зовнішніх і внутрішніх умовах незалежно від будь-яких загроз:
- переміщення через митний кордон України товарів і транспортних засобів;
- здійснення митного регулювання, пов'язаного з установленням розмірів податків і зборів та повнотою їх справляння;
- застосування митних процедур, заходів митно-тарифного й нетарифного регулювання;
- боротьбу з контрабандою та порушеннями митних правил;
- виконання інших покладених на митну службу завдань.
1.2.4. Загроза - така конкретна чи безпосередня форма небезпеки на стадії переходу її з можливості в реальність, яка характеризується сукупністю несприятливих умов і факторів у відповідних сферах економіки, конкретизується відповідною формою прояву й способом впливу на економічні процеси, наслідки якої можуть заподіяти будь-якої шкоди.
1.2.5. Виклик - прояв загрози, який потребує відповідного реагування митних органів з метою попередження або зменшення можливої шкоди.
1.2.6. Шкода - такі фактичні або можливі економічні й соціальні втрати або погіршення природного середовища внаслідок змін, які виникають у результаті будь-яких подій, явищ, дій і визначаються як економічна кількісна категорія, що виражає вартість можливих збитків, проведених заходів або робіт.
1.2.7. Вплив - залежність між величиною дії будь-якого шкідливого фактора на об'єкт, який розглядається, і негативним ефектом від цієї дії.
1.2.8. Ступінь ризику - числове значення, яке показує ймовірність порушення законодавства з питань митної справи в конкретному випадку та визначає адекватні цьому ризикові форми контролю.
1.2.9. Форми контролю - митні процедури (далі - МП), які потрібно здійснити посадовій особі митного органу (далі - інспектор) для перевірки законності проведення конкретної зовнішньоекономічної операції. Перелік МП згідно з Класифікатором форм контролю, які використовуються при розробленні та застосуванні профілів ризику (додаток 1 до цього Порядку) видається інспекторові у формалізованому вигляді.
1.2.10. Селективність профілю ризику - показник профілю ризику (далі - ПР), який кількісно характеризує його вибіркову здатність (числове значення від 0 до 100, яке показує відсоток митних оформлень, який ПР дає можливість відбирати із загальної кількості митних оформлень).
1.2.11. Негативна історія ПР - числове значення (у межах від 0 до максимально допустимого значення для цієї історії), яке враховується при визначенні ступеня ризику за ПР (у бік підвищення ступеня ризику) і характеризує наявність у певний період порушень митного законодавства, пов'язаних із ризиком, описаним у ПР.
1.2.12. Позитивна історія ПР - числове значення (у межах від 0 до максимально допустимого значення для цієї історії), яке враховується при визначенні ступеня ризику за ПР (у бік зниження ступеня ризику) і характеризує наявність у певний період фактів митного оформлення, які підтвердили відсутність порушень митного законодавства, описаних у ПР.
1.2.13. Оперативний ПР - ПР, який містить інформацію термінового характеру стосовно можливих порушень законодавства конкретними суб'єктами ЗЕД чи стосовно інших конкретних об'єктів аналізу, потребує невідкладного впровадження й має чітко обмежений та, як правило, короткий термін дії.
1.2.14. Інші терміни вживаються в значеннях, що визначені Митним кодексом України, законами України, Концепцією створення, упровадження і розвитку системи аналізу та керування ризиками, затвердженою наказом Держмитслужби України від 27.05.05 N 435 "Про затвердження Концепції створення, упровадження і розвитку системи аналізу та керування ризиками та Положення про систему аналізу й селекції факторів ризику при визначенні окремих форм митного контролю", та іншими нормативно-правовими актами України.
1.3. Порядок впровадження й застосування оперативних ПР визначається окремим наказом Держмитслужби України.
2. Профіль ризику
2.1. Митні органи реалізують САУР за допомогою ПР, які є елементами САУР і можуть використовуватися в документальному (далі - документальний ПР) та електронному (далі - електронний ПР) вигляді. При цьому документальний ПР доводиться до митних органів у паперовому вигляді (у вигляді документа), а електронний ПР розробляється й імплементується до модуля АСАУР при можливості здійснити перевірку індикаторів ризику за допомогою модуля АСАУР на підставі документів, дані з яких заносяться до АСМО.
2.2. ПР застосовуються під час проведення митного контролю та митного оформлення товарів і транспортних засобів, які переміщуються через митний кордон України, і мають на меті попередити інспектора про можливу наявність ризику порушення митного законодавства під час здійснення конкретної зовнішньоекономічної операції та дати інспекторові вказівку щодо застосування певних форм контролю.
2.3. ПР носить обов'язковий характер у частині, що містить вказівки щодо застосування певних форм контролю.
2.4. ПР повинен бути представлений у таких формах: паспорта ПР (додаток 2 до цього Порядку) і програмного коду ПР.
2.4.1. Паспорт ПР формується для документальних та електронних ПР і використовується для їх документального опису ПР.
Паспорт ПР є документом для службового користування з наданням йому грифу "Для службового користування".
2.4.2. Програмний код ПР формується тільки для електронних ПР, використовується для їх програмної реалізації й імплементовується до модуля АСАУР. Програмний код ПР формується відповідним підрозділом Департаменту інформаційних технологій та митної статистики (далі - ДІТМС) на підставі паспорту ПР, наданому Департаментом аналізу ризиків та аудиту (далі - ДАР).
Програмний код ПР є власністю Держмитслужби України. Доступ до читання чи модифікації програмного коду ПР можуть мати тільки особи, яким надано доступ відповідного рівня до роботи з цим програмним кодом ПР. Зберігання й передача програмного коду ПР каналами зв'язку здійснюється лише з використанням засобів технічного та (або) криптографічного захисту інформації.
2.5. До ПР формується також аналітична довідка (форму наведено в додатку 3 до цього Порядку) з метою врахування розглянутих у ПР проблем і для мінімізації ризику, удосконалення митної справи.
3. Розроблення ПР
3.1. Відповідно до глави 8 Концепції створення, упровадження і розвитку системи аналізу та керування ризиками та глави 5 Положення про систему аналізу й селекції факторів ризику при визначенні окремих форм митного контролю, затверджених наказом Державної митної служби України від 27.05.05 N 435, митні органи, спеціалізовані митні установи і організації формують і надають ДАР як підрозділу, що здійснює розроблення й моніторинг ПР, аналітичні матеріали згідно з Порядком взаємодії митних органів, спеціалізованих митних установ та організацій з Департаментом аналізу ризиків та аудиту при підготовці та опрацюванні пропозицій щодо розроблення ПР.
3.2. Розроблення ПР передбачає виконання таких дій:
1) визначення індикаторів ризику;
2) оцінку селективності ПР, перегляд ПР при його низькій селективності. Значення показника, яке відповідає високій чи низькій селективності електронного ПР, визначається Експертною комісією із застосування системи аналізу та управління ризиками (далі - Експертна комісія). Для ПР, які характеризуються низькою селективністю, визначається окремий порядок застосування залежно від особливостей конкретного ПР;
3) оцінку значимості цього ПР для наповнення Держбюджету, митної безпеки держави чи для безпеки населення; оцінку можливої шкоди в разі виникнення ризиків, описаних у ПР;
4) визначення впливу негативної історії ПР на ступінь ризику (здійснюється для електронних ПР). При цьому для кожного порушення, наведеного в Класифікаторі порушень, які враховуються при формуванні негативної історії профілю ризику (додаток 4 до цього Порядку), Експертною комісією визначається коефіцієнт значимості цього порушення для конкретного ПР;
5) визначення порядку обчислення ступеня ризику за ПР та визначення залежно від ступеня ризику адекватних цьому ризику форм контролю.
4. Формалізація ПР
4.1. Формалізація ПР передбачає формування паспорта ПР, програмного коду ПР і аналітичної довідки до ПР.
4.2. Поля паспорта ПР мають такі особливості заповнення:
4.2.1. У полі "Дата розроблення ПР" зазначається дата документа, яким затверджено цей ПР.
4.2.2. У полі "Діє з" зазначається дата, з якої ПР слід застосовувати під час митного контролю та митного оформлення.
4.2.3. У полі "Діє до" зазначається дата (включно), до якої ПР слід застосовувати під час митного контролю та митного оформлення.
4.2.4. У полі "Профіль ризику N" зазначається номер ПР, який має таку структуру:
W/XX/YY/ZZZZZ,
де:
W - літерний код групи критеріїв ризику згідно з главою 3 Положення про систему аналізу й селекції факторів ризику при визначенні окремих форм митного контролю, затвердженого наказом Держмитслужби України від 27.05.05 N 435 "Про затвердження Концепції створення, упровадження і розвитку системи аналізу та керування ризиками та Положення про систему аналізу й селекції факторів ризику при визначенні окремих форм митного контролю";
XX - код структурного підрозділу, який є ініціатором розроблення ПР, згідно з Класифікатором структурних підрозділів, задіяних у розробленні профілів ризику (додаток 5 до цього Порядку);
YY - дві останні цифри року розроблення ПР;
ZZZZZ - порядковий номер ПР, який присвоюється після того, як було прийнято рішення про застосування ПР.
4.2.5. У полі "Назва ПР" зазначається коротка (до 100 символів) унікальна назва ПР.
4.2.6. У полі "Сфери ризику" зазначаються сфери ризику (код і назва) згідно з Класифікатором сфер ризику (додаток 6 до цього Порядку).
4.2.7. Поле "Індикатори ризику" поділяється на два підполя: "Назва індикатора" і "Значення індикатора". Кожен індикатор ризику може мати кілька значень чи певний діапазон значень. У цьому самому полі зазначаються за наявності винятки з індикаторів ризику - уточнення, за яких обставин ці індикатори не враховуються.
4.2.8. У полі "Оцінка ступеня ризику. Опис алгоритму обчислення" описується порядок розрахунку ступеня ризику за наявності описаних вище індикаторів ризику. Для електронного ПР обов'язково наводиться текст повідомлення, яке буде видане АСМО інспекторові як коментар до МП у разі спрацювання ПР. (Для документального ПР у цьому полі зазначаються особливості перевірки індикаторів ризику та визначення ступеня ризику.)
4.2.9. У полі "Форми контролю" зазначається перелік МП і заповнюються три підполя для кожної МП: "Код митної процедури" (згідно з Класифікатором форм контролю, які використовуються при розробленні та застосуванні профілів ризику (додаток 1 до цього Порядку)), "Вид митної процедури" (обов'язкова чи необов'язкова) і "Поріг ступеня ризику" (мінімальне значення ступеня ризику, при якому застосовуватиметься конкретна МП).
4.2.10. У полі "Максимальне значення негативної історії ПР" наводиться максимально допустиме значення негативної історії ПР, що може бути враховане при визначенні ступеня ризику за ПР. Для документальних ПР не заповнюється.
4.2.11. У полі "Максимальне значення позитивної історії ПР" наводиться максимально допустиме значення позитивної історії ПР, що може бути враховане при визначенні ступеня ризику за ПР. Для документальних ПР не заповнюється.
4.2.12. Поле "Порушення, які враховуються при розрахунку негативної історії ПР" поділяється на два підполя: "Код порушення" (містить код причини відмови в митному оформленні згідно з графою 3 Класифікатора порушень, які враховуються при формуванні негативної історії профілю ризику (додаток 4 до цього Порядку) і "Коефіцієнт значимості" (зазначається коефіцієнт значимості цього порушення для ПР). Для документальних ПР це поле не заповнюється.
4.2.13. У полі "Контактна особа" зазначається прізвище, ім'я, по батькові, посада посадової особи ДАР, уповноваженої подавати інспектору роз'яснення щодо дії ПР.
4.2.14. У полі "Телефон" зазначається номер службового телефону контактної особи.
4.2.15. У полі "Факс" зазначається номер факсу контактної особи.
4.2.16. У полі "Особиста поштова скринька в системі електронної пошти Держмитслужби України" зазначається назва особистої поштової скриньки контактної особи в системі електронної пошти Держмитслужби України.
4.3. Аналітична довідка до ПР містить відомості з питання, яке описує ПР (загальні, статистичні дані, пояснення щодо стану справ), і має таку структуру:
4.3.1. У полі "Загроза. Суть проблеми" розкривається суть проблеми: описується сама проблема та її поточний стан, наводяться дані про виклики, при потребі уточнюється опис індикаторів ризику. Наводяться за наявності статистичні, аналітичні матеріали з цього питання.
4.3.2. У полі "Протиріччя. Причини виникнення ризику" перелічуються чинники, що спричинюють виникнення проблеми (наприклад, конкретні колізії в законодавстві; заходи тарифного та нетарифного регулювання, що застосовуються до конкретних товарів: висока ставка мита, заборони чи обмеження тощо; інтереси суб'єктів ЗЕД; інші обставини).
4.3.3. У полі "Шкода. Оцінка наслідків ризику" наводиться оцінка описаного ризику: який вплив може мати ця проблема на наповнення Держбюджету, на стан митної безпеки держави чи безпеки населення; які можливі наслідки виникнення ризику. Оцінюється можлива шкода. Оцінка підтверджується аналітичними розрахунками.
4.3.4. У полі "Уникнення загрози. Пропоновані заходи мінімізації ризику" наводяться пропозиції щодо можливих заходів, ужиття яких зможе зменшити описаний ризик, усунути причини його виникнення чи мінімізувати можливу шкоду (можливе внесення змін до нормативно-правових актів, які регулюють порядок митного контролю та митного оформлення, чи нормативно-правових актів з іншої галузі регулювання економіки тощо).
5. Тестування ПР
5.1. Після формування ПР ДАР проводить його тестування.
5.2. Тестування ПР може бути реалізоване кількома методами. Основні з них:
1) тестування ПР шляхом вибірки даних із баз даних Єдиної автоматизованої інформаційної системи Держмитслужби України (далі - ЄАІС) відповідно до заданих у ПР індикаторів ризику - з допомогою програмно-інформаційного комплексу "Автоматизована система аналізу ризиків" ЄАІС чи з допомогою інших програмних засобів;
2) тестування програмного коду ПР шляхом перевірки реакції АСМО на цей програмний код при введенні декларації із заданими значеннями граф.
5.3. Результатом тестування може бути рішення ДАР про:
1) необхідність доопрацювання ПР;
2) можливість унесення ПР на розгляд Експертної комісії.
6. Затвердження ПР
6.1. Після тестування ПР, якщо ДАР прийняв рішення про можливість унесення ПР на розгляд Експертної комісії, здійснюються такі дії:
1) ПР разом із обґрунтованою інформацією про нього вноситься на розгляд Експертної комісії;
2) Експертна комісія своїм рішенням затверджує ПР або повертає його на доопрацювання.
6.2. У разі затвердження ПР йому присвоюється номер згідно з пунктом 4.2.4 цього Порядку.
7. Облік справ за ПР
7.1. ДАР здійснює облік справ ПР.
7.2. Кожний ПР зберігається в справі за номером ПР. До справи підшиваються також супровідні документи, пов'язані з конкретним ПР: рішення Експертної комісії, аналітичні матеріали, узагальнена інформація, листування тощо.
7.3. Ведення справи здійснюється в електронному та паперовому вигляді. В електронному вигляді облік ПР здійснюється за допомогою спеціального програмного забезпечення. Оскільки не всі дані, зовнішня інформація та матеріали листування зберігаються на електронних носіях, матеріали справи ведуться також і в паперовій формі. Документується кожний етап роботи над справою (розроблення ПР, його тестування, затвердження, перегляд, припинення дії тощо).
7.4. Справа в паперовій формі зберігається в ДАР протягом дії ПР, але не менше 3 років після припинення його дії. Облік, зберігання й використання справи у паперовому вигляді здійснюються згідно з Інструкцією про порядок обліку, зберігання і використання документів, справ, видань та інших матеріальних носіїв інформації, які містять конфіденційну інформацію, що є власністю держави, затвердженою постановою Кабінету Міністрів України від 27.11.98 N 1893, (зі змінами).
7.5. В електронному вигляді справа зберігається в ДАР постійно з дати занесення ПР до бази даних ПР.
Доступ до справи в електронному вигляді здійснюється лише за правилами розмежування доступу до бази даних ПР, установленими ДАР, і надається тільки ідентифікованим та автентифікованим користувачам.
Під час обробки справи в електронному вигляді повинен забезпечуватися захист її даних від несанкціонованого та неконтрольованого доступу (ознайомлення, модифікації, знищення, копіювання, поширення).
8. Упровадження ПР
8.1. Імплементацію електронних ПР до модуля АСАУР здійснює відповідний підрозділ ДІТМС. Після імплементації ПР використовується модулем АСАУР для оцінки ризику за конкретною вантажною митною декларацією (далі - ВМД) і для формування переліку форм контролю.
8.2. Документальні ПР доводяться до регіональних митниць, митниць листом Держмитслужби України.
9. Контроль ефективності ПР
9.1. На підставі інформації про результати застосування ПР, а також інших даних, пов'язаних із дією ПР, ДАР здійснює контроль ефективності ПР.
9.2. Під час розроблення ПР установлюються терміни проведення заходів щодо визначення ефективності ПР. Визначаючи термін здійснення контролю ефективності ПР, слід брати до уваги термін дії ПР та його селективність: чим частіше спрацьовуватиме ПР, тим меншим повинен бути інтервал до першого здійснення контролю ефективності ПР.
9.3. Метою проведення контролю ефективності ПР є насамперед з'ясування таких питань:
1) чи сприяло застосування ПР отриманню очікуваних результатів?
ДАР здійснює обробку даних про результати оцінки ризику за ВМД і про результати застосування форм контролю під кутом зору обсягу заходів, яких було вжито, та результатів, яких досягнуто;
2) чи можна визнати досягнуті результати задовільними?
Якщо ДАР виявив, що застосування ПР дало очікувані результати, то здійснюється перевірка: чи існує ризик і надалі; чи слід уживати заходів у тому самому обсязі; чи слід розширити коло заходів;
3) чи можна вважати досягнуті результати незадовільними?
Якщо застосування ПР не дало очікуваних результатів, то слід проаналізувати причини цього, перевірити особливо ретельно: чи не були надані вказівки щодо застосування форм контролю неадекватними індикаторам ризику; чи контрольні підрозділи змогли застосувати форми контролю на практиці; чи не занадто неточним виявився ПР; чи не надто коротким був термін його дії. Після проведення аналізу слід прийняти рішення про застосування певних форм контролю чи про відмову від них.
9.4. Після здійснення контролю ефективності ПР ДАР повинен унести цей ПР на розгляд Експертної комісії зі своїми пропозиціями:
1) залишити ПР чинним без змін;
2) унести зміни до ПР;
3) припинити дію ПР.
9.5. Якщо ПР залишається чинним без змін або до нього вносяться зміни, то слід призначити новий термін здійснення контролю ефективності ПР.
9.6. Експертна комісія один раз на рік переглядає всі чинні ПР.
Начальник Департаменту
аналізу ризиків та аудиту

І.В.Жиляєв
Додаток 1
до Порядку розроблення
профілів ризику
(у редакції наказу Державної
митної служби України
30.03.2007 N 275
( v0275342-07 )
КЛАСИФІКАТОР
форм контролю, які використовуються при розробленні та застосуванні профілів ризику
Код форми
контролю
Назва форми
контролю
Код митної
процедури
Назва форми
контролю. Назва
митної процедури
1 2 3 4
1 Перевірка
документів та
відомостей
101 Перевірка
документів та
відомостей.
Контроль за
правильністю
визначення митної
вартості із
залученням фахівців
відповідного
спеціалізованого
підрозділу митного
органу
102 Перевірка
документів та
відомостей.
Контроль за
правильністю
визначення коду
товару згідно з УКТ ЗЕД
із залученням
фахівців
відповідного
спеціалізованого
підрозділу митного
органу
103 Перевірка
документів та
відомостей.
Контроль за
правильністю
визначення країни
походження товару
із залученням
фахівців
відповідного
спеціалізованого
підрозділу митного
органу
123 Перевірка
правильності
визначення митної
вартості товарів з
прийняттям
підрозділом
контролю митної
вартості митного
органу рішення про
визначення митної
вартості товару,
погодженого (у
письмовому вигляді)
з начальником
підрозділу контролю
митної вартості або
з особою, яка його
заміщує
124 Перевірка
правильності
визначення митної
вартості товарів з
прийняттям
підрозділом
контролю митної
вартості митного
органу рішення про
визначення митної
вартості товару,
погодженого (у
письмовому вигляді)
із заступником
керівника митного
органу, до
посадових
обов'язків якого
належить
координація роботи
підрозділу контролю
митної вартості,
або з особою, яка
його заміщує
2 Митний огляд 201 Митний огляд.
Контроль
відповідності
кількості та опису
товарів і
транспортних
засобів даним,
зазначеним у
товаросупровідних
документах
202 Митний огляд.
Контроль за
правильністю
визначення країни
походження товарів
203 Митний огляд.
Контроль за
правильністю
визначення митної
вартості із
залученням фахівців
відповідного
спеціалізованого
підрозділу митного
органу
204 Митний огляд.
Контроль за
правильністю
визначення коду
товару згідно з УКТ ЗЕД
із залученням
фахівців
відповідного
спеціалізованого
підрозділу митного
органу
205 Митний огляд.
Контроль
відповідності
кількості та опису
товарів і
транспортних
засобів даним,
зазначеним у
товаросупровідних
документах, із
залученням фахівців
підрозділу боротьби
з контрабандой та
порушеннями митних
правил
206 Митний огляд.
Контроль за
правильністю
визначення країни
походження товарів
із залученням
фахівців
відповідного
спеціалізованого
підрозділу митного
органу
207 Митний огляд.
Контроль за
товарами, що
містять об'єкти
права
інтелектуальної
власності, із
залученням
відповідних
фахівців митного
органу
3 Облік товарів
і ТЗ
301 Перевірка
правильності обліку
товарів і
транспортних
засобів за окремими
ознаками
5 Перевірка
системи
звітності та
обліку товарів
501 Перевірка системи
звітності та обліку
товарів на
підприємствах -
учасниках ЗЕД
посадовими особами
митного органу
502 Перевірка системи
звітності та обліку
товарів на
підприємствах -
учасниках ЗЕД
посадовими особами
митного органу із
залученням
представників
податкових органів
503 Перевірка системи
звітності та обліку
товарів на
підприємствах -
учасниках ЗЕД
посадовими особами
митного органу із
залученням
посадових осіб
відділу контролю
службової
діяльності митних
органів та аудиту
Департаменту
аналізу ризиків та
аудиту
7 Інші форми
контролю та
способи їх
реалізації
701 Перевірка
правильності
визначення митної
вартості на
підставі
документів, виданих
країною експорту
702 Ідентифікація
товарів і
транспортних
засобів шляхом
здійснення цифрової
фотозйомки
(реєстраційний
номер, митне
забезпечення на
транспортному
засобі, характерні
особливості товару)
703 Перевірка
правильності
визначення коду
товару згідно з УКТ ЗЕД
із залученням
фахівців
з лабораторних
досліджень та
експертної роботи
відповідних
підрозділів у
митній службі
704 Експертна оцінка
вартості товару із
залученням фахівців
з лабораторних
досліджень та
експертної роботи
відповідних
підрозділів у
митній службі
705 Перевірка
правильності
визначення митної
вартості товару.
Ініціювання запиту
до митного органу
іншої країни щодо
підтвердження
вартості товару
(фактурної чи
контрактної),
заявленої
декларантом
706 Перевірка факту
переміщення товарів
і транспортних
засобів через
кордон суміжної
країни. Ініціювання
запиту до митного
органу суміжної
країни
707 Перевірка
інформації про
контрагента
українського
суб'єкта ЗЕД.
Ініціювання запиту
до митного органу
іншої країни
708 Звірення даних про
товар і його
кількість (опис,
вага тощо).
Ініціювання запиту
до митного органу
іншої країни
709 Верифікація
сертифікату про
походження товару.
Ініціювання запиту
до відповідного
органу іноземної
країни,
уповноваженого на
видачу сертифікатів
про походження
товару
710 Спільний з
представниками ДПА
контроль товарів,
що експортуються
711 Застосування
технічних засобів
митного контролю
712 Застосування
ваговимірювальних
пристроїв
713 Застосування
рентгенапаратури
714 Повідомлення органу
ДПА за місцем
реєстрації суб'єкта
ЗЕД про здійснену
зовнішньоекономічну
операцію
( Додаток 1 в редакції Наказу Державної митної служби N 275 від 30.03.2007; із змінами, внесеними згідно з Наказом Державної митної служби N 22 від 15.01.2009 )
Додаток 2
до Порядку розроблення
профілів ризику
------------------------------------------------------------------
|Департамент аналізу | |Дата розроблення ПР: |
|ризиків та аудиту | |__________________ |
| | |Діє з: _____________ |
| | |Діє до: ____________ |
|----------------------------------------------------------------|
|________________________________________________________________|
|Для службового користування |
|Профіль ризику N _/__/__/_____ |
|Назва ПР:______________________________________________________ |
|Сфери ризику: _______________ |
|_______________ |
|_______________ |
|Індикатори ризику: Назва індикатора: |
|_______________ |
|_______________ |
|_______________ |
|_______________ Значення індикатора: |
|_______________________ |
|_______________________ |
|_______________________ |
|_______________________ |
|_______________________ |
|_______________________ |
|Оцінка ступеня ризику. Опис алгоритму обчислення: |
|_____________________________________________________________ |
|_____________________________________________________________ |
|_____________________________________________________________ |
|_____________________________________________________________ |
|_____________________________________________________________ |
|_____________________________________________________________ |
|_____________________________________________________________ |
|_____________________________________________________________ |
|_____________________________________________________________ |
|_____________________________________________________________ |
|_____________________________________________________________ |
|_____________________________________________________________ |
|_____________________________________________________________ |
|Форми контролю: |
|Код митної процедури: |
|____________________ |
|____________________ |
|Вид митної процедури: |
|_____________________ |
|_____________________ Поріг ступеня ризику: |
|__________________ |
|__________________ |
|Максимальне значення негативної історії ПР: __________________ |
|Максимальне значення позитивної історії ПР: __________________ |

................
Перейти до повного тексту