- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Наказ
МІНІСТЕРСТВО РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ, ТОРГІВЛІ ТА СІЛЬСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ
НАКАЗ
Про затвердження положень про структурні підрозділи департаменту управління персоналом
( Із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства розвитку
економіки, торгівлі та сільського господарства
№ 1786 від 15.09.2020 )
( У Наказі слова "департамент кадрового забезпечення" у всіх відмінках замінено словами "департамент управління персоналом" у відповідному відмінку згідно з Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства
№ 1786 від 15.09.2020 )
1. Затвердити положення, що додаються, про такі структурні підрозділи департаменту управління персоналом:
відділ забезпечення проходження державної служби;
відділ роботи з керівниками установ та підприємств у сфері управління Міністерства;
відділ з питань удосконалення управлінської діяльності та організаційного розвитку;
відділ розвитку персоналу;
сектор військового обліку та бронювання.
2. Визнати таким, що втратив чинність, наказ Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 24.04.2017 № 606 "Про затвердження положень про структурні підрозділи у складі департаменту персоналу".
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Державний секретар |
О. Черних |
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства розвитку
економіки, торгівлі та сільського
господарства України
20.03.2020 № 521
ПОЛОЖЕННЯ
про відділ забезпечення проходження державної служби департаменту управління персоналом
1. Загальні положення
1.1. Відділ забезпечення проходження державної служби у складі департаменту управління персоналом (далі - відділ) є структурним підрозділом апарату Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України (далі - Мінекономіки).
1.2. Відділ у своїй діяльності керується
Конституцією і законами України, актами Президента України та Кабінету Міністрів України, постановами Верховної Ради України, прийнятими відповідно до Конституції та Законів України, іншими нормативно-правовими актами, наказами Мінекономіки,
Положенням про департамент управління персоналом, а також цим Положенням.
1.3. Чисельність відділу визначається відповідно до штатного розпису Мінекономіки.
1.4. Співробітники відділу здійснюють свої функції, керуючись цим Положенням та посадовими інструкціями.
1.5. Відділ використовує у своїй діяльності штамп "З оригіналом згідно. Головний спеціаліст департаменту управління персоналом", круглу мастичну печатку Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України "Департамент управління персоналом", круглу мастичну печатку Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України "Для наказів", круглу малу мастичну гербову печатку "Міністерство розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України".
2. Завдання та функції відділу
2.1. Завданнями відділу є:
участь у реалізації державної політики у сфері державної служби та управління персоналом в апараті Мінекономіки,
здійснення аналітичної та організаційної роботи з управління персоналом,
документальне оформлення вступу на державну службу, її проходження та припинення,
розроблення та опрацювання проектів нормативно-правових актів з питань, що належать до компетенції відділу.
2.2. Відділ відповідно до покладених на нього завдань:
веде встановлену звітно-облікову документацію, готує державну статистичну звітність з кадрових питань;
аналізує кількісний та якісний склад державних службовців;
надає консультаційну допомогу з питань управління персоналом керівникам структурних підрозділів Мінекономіки;
обчислює стаж роботи та державної служби;
організовує складання Присяги державного службовця особою, яка вперше вступає на державну службу, оформляє документи про присвоєння відповідних рангів державним службовцям;
ознайомлює державних службовців з правилами внутрішнього службового розпорядку Мінекономіки та іншими документами з проставленням ними підписів та дати ознайомлення;
оформляє і видає державному службовцю службове посвідчення;
забезпечує підготовку матеріалів щодо призначення на посаду, просування державного службовця по службі та звільнення з посади працівників Мінекономіки;
формує графік відпусток персоналу Мінекономіки, готує проекти актів щодо надання відпусток персоналу, контролює їх подання та веде облік;
здійснює роботу, пов'язану із заповненням, обліком і зберіганням трудових книжок та особових справ (особових карток) працівників Мінекономіки;
оформляє і видає довідки з місця роботи працівника;
опрацьовує листи тимчасової непрацездатності;
готує у межах компетенції документи щодо призначення пенсій персоналу Мінекономіки;
забезпечує видачу в установленому порядку звільненій особі копії акта про звільнення, належно оформленої трудової книжки;
розглядає звернення громадян, підприємств, установ та організацій, посадових осіб, запити та звернення народних депутатів, запити на інформацію з питань управління персоналом в межах компетенції відділу;
проводить іншу роботу, пов'язану із застосуванням законодавства про працю та державну службу;
в межах компетенції бере участь у здійсненні аналітично-консультативного забезпечення роботи державного секретаря Мінекономіки;
разом з іншими структурними підрозділами департаменту управління персоналом здійснює контроль в апараті Мінекономіки за дотриманням законодавства України у сфері державної служби.
3. Права відділу
Відділ для виконання покладених на нього завдань має право в установленому порядку:
взаємодіяти зі структурними підрозділами Мінекономіки, Національного агентства України з питань державної служби та іншими державними органами з питань, що належать до його компетенції;
одержувати інформацію, документи і матеріали від структурних підрозділів Мінекономіки;
ініціювати скликання нарад, утворення робочих груп з питань, віднесених до його компетенції;
за дорученням керівництва департаменту брати участь у нарадах та семінарах з питань, що належать до його компетенції;
на обробку персональних даних фізичних осіб відповідно до законодавства з питань захисту персональних даних для виконання покладених на нього повноважень;
мати відповідно обладнані місця для зберігання документів.
4. Керівництво відділу
4.1. Відділ очолює начальник відділу забезпечення проходження державної служби (далі - начальник відділу), якого в установленому порядку призначає на посаду та звільняє з посади державний секретар Мінекономіки.
4.2. Начальник відділу повинен мати ступінь вищої освіти не нижче магістра, досвід роботи на посадах державної служби
категорій "Б" чи
"В" або досвід служби в органах місцевого самоврядування, або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше двох років, вільно володіти державною мовою.
4.3. Начальник відділу безпосередньо підпорядкований директору департаменту управління персоналом.
4.4. Начальник відділу:
здійснює керівництво роботою відділу і несе персональну відповідальність за виконання завдань та функцій, визначених цим Положенням;
організовує, забезпечує та контролює виконання в установлені строки доручень керівництва Мінекономіки і директора департаменту управління персоналом, несе персональну відповідальність за стан виконавської дисципліни у відділі;
аналізує та узагальнює практику застосування законодавства з питань державної служби, бере участь у розробленні та опрацюванні проектів нормативно-правових актів з питань, що належать до компетенції відділу;
забезпечує в межах компетенції реалізацію існуючих вимог щодо збереження державної таємниці відповідно до Закону України
"Про державну таємницю" , уживає необхідних заходів із збереження службової інформації у відділі;
контролює додержання співробітниками відділу правил внутрішнього службового розпорядку;
за дорученням керівництва Мінекономіки і директора департаменту управління персоналом здійснює представництво в інших органах виконавчої влади, на підприємствах, в установах та організаціях з питань, що належать до компетенції відділу;
визначає ступінь відповідальності та функціональні обов'язки державних службовців відділу;
організовує роботу у відділі з добору та розстановки кадрів;
погоджує заяви про переведення, стажування, звільнення працівників відділу, надання їм відпусток, уносить керівництву пропозиції щодо їх відряджень;
погоджує подання, про присвоєння чергового рангу державним службовцям, які знаходяться у його безпосередньому підпорядкуванні;
здійснює оцінювання результатів службової діяльності державних службовців, які знаходяться у його безпосередньому підпорядкуванні.
4.5. Начальник відділу має право підпису документів, що надсилаються від імені відділу, з питань, що належать до компетенції відділу, на адресу інших управлінь, відділів та секторів Мінекономіки, утворених у складі самостійних структурних підрозділів.
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства розвитку
економіки, торгівлі та сільського
господарства України
20.03.2020 № 521
ПОЛОЖЕННЯ
про відділ роботи з керівниками установ та підприємств у сфері управління Міністерства департаменту управління персоналом
1. Загальні положення
1.1. Відділ роботи з керівниками установ та підприємств у сфері управління Міністерства у складі департаменту управління персоналом (далі - відділ) є структурним підрозділом апарату Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України (далі - Мінекономіки).
1.2. Відділ у своїй діяльності керується
Конституцією і законами України, актами Президента України та Кабінету Міністрів України, постановами Верховної Ради України, прийнятими відповідно до Конституції та Законів України, іншими нормативно-правовими актами, наказами Мінекономіки,
Положенням про департамент управління персоналом, а також цим Положенням.
1.3. Чисельність відділу визначається відповідно до штатного розпису Мінекономіки.
1.4. Співробітники відділу здійснюють свої функції, керуючись цим Положенням та посадовими інструкціями.
2. Завдання та функції відділу
2.1. Завданнями відділу є:
участь у реалізації в апараті Мінекономіки державної політики з питань управління персоналом у частині трудових відносин з керівниками державних підприємств, установ та організацій, що належать до сфери управління Мінекономіки (далі - підвідомчі організації);
забезпечення кадрової роботи стосовно керівного складу центральних органів виконавчої влади, діяльність яких спрямовується і координується Кабінетом Міністрів України через Міністра розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України;
забезпечення добору керівників підвідомчих організацій;
забезпечення організації проведення спеціальної перевірки щодо осіб, які претендують на зайняття посад керівників підвідомчих організацій, та підготовка довідки про результати її проведення;
забезпечення організації проведення перевірки достовірності відомостей щодо застосування заборон, передбачених частинами третьою та четвертою
статті 1 Закону України
"Про очищення влади" , стосовно керівників державних підприємств, що належать до сфери управління Мінекономіки, та підготовка довідки про результати її проведення;
документальне оформлення трудових відносин з керівниками підвідомчих організацій;
надання методичної допомоги та участь у перевірках з питань кадрової роботи у підвідомчих організаціях.
2.2. Відділ відповідно до покладених на нього завдань:
готує документи та подання щодо погодження з Кабінетом Міністрів України кандидатур осіб, на яких тимчасово покладається виконання обов'язків керівників, або осіб, які призначаються виконувачами обов'язків керівників підприємств, що мають стратегічне значення для економіки та безпеки держави і вартість активів якого за даними останньої фінансової звітності або річний розмір чистого доходу якого перевищує 200 млн. гривень, особливо важливих для економіки підприємств, що належать до сфери управління Мінекономіки;
готує документи та подання щодо погодження Кабінетом Міністрів України кандидатур на посади керівників підприємств, що мають стратегічне значення для економіки та безпеки держави і вартість активів якого за даними останньої фінансової звітності або річний розмір чистого доходу якого перевищує 200 млн. гривень, або пропозиції щодо погодження кандидатур претендентів на посади керівників особливо важливих для економіки підприємств, що належать до сфери управління Мінекономіки;
опрацьовує матеріали, уносить директору департаменту управління персоналом для подання керівництву Мінекономіки пропозиції та готує документи щодо:
- призначення та звільнення керівників підвідомчих організацій;
- заохочення та нагородження керівників та працівників підвідомчих організацій державними нагородами та відомчими заохочувальними відзнаками;
- притягнення до дисциплінарної відповідальності керівників підвідомчих організацій;
- погодження в передбачених законодавством випадках призначення на посаду та звільнення з посади керівників відповідних структурних підрозділів обласних, Київської та Севастопольської міських держадміністрацій;
- погодження відпусток та відряджень за кордон керівників підвідомчих організацій;
у межах компетенції проводить разом з іншими структурними підрозділами Мінекономіки роботу щодо укладання, продовження терміну дії та розірвання контрактів з керівниками підвідомчих організацій;
бере участь у здійсненні заходів з перевірки виконання умов контрактів з керівниками підвідомчих організацій у порядку, установленому законодавством;
здійснює організаційне забезпечення роботи постійно діючої комісії з проведення конкурсного відбору керівників суб'єктів господарювання державного сектору економіки, що належать до сфери управління Мінекономіки;
здійснює організаційне забезпечення та участь у роботі атестаційної комісії під час проведення атестації керівників підвідомчих організацій;
надає підвідомчим організаціям консультаційну, методичну допомогу з питань роботи з кадрами;
здійснює контроль за додержанням законодавства про працю на підвідомчих організаціях;
опрацьовує листи, пропозиції, заяви, звернення громадян, підприємств, установ та організацій, посадових осіб, запити та звернення народних депутатів, запити на публічну інформацію з питань кадрового забезпечення, надає роз'яснення з питань, що належать до компетенції відділу;
оформляє і видає довідки про підтвердження трудового стажу за зверненнями громадян;
розробляє і бере участь у розробленні та опрацюванні проектів нормативно-правових актів з питань, що належать до компетенції відділу.
3. Права відділу
Відділ для виконання покладених на нього завдань має право в установленому порядку:
отримувати інформацію, документи і матеріали від структурних підрозділів Мінекономіки;
ініціювати скликання нарад та утворення робочих груп з питань, що належать до компетенції відділу;
перевіряти стан роботи з кадрами підвідомчих організацій;
отримувати від посадових осіб підвідомчих організацій відомості та необхідні документи з питань, що належать до компетенції відділу;
за дорученням керівництва департаменту управління персоналом брати участь у нарадах та семінарах з питань, що належать до компетенції відділу;
користуватися статистичними, звітними та іншими матеріалами, які надходять до Мінекономіки, необхідними для вирішення питань, що належать до компетенції відділу.
4. Керівництво відділу
4.1. Відділ очолює начальник відділу роботи з керівниками установ та підприємств у сфері управління Міністерства (далі - начальник відділу), якого в установленому порядку призначає на посаду та звільняє з посади державний секретар Мінекономіки.
4.2. Начальник відділу повинен мати ступінь вищої освіти не нижче магістра, досвід роботи на посадах державної служби
категорій "Б" чи
"В" або досвід служби в органах місцевого самоврядування, або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше двох років та вільно володіти державною мовою.
4.3. Начальник відділу безпосередньо підпорядкований директору департаменту управління персоналом.
4.4. Начальник відділу:
здійснює керівництво роботою відділу і несе персональну відповідальність за виконання завдань та функцій, визначених цим Положенням;
організовує, забезпечує та контролює виконання в установлені строки доручень керівництва Мінекономіки та директора департаменту управління персоналом, несе персональну відповідальність за стан виконавської дисципліни у відділі;
забезпечує в межах компетенції виконання вимог щодо збереження державної таємниці відповідно до Закону України
"Про державну таємницю" , уживає заходів щодо збереження службової інформації у відділі;
забезпечує додержання співробітниками відділу правил внутрішнього службового розпорядку;
за дорученням керівництва Мінекономіки та директора департаменту управління персоналом здійснює представництво в інших органах виконавчої влади, на підприємствах, в установах та організаціях з питань, що належать до компетенції відділу;
визначає ступінь відповідальності та функціональні обов'язки державних службовців відділу;
забезпечує роботу у відділі з добору, розстановки кадрів та їх професійного розвитку;
погоджує заяви про переведення, стажування, звільнення державних службовців відділу, а також заяви про надання їм відпусток та пропозиції щодо їх відряджень;
погоджує подання про присвоєння чергового рангу державним службовцям, які перебувають у його підпорядкуванні;
здійснює в установленому порядку оцінювання результатів службової діяльності державних службовців.
4.5. Начальник відділу має право підпису документів з питань, що належать до компетенції відділу, які надсилаються від імені відділу на адресу інших управлінь, відділів та секторів Мінекономіки, утворених у складі самостійних структурних підрозділів.
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства розвитку
економіки, торгівлі та сільського
господарства України
20.03.2020 № 521
ПОЛОЖЕННЯ
про відділ з питань удосконалення управлінської діяльності та організаційного розвитку департаменту управління персоналом
1. Загальні положення
1.1. Відділ з питань удосконалення управлінської діяльності та організаційного розвитку у складі департаменту управління персоналом (далі - відділ) є структурним підрозділом апарату Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України (далі - Мінекономіки).
1.2. Відділ у своїй діяльності керується
Конституцією і законами України, актами Президента України та Кабінету Міністрів України, постановами Верховної Ради України, прийнятими відповідно до Конституції та Законів України, іншими нормативно-правовими актами, наказами Мінекономіки,
Положенням про департамент, а також цим Положенням.
1.3. Чисельність відділу визначається відповідно до штатного розпису Мінекономіки.
1.4. Співробітники відділу здійснюють свої функції, керуючись цим Положенням та посадовими інструкціями.
2. Завдання та функції відділу
2.1. Завданнями відділу є:
участь у реалізації державної політики у сфері державної служби та управління персоналом у апараті Мінекономіки;
забезпечення організаційного розвитку та вдосконалення функціонування Мінекономіки;
розроблення та опрацювання проектів нормативно-правових актів з питань, що належать до компетенції відділу.
2.2. Відділ відповідно до покладених на нього завдань:
розробляє та опрацьовує проекти нормативно-правових актів Мінекономіки;
готує пропозиції керівництву щодо:
- формування структури апарату Мінекономіки;
- розподілу функціональних повноважень між самостійними структурними підрозділами та встановлення їх чисельності;
- граничної чисельності працівників апарату Мінекономіки;
- розподілу обов'язків між Міністром розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України, його першим заступником, заступниками, заступником Міністра - Торговим представником України та установлення питань, що належать до компетенції державного секретаря Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України, порядку заміщення зазначених посадових осіб у разі їх тимчасової відсутності;
вивчає, аналізує та узагальнює практику застосування законодавства з питань державної служби, розробляє та вносить на розгляд керівництва пропозиції з його вдосконалення, опрацьовує проекти нормативно-правових актів;
організовує роботу та забезпечує методичне керівництво з питань розроблення проектів положень про структурні підрозділи апарату Мінекономіки;
опрацьовує проекти положень про структурні підрозділи апарату Мінекономіки, уносить пропозиції керівництву щодо їх затвердження;
контролює розроблення посадових інструкцій державних службовців та працівників апарату Мінекономіки, здійснює заходи з перегляду посадових інструкцій на відповідність установленим законодавством вимогам та в разі зміни структури апарату Мінекономіки;
надає пропозиції з визначення посад працівників апарату Мінекономіки, які виконують функції з обслуговування;
................Перейти до повного тексту