- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Наказ
МІНІСТЕРСТВО РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ, ТОРГІВЛІ ТА СІЛЬСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ
НАКАЗ
Про затвердження Положення про департамент управління персоналом
( Із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства розвитку економіки,
торгівлі та сільського господарства
№ 1670 від 31.08.2020 )
( У Наказі слова "департамент кадрового забезпечення" у всіх відмінках замінено словами "департамент управління персоналом" у відповідному відмінку згідно з Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства
№ 1670 від 31.08.2020 )
1. Затвердити Положення про департамент управління персоналом, що додається.
2. Визнати таким, що втратив чинність, наказ Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 18.04.2017 № 592 "Про затвердження Положення про департамент персоналу".
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Виконувач обов'язків Міністра |
П. Кухта |
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства
розвитку економіки,
торгівлі та сільського
господарства України
17.01.2020 № 22
ПОЛОЖЕННЯ
про департамент управління персоналом
1. Загальні положення
1.1. Департамент управління персоналом (далі - департамент) є самостійним структурним підрозділом апарату Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України (далі - Мінекономіки),
1.2. Департамент у своїй діяльності керується
Конституцією України,
Кодексом законів про працю України, Законом України
"Про державну службу" та іншими законами України, міжнародними договорами, згода на обов'язковість яких надана Верховною Радою України, постановами Верховної Ради України, актами Президента України, Кабінету Міністрів України та НАДС, прийнятими відповідно до Конституції та законів України, іншими нормативно-правовими актами, наказами Мінекономіки, дорученнями керівництва Мінекономіки та цим Положенням.
1.3. Структура та чисельність департаменту визначаються відповідно до структури та штатного розпису апарату Мінекономіки.
1.4. До складу департаменту входять такі структурні підрозділи:
відділ організації добору персоналу апарату Міністерства;
відділ забезпечення проходження державної служби;
відділ роботи з керівниками установ та підприємств у сфері управління Міністерства;
відділ з питань удосконалення управлінської діяльності та організаційного розвитку;
відділ розвитку персоналу;
відділ взаємодії з центральними органами виконавчої влади у сфері спрямування Міністра;
сектор військового обліку та бронювання.
1.5. Основні завдання, функції та права структурних підрозділів, що входять до складу департаменту, визначаються в положеннях про них.
1.6. Департамент використовує у своїй діяльності:
круглу мастичну печатку Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України "Департамент управління персоналом";
круглі номерні мастичні печатки Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України "Для наказів";
круглу малу мастичну гербову печатку "Міністерство розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України";
штамп "Міністерство розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України";
штамп "З оригіналом згідно. Головний спеціаліст департаменту управління персоналом";
штамп "З оригіналом згідно. Директор департаменту управління персоналом";
штамп "Підвищив(ла) кваліфікацію за професійною програмою. Свідоцтво від _________ Підпис".
2. Завдання департаменту
2.1. Основними завданнями департаменту є:
реалізація в апараті Мінекономіки державної політики з питань управління персоналом;
забезпечення здійснення державним секретарем Мінекономіки своїх повноважень з питань управління персоналом;
забезпечення організаційного розвитку та вдосконалення функціонування Мінекономіки;
добір персоналу Мінекономіки;
прогнозування розвитку персоналу, заохочення працівників до службової кар'єри, визначення потреб державних службовців у професійному навчанні;
здійснення аналітичної та організаційної роботи з управління персоналом;
документальне оформлення вступу на державну службу, її проходження та припинення.
2.2. Департамент відповідно до покладених завдань:
організовує роботу щодо розроблення структури апарату Мінекономіки;
розробляє і бере участь у розробленні проектів нормативно-правових актів з питань управління персоналом, трудових відносин та державної служби;
уносить пропозиції державному секретарю Мінекономіки з питань удосконалення управління персоналом та кадрового менеджменту;
здійснює аналітично-консультативне забезпечення роботи державного секретаря Мінекономіки з питань управління персоналом;
контролює розроблення посадових інструкцій державних службовців та інших посадових осіб Мінекономіки, які затверджує державний секретар Мінекономіки, а також переглядає їх на відповідність установленим законодавством вимогам;
вивчає потребу в персоналі на вакантні посади в Мінекономіки та вносить відповідні пропозиції державному секретарю Мінекономіки;
приймає інформацію від кандидатів на зайняття посад державної служби категорій "Б" і "В", розглядає її, повідомляє кандидатам про результати розгляду інформації, здійснює інші заходи щодо організації конкурсного відбору;
за дорученням державного секретаря Мінекономіки перевіряє дотримання вимог законодавства про працю та державну службу, правил внутрішнього службового розпорядку в Мінекономіки;
разом з іншими структурними підрозділами Мінекономіки:
- організовує роботу з розроблення положень про структурні підрозділи;
- надає пропозиції до штатного розпису Мінекономіки;
- спільно з департаментом фінансово-господарської діяльності організовує роботу щодо мотивації персоналу Мінекономіки;
- забезпечує планування службової кар'єри, планомірне заміщення посад державної служби підготовленими фахівцями згідно з вимогами до професійної компетентності та стимулює просування по службі з урахуванням професійної компетентності та сумлінного виконання посадових обов'язків;
- організовує роботу щодо стажування державних службовців і молоді;
організовує проведення внутрішніх навчань державних службовців апарату Мінекономіки;
здійснює планування професійного навчання державних службовців Мінекономіки;
узагальнює потреби державних службовців у підготовці, спеціалізації та підвищенні кваліфікації і вносить відповідні пропозиції державному секретарю Мінекономіки;
разом з державним службовцем складає індивідуальну програму підвищення рівня професійної компетентності за результатами оцінювання його службової діяльності;
веде встановлену звітно-облікову документацію, готує державну статистичну звітність з кадрових питань;
аналізує кількісний та якісний склад державних службовців;
надає консультаційну допомогу з питань управління персоналом керівникам структурних підрозділів Мінекономіки;
обчислює стаж роботи та державної служби;
здійснює контроль за додержанням законодавства про працю на підприємствах, в установах і організаціях, що належать до сфери управління Мінекономіки (далі - підпорядковані організації);
розглядає пропозиції та готує документи щодо заохочення та нагородження персоналу державними нагородами, відомчими заохочувальними відзнаками, веде відповідний облік;
організовує складення
Присяги державного службовця особою, яка вперше вступає на державну службу, оформляє документи про присвоєння відповідних рангів державним службовцям;
ознайомлює державних службовців з правилами внутрішнього службового розпорядку Мінекономіки, посадовими інструкціями та іншими документами з проставленням ними підписів та дати ознайомлення;
оформляє і видає державному службовцю службове посвідчення;
забезпечує підготовку матеріалів щодо призначення на посади та звільнення персоналу Мінекономіки;
формує графік відпусток персоналу Мінекономіки, готує проекти актів щодо надання відпусток персоналу, контролює їх подання та веде облік;
здійснює роботу, пов'язану із заповненням, обліком і зберіганням трудових книжок та особових справ (особових карток) працівників Мінекономіки;
оформляє і видає довідки з місця роботи працівника;
................Перейти до повного тексту