1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Наказ


ДЕРЖАВНИЙ ДЕПАРТАМЕНТ УКРАЇНИ З ПИТАНЬ ВИКОНАННЯ ПОКАРАНЬ
Н А К А З
10.11.2010 N 451
( Наказ втратив чинність на підставі Наказу Державної пенітенціарної служби N 311 від 16.08.2011 )
Про затвердження Положення про Наукову раду Державного департаменту України з питань виконання покарань та її складу
Відповідно до Положення про Державний департамент України з питань виконання покарань, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 10 червня 2009 р. N 587, та з метою координації діяльності з розгляду наукових рекомендацій та пропозицій щодо основних напрямів розвитку Державної кримінально-виконавчої служби України
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити:
1.1. Положення про Наукову раду Державного департаменту України з питань виконання покарань, що додається.
1.2. Склад Наукової ради Державного департаменту України з питань виконання покарань, що додається.
2. Визнати таким, що втратив чинність, наказ Державного департаменту України з питань виконання покарань від 15.02.2010 N 43 "Про затвердження складу Наукової ради Державного департаменту України з питань виконання покарань та положення про неї".
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
4. Наказ оголосити персоналу Державної кримінально-виконавчої служби України.
Голова
генерал-майор
внутрішньої служби


О.В.Лісіцков
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Державного
департаменту України
з питань виконання покарань
10.11.2010 N 451
ПОЛОЖЕННЯ
про Наукову раду Державного департаменту України з питань виконання покарань
1. Наукова рада Державного департаменту України з питань виконання покарань (далі - Наукова рада) є постійно діючим колегіальним дорадчим органом, що створений відповідно до пункту 11 Положення про Державний департамент України з питань виконання покарань, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 10 червня 2009 р. N 587, з метою розгляду та підготовки рекомендацій для прийняття рішень з питань наукового супроводження, планування, фінансування, координації наукової діяльності, наукового обґрунтування найважливіших рішень щодо діяльності Державної кримінально-виконавчої служби України (далі - кримінально-виконавча служба), а також урахування наукових підходів у процесі прогнозування та вироблення стратегічних пріоритетів її розвитку.
2. Наукова рада базує свою роботу на принципах компетентності та об'єктивності, врахування світового рівня наукового і науково-технічного прогресу, колегіальності та персональної відповідальності за рішення, які вона приймає, та здійснює свою діяльність на громадських засадах.
3. У своїй діяльності Наукова рада керується Конституцією України, Законом України "Про Державну кримінально-виконавчу службу України", іншими законами України, актами Президента України і Кабінету Міністрів України, чинними міжнародними договорами, згода на обов'язковість виконання яких надана державою, нормативно-правовими актами Державного департаменту України з питань виконання покарань (далі - Держдепартамент), а також цим Положенням.
4. До складу Наукової ради входять: голова, його заступник (заступники), секретар та члени Наукової ради - провідні науковці та найбільш досвідчені фахівці кримінально-виконавчої служби. Рішення щодо персонального складу Наукової ради приймається Головою Держдепартаменту та затверджується його наказом.
5. Для участі в роботі Наукової ради можуть запрошуватися, за їхньою згодою, представники комітетів Верховної Ради України, Секретаріату Президента України, Ради національної безпеки і оборони України, Кабінету Міністрів України, Національної академії наук України, міністерств, інших центральних органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування, керівний склад Держдепартаменту, його територіальних органів управління та інші фахівці кримінально-виконавчої служби.
6. Основними завданнями Наукової ради є:
розробка науково-практичних рекомендацій та висновків щодо формування та реалізації державної політики у сфері виконання кримінальних покарань;
формування науково обґрунтованих пропозицій щодо визначення пріоритетних напрямів наукових досліджень з проблем діяльності кримінально-виконавчої служби, планування, організації, координації та забезпечення її наукової діяльності;
розробка пропозицій щодо формування замовлення стосовно проведення наукових досліджень у сфері виконання кримінальних покарань, розподілу виділених бюджетних асигнувань на проведення науково-дослідних робіт згідно з кошторисом Держдепартаменту;
розгляд результатів науково-дослідних робіт і дисертацій на здобуття вчених ступенів кандидата і доктора наук за спеціальностями та темами, спрямованими на розвиток кримінально-виконавчої служби;
розробка рекомендацій до практичного застосування результатів наукових досліджень у сфері виконання кримінальних покарань;
наукові обґрунтування пропозицій щодо співробітництва з іншими державами;
розгляд стану організаційно-методичного забезпечення, результатів проведення перевірок і атестацій наукових (науково-дослідних) установ та навчальних закладів кримінально-виконавчої служби;
розгляд стану організації та підсумків проведення наукових конференцій, симпозіумів, семінарів, виставок тощо та обмін досвідом з актуальних проблем діяльності кримінально-виконавчої служби за участю в них наукових і науково-педагогічних працівників наукових (науково-дослідних) установ та навчальних закладів кримінально-виконавчої служби;
визначення актуальних проблем наукових досліджень та напрямів удосконалення навчальної роботи в системі професійного навчання персоналу кримінально-виконавчої служби;
формування планів основних фундаментальних наукових досліджень і розробок у сфері виконання кримінальних покарань;
розгляд науково-практичних рекомендацій щодо розвитку і підвищення ефективності управління персоналом кримінально-виконавчої служби;
розробка рекомендацій щодо розвитку та вдосконалення нормативно-правового, організаційного і кадрового забезпечення кримінально-виконавчої служби;
координація розробки науково-методичного забезпечення навчального процесу навчальних закладів кримінально-виконавчої служби;
розгляд та підготовка рекомендацій щодо впровадження навчальної та навчально-методичної літератури у діяльність навчальних закладів кримінально-виконавчої служби;
розгляд, розробка рекомендацій і висновків щодо погодження та запровадження освітньо-професійних програм підготовки персоналу для кримінально-виконавчої служби;
аналіз рекомендацій щодо здійснення контролю за якістю навчання у відомчих навчальних закладах;
розгляд пропозицій щодо забезпечення режиму виконання кримінальних покарань, оптимізації виховної роботи із засудженими, соціальної адаптації осіб, звільнених з місць позбавлення волі;
аналіз результатів науково-дослідних робіт та вирішення питання публікації і впровадження їх у діяльність кримінально-виконавчої служби;
розробка пропозицій щодо вдосконалення форм статистичної звітності у сфері виконання кримінальних покарань;
сприяння встановленню та підтримка зв'язків з науковими, навчальними, юридичними, медичними та педагогічними закладами, правоохоронними органами, іншими відомствами і організаціями;
здійснення інших заходів, пов'язаних із забезпеченням функціонування та розвитку наукової діяльності в кримінально-виконавчій службі, та розроблення наукових підходів до процесів прийняття рішень прикладного характеру.
7. Наукова рада відповідно до своїх основних завдань:
здійснює координацію наукового супроводження заходів програм розвитку кримінально-виконавчої служби, оцінки стану та результатів виконання цих програм з наданням рекомендацій щодо їх коригування;
розробляє рекомендації щодо:
проведення комплексного наукового аналізу діяльності та розвитку кримінально-виконавчої служби, вдосконалення способів і форм підготовки фахівців;
координації зусиль наукових (науково-дослідних) установ та навчальних закладів кримінально-виконавчої служби у здійсненні взаємодії з Національною академією наук України, міністерствами та іншими центральними органами виконавчої влади під час виконання наукових досліджень у сфері виконання кримінальних покарань;
здійснення взаємодії, розподілу напрямів і тематики наукових досліджень між науковими (науково-дослідними) установами та навчальними закладами кримінально-виконавчої служби з урахуванням їх спеціалізації та наукового потенціалу;
впровадження в діяльність наукових (науково-дослідних) установ та навчальних закладів кримінально-виконавчої служби прогресивних форм організації наукових досліджень і розробок та вдосконалення шляхів їх розвитку;
організації наукової експертизи проектів програм, планів наукової діяльності, пропозицій різного рівня, які потребують проведення науково обґрунтованого аналізу та отримання висновку про доцільність їх прийняття, впровадження, подальшого використання тощо;
удосконалення управління системою підготовки персоналу для кримінально-виконавчої служби та науковим супроводом її діяльності;
створення нових, реорганізації або ліквідації існуючих наукових (науково-дослідних) установ та навчальних закладів кримінально-виконавчої служби, проведення їх атестації;
урегулювання питань інтелектуальної власності в кримінально-виконавчій службі;
підготовки, професійного зростання, ефективного використання та соціального захисту наукових і науково-педагогічних працівників наукових (науково-дослідних) установ та навчальних закладів кримінально-виконавчої служби.
8. Наукова рада для реалізації покладених на неї завдань має право:
вносити на обговорення колегії Держдепартаменту та на розгляд керівництва Держдепартаменту наукові рекомендації та інші пропозиції з актуальних питань діяльності кримінально-виконавчої служби та удосконалення галузевої науки;
вносити на розгляд керівництва Держдепартаменту пропозиції щодо затвердження відповідних рішень Наукової ради наказами Держдепартаменту, спільними рішеннями з іншими центральними органами виконавчої влади та зацікавленими організаціями;
здійснювати розгляд дисертаційних робіт за тематикою з питань діяльності кримінально-виконавчої служби, що подаються до Наукової ради аспірантами і здобувачами, та надавати відповідні рекомендаційні висновки щодо цих робіт;
отримувати необхідну інформацію та документи, що стосуються питань наукового характеру та розвитку кримінально-виконавчої служби, від структурних підрозділів Держдепартаменту, його територіальних органів управління, відомчих навчальних закладів;
у разі необхідності залучати до участі в роботі Наукової ради посадових осіб Держдепартаменту, які не входять до її складу, а також фахівців міністерств та інших центральних органів виконавчої влади, науково-дослідних установ та організацій;
надавати за результатами наукової експертизи науковим (науково-дослідним) установам та навчальним закладам кримінально-виконавчої служби рекомендації щодо припинення неперспективних наукових досліджень;
формувати рекомендації та ініціювати прийняття рішень щодо коригування планів виконання наукових програм і проектів;
проводити у встановленому порядку наради з питань, що належать до її компетенції;
створювати тимчасові експертні групи зі складу Наукової ради із залученням провідних фахівців з відповідних галузей знань для проведення попередньої експертизи матеріалів та наукового обґрунтування проектів рішень Наукової ради.
9. Члени Наукової ради мають право:
вносити на обговорення Наукової ради наукові рекомендації та інші пропозиції з актуальних питань діяльності кримінально-виконавчої служби та удосконалення галузевої науки;
вносити на розгляд Наукової ради пропозиції до проектів відповідних рішень Наукової ради;
брати участь у розгляді та обговоренні результатів практичного впровадження дисертаційних робіт за тематикою з питань діяльності кримінально-виконавчої служби;
отримувати, в разі необхідності, інформацію та документи, що стосуються питань наукового характеру та розвитку кримінально-виконавчої служби, від структурних підрозділів Держдепартаменту, його територіальних органів управління, відомчих навчальних закладів;
відвідувати, по узгодженню з керівництвом Держдепартаменту, його структурні підрозділи, територіальні органи управління, відомчі навчальні заклади з питань наукового характеру та розвитку кримінально-виконавчої служби;
проводити наукову експертизу та надавати на розгляд Наукової ради рекомендації щодо наукових досліджень, що проводяться;
формувати рекомендації та ініціювати прийняття рішень щодо коригування планів виконання наукових програм і проектів;
брати участь у роботі тимчасових експертних груп зі складу Наукової ради Держдепартаменту для проведення попередньої експертизи матеріалів та наукового обґрунтування проектів рішень Наукової ради.
10. Члени Наукової ради зобов'язані:
бути присутніми на засіданнях Наукової ради, брати активну участь в обговоренні питань, запропонованих до розгляду, якісно та у встановлений термін виконувати рішення Наукової ради, доручення щодо підготовки питань для обговорення на її засіданнях;
здійснювати координацію наукового супроводження заходів програм розвитку кримінально-виконавчої служби, оцінки стану та результатів виконання цих програм з наданням рекомендацій щодо їх коригування;
брати участь у проведенні комплексного наукового аналізу діяльності та розвитку кримінально-виконавчої служби, вдосконалення способів і форм підготовки фахівців;
брати участь у розподілі напрямів і тематики наукових досліджень між науковими (науково-дослідними) установами та навчальними закладами кримінально-виконавчої служби з урахуванням їх спеціалізації та наукового потенціалу;

................
Перейти до повного тексту