1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Наказ


МІНІСТЕРСТВО ВУГІЛЬНОЇ ПРОМИСЛОВОСТІ УКРАЇНИ
Н А К А З
15.10.2007 N 447
Про затвердження Регламенту Міністерства вугільної промисловості України
( Із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства вугільної промисловості N 43 від 30.01.2008 )
Відповідно до Закону України "Про Кабінет Міністрів України" від 21 грудня 2006 року N 514-V, Регламенту Кабінету Міністрів України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 18 липня 2007 року N 950, Типового регламенту центрального органу виконавчої влади, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 19 вересня 2007 року N 1143, Положення про Міністерство вугільної промисловості України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 2 листопада 2006 року N 1527,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити та ввести в дію нову редакцію Регламенту Міністерства вугільної промисловості України, що додається.
2. Управлінню юридичного забезпечення довести Регламент до відома всіх керівників структурних підрозділів Міністерства.
3. Керівникам структурних підрозділів центрального апарату Міністерства та Державної інспекції контролю якості вугілля довести до відома працівників та неухильно дотримуватися його вимог.
4. У 10-денний термін привести розпорядчі акти Мінвуглепрому у відповідність із Регламентом Міністерства вугільної промисловості України.
5. Наказ Мінвуглепрому "Про затвердження Регламенту Міністерства вугільної промисловості України" від 01.06.2007 N 193 вважати таким, що втратив чинність.
6. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника Міністра Зюкова Ю.Є.
Міністр С.Тулуб
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства вугільної
промисловості України
15.10.2007 N 447
РЕГЛАМЕНТ
Міністерства вугільної промисловості України
Регламент Міністерства вугільної промисловості України (далі - Регламент) встановлює порядок організації діяльності Міністерства вугільної промисловості України (далі - Мінвуглепром), пов'язаної з виконанням його повноважень.
1. Загальні положення
Мінвуглепром є центральним органом виконавчої влади, діяльність якого спрямовується і координується Кабінетом Міністрів України.
Мінвуглепром є головним (провідним) органом у системі центральних органів виконавчої влади з питань забезпечення реалізації державної політики у вугільній та торфодобувній галузі.
Мінвуглепром спрямовує свою діяльність на виконання Конституції та законів України, актів Президента України і постанов Верховної Ради, прийнятих відповідно до Конституції та законів України, актів Кабінету Міністрів України та цим Положенням.
Мінвуглепром видає на основі і на виконання Конституції та законів України у межах своєї компетенції розпорядження та накази, обов'язкові для виконання.
Мінвуглепром розробляє пропозиції щодо вдосконалення законодавства і в установленому порядку вносить їх на розгляд Кабінету Міністрів України.
Робота Міністерства, його структурних підрозділів є відкритою і гласною за винятком питань, які становлять державну і службову таємницю.
Питання, що стосуються режимно-секретної діяльності, вирішуються відповідно до вимог Закону України "Про державну таємницю", Порядку організації режиму секретності в органах державної влади, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах та організаціях, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 2 жовтня 2003 року N 1561-12, та постановою Кабінету Міністрів від 29 березня 2006 року N 373 "Про затвердження Правил забезпечення захисту інформації в інформаційних, телекомунікаційних та інформаційно-телекомунікаційних системах", Положення про режимно-секретні органи та інші нормативно-правові акти з питань забезпечення режиму секретності.
Відповідно до законів України "Про державну службу", "Про боротьбу з корупцією" та Загальних правил поведінки державного службовця кожен працівник Міністерства має дотримуватися основних принципів державної служби та етики поведінки державного службовця, не припускатися дій і вчинків, які можуть зашкодити інтересам держави чи негативно вплинути на репутацію державного службовця.
2. Відповідальність, підконтрольність і підзвітність
Мінвуглепром підконтрольний і підзвітний Кабінету Міністрів України, взаємодіє з Верховною Радою України, іншими органами державної влади.
3. Взаємодія з громадськістю
Взаємодію з громадськими організаціями та об'єднаннями України здійснює відповідний структурний підрозділ Міністерства.
Інформація про діяльність Міністерства надається громадянам виходячи з положень законів України "Про звернення громадян", "Про інформацію", "Про друковані засоби масової інформації (пресу) в Україні", "Про телебачення і радіомовлення", "Про видавничу справу" та інших актів законодавства.
4. Організаційні засади діяльності
Мінвуглепром забезпечує процес управлінської діяльності шляхом планування своєї роботи, видання організаційно-розпорядчих та нормативно-правових актів, вирішенням основних пріоритетних напрямів роботи Міністерства, визначених у програмі Уряду та Державній програмі соціально-економічного розвитку України.
До Регламенту Мінвуглепрому у стислому вигляді включені основні, принципові положення, що визначають організацію діяльності Міністерства, його структурних підрозділів, створених при ньому дорадчих та інших органів, а також взаємодію всіх цих структур з реалізації функцій, покладених на Міністерство в цілому.
У складі Мінвуглепрому за рішенням Кабінету Міністрів України можуть утворюватися урядові органи державного управління (департаменти, служби, інспекції). Для розгляду наукових рекомендацій та інших пропозицій щодо основних напрямів розвитку науки і техніки, підвищення ефективності виробництва та поширення передового досвіду у вугільній галузі, обговорення найважливіших програм та інших питань у Мінвуглепромі може утворюватися науково-технічна рада, інші дорадчі та консультативні органи. Склад дорадчих та консультативних органів і положення про них затверджує Міністр.
Оскільки реалізація функцій Міністерства, у кінцевому підсумку, здійснюється в основному через прийняття ним тих чи інших рішень в межах своїх повноважень або через внесення пропозицій щодо прийняття таких рішень іншими державними органами, до Регламенту включено також розділи, що регулюють процеси підготовки та прийняття рішень, здійснення контролю за їх виконанням, процедуру розроблення і узгодження проектів законів та підзаконних актів, визначають роль тих чи інших посадових осіб Міністерства, розмежування і узгодження їхньої діяльності та ін.
5. Розподіл обов'язків та організація роботи центрального апарату Міністерства
Організація роботи центрального апарату Міністерства здійснюється відповідно до чинного законодавства України, Положення і цього Регламенту.
Розподіл обов'язків між Міністром, першими заступниками та заступниками Міністра здійснюється Міністром не пізніше одного місяця з дня призначення його на посаду і затверджується наказом Міністерства після погодження з відповідним Віце-прем'єр-міністром України відповідно до наказу від 14.02.2007 N 27 "Про розподіл обов'язків" (далі - розподіл обов'язків).
Структуру центрального апарату Мінвуглепрому затверджує Міністр за погодженням з Віце-прем'єр-міністром України.
Штатний розпис і кошторис Мінвуглепрому затверджує Міністр за погодженням з Мінфіном.
Положення про структурні підрозділи центрального апарату розробляються керівниками структурних підрозділів, погоджуються з відповідним заступником Міністра (відповідно до розподілу обов'язків), Управлінням кадрової політики. Управлінням юридичного забезпечення і затверджуються Міністром.
Організаційно-правовий статус структурних підрозділів, обов'язки, права та відповідальність їх керівників визначаються у відповідних положеннях про ці підрозділи окремим розділом.
Положення про відділи у складі структурних підрозділів центрального апарату Міністерства розробляються керівниками цих підрозділів і затверджуються відповідним заступником Міністра (відповідно до розподілу обов'язків), а в разі якщо структурний підрозділ підпорядковується безпосередньо Міністру - Міністром.
Посадові інструкції на посади заступників керівників підрозділів, начальників відділів, інших працівників підрозділів центрального апарату Міністерства розробляються згідно з рекомендаціями Головдержслужби України, Довідником типових професійно-кваліфікаційних характеристик посад державних службовців, затвердженого наказом Головного управління державної служби від 1 вересня 1999 N 65, та затверджуються відповідним керівником структурного підрозділу.
Посадові обов'язки керівників державних підприємств, установ та організацій, що належать до сфери управління Міністерства, визначаються у контрактах, які укладаються з ними.
6. Колегія Мінвуглепрому
Для узгодженого вирішення питань, що належать до компетенції Мінвуглепрому, обговорення найважливіших напрямів діяльності в Міністерстві утворюється колегія.
Колегія Мінвуглепрому є постійним консультативно-дорадчим органом і утворюється для погодженого вирішення питань, що належать до їх компетенції, та для колективного і вільного обговорення найважливіших напрямів діяльності.
До складу колегії Міністерства вугільної промисловості входять:
1) Міністр (голова колегії), перші заступники Міністра, заступники Міністра та інші керівні працівники Міністерства.
2) до складу колегії можуть входити в установленому порядку інші особи.
Кількісний та персональний склад колегії визначається Міністром.
Діяльність колегії визначається Положенням про колегію Мінвуглепрому, затвердженим наказом Мінвуглепрому від 02.03.2006 р. N 160.
Кожне засідання Колегії оформлюється протоколом. Рішення колегії проводяться в життя наказами Мінвуглепрому.
Доведення до виконавців та контроль виконання рішень колегії здійснює секретар колегії.
( Пункт 6 доповнено абзацом десятим згідно з Наказом Міністерства вугільної промисловості N 43 від 30.01.2008 )
7. Громадська рада
Громадська рада при Мінвуглепромі (далі - Громадська рада) є консультативно-дорадчим органом.
Діяльність Громадської ради визначається Положенням про Громадську раду при Мінвуглепромі, затвердженим наказом Мінвуглепрому від 25.09.2006 р. N 474.
До складу Громадської ради включаються представники громадських організацій, професійних спілок та інших об'єднань громадян, засобів масових інформацій, вчені, видатні спеціалісти, діяльність яких пов'язана з вугільною промисловістю.
Взаємодію Мінвуглепрому з Громадською радою здійснює посадова особа згідно з розподілом обов'язків між Міністром, першими заступниками та заступниками Міністра вугільної промисловості України.
8. Науково-технічна рада
Науково-технічна Рада (далі - НТР) є дорадчим органом Мінвуглепрому з питань науково-технічної політики, формування перспективних напрямів науково-технічного розвитку, впровадження досягнень науки, техніки і технологій у вугільній галузі України.
Секції НТР у своїй діяльності керуються Положенням про НТР Мінвуглепрому, затвердженим наказом Мінвуглепрому від 13.12.2005 р. N 87, та Положенням про секцію, що затверджується головою НТР та узгоджується з вченим секретарем НТР.
Взаємодію Мінвуглепрому з НТР здійснює посадова особа згідно з розподілом обов'язків між Міністром, першими заступниками та заступниками Міністра вугільної промисловості України.
9. Планування роботи в Міністерстві
Планування роботи здійснюється з метою створення умов для послідовних і узгоджених дій структурних підрозділів, для спрямування їх на ефективне виконання завдань, покладених на Міністерство, та реалізацію його функцій.
Міністерство здійснює свою роботу відповідно до планів.
Для розроблення планів за наказом Міністерства може утворюватись робоча група з представників структурних підрозділів. Організаційне забезпечення розроблення планів, а також діяльності робочої групи здійснюють функціональні департаменти та управління за напрямами діяльності.
Робота структурних підрозділів здійснюється відповідно до планів, що затверджуються керівником відповідного самостійного підрозділу за погодженням з відповідним заступником Міністра, відповідно до розподілу обов'язків.
Річні плани є основними документами планування робіт на поточний рік.
Мінвуглепром відповідно до бюджетних коштів:
- розробляє план своєї діяльності відповідно до завдань та функцій, визначених нормативно-правовими актами, виходячи з необхідності досягнення конкретних результатів за рахунок бюджетних коштів;
- розробляє на підставі плану діяльності проект кошторису та бюджетні запити і подає їх Міністерству фінансів України;
- отримує бюджетні призначення шляхом їх затвердження у законі про Державний бюджет України, доводить у встановленому порядку до розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня (одержувачів бюджетних коштів) відомості про обсяги асигнувань, забезпечує управління бюджетними асигнуваннями;
- затверджує кошториси розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня, якщо інше не передбачене законодавством;
- здійснює внутрішній контроль за повнотою надходжень, отриманих розпорядниками бюджетних коштів нижчого рівня та одержувачами бюджетних коштів, і витрачанням ними бюджетних коштів;
- одержує звіти про використання коштів від розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня та одержувачів бюджетних коштів і аналізує ефективність використання ними бюджетних коштів.
Процес планування повинен бути узгоджений у часі з бюджетним процесом.
Перелік завдань (робіт) на наступний рік визначається відповідно до повноважень Міністерства і включає:
- перелік проектів нормативно-правових актів, які розроблятимуться наступного року;
- перелік нарад, семінарів, інших організаційних заходів;
- заходи з відбору та професійного навчання персоналу;
- заходи щодо організації контрольної роботи;
- міжнародні зв'язки.
За результатами виконання Міністерством заходів, передбачених актами і дорученнями Президента України, Кабінету Міністрів України, Верховної Ради України, поточними планами роботи та на основі аналізу запланованих результативних показників щороку готуються звіт про результати діяльності Міністерства та звіт про витрачання Міністерством у звітному році коштів Державного бюджету України, які розміщуються у засобах масової інформації та на веб-сайті Міністерства.
10. Оформлення відряджень
Залежно від місця призначення відрядження поділяються: на відрядження в межах України та відрядження за кордон і здійснюються, як правило, відповідно до плану роботи Міністерства та доручень вищих органів в межах передбачених на це асигнувань.
Оформлення відряджень працівників здійснюється згідно з чинним законодавством.
У разі виникнення потреби позапланового відрядження працівника, керівник структурного підрозділу в службовій записці обґрунтовує необхідність такого відрядження.
Для реєстрації посвідчень про відрядження та обліку працівників, які прибувають та вибувають у відрядження, ведеться спеціальний журнал у відділі діловодства та контролю Департаменту соціальної інфраструктури та адміністративного забезпечення.
Після повернення з відрядження працівник у триденний термін доповідає про виконання завдань і подає звіт про використання коштів, наданих на відрядження, або у підзвіт, який здається до відділу бухгалтерського та господарського забезпечення Міністерства.
Службовим відрядженням або службовою поїздкою керівника, працівника підприємства, установи і організації, що належать до сфери управління Мінвуглепрому, вважати поїздку до Міністерства (м. Київ, Б.Хмельницького, 4) за наказом, розпорядженням, дорученням, телеграмою Міністра або розпорядженням, дорученням, телеграмою його заступників на певний строк із зазначенням мети і терміну, відповідно до вимог чинного законодавства. Реєстрація осіб (відмітки в посвідченні про відрядження щодо прибуття та вибуття), які прибуватимуть до Міністерства без відповідного офіційного виклику не здійснюється.
( Пункт 10 доповнено абзацом шостим згідно з Наказом Міністерства вугільної промисловості N 43 від 30.01.2008 )
11. Розпорядок та внутрішній режим роботи
Відповідно до статті 50 Кодексу законів про працю України тривалість робочого часу працівників не може перевищувати 40 годин на тиждень.
В центральному апараті Міністерства встановлюється такий режим роботи:
початок робочого дня о 9-00;
закінчення робочого дня о 18-00, у п'ятницю - о 16-45;
обідня перерва - 45 хвилин (з 13-00 до 13-45).
Напередодні святкових і неробочих днів (стаття 73 Кодексу законів про працю України) тривалість роботи працівників скорочується на одну годину.
У структурних підрозділах ведеться журнал обліку робочого часу та складається табель обліку робочого часу.
Для виконання невідкладної і непередбаченої роботи державні службовці зобов'язані за розпорядженням керівника, з'являтися на службу у вихідні, святкові та неробочі дні, робота за які компенсується відповідно до чинного трудового законодавства.
З метою підтримання належної оперативності при виконанні завдань і доручень керівництва Міністерства, згідно з графіком, затвердженим першим заступником Міністра, у разі необхідності проводиться чергування:
у робочі дні - з 18-00 до 20-00;
у п'ятницю - з 16-45 до 19-00;
у вихідні та святкові дні - з 9-00 до 13-00.
Для оперативного вирішення завдань, пов'язаних з діяльністю Міністерства, у святкові та вихідні дні за наказом Міністерства з 9-00 до 18-00, здійснюється чергування заступниками Міністра. До чергування можуть залучатися керівники структурних підрозділів.
Чергування у святкові та вихідні дні компенсується відповідно до трудового законодавства.
Перебування працівників структурних підрозділів із службових питань у робочий час за межами приміщень Міністерства погоджується з керівниками відповідних структурних підрозділів. Керівники структурних підрозділів повідомляють про свою відсутність за службовою необхідністю у робочий час заступників Міністра, які спрямовують, координують і контролюють діяльність відповідного структурного підрозділу.
Порядок проходу (проїзду), виведення, винесення матеріальних цінностей з території Міністерства та його будинку регулюється відповідною інструкцією, яка затверджується окремим наказом.
12. Адміністративно-господарське забезпечення діяльності Міністерства
Господарське забезпечення діяльності Міністерства здійснює відділ матеріально-технічного та господарського забезпечення Департаменту соціальної інфраструктури та адміністративного забезпечення в межах затвердженого кошторису, витрат на його утримання.
13. Порядок підготовки проектів нормативно-правових актів в Міністерстві
Головним розробником проекту акта є Міністерство в особі відповідного профільного структурного підрозділу.
У процесі підготовки проекту акта головний розробник:
- аналізує стан справ у відповідній сфері правового регулювання та причини, що обумовлюють необхідність підготовки проекту;
- готує текст проекту акта;
- перевіряє відповідність проекту акта чинному законодавству, а також основним положенням законодавства Європейського Союзу, якщо цей проект є предметом правового регулювання, що належить до сфер, в яких центральний орган виконавчої влади є відповідальним за організацію роботи з адаптації законодавства України до законодавства Європейського Союзу;
- проводить консультації з представниками заінтересованих суспільних груп, зовнішніми експертами;
- при підготовці проекту акта, що потребує погодження з іншими органами, погоджує проект акта із співвиконавцями та цими органами, а у разі, якщо є зауваження до проекту акта, опрацьовує їх та вносить необхідні поправки;
- вживає дієвих заходів для усунення можливих розбіжностей щодо проекту акта. З цією метою організовує та проводить детальне обговорення варіантів рішень із спірних позицій та оцінок за участю співвиконавців, які мають зауваження до проекту акта.
Співвиконавець опрацьовує положення проекту акта з питань, що належать до його компетенції:
- у разі відсутності зауважень погоджує його і повертає головному розробникові;
- у разі наявності зауважень та пропозицій повідомляє про них головного розробника з чітким формулюванням відповідних положень за підписом керівника.
Відсутність пропозицій та зауважень співвиконавців до відповідного проекту акта у визначений термін вважається погодженим без зауважень.
Керівник структурного підрозділу, що є співвиконавцем, зобов'язаний взяти особисту участь у врегулюванні спірних питань, якщо головний розробник визнає за необхідне проведення погоджувальної процедури.
Проект акта має бути розглянутий і завізований структурними підрозділами, що є співвиконавцями, у термін, визначений головним розробником.
Проект акта в обов'язковому порядку погоджується заступником Міністра згідно розподілу обов'язків.
14. Порядок підготовки та розгляду розпорядчих документів Міністерства
Міністр вугільної промисловості України на виконання Конституції України, законів України, актів Президента України, Кабінету Міністрів України та Положення в межах власних повноважень видає одноособові розпорядчі документи і несе за них відповідальність згідно з чинним законодавством.
Розпорядчими документами Міністерства є накази (в окремих випадках до категорії розпорядчих документів можуть бути віднесені розпорядження та доручення Міністра).
Проекти розпорядчих документів розробляються та вносяться за поданням заступників Міністра, керівників структурних підрозділів Міністерства в межах їх компетенції.
У разі, коли підготовка проекту розпорядчого документа доручена кільком структурним підрозділам, виконавець, зазначений у дорученні першим, є відповідальним виконавцем.
У разі, коли підготовка розпорядчого документа доручена першому заступнику, заступнику Міністра, керівнику структурного підрозділу відповідальним виконавцем в даному випадку є структурний підрозділ, визначений першим за списком заступником Міністра.
Після узгодження із співвиконавцями головний розробник подає проект Управлінню юридичного забезпечення для проведення правової експертизи. У разі, якщо в Управлінні юридичного забезпечення є зауваження до проекту, розглядає їх для прийняття узгодженого рішення. Якщо такого рішення не знайдено, проект подається керівництву з викладенням розбіжностей та письмовим висновком Управління юридичного забезпечення.
Проекти розпорядчих документів, що містять питання витрачання фінансових ресурсів, погоджуються з Фінансово-економічним управлінням.
Текст проекту розпорядчого документа викладається українською мовою у стислій формі. Виклад окремих пунктів, додатків та тексту в цілому повинен бути органічно пов'язаним і не допускати можливості подвійного тлумачення змісту. Обов'язковою складовою частиною розпорядчого документа є заголовок, який розкриває його зміст. Преамбула проекту розпорядчого документа, крім мотивів та цілей його видання, повинна містити посилання на відповідний закон або нормативні акти, що регулюють предмет правовідносин, зазначених у розпорядчому документі. Проект розпорядчого документа при необхідності повинен містити пункт щодо осіб, які здійснюють контроль за його виконанням.
На зворотньому боці останньої сторінки проекту розпорядчого документа друкуються дані про подання і погодження проекту, а саме: посада, ініціали та прізвище керівника, який подає або погоджує проект.
При цьому, якщо дата погодження, зазначена під час візування, перевищує 30 днів до подання на підпис проекту розпорядчого документа, вона вважається недійсною.
Тривалість опрацювання проекту розпорядчого документа не повинна перевищувати 10 робочих днів (у разі необхідності цей термін може бути продовжено заступником Міністра за обґрунтованим проханням посадової особи апарату).
Якщо розпорядчий документ, що готується, тягне за собою зміни або доповнення до інших розпоряджень, то ці зміни або доповнення включаються до проекту розпорядчого документа, що готується або подається актом одночасно з проектом.
За наявності розбіжностей щодо проекту розпорядження керівник відділу або управління, який вносить проект, повинен забезпечити їх обговорення із керівниками структурних підрозділів Міністерства.
У разі, якщо такого рішення не знайдено, проект вноситься з обов'язковим додаванням переліку розбіжностей з їх обґрунтуванням та оригіналами зауважень, підписаних керівниками відповідних структурних підрозділів. Проекти розпорядчих документів повинні, як правило, мати преамбулу, в якій викладається коротко аналіз стану справ і причини недоліків у розв'язанні відповідних проблем, визначається мета видання розпорядчого документа.
Встановлені завдання повинні бути конкретними і реальними, спрямованими на досягнення у найкоротший термін мети, визначеної розпорядчим документом, з переліком виконавців та зазначенням термінів виконання завдань.
У необхідних випадках у проекті розпорядчого документа можуть передбачатися проміжні контрольні терміни інформування про хід виконання встановлених завдань.
Накази щодо ліквідації, реорганізації, перепрофілювання, перепідпорядкування або зміни форми власності підприємств, їх структурних (виробничих) підрозділів першочергово погоджуються з профспілковими органами, а потім з відповідними структурними підрозділами Мінвуглепрому.
Проекти розпорядчих документів Міністерства перевіряються працівниками Управління юридичного забезпечення на відповідність їх чинному законодавству і візуються начальником Управління юридичного забезпечення після візування заступниками Міністра, начальниками структурних підрозділів, літредактором, перед підписом Міністра або його перших заступників.
Управління юридичного забезпечення приймає до розгляду документи, які надані разом з дорученням Міністра, перших заступників Міністра, заступників Міністра, або із службовою запискою керівників структурних підрозділів Мінвуглепрому.
15. Державна реєстрація розпорядчих документів Міністерства
Накази, що видаються Міністерством і які зачіпають права, свободи й законні інтереси громадян або мають міжвідомчий характер, відповідно до Положення про державну реєстрацію нормативно-правових актів міністерств, інших органів виконавчої влади, органів господарського управління та контролю, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 28 грудня 1992 року N 731, підлягають державній реєстрації в Міністерстві юстиції України згідно з наказами Мін'юсту від 15.08.2006 N 67/5 та N 68/5.
Необхідність державної реєстрації наказу визначається начальником Управління юридичного забезпечення при погодженні проекту, про що робиться спеціальні відмітка - "підлягає державній реєстрації".
Порядок подачі розпорядчих документів на державну реєстрацію встановлений наказом Міністерства вугільної промисловості України від 26.02.2007 N 43 "Про затвердження Методичних рекомендацій про порядок підготовки, подання на державну реєстрацію нормативно-правових актів Міністерства вугільної промисловості України" та Порядку подання нормативно-правових актів на державну реєстрацію до Міністерства юстиції України та проведення їх державної реєстрації, затвердженого наказом Міністерства юстиції України від 12 квітня 2005 p. N 34/5.
У разі повернення розпорядчого документа без державної реєстрації суб'єкт нормотворення повинен врахувати всі висловлені реєструючим органом зауваження та усунути виявлені порушення і протягом місяця повторно подати акт на державну реєстрацію або надати реєструючому органу копію документа про скасування такого акта.
16. Підготовка проектів актів
Проекти актів, спрямовані на правове регулювання господарських відносин, а також адміністративних відносин між регуляторними органами або іншими органами державної влади та суб'єктами господарювання (далі - регуляторні акти) підлягають погодженню з Держпідприємництвом, який забезпечує реалізацію державної регуляторної політики у сфері підприємництва.
Координація роботи щодо впровадження державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності покладається на структурні підрозділи за напрямами діяльності.
Управління юридичного забезпечення визначає чи є нормативно-правовий акт регуляторним актом.
Організація проведення роботи щодо погодження проекту регуляторного акта Держпідприємництвом, підготовка аналізу регуляторного впливу регуляторного акта та їх оприлюднення покладається на структурний підрозділ, який є розробником проекту регуляторного акта (далі - головний розробник).
Проекти актів, які є регуляторними актами разом із відповідним аналізом регуляторного впливу, оприлюднюються згідно з статтями 9, 13, 20 Закону України "Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності" з метою одержання зауважень і пропозицій від фізичних та юридичних осіб, їх об'єднань, не пізніше п'яти робочих днів з дня оприлюднення (повідомлення про оприлюднення) його проекту.

................
Перейти до повного тексту