1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Постанова


ЦЕНТРАЛЬНА ВИБОРЧА КОМІСІЯ
ПОСТАНОВА
від 2 жовтня 2015 року № 381
( Постанова втратила чинність на підставі Постанови Центральної виборчої комісії № 433 від 28.10.2020 )
Про Роз’яснення щодо порядку реєстрації обраних депутатів Верховної Ради Автономної Республіки Крим, обласних, районних, міських, районних у містах, сільських, селищних рад, сільських, селищних, міських голів та старост сіл, селищ
( Назва Постанови в редакції Постанови Центральної виборчої комісії № 559 від 13.11.2015 ) ( Із змінами, внесеними згідно з Постановами Центральної виборчої комісії № 523 від 03.11.2015 № 559 від 13.11.2015 № 39 від 03.03.2017 № 111 від 29.05.2017 )
Відповідно до частини другої статті 15, частини четвертої статті 19, пунктів 1, 2 частини першої статті 24, пункту 16 частини другої, пунктів 15, 16 частини четвертої, пункту 18 частини п’ятої, пункту 10 частини шостої статті 25, частини дванадцятої статті 85, частин одинадцятої, дванадцятої статті 86, статей 88, 89 Закону України "Про місцеві вибори" , частин третьої, шостої статті 14-1, частини першої статті 42, частини четвертої статті 45, частин другої, третьої статті 46, частини першої статті 49 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні", частини четвертої статті 4, частини третьої статті 5, частин другої, третьої статті 8 Закону України "Про Верховну Раду Автономної Республіки Крим", враховуючи рішення Конституційного Суду України від 6 липня 1999 року № 7-рп/99 (справа про сумісництво посад народного депутата України і міського голови) та від 20 травня 2004 року № 12-рп/2004 (справа щодо сумісності посади сільського, селищного, міського голови з мандатом депутата Верховної Ради Автономної Республіки Крим), керуючись статтями 11 - 13, пунктами 4, 5 статті 17, пунктом 2 статті 21 Закону України "Про Центральну виборчу комісію", Центральна виборча комісія
постановляє:
( Преамбула із змінами, внесеними згідно з Постановою Центральної виборчої комісії № 111 від 29.05.2017 )
1. Затвердити Роз’яснення щодо порядку реєстрації обраних депутатів Верховної Ради Автономної Республіки Крим, обласних, районних, міських, районних у містах, сільських, селищних рад, сільських, селищних, міських голів та старост сіл, селищ (додається).
( Пункт 1 в редакції Постанови Центральної виборчої комісії № 559 від 13.11.2015 )
2. Визнати такою, що втратила чинність, постанову Центральної виборчої комісії від 31 жовтня 2010 року № 510 "Про Роз’яснення щодо порядку реєстрації обраних депутатів Верховної Ради Автономної Республіки Крим, місцевих рад та сільських, селищних, міських голів".
3. Цю постанову надіслати обласним, Київській міській державним адміністраціям для доведення до відома територіальних виборчих комісій та оприлюднити на офіційному веб-сайті Центральної виборчої комісії.
Голова
Центральної виборчої комісії

М.ОХЕНДОВСЬКИЙ
Додаток
до постанови Центральної виборчої комісії
від 2 жовтня 2015 року № 381
РОЗ’ЯСНЕННЯ
щодо порядку реєстрації обраних депутатів Верховної Ради Автономної Республіки Крим, обласних, районних, міських, районних у містах, сільських, селищних рад, сільських, селищних, міських голів та старост сіл, селищ
( Назва додатка в редакції Постанови Центральної виборчої комісії № 559 від 13.11.2015 )
Це Роз’яснення розроблено з метою забезпечення однакового застосування окремих положень Закону України "Про місцеві вибори" (далі - Закон) щодо порядку реєстрації обраних депутатів Верховної Ради Автономної Республіки Крим, обласних, районних, міських, районних у містах, сільських, селищних рад (далі - депутати) та сільських, селищних, міських голів, старост сіл і селищ.
1. Територіальна виборча комісія не пізніш як на п’ятий день з дня встановлення результатів виборів депутатів, сільського, селищного, міського голови, старости села, селища офіційно оприлюднює результати місцевих виборів шляхом опублікування у відповідних місцевих друкованих засобах масової інформації.
Офіційне оприлюднення територіальною виборчою комісією результатів виборів є підставою для звільнення з роботи (посади), несумісної з посадою сільського, селищного, міського голови, старости села, селища, та прийняття рішення про припинення дії іншого представницького мандата особи, обраної депутатом, сільським, селищним, міським головою, старостою села, селища.
2. Територіальна виборча комісія, яка прийняла рішення про визнання депутата обраним у багатомандатному та одномандатному виборчому окрузі, про визнання обраним сільського, селищного, міського голови, старости села, селища, не пізніше наступного дня після дня прийняття такого рішення надає такій особі копію відповідного рішення.
3. Територіальна виборча комісія не пізніше дня офіційного оприлюднення результатів виборів повідомляє (рекомендованим листом, телеграмою, факсограмою, телефонограмою тощо) особу, обрану депутатом в багатомандатному та одномандатному виборчому окрузі, сільським, селищним, міським головою, старостою села, селища, про її обрання та про необхідність подання до територіальної виборчої комісії документів для реєстрації депутатом, сільським, селищним, міським головою, старостою села, селища, передбачених Законом та цим Роз’ясненням, а також щодо наслідків неподання таких документів.
Рекомендований лист, телеграма надсилаються особі, обраній депутатом, сільським, селищним, міським головою, старостою села, селища, після їх реєстрації в журналі реєстрації документів, заяв і скарг у виборчій комісії з місцевих виборів. Документ, виданий підприємством зв’язку на підтвердження надсилання рекомендованого листа, телеграми, зберігається в комісії.
Про передачу повідомлення (факсограмою, телефонограмою) особі, обраній депутатом, сільським, селищним, міським головою, старостою села, селища, член комісії, який його передав, складає письмову довідку, в якій зазначає прізвище, ім’я та по батькові обраного депутата, сільського, селищного, міського голови, старости села, селища, який отримав відповідне повідомлення, номер засобу зв’язку, за яким його передано, дату та час такої передачі, а також свої прізвище, ім’я, по батькові та ставить свій підпис. Текст повідомлення після реєстрації в журналі реєстрації документів, заяв і скарг у виборчій комісії з місцевих виборів та довідка про його передачу зберігаються в комісії.
Особі, обраній депутатом в одномандатному виборчому окрузі, сільським, селищним, міським головою, старостою села, селища, відповідне повідомлення може бути вручено одночасно з копією рішення територіальної виборчої комісії про її обрання, про що складається відповідний акт.
4. Особа, обрана депутатом Верховної Ради Автономної Республіки Крим, обласної, районної, міської, районної у місті, сільської, селищної ради, для її реєстрації протягом 20 днів з дня офіційного оприлюднення результатів відповідних місцевих виборів подає до територіальної виборчої комісії такі документи:
у разі наявності іншого представницького мандата - копію зареєстрованої заяви про припинення дії такого представницького мандата, поданої відповідно до Верховної Ради України, Верховної Ради Автономної Республіки Крим, обласної, районної, міської, районної у місті, сільської, селищної ради (у разі обрання депутатом особи, яка є депутатом ради, повноваження якої спливають у зв’язку з обранням нового складу ради на цих же виборах, така заява не подається);
у разі відсутності іншого представницького мандата - заяву про відсутність такого мандата;
у разі обрання особи депутатом у двох або більше багатомандатних виборчих округах - копію заяви (копії заяв) про відмову від іншого депутатського мандата, поданої відповідно до виборчої комісії Автономної Республіки Крим, обласної, районної, міської, районної в місті виборчої комісії та зареєстрованої в установленому порядку;
копію документа, який посвідчує особу та підтверджує громадянство України (копія першої, другої сторінок паспорта громадянина України, сторінок з відомостями про місце проживання відповідно до Закону України "Про свободу пересування та вільний вибір місця проживання в Україні"), або копію тимчасового посвідчення громадянина України для осіб, недавно прийнятих до громадянства України.
5. Особа, обрана сільським, селищним, міським головою, старостою села, селища, для її реєстрації протягом 20 днів з дня офіційного оприлюднення результатів відповідних місцевих виборів подає до територіальної виборчої комісії такі документи:
у разі наявності іншого представницького мандата - копію зареєстрованої заяви про припинення дії такого представницького мандата, поданої відповідно до Верховної Ради України, Верховної Ради Автономної Республіки Крим, обласної, районної, міської, районної у місті, сільської, селищної ради (у разі обрання сільським, селищним, міським головою, старостою села, селища особи, яка є депутатом ради, повноваження якої спливають у зв’язку з обранням нового складу ради на цих же виборах, така заява не подається);
копію трудової книжки із записом про звільнення з роботи (посади), несумісної з посадою сільського, селищного, міського голови, старости, селища (крім сільського, селищного, міського голови, обраного на цю ж посаду, та непрацюючих пенсіонерів), засвідченої у порядку, встановленому Законом України "Про нотаріат". Сільський, селищний, міський голова, староста села, селища, обраний на цю ж посаду, подає довідку сільської, селищної, міської ради про те, що він є сільським, селищним, міським головою, старостою села, селища і його трудова книжка знаходиться у відповідній раді;
копію чи витяг із наказу (розпорядження, рішення, протоколу засідання, загальних зборів колегіального органу тощо) про звільнення з роботи (посади), на підставі якого вчинено відповідний запис у трудовій книжці, засвідчені печаткою підприємства, установи, організації;
у разі відсутності іншого представницького мандата, невиконання роботи (незайняття посади), несумісної з посадою сільського, селищного, міського голови, старости села, селища, - заяву про відсутність такого мандата, про невиконання роботи (незайняття посади), несумісної з посадою сільського, селищного, міського голови, села, селища;
копію заяви про зупинення адвокатської діяльності, поданої до ради адвокатів регіону за адресою робочого місця адвоката, - для осіб, які здійснюють адвокатську діяльність;
копію пенсійного посвідчення - для непрацюючих пенсіонерів;
копію документа, який посвідчує особу та підтверджує громадянство України (копія першої, другої сторінок паспорта громадянина України, сторінок з відомостями про місце проживання відповідно до Закону України "Про свободу пересування та вільний вибір місця проживання в Україні"), або копію тимчасового посвідчення громадянина України для осіб, недавно прийнятих до громадянства України.
6. Для реєстрації особи, обраної депутатом у багатомандатному або одномандатному виборчих округах, сільським, селищним, міським головою, старостою села, селища, висунутою місцевою організацією політичної партії, документи, передбачені пунктами 4, 5 цього Роз’яснення, подаються нею особисто чи іншою особою за її довіреністю, посвідченою у порядку, встановленому Законом України "Про нотаріат", або уповноваженим на підставі довіреності від місцевої організації партії її представником.

................
Перейти до повного тексту