- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Наказ
МІНІСТЕРСТВО ПАЛИВА ТА ЕНЕРГЕТИКИ УКРАЇНИ
Н А К А З
( Наказ втратив чинність на підставі Наказу Міністерства
палива та енергетики
N 331 від 20.08.2010 )
Про затвердження Порядку надання згоди на відчуження та списання житлового фонду
З метою забезпечення належного виконання Закону України
"Про управління об'єктами державної власності", постанови Кабінету Міністрів України від 06.05.2009
N 451 "Про доповнення пункту 1 постанови Кабінету Міністрів України від 2 квітня 2008 р. N 313"
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Порядок надання згоди на відчуження та списання житлового фонду (далі - Порядок), що додається.
2. Створити комісію з питань відчуження та списання житлового фонду (далі - комісія) у складі:
Бугайов О.А. |
- перший заступник Міністра палива та енергетики України, голова Комісії; |
Шумкова Н.Ю. |
- заступник Міністра палива та енергетики України, заступник голови Комісії; |
Члени Комісії: |
Дроздов І.В. |
- директор Департаменту майнових відносин та реформування власності; |
Насвіщук С.В. |
- директор Департаменту юридичного забезпечення; |
Пержинська С.Л. |
- начальник Управління бухгалтерського обліку і звітності; |
Хала Д.О. |
- заступник директора Департаменту ядерної енергетики та атомної промисловості; |
Ракова Т.Є. |
- головний спеціаліст Департаменту майнових відносин та реформування власності, секретар комісії. |
3. Керівникам центрального апарату Мінпаливенерго, державних підприємств, що належать до сфери управління Мінпаливенерго, та господарських товариств, на балансах яких перебуває житловий фонд та управління корпоративними правами держави яких здійснює Мінпаливенерго, забезпечити неухильне дотримання Порядку. У разі відчуження та списання житлового фонду всупереч зазначеному Порядку, Департаменту внутрішнього фінансового контролю (Іщенко В.П.), Департаменту майнових відносин та реформування власності (Дроздов І.В.) вжити заходів щодо притягнення порушників до відповідальності, згідно із чинним законодавством.
4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника Міністра Бугайова О.А.
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства палива
та енергетики України
08.07.2009 N 346
ПОРЯДОК
надання згоди на відчуження та списання житлового фонду
1. Загальні положення
Дія цього Порядку поширюється на житловий фонд підприємств, що належать до сфери управління Міністерства палива та енергетики України, а також на той, що не увійшов до статутних фондів господарських товариств в процесі корпоратизації, засновником яких є Мінпаливенерго, та на житловий фонд, який знаходиться на балансах господарських товариств, управління державними корпоративними правами яких здійснює Мінпаливенерго.
2. Надання згоди на списання житлового фонду у разі визнання його непридатним до проживання
2.1. Для списання з балансу суб'єкта господарювання житлового будинку (приміщень), який визнано не придатним для проживання, що належить до державного житлового фонду, подаються такі документи:
1) звернення з приводу списання житлового будинку з балансу підприємства;
2) рішення виконавчого органу районної, міської ради про визнання житлового будинку невідповідним санітарним і технічним вимогам та непридатним для проживання (рішення про виведення приміщень з житлового фонду);
3) відомості про майно, що пропонується списати за даними бухгалтерського обліку за останній звітний період, згідно з додатком 1;
4) акт інвентаризації майна, що пропонується до списання, згідно з додатком 2;
5) акт обстеження технічного стану житлового будинку з відповідним висновком комісії;
6) документ (акт), що засвідчує причини, які призвели до невідповідності житлового будинку встановленим нормам;
7) відомості про земельну ділянку, на якій розташовано нерухоме майно, із зазначенням напрямів подальшого використання земельних ділянок, які вивільняються, а також копії відповідних підтвердних документів, зокрема, державного акта на право постійного користування землею, кадастрового плану;
8) рішення суб'єкта господарювання про необхідність списання житлового будинку з балансу підприємства;
9) витяг з Єдиного реєстру заборон відчуження об'єктів нерухомого майна;
10) витяг з Єдиного реєстру об'єктів державної власності;
11) економічні та/або технічні розрахунки, інформацію про фінансовий результат від списання майна.
3. Надання згоди на списання з балансу підприємств та господарських товариств приватизованих квартир
3.1. Для списання з балансу суб'єкта господарювання приватизованих квартир державного житлового фонду, подаються такі документи:
1) звернення з приводу списання приватизованих квартир з балансу підприємства/господарського товариства до суб'єкта управління;
2) копія свідоцтва на право власності;
3) копія технічного паспорта;
4) витяг з Єдиного реєстру заборон відчуження об'єктів нерухомого майна;
5) відомості про майно, що пропонується списати за даними бухгалтерського обліку, за останній звітний період, згідно з додатком 1;
6) акт інвентаризації майна, що пропонується до списання, згідно з додатком 2;
7) витяг з Єдиного реєстру об'єктів державної власності.
4. Надання згоди на відчуження житлового фонду працівникам
4.1. Для отримання згоди на відчуження майна суб'єкт господарювання подає щодо кожного об'єкта (квартирі тощо) окремо разом із зверненням стосовно відчуження майна:
1) техніко-економічне обґрунтування відчуження майна, в якому обов'язково визначаються дати придбання та взяття на баланс об'єкта, витрати суб'єкта господарювання на об'єкт (будівництво/придбання, оформлення, утримання, проведення будь-яких робіт тощо протягом всього періоду), сума, яка має бути отримана суб'єктом господарювання під час відчуження (форма оплати, термін отримання коштів, визначення прибутку від реалізації тощо);
2) відомості про майно, яке пропонуються до відчуження, за даними бухгалтерського обліку, згідно з додатком 1;
3) акт інвентаризації майна, яке пропонуються до відчуження, згідно з додатком 2;
4) акт технічного стану об'єкта, який пропонується до відчуження;
5) рішення Правління (адміністрації) суб'єкта господарювання про початок будівництва, придбання об'єкта житлового фонду (з визначенням джерел і розмірів фінансування, термінів будівництва, мети подальшого використання об'єкта будівництва);
6) рішення місцевих органів влади про прийняття до експлуатації закінченого будівництвом житлового об'єкта;
7) акт/висновок про вартість майна та звіт про незалежну оцінку майна, складений не раніше ніж за шістдесят днів до дати подання звернення до Міністерства палива та енергетики України;
8) оригінал витягу з Єдиного реєстру заборон відчуження об'єктів нерухомого майна, виданий нотаріусом суб'єкту господарювання не раніше ніж за три дня до дати проведення комісії;
9) протокол спільного засідання профкому та Правління (адміністрації) про затвердження переліку осіб, які мають придбати квартири (з визначенням прізвищ, посад, стажу роботи безпосередньо на підприємстві, опису квартири тощо);
10) протокол спільного засідання профкому та Правління (адміністрації) щодо поряду продажу квартир (щодо кожної квартири має бути вказана вартість відповідно до акта оцінки, що додається до пакета документів, умови, порядок та терміни розрахунків). Слід зауважити, що вартість реалізації кожної квартири не може бути менше її собівартості;
11) копію свідоцтва на право власності на об'єкт житлового фонду та копію, засвідчену печаткою та керівником суб'єкта господарювання технічного паспорта на квартиру;
12) засвідчена печаткою суб'єкта господарювання та його керівником копія трудової книжки працівника, який має право на придбання житла;
13) довідку за підписом керівника та головного бухгалтера суб'єкта господарювання (станом не раніше ніж за три дня до дати подання пакета документів до Міністерства палива та енергетики України) щодо кожного працівника, якому пропонується реалізувати житло, з визначенням його посади на дату складання довідки та заробітної плати протягом року у кожному місяці окремо;
14) якщо порядком розрахунків за житло передбачено погашення частки його вартості за рахунок квартири працівника (яку він вже має на дату прийняття рішення), до пакета документів надається висновок про вартість цієї квартири працівника та звіт про незалежну оцінку майна, складений не раніше ніж за шістдесят днів до дати подання звернення до Міністерства палива та енергетики України;
15) проект договору купівлі-продажу житла, який укладатиметься між суб'єктом господарювання та працівником;
16) витяг з Єдиного реєстру об'єктів державної власності;
17) копію, засвідчену підписом керівника та печаткою суб'єкта господарювання, документа про право користування/власності на земельну ділянку, на якій розташований об'єкт відчуження.
У разі потреби Мінпаливенерго може затребувати від суб'єкта господарювання додаткові документи, необхідні для прийняття рішення з відчуження майна.
Відчуження житла дозволяється виключно працівнику суб'єкта господарювання, який має безперервний стаж праці на цьому суб'єкті господарювання не менш ніж три роки.
................Перейти до повного тексту