1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Наказ


ДЕРЖАВНЕ ТЕРИТОРІАЛЬНО-ГАЛУЗЕВЕ ОБ'ЄДНАННЯ
"ПІВДЕННО-ЗАХІДНА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Н А К А З
N 339-Н від 11.12.2000


Зареєстровано в Київському
міському управлінні юстиції
15 грудня 2000 р.
за N 105/297
( Наказ втратив чинність на підставі Наказу Державного територіально-галузевого об'єднання "Південно-Західна залізниця" N 150-Н від 13.05.2005 )
Про встановлення переліку платних послуг, що надаються пасажирам на вокзалах та в поїздах Південно-Західної залізниці
( Із змінами, внесеними згідно з Наказами Державного територіально-галузевого об'єднання "Південно-Західна залізниця" N 58-Н від 14.02.2001 N 702-Н від 26.12.2002 N 26-Н від 16.01.2003 N 276-Н від 30.04.2003 )
Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 19.03.97 р. N 252 "Про Порядок обслуговування громадян залізничним транспортом", Статуту залізниць України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 06.04.98 р. N 457. З метою впорядкування стягнення плати за послуги, що надаються пасажирам на вокзалах та в поїздах,
НАКАЗУЮ:
1. Встановити перелік платних послуг, що надаються пасажирам на вокзалах і в поїздах залізниці, розміри плати на які затверджуються керівником підприємства, структурного підрозділу, начальником дирекції по залізничних перевезеннях (ДН, ВЧ-1, ДОП-3, 6, ДС Київ-Пасажирський, ЛВОК Вінниця, ВЧД-1, 9) відповідно до ст.23 Закону України "Про підприємства в Україні":
1.1. продаж квитка у будь-якій залізничній касі від 45 діб до дня відправлення поїзда у напрямку "туди" включно;
( Пункт 1.1 в редакції Наказу ДТГО "Південно-Зах. залізниця" N 702-Н від 26.12.2002 )
1.2. продаж квитка в касах сервіс-центрів та сервіс-касах від 45 діб до дня відправлення поїзда включно в напрямку "туди" і "назад;
( Пункт 1.2 в редакції Наказу Державного територіально-галузевого об'єднання "Південно-Західна залізниця" Укрзалізниці N 58-Н від 14.02.2001 )
1.3. попередній продаж квитка в пункті відправлення пасажира на зворотній шлях;
1.4. продаж квитка в пункті відправлення пасажира на проїзд з пункту пересадки;
1.5. попереднє приймання від організацій та установ колективних заявок на резервування місць в поїздах;
1.6. продаж квитка на місце в транзитному поїзді не менше ніж одну годину до його прибуття на станцію за розкладом, по замовленню пасажира, зробленому не менш як за 3 години до прибуття поїзда на станцію;
1.7. продаж квитка начальником поїзда;
1.8. компостування квитка транзитному пасажиру;
1.9. переоформлення квитка на інший поїзд;
1.10. повернення плати за невикористаний квиток, невідправлений багаж;
1.11. оформлення квитків на поїзди міжнародного сполучення;
1.12. бронювання місць на поїзди міжнародного сполучення;
1.13. надання пасажиру комплекту постільних речей в поїзді;
1.14. продаж квитка в приміському поїзді;
1.15. продаж квитка в квитковій касі субагента (агентський збір);
1.16. продаж квитка, замовленого пасажиром раніше, в тому числі по телефону;
1.17. доставка квитка за місцем проживання;
1.18. те ж саме за межі населеного пункту;
1.19. оформлення попередження про посадку пасажира на станції, розташованій по маршруту прямування поїзда, відмінній від вказаної в квитку;
1.20. користування залами чекання (крім касового залу) особами, які не мають проїзного квитка або посвідчення на право безкоштовного проїзду;
1.21. зберігання ручної поклажі в автоматичних камерах схову;
1.22. зберігання ручної поклажі в стаціонарних камерах схову;
1.23. зберігання великогабаритних речей, у тому числі тих, які не відносяться до ручної поклажі;
1.24. відкриття автоматичних камер схову на прохання пасажира;
1.25. доставка ручної поклажі пересувною камерою схову з перону до привокзальної площі, а також в зворотному напрямку;
1.26. попереднє приймання від пасажира замовлення на виклик носія;
1.27. перевезення носієм вокзалу одного місця ручної поклажі або багажу із вагону поїзду до місця зупинки міського автотранспорту в межах вокзалу та привокзальної площі, а також в зворотному напрямку;
1.28. перевезення носієм великогабаритної ручної поклажі;
1.29. використання пасажиром багажного візка;
1.30. попереднє приймання від пасажира багажу та вантажобагажу;
1.31. зберігання прибулого багажу та вантажобагажу понад встановлений термін;
1.32. надання відправникові багажу або вантажобагажу бирки або бланку-заяви;
1.33. заповнення бирки або нанесення відправницького маркування на багаж або вантажобагаж;
1.34. повідомлення одержувача про прибуття на його адресу багажу чи вантажобагажу по телефону, пошті, телеграфом;
1.35. упакування багажу;
1.36. доставка багажу із станції до місця проживання, а також у зворотньому напрямку;
1.37. оголошення по вокзальному гучномовцю інформації на прохання пасажира;
1.38. видача складних довідок (складання маршрутів з пересадкою, розкладів руху поїздів з пересадками, вартості проїзду та перевезення багажу в міждержавному і міжнародному сполученні);
1.39. видача письмових довідок на прохання пасажира на вокзалах та в поїздах;
1.40. видача міськдовідки;
1.41. видача довідок про курсування інших видів транспорту;
1.42. приймання попереднього замовлення від пасажира про надання місця в готелі, кімнаті відпочинку, кімнаті матері та дитини;
1.43. проживання транзитних пасажирів в кімнаті відпочинку та кімнаті матері та дитини;
1.44. проживання транзитних пасажирів у вагон-готелі вокзалу;
1.45. бронювання місць з викупом проїзних документів у сервіс-центрі;
1.46. знімання з поїзда ручної поклажі пасажирів, які відстали від поїзда;
1.47. реалізація тютюнових виробів;
1.48. реалізація телефонних карток;
1.49. бронювання місць в готелі під час слідування в поїзді;
1.50. послуги міні-маркетів, міні-кафе, міні-бара;
1.51. прання білизни та хімічне чищення одягу для сторонніх замовників;
1.52. надання послуг перекладача;
1.53. прийом від пасажирів заявок на бронювання путівок в санаторіях, будинках відпочинку, дитячих оздоровчих таборах;

................
Перейти до повного тексту