1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Наказ


СЕВАСТОПОЛЬСЬКА МИТНИЦЯ
Н А К А З
18.11.2003 N 325
Зареєстровано
в Севастопольському міському
управлінні юстиції
26 листопада 2003 р.
за N 30/411
( Наказ втратив чинність на підставі Наказу Севастопольської митниці N 35 від 29.01.2007 )
Про затвердження Технологічної схеми з організації здійснення митного контролю товарів та інших предметів, що переміщуються через митний кордон України з використанням повітряних суден на військовому аеродромі "Кача"
На виконання постанови Кабінету Міністрів України від 19.05.99 N 863 "Про затвердження Порядку перетинання державного кордону України військовослужбовцями, військовими кораблями (судами забезпечення) і літальними апаратами Чорноморського флоту Російської Федерації, який перебуває на території України", із змінами і доповненнями, внесеними постановою Кабінету Міністрів України від 24.01.2000 N 120, наказу Державної митної служби України від 29.08.2001 N 579 "Про затвердження Порядку здійснення митного контролю товарів та інших предметів, що переміщуються через митний кордон України з використанням повітряних суден", зареєстрованого в Міністерстві юстиції 07.09.2001 за N 790/5981, та з метою вдосконалення процедур митного контролю та митного оформлення повітряних суден, товарів та інших предметів, то перемішуються через митний кордон України з їх використанням,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Технологічну схему з організації здійснення митного контролю товарів та інших предметів, що переміщуються через митний кордон України з використанням повітряних суден на військовому аеродромі "Кача" (додається).
2. В.о. головного юрисконсульта Агабабяну С.С. забезпечити подання цього наказу на державну реєстрацію до Севастопольського міського управління юстиції.
3. В.о. начальника загального відділу Гріцун І.В. ознайомити з цим наказом начальника пасажирського відділу N 2 Аносова Е.В., начальника вантажного відділу Поліщука О.В. під розпис. Забезпечити тиражування та розсилку цього наказу до в/ч 70092 та Севастопольської прикордонної комендатури після державної реєстрації в Севастопольському міському управлінню юстиції.
4. Начальнику пасажирського відділу N 2 Аносову Е.В., начальнику вантажного відділу Поліщуку О.В. організувати вивчення даної Технологічної схеми особовим складом зазначених підрозділів і її неухильне дотримання.
5. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника начальника митниці Шевцова А.А.
Начальник митниці Л.М.Рудкін
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Севастопольської
митниці
18.11.2003 N 325
Зареєстровано
в Севастопольському міському
управлінні юстиції
26 листопада 2003 р.
за N 30/411
ТЕХНОЛОГІЧНА СХЕМА
з організації здійснення митного контролю товарів та інших предметів, що переміщуються через митний кордон України з використанням повітряних суден на військовому аеродромі "Кача"
1. Загальні положення
1.1. Дана Технологічна схема розроблена на підставі Митного кодексу України, постанови Кабінету Міністрів України від 19.05.99 N 863 "Про затвердження Порядку перетинання державного кордону України військовослужбовцями, військовими кораблями (судами забезпечення) і літальними апаратами Чорноморського флоту Російської Федерації, який перебуває на території України", із змінами і доповненнями, внесеними постановою Кабінету Міністрів України від 24.01.2000 N 120, наказу Державної митної служби України від 29.08.2001 N 579 "Про затвердження Порядку здійснення митного контролю товарів та інших предметів, що переміщуються через митний кордон України з використанням повітряних суден", зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 07.09.2001 за N 790/5981, з метою вдосконалення процедури митного контролю та митного оформлення повітряних суден, товарів та інших предметів що переміщуються через митний кордон України з їх використанням, а також визначення послідовності дій посадових осіб митниці й упорядкування взаємодії підрозділів митниці, що приймають участь у процесі митного оформлення.
1.2. У випадку, якщо нормативними документами Державної митної служби України для окремих видів зовнішньоекономічних операцій або для оформлення окремих видів товарів передбачений інший порядок проведення митного оформлення, обліку і контролю, то застосовуються правила, установлені відповідним нормативним документом Державної митної служби України.
1.3. У випадку зміни митного законодавства України, що регламентує порядок митного контролю й оформлення, дана схема застосовується у частині не суперечній цим документам, до внесення в неї необхідних змін.
1.4. Співробітники відділення по боротьбі з контрабандою та порушеннями митних правил можуть брати участь у процесі здійснення митного контролю і митного оформлення повітряних суден, а також товарів та інших предметів, які ними перевозяться, на будь-якому етапі.
1.5. При виявленні фактів порушень митних правил, співробітники митниці, що приймають участь в оформленні або огляді повітряних суден, товарів або інших предметів, зобов'язані вжити заходи, передбачені чинним законодавством, з метою запобігання протиправних дій і залучення до відповідальності винних осіб, або у передбачених випадках, інформувати про виявлене правопорушення інші компетентні органи.
1.6. У даній технологічній схемі терміни використовуються в такому значенні:
авіаційна вантажна накладна - документ, що свідчить про укладення договору про повітряне перевезення товарів та інших предметів, умови перевезення, а також прийняття товарів та інших предметів до перевезення;
авіаційний перевізник (далі - авіаперевізник) - будь-яка юридична чи фізична особа, яка виконує повітряні перевезення та має права експлуатанта авіаційної техніки;
багаж - товари та інші предмети, що переміщуються пасажирами, членами екіпажу повітряного судна або іншими фізичними особами і перевозяться за угодою з авіаційним перевізником;
генеральна декларація - документ, який містить у собі інформацію щодо власника повітряного судна або виконавця рейсу, а також реєстраційного номера повітряного судна або його військового знака, номера рейсу, дати виконання рейсу, аеропортів відправлення, проміжних посадок і прибуття тощо;
документ контролю за доставкою товарів (далі ДКД) - документ (попередня вантажна митна декларація, попередня акцизна вантажна митна декларація, попереднє повідомлення, вантажна митна декларація тощо), що містить відомості про переміщувані товари та інші предмети, відправника, одержувача тощо й потрібний для здійснення контролю за переміщенням цих товарів та інших предметів між митницями,
зона митного контролю - частина пункту пропуску через митний кордон України або територія в інших місцях, у межах якої митниця здійснює митний контроль;
режим зони митного контролю - порядок доступу в зону митного контролю й перебування в ній посадових осіб митниці, що безпосередньо забезпечують процес митного контролю, посадових осіб контрольних служб та служб аеропорту, громадян, які проходять митний контроль або вповноважені пред'явити для такого контролю товари та інші предмети, а також порядок переміщення товарів та інших предметів за межі зони митного контролю;
карго-маніфест - зведена відомість, що містить інформацію про номери авіаційних вантажних накладних, кількість вантажних місць, вагу, найменування товарів та інших предметів, які навантажуються на борт (вивантажуються з борту) повітряного судна під митним контролем;
митний контроль - сукупність заходів, що здійснюються посадовими особами митних органів з метою забезпечення дотримання державними органами, підприємствами та їх службовими особами, а також фізичними особами порядку переміщення через митний кордон України товарів та інших предметів;
митний режим - сукупність установлених митним законодавством правових положень що визначають залежно від мети переміщення порядок переміщення через митний кордон України товарів та інших предметів і порядок застосування до них митних процедур;
митне оформлення - сукупність заходів, що здійснюються посадовими особами митних органів з метою забезпечення митного контролю та для застосування засобів державного регулювання ввезення на митну територію України, вивезення за її межі й транзиту через територію України товарів та інших предметів;
повітряне судно (далі - ПС) - будь-який пілотований державний (використовується на військовій, міліцейській (поліцейській), митній, прикордонній службі) або цивільний апарат, що самостійно прибуває на іншу територію України або вибуває за її межі;
пункт пропуску - спеціально виділена територія в аеропортах (на аеродромах) з комплексом будівель, споруд і технічних засобів, де здійснюються прикордонний, митний та інші види контролю й пропуск через державний кордон осіб, транспортних засобів, товарів та інших предметів;
контрольні служби - державні служби (інспекції), які здійснюють контроль за додержанням вимог чинного законодавства з питань екологічного, ветеринарного, санітарного, фітосанітарного, епідеміологічного, радіологічного, інших видів контролю;
склад - спеціально обладнане на території пункту пропуску місце, на території якого створено зону митного контролю та яке призначено для зберігання товарів та інших предметів, що перебувають під митним контролем;
список пасажирів - список пасажирів, які перебувають на ПС;
список суднових запасів - перелік продовольчих і промислових товарів, тютюнових та алкогольних виробів, пально-мастильних матеріалів та іншого суднового постачання, що перебувають на ПС у момент прибуття в аеропорт або вибуття з аеропорту;
товари - будь-яка переміщувана через митний кордон України продукція, у тому числі продукція, на яку поширюються права інтелектуальної власності, що є об'єктом купівлі-продажу або обміну;
предмети - будь-які предмети, що переміщуються через митний кордон України;
товаросупровідні документи - документи, які містять дані про товари та інші предмети, які переміщуються через митний кордон України. Товаросупровідними документами вважаються товаротранспортні накладні, рахунки-фактури (інвойси), відвантажувальні специфікації, пакувальні листи, вантажні митні декларації тощо;
транзит через територію України - переміщення товарів та інших предметів під митним контролем через територію України між двома або в межах одного пункту пропуску через державний кордон України;
технічна посадка - посадка ПС з некомерційною метою (без висадки/посадки пасажирів завантаження/вивантаження товарів та інших предметів чи пошти), у зв'язку з метеорологічними умовами, для заправлення ПС пально-мастильними матеріалами, з метою заміни екіпажу чи з інших причин;
транзитний рейс - рейс, що починається та закінчується за межами митної території України з виконанням однієї посадки на митній території України зі зміною комерційного завантаження або з більшою кількістю посадок зі зміною комерційного завантаження, або з некомерційною метою;
ввезення в Україну та вивезення з України - фактичне переміщення через митний кордон України ПС, товарів та інших предметів;
фізичні особи - громадяни України, іноземці, особи без громадянства.
1.7. Під час пропуску через державний кордон України військовослужбовців Чорноморського флоту, вантажів, осіб із складу варт і спеціалістів, що супроводжують вантажі, підрозділи або органи Прикордонної служби України, Держмитслужби, Мінтрансу, МОЗ, Мінагропрому, Мінекобезпеки, Мінкультури (далі - служби державних контрольних органів України) відповідно до законодавства здійснюють прикордонний, митний та інші види контролю (далі - контроль).
1.8. Митний контроль ПС, що виконують міжнародні польоти, товарів та інших предметів, які ними перевозяться, здійснюється в аеропортах (аеродромах), у яких відкриті, у встановленому порядку, пункти пропуску через державний кордон, а також в інших аеропортах (аеродромах), у яких відсутні пункти пропуску через державний кордон, при наявності тимчасового дозволу на здійснення з цих аеропортів (аеродромів) міжнародних польотів.
В цих же місцях здійснюється санітарний, ветеринарний та фітосанітарний, радіологічний та екологічний контроль.
Митне оформлення ПС здійснюється на місцях їх стоянки, а ручної поклажі і багажу пасажирів - у оглядовому залі.
1.9. В місцях проведення митного контролю, за узгодженням із Прикордонною службою України, встановлюється зона митного контролю - ділянка льотного поля, місце стоянки ПС і оглядовий зал в адміністративному будинку аеродрому, прохід від оглядового залу до місця стоянки ПС, а також безпосередньо ПС, що знаходяться під митним контролем.
Режим в зоні митного контролю встановлюється з метою заборони доступу осіб не причетних до здійснення прикордонно-митного контролю, створення умов для роботи та захисту особового складу та майна митних органів, в інтересах створення необхідних умов для повноцінного виконання митних процедур.
Відповідно до Положення про зону митного контролю в пункті пропуску через державний кордон України на військовому аеродромі "Кача", затвердженого наказом Севастопольської митниці від 15.01.2001 р. N 12-од і зареєстрованого у Севастопольському міському управлінні юстиції 23.01.2001 р. за N 4/275, режим регламентує порядок перебування та пересування в цих зонах осіб, транспортних засобів, товарів та інших предметів, забороняє доступ сторонніх осіб в зону митного контролю. Режим тимчасових зон митного контролю доводиться до відома осіб, що безпосередньо присутні при його проведенні.
Місце стоянки ПС при проведенні митного контролю і митного оформлення, розвантаження або завантаження, а також посадки та висадки пасажирів визначається адміністрацією аеропорту за узгодженням із митницею і підрозділом Прикордонної служби України. Зміна такого місця робиться з відома митниці і підрозділа Прикордонної служби України, за винятком випадків аварії і стихійного лиха, при цьому адміністрація аеропорту з першою нагодою сповіщає про це митницю і підрозділ Прикордонної служби України.
1.10. Митний контроль ПС, що прибувають із-за кордону (вибувають за кордон), здійснюється комісією, що складається з представників Прикордонної служби України, митниці, санітарних, карантинних та інших державних органів, що здійснюють контроль у пунктах пропуску через державний кордон України, відповідно до законодавства України, а також адміністрації аеродрому. Комісія скликається адміністрацією аеродрому, що забезпечує доставку членів комісії на аеродром для виконання покладених на них функцій. Митний контроль і митне оформлення ПС здійснюються із митним оглядом судна. Митне оформлення товарів та інших предметів, що переміщуються членами екіпажу ПС, здійснюється на борту судна. Митний контроль і митне оформлення суднових запасів, що переміщаються на повітряних судах, здійснюються в порядку, встановленому Держмитслужбою.
1.11. Старшим митного наряду є працівник пасажирського відділу, на якого, відповідно до посадових обов'язків, покладене оформлення ПС. Склад митного наряду, ділянки контролю при проведенні митного оформлення ПС та інші особливості оформлення вказуються старшим митного наряду в "Наряді на оформлення ПС" (додаток 1). З складу митного наряду старшим - призначається черговий інспектор, в обов'язки якого входить:
- документальне оформлення прибуття із-за кордону (вибуття за кордон) ПС;
- облік і контроль руху документації в процесі вивантаження (завантаження) та своєчасна передача цих документів інспектору, відповідальному за їх збереження і підготовку до передачі в архів та у вантажний відділ;
- нарахування та взимання усіх встановлених законодавством платежів і зборів, а також оформлення квитанцій форми МД-1 (вантажних митних декларацій - в передбачених випадках);
- документальний облік вивантаженого та вантажу, що залишився на борту, та проставлення відповідних відміток у вантажній декларації (нельотному листі).
1.12. Митний контроль і митне оформлення ПС, що прибувають із-за кордону, здійснюються після проведення прикордонного контролю, а ПС, що вибувають за кордон - до початку прикордонного контролю.
1.13. Про час прибуття ПС до аеродрому та вибуття з аеродрому, адміністрація аеродрому завчасно, за 24 години, подає заявку на здійснення митного оформлення оперативному черговому митниці. При цьому заявка новинка містити такі відомості:
- час прибуття (вибуття);
- тип повітряного судна;
- аеропорт відправлення (призначення);
- кількість пасажирів;
- наявність вантажу (найменування і кількість).
Заявка на здійснення митного оформлення ПС повинна бути підтверджена адміністрацією аеродрому оперативному черговому митниці, не пізніше ніж за дві години до прибуття (вибуття) повітряного судна.
Час початку митного оформлення ПС, товарів та інших предметів, що ввозяться в Україну (вивозяться з України), встановлюється митним органом з урахуванням розкладу руху ПС.
1.14. Особливості здійснення контролю за зовнішньоторговельними вантажами, що перевозяться ПС, визначені наказом Севастопольської митниці від 29.11.2002 N 197-од "Про затвердження заходів щодо введення в дію Порядку здійснення митного контролю та митного оформлення товарів та транспортних засобів з застосуванням ВМД".
1.15. Пропуск через державний кордон літальних апаратів Чорноморського флоту із вантажами, які ввозяться для потреб Чорноморського флоту на територію України або вивозяться за її межі і підлягають державному експортному контролю, здійснюється установленим чином за дозволом або висновком Держекспортконтролю, якщо інше не передбачено міжнародними угодами України.
2. Митний контроль та митне оформлення ПС
2.1. Митний контроль та митне оформлення ПС після прибуття
2.1.1. До початку митного контролю ПС на його борт піднімається при необхідності представник санітарної служби з метою з'ясування санітарно-епідеміологічної обстановки та виключення можливості поширення інфекції. При сприятливій санітарній обстановці на борт піднімається посадова особа митниці, що уточнює у членів екіпажу інформацію про кількість пасажирів, наявності товарів та інших предметів.
2.1.2. Командир ПС (інша вповноважена особа) представляє посадовій особі митниці для перевірки:
витяг з польотного завдання літального апарата Чорноморського флоту із списком осіб, які не є членами екіпажу (додаток 2), і даними про вантаж, який ввозиться на територію України (генеральну декларацію, список пасажирів - для ПС які не належать Чорноморському флоту);
довідку про відсутність на борту літального апарата Чорноморського флоту сторонніх осіб, а також вантажів та іншого майна, забороненого до ввезення на територію України (додаток 3).
При необхідності посадовій особі митниці додатково пред'являються інші документи і відомості, необхідні для здійснення митного контролю і митного оформлення (карго-маніфести, авіаційні вантажні накладні, товаросупровідні документи - при наявності грузів).
У встановлених законодавством випадках митному органу представляється вантажна митна декларація на ПС.
2.1.3. Старший митного наряду, за узгодженням із старшим наряду прикордонної служби, дозволяє висадку пасажирів із ПС та винесення ручної поклажі і багажу для проведення прикордонно-митного контролю в оглядовому залі.
2.1.4. Посадова особа митниці - черговий інспектор перевіряє відповідність і повноту даних, внесених у документи, надані для митного контролю та митного оформлення, опитує представників авіаційного перевізника щодо наявності товарів та інших предметів без товаросупровідних документів. У випадку відсутності зауважень посадова особа митниці проставляє відбиток штампа "Під митним контролем" на вантажних маніфестах, авіаційних вантажних накладних, товаросупровідних документах і перевіряє відповідність даних, внесених у зазначені документи, наявним товарам і іншим предметам. Дані про кількість членів екіпажу і пасажирів вносяться посадовою особою митниці в витяг з польотного завдання літального апарата Чорноморського флоту (генеральну декларацію).
Митний огляд ПС здійснюється з метою перевірки відповідності наявних даних про ПС відомостям, зазначеним у поданих документах. При здійсненні митного огляду робиться загальний огляд ПС з обліком його конструктивних особливостей, а також вибірковий поглиблений огляд окремих вузлів ПС.
Огляд літака здійснюється в напрямку від носової частини до хвоста. Працівники митниці зі складу наряду роблять огляд разом з бортінженером та (або) іншими членами екіпажу. Люки повинні відчинятися (за вимогою інспектора) тільки бортінженером. Люки, що зафіксовані гвинтами і мають пломбу, оглядають тільки у випадку виявлення порушення цілісності пломби. Перевірка блока енергопостачання здійснюється в присутності члена екіпажу, відповідального за відсік блока енергопостачання.
При здійсненні митного огляду ПС враховуються:
приналежність ПС (країна, власник);
реєстрація ПС;
літерний, регулярний або чартерний рейс;
маршрут польоту;
наявність посадок у транзитних державах;
наявність міжурядових угод про повітряне сполучення між Україною і країною власника ПС.
2.1.5. При відсутності зауважень по закінченні митного огляду ПС посадова особа митниці - черговий на витязі із нельотного завдання літального апарату Чорноморського флоту (генеральній декларації) проставляє відбиток особистої номерної печатки.
2.1.6. В справах митниці залишаються екземпляри витягу з нельотного завдання літального апарату Чорноморського флоту (генеральної декларації), карго-маніфесту та інших документів з відмітками митниці, що були підставою для здійснення митного контролю і митного оформлення ПС.
Посадова особа митниці - черговий здійснює реєстрацію оформлення ПС при прибутті і вибутті в журналі обліку ПС, здійснюючих міжнародні рейси, форма якого установлюється митницею (додаток 4).
2.2. Митний контроль і митне оформлений ПС при вибутті
2.2.1. Підставою для здійснення митного контролю ПС є подані представником авіаперевізника (командиром ПС, іншою уповноваженою особою) посадовій особі митниці - черговому для перевірки:
витяг з нельотного завдання літального апарату Чорноморського флоту із списком осіб, які не є членами екіпажу, і даними про вантаж, який вивозиться з території України (генеральну декларацію список пасажирів - для ПС які не належать Чорноморському флоту);
довідку про відсутність на борту літального апарату Чорноморського флоту сторонніх осіб, а також вантажів та іншого майна, забороненого до вивозу з території України.
При необхідності посадовій особі митниці - черговому додатково подаються інші документи і відомості, необхідні для здійснення митного контролю і митного оформлення (карго-маніфести, авіаційні вантажні накладні, товаросупровідні документи - при наявності грузів).
У встановлених законодавством випадках митному органу представляється вантажна митна декларація на ПС.
Валюта і валютні цінності для оплати експлуатаційних потреб за кордоном, що знаходяться в судновій касі, вивозяться відповідно до діючих в Україні правил валютного регулювання. Валюта і валютні цінності, що вивозяться в судновій касі підлягають обов'язковій письмовій заяві в витязі з польотного завдання літального апарату Чорноморського флоту (генеральній декларації).
Посадова особа митниці - черговий перевіряє відповідність відомостей, внесених у подані документи, наявним даним про ПС, товари та інші предмети.
2.2.2. Митний огляд ПС здійснюється відповідно до пунктів 2.1.3, 2.1.4 цієї технологічні схеми.
2.2.3. При відсутності зауважень посадова особа митниці - черговий фіксує в витязі з польотного завдання літального апарату Чорноморського флоту (генеральній декларації) кількість членів екіпажу і пасажирів, та проставляє відбиток особистої номерної печатки на витязі з польотного завдання та на вантажному маніфесті (при наявності грузу).
Оформлення пасажирів в оглядовому залі і посадка їх на борт ПС здійснюються по закінченні огляду ПС, по узгодженню з старшим прикордонного наряду.
2.2.4. Вибуття ПС з аеродрому дозволяється адміністрацією порту тільки після завершення на даному ПС усіх передбачених законодавством України видів контролю.
3. Порядок здійснення митного контролю та митного оформлення товарів та інших предметів, що переміщуються на ПС
3.1. При ввозі товарів та інших предметів в Україну
3.1.1. Вивантаження товарів та інших предметів з борта ПС здійснюється уповноваженими представниками аеропорту (аеродрому) або авіаперевізника на підставі:
- авіаційних вантажних накладних;
- вантажного маніфесту;
- товаросупровідних документів.
Вивантаження здійснюється тільки з дозволу митниці і під її контролем. На вищевказаних документах співробітники митниці, при необхідності, можуть робити записи з застереженнями, що регулюють процес розвантаження та є обов'язковими для виконання всіма особами, що приймають участь у процесі розвантаження.
Вивантаження товарів, що надійшли без документів, здійснюється на склад митниці. Документи, що надійшли без товарів та інших предметів, повертаються представнику авіаперевізника.
3.1.2. При необхідності та можливості накладення митного забезпечення (надходження товарів і інших предметів у спеціалізованих авіаційних контейнерах з пристроями для пломбування) товари та інші предмети переміщуються на склад підприємства - вантажоодержувача, склад митниці або митний ліцензійний склад із накладеним митним забезпеченням. Інформація про накладення митного забезпечення фіксується посадовою особою митниці у вантажному маніфесті або в інших товаросупровідних документах.
3.1.3. Вивантаження товарів та інших предметів з ПС на транспортні засоби, що переміщують дані товари та інші предмети, здійснюється уповноваженими представниками аеропорту (авіаперевізника) або підприємства-вантажоодержувача під контролем митниці.
3.1.4. Операції з переміщення товарів та інших предметів з борта ПС контролюються посадовими особами митниці документально або безпосередньо.
Документальний контроль здійснюється шляхом перевірки відповідності фактичної кількості товарів та інших предметів даним зазначеним у вантажному маніфесті, авіаційних вантажних накладних і товаросупровідних документах, при вивантаженні з борта ПС.
У вантажному маніфесті або товаросупровідних документах уповноважений представник аеропорту (авіаперевізника) або підприємства-вантажоодержувача робить запис "Прийнято до перевезення ____ місць, дата, посада, підпис, прізвище".
Безпосередній контроль здійснюється шляхом супроводження транспортних засобів, що здійснюють переміщення товарів та інших предметів із борта ПС або в зворотному напрямку; прийому, розвантаженні та розміщенні товарів та інших предметів на борту ПС.
3.1.5. Розпакування та перепакування пошкоджених під час перевезення на ПС товарів та інших предметів здійснюється під контролем митниці.
3.1.6. При виявленні пошкоджень упаковки товарів та інших предметів посадова особа митниці робить в авіаційній вантажній накладній запис "Пошкоджено пакування", вказує кількість місць з пошкодженням упаковки та завіряє запис відбитком штампу "Під митним контролем" і особистим підписом.
Акт про пошкодження упаковки та фактичну кількість місць товарів та інших предметів складається уповноваженим представником аеропорту або авіаперевізника в присутності посадової особи митниці.
3.1.7. Дозволяється вивіз товарів та інших предметів за межі зони митного контролю у випадках:
оформлення товарів та інших предметів у відповідний митний режим;
спрямування товарів та інших предметів під митним контролем у митниці призначення;
необхідності розміщення товарів та інших предметів на митних ліцензійних складах за умови розташування цих складів у зоні діяльності митниці, де розташований авіаційний пункт пропуску (при наявності прийнятої до митного оформлення вантажної митної декларації, заповненої відповідно до режиму митного складу);
необхідності розміщення товарів та інших предметів на складах підприємств для збереження під митним контролем на підставі заяви підприємства із резолюцією начальника митниці (особи, їм уповноваженої) про дозвіл на розміщення товарів та інших предметів на відповідальне зберігання підприємством);
в інших випадках, передбачених чинним законодавством, по письмовому дозволу керівництва митниці.
3.1.8. В випадку завершення митного контролю і митного оформлення товарів та інших предметів посадова особа митниці проставляє відбиток особистої номерної печатки на екземплярах авіаційних вантажних накладних, карго-маніфесті, товаросупроводжувальних документах із указівкою номера вантажної митної декларації або іншого документа, на підставі якого здійснювалося митне оформлення.
Переміщення товарів та інших предметів у зону діяльності іншої митниці під митним контролем по ДКД здійснюється у встановленому Держмитслужбою України порядку.
Всі операції з товарами та іншими предметами для їх розміщення з метою, заявленої митниці (видача одержувачу, перевезення і т.і.), здійснюються уповноваженими представниками аеропорту або авіаперевізника під контролем митниці.
3.1.9. Митниця веде облік товарів та інших предметів, що переміщуються з борта ПС і контролює переміщення даних товарів та інших предметів до моменту їх розміщення з метою, заявленій митниці.
3.1.10. Митниця здійснює архівування документів, що були підставою для пропуску (переміщення) товарів та інших предметів через митний кордон України.
3.2. При вивезенні товарів та інших предметів за межі митної території України
3.2.1. Товари та інші предмети можуть розміщуваться на борті ПС на підставі ДКД, оформленого іншим митним органом, вантажної митної декларації, прийнятої до митного оформлення підрозділом митниці, розташованим у зоні діяльності пункту пропуску, через який здійснюється вивіз товарів та інших предметів за межі митної території України, або іншого документа, що являється підставою для митного оформлення товарів та інших предметів.
При надходженні на територію пункту пропуску товарів та інших предметів, що перемішуються під митним контролем на підставі оформлених митницею відправлення вантажних митних декларацій або ДКД, митницею призначення здійснюється підтвердження доставки товарів у порядку, встановленому Держмитслужбою України.
3.2.2. Посадова особа митниці контролює зважування, підрахунок вантажних місць, а також перевантаження вантажу уповноваженими представниками аеропорту або авіаперевізника на борт ПС.
Документи, що були підставою для розміщення вантажу на борту ПС, реєструються в справах митниці.
3.2.3. Підставою для вивозу товарів та інших предметів за межі митної території України на ПС є подані митному органу вантажний маніфест, авіаційні вантажні накладні і товаросупровідні документи.
Посадова особа митниці перевіряє відповідність даних, зазначених в авіаційних вантажних накладних, товаросупровідних документах і вантажному маніфесті, наявним товарам та іншим предметам, та при відсутності зауважень, дає дозвіл на вивезення товарів за межі митної території України.
На авіаційних вантажних накладних та товаросупровідних документах посадова особа митниці проставляє відбиток особистої номерної печатки.

................
Перейти до повного тексту