- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Наказ
МІНІСТЕРСТВО ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я УКРАЇНИ
НАКАЗ
Про затвердження Порядку діяльності Міністерства охорони здоров'я України при взаємодії з Кабінетом Міністрів України
1. Затвердити Порядок діяльності МОЗ України при взаємодії з Кабінетом Міністрів України (далі - Порядок), що додається.
2. Керівникам самостійних структурних підрозділів Міністерства охорони здоров'я України та центральних органів виконавчої влади, діяльність яких спрямовується та координується Кабінетом Міністрів України через Міністра охорони здоров'я України:
2.1. Забезпечити безумовне виконання Порядку.
2.2. До 28 квітня 2013 року визначити відповідальних працівників з підготовки матеріалів до участі Міністра у засіданнях Кабінету Міністрів України та надати інформацію про таких осіб до Управління із забезпечення діяльності Міністра охорони здоров'я України (патронатна служба) із зазначенням прізвища та ініціалів, контактних телефонів, факсів та електронних адрес.
2.3 Забезпечити повну та своєчасну підготовку необхідних матеріалів з питань, що розглядатимуться на засіданнях Кабінету Міністрів України, та подання їх до Департаменту інформаційно-організаційного та документального забезпечення для узагальнення.
2.4. Під час опрацювання матеріалів, що готуються до засідань Кабінету Міністрів України, забезпечити співпрацю з відповідними структурними підрозділами Секретаріату Кабінету Міністрів України.
3. Департаменту інформаційно-організаційного та документального забезпечення (Ю. Сіденко) забезпечити узагальнення та своєчасне подання до Кабінету Міністрів України необхідних матеріалів з питань, що розглядатимуться на засіданнях Кабінету Міністрів України.
4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на Управління із забезпечення діяльності Міністра охорони здоров'я України (патронатна служба), С. Скрипченко.
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства
охорони здоров'я України
19.04.2013 № 315
ПОРЯДОК
діяльності Міністерства охорони здоров'я України при взаємодії з Кабінетом Міністрів України
Розділ I. Розробка проектів нормативно-правових актів, які направляються до Кабінету Міністрів України
1. Проекти законів, нормативно-правових актів Президента України, Кабінету Міністрів України (далі - акти) готуються на основі та на виконання
Конституції і законів України, актів і доручень Президента України, актів Кабінету Міністрів України, доручень Прем'єр-міністра України, а також за ініціативою Міністра охорони здоров'я України.
2. Проекти актів Кабінету Міністрів України, що стосуються укладення, виконання та припинення дії міжнародних договорів України, готуються відповідно до Закону України
"Про міжнародні договори України".
Проекти постанов Кабінету Міністрів України, якими затверджуються технічні регламенти, розроблені на основі актів законодавства Європейського Союзу, оформляються з урахуванням особливостей, визначених
Правилами, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 18 червня 2012 року № 708.
5. Законопроекти, що вносяться у порядку законодавчої ініціативи Кабінетом Міністрів України на розгляд Верховної Ради України, готуються з дотриманням вимог, передбачених
Регламентом Верховної Ради України , главами 2-5 розділу 4 та § 70-71
Регламенту Кабінету Міністрів України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 18 липня 2007 року № 950 (далі - Регламент).
7. Відповідальні працівники самостійних структурних підрозділів Міністерства охорони здоров'я України (далі - Міністерство) та центральних органів виконавчої влади, діяльність яких спрямовується та координується Кабінетом Міністрів України через Міністра охорони здоров'я України (далі - Центральні органи), при розробці, погодженні та направленні до Секретаріату Кабінету Міністрів України законопроектів та проектів актів Президента України дотримуються вимог, передбачених для проектів актів Кабінету Міністрів України, встановлених цим Порядком.
7.1. Відповідальними працівниками самостійних структурних підрозділів Міністерства та Центральних органів (далі - Головний розробник) при подачі до Кабінету Міністрів України проекту нормативно-правового акта обов'язково додаються:
1) пояснювальна записка, у якій викладаються підстава та мета розроблення проекту, результати аналізу проблеми, наводиться обґрунтування необхідності прийняття акта, зазначаються позиція заінтересованих органів та заходи, здійснені для врегулювання розбіжностей (якщо проект подано з розбіжностями), відомості про наявність або відсутність у проекті акта правил і процедур, які можуть містити ризики вчинення корупційних правопорушень, відсутність ознак дискримінації (крім позитивних дій), відображаються фінансово-економічні розрахунки та пропозиції щодо визначення джерел покриття можливих втрат доходів або додаткових видатків бюджету, а також очікувані соціально-економічні результати реалізації акта. Якщо реалізація акта не потребує фінансування з державного чи місцевого бюджетів, про це окремо зазначається в записці.
До пояснювальної записки додаються фінансово-економічні розрахунки, проведені відповідно до пунктів 2 і 3 § 34
Регламенту, а також пропозиції за результатами громадської антикорупційної експертизи проекту акта (у разі її проведення). Крім того, можуть додаватися довідкові та інші інформаційно-аналітичні матеріали, що обґрунтовують необхідність прийняття акта;
2) довідка про погодження проекту акта;
3) протокол узгодження позицій (у разі потреби);
4) висновок Міністерства юстиції України (крім випадків, коли вноситься проект розпорядження Кабінету Міністрів України з кадрових питань), до якого у разі проведення експертизи на відповідність проекту акта acquis communautaire додається офіційний переклад відповідних актів acquis communautaire українською мовою;
5) порівняльна таблиця (якщо проектом акта передбачено внесення змін до інших актів);
6) проект акта та матеріали до нього разом з їх електронними копіями, що готуються у Microsoft Word (формат RTF, шрифт Times New Roman чотирнадцятого розміру). При цьому таблиці та діаграми готуються у Microsoft Excel.
7.2. До проекту розпорядження Кабінету Міністрів України про схвалення концепції реалізації державної політики у відповідній сфері та концепції закону пояснювальна записка не додається, а замість неї вноситься політична пропозиція, яка готується відповідно до § 56
Регламенту.
7.3. До проекту акта, що має важливе суспільне значення і стосується прав та обов'язків громадян, додається комунікативний план за формою згідно з додатком 11 до
Регламенту.
8. Під час розробки акта Головний розробник забезпечує:
1) перевірку проекту акта на відповідність
Конституції та законам України, актам Президента України, чинним міжнародним договорам України, Програмі діяльності Кабінету Міністрів України, державним цільовим програмам, програмам Президента України, а також на узгодженість з актами Кабінету Міністрів України з аналогічних питань та відповідність вимогам, установленим
Регламентом;
2) вивчає достатність фінансово-економічних розрахунків;
3) перевіряє повноту узгодження із заінтересованими органами;
4) оцінює ефективність обраного способу нормативно-правового врегулювання проблеми, реалістичність прогнозних соціально-економічних та інших показників результативності реалізації акта;
5) аналізує регуляторний вплив проекту регуляторного акта;
6) аналізує результати експертизи на відповідність проекту акта acquis communautaire.
Розділ II. Узгодження проекту акта Кабінету Міністрів України
1. Проект акта Кабінету Міністрів України після його погодження у структурних підрозділах МОЗ України та Центральних органах Головний розробник направляє у встановленому законодавством порядку на обов'язкове погодження до заінтересованих центральних органів виконавчої влади, а також Міністерства фінансів України та Міністерства економічного розвитку і торгівлі України.
2. Головний розробник забезпечує супровід (у т.ч. опрацювання, внесення змін до розробленого проекту нормативно-правового акта тощо) у заінтересованих міністерствах та центральних органах виконавчої влади, а також у Секретаріаті Кабінету Міністрів України, і співпрацю з відповідними виконавцями під час опрацювання і погодження проекту акта.
3. Після погодження акта Кабінету Міністрів України з заінтересованими центральними органами виконавчої влади, а також Міністерством фінансів України та Міністерством економічного розвитку і торгівлі України Головний розробник направляє нормативно-правовий акт до Міністерства юстиції України для проведення правової експертизи та надання висновку.
Погоджений у встановленому порядку проект акта та обов'язкові додатки до нього надаються до Департаменту інформаційно-організаційного та документального забезпечення (далі - Департамент), який забезпечує їх передачу до Секретаріату Кабінету Міністрів України шляхом їх реєстрації у відділі взаємодії з органами виконавчої влади з питань інформаційної роботи Департаменту інформації та комунікації з громадськістю Секретаріату Кабінету Міністрів України.
3. Головним розробником проекту акта, який був погоджений у встановленому законодавством порядку, забезпечується доопрацювання проекту акта (у разі потреби) з безпосереднім виконавцем у Секретаріаті Кабінету Міністрів України.
................Перейти до повного тексту