1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Наказ


МІНІСТЕРСТВО ЕНЕРГЕТИКИ ТА ВУГІЛЬНОЇ ПРОМИСЛОВОСТІ УКРАЇНИ
НАКАЗ
23.05.2016 № 312
Про тимчасовий розподіл повноважень між Міністром енергетики та вугільної промисловості, заступником Міністра - керівником апарату та заступниками Міністра
З метою підвищення рівня організації роботи і персональної відповідальності за виконання завдань, передбачених Положенням про Міністерство енергетики та вугільної промисловості, та у зв'язку з кадровими змінами
НАКАЗУЮ:
1. Розподілити повноваження між Міністром енергетики та вугільної промисловості (далі - Міністр), заступником Міністра - керівником апарату та заступниками Міністра згідно з додатком 1.
2. Установити, що: у разі відсутності Міністра його повноваження здійснює один із заступників Міністра, визначений окремим наказом, крім:
визначення політичних пріоритетів і стратегічних напрямів роботи Міністерства;
участі у прийнятті рішень на засіданнях Кабінету Міністрів України.
У разі відсутності заступника Міністра - керівника апарату та заступників Міністра їхні повноваження здійснюють посадові особи згідно з додатком 2.
3. Визначити, що заступник Міністра - керівник апарату та заступники Міністра можуть підписувати листи на адресу Адміністрації Президента України, Верховної Ради України і Кабінету Міністрів України лише інформаційного змісту.
4. Визнати таким, що втратив чинність, наказ Міненерговугілля України від 20.04.2015 № 244 "Про розподіл повноважень між Міністром енергетики та вугільної промисловості, першим заступником та заступниками Міністра".
5. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Міністр І. Насалик
Додаток 1
до наказу Міністерства енергетики
та вугільної промисловості України
23.05.2016 № 312
ТИМЧАСОВИЙ РОЗПОДІЛ
повноважень між Міністром енергетики та вугільної промисловості, заступником Міністра - керівником апарату та заступниками Міністра
1. Міністр - НАСАЛИК Ігор Степанович:
1) очолює Міністерство, здійснює керівництво його діяльністю.
2) визначає пріоритети роботи Міністерства, Державної інспекції енергетичного нагляду України (далі - Держенергонагляд), шляхи виконання покладених на них завдань, затверджує плани їх роботи та звіти про виконання планів роботи Міністерства.
3) організовує та контролює виконання Міністерством Конституції, законів України, актів Президента України та Кабінету Міністрів України.
4) подає на розгляд Кабінету Міністрів України проекти законів, актів Президента України, Кабінету Міністрів України, розробником яких є Міністерство, Держенергонагляд.
5) погоджує проекти законів, актів Президента України, Кабінету Міністрів України, що вносяться на розгляд Кабінету Міністрів України, з питань, що належать до сфери діяльності Міністерства, Держенергонагляду.
6) представляє в установленому порядку проекти законів України, розробником яких є Міністерство, Держенергонагляд, і доповідає з інших питань, що належать до компетенції Міністерства, під час їх розгляду на пленарних засіданнях Верховної Ради України.
7) бере участь у розгляді питань на засіданнях Кабінету Міністрів України та вносить пропозиції щодо порядку денного таких засідань.
8) визначає обов'язки заступників міністра, розподіл повноважень міністра між першим заступником міністра та заступниками міністра, які вони здійснюють у разі його відсутності.
9) порушує в установленому порядку питання щодо заохочення та притягнення до дисциплінарної відповідальності своїх заступників.
10) затверджує положення про самостійні структурні підрозділи апарату Міністерства.
11) затверджує структуру Міністерства.
12) визначає персональний склад патронатної служби.
13) погоджує призначення на посади та звільнення з посад керівників та заступників керівників самостійних структурних підрозділів апарату Держенергонагляду та його територіальних органів.
14) підписує накази Міністерства.
15) утворює, ліквідовує, реорганізовує підприємства, затверджує їхні положення (статути), здійснює у межах своїх повноважень інші функції з управління об'єктами державної власності.
16) вносить подання щодо представлення в установленому порядку державних службовців апарату Міністерства та працівників підприємств до відзначення державними та урядовими нагородами України.
17) представляє Міністерство у публічно-правових відносинах з іншими органами, підприємствами, установами та організаціями в Україні та за її межами.
18) веде переговори і підписує міжнародні договори України у межах наданих йому повноважень.
19) приймає рішення щодо розподілу бюджетних коштів, головним розпорядником яких є Міністерство.
20) організовує та контролює роботу з оперативного усунення наслідків надзвичайних ситуацій на об'єктах паливно-енергетичного комплексу (далі - ПЕК).
21) визначає основні напрямки діяльності з питань охорони праці і техніки безпеки підприємств ПЕК.
22) організовує та контролює роботу з питань боротьби з тероризмом, створення системи захисту, готовності та аварійного реагування на випадок терористичних актів та інших екстремістських проявів на об'єктах, які належать до сфери управління Міністерства.
23) забезпечує охорону державної таємниці та здійснює заходи щодо мобілізаційної підготовки у межах повноважень, передбачених законодавством, стосовно підприємств, що належать до сфери управління Міністерства та підпорядковані за галузевою ознакою.
24) координує питання діяльності відомчої воєнізованої охорони, здійснює загальне керівництво та контроль за діяльністю підрозділів відомчої воєнізованої охорони Міністерства.
25) приймає рішення про утворення чи ліквідацію колегії Міністерства, головує на її засіданнях.
26) дає обов'язкові для виконання державними службовцями та працівниками апарату Міністерства доручення.
27) організовує роботу з реалізації функцій з управління майном і майновими правами стосовно підприємств.
28) забезпечує діяльність Міністерства з питань фінансово-економічної політики в ПЕК.
29) координує розробку, укладання та реалізацію договорів з міжнародними фінансовими організаціями.
30) організовує роботу з розподілу бюджетних коштів за відповідними програмами, головним розпорядником яких є Міністерство, забезпечує та контролює розподіл цих коштів.
31) координує питання дотримання фінансової дисципліни, забезпечує взаємодію Міністерства з відповідними центральними органами виконавчої влади за цими напрямками.
32) організовує роботу з удосконалення економічного механізму, ціноутворення, тарифного регулювання й оподаткування у сфері діяльності Міністерства.
33) контролює питання щодо фінансування, кредитування, грошового і валютного обігів у сфері діяльності Міністерства.
34) координує питання відновлення платоспроможності боржників - підприємств і організацій ПЕК або визнання їх банкрутами.
35) забезпечує організацію діяльності Міністерства з фінансово-економічних питань ПЕК.
36) опрацьовує відомості розвідувальної інформації, яка здобувається СЗР України та входить до складу Ради при Кабінеті Міністрів України із спеціальної (розвідувальної) інформації відповідно до чинного законодавства.
37) здійснює інші повноваження відповідно до Конституції та законів України, актів Верховної Ради України, Президента України та Кабінету Міністрів України.
38) здійснює функції державного експерта з питань таємниць відповідно до чинного законодавства.
Безпосередньо керує діяльністю:
• Управління забезпечення діяльності Міністра (патронатна служба);
• Департаменту економіки та фінансів;
• Департаменту правового забезпечення;
• Департаменту внутрішнього аудиту;
• Департаменту корпоративних та майнових відносин;
• Сектору режимно-секретної роботи;
• Сектору мобілізаційної роботи;
• Сектору з питань запобігання та виявлення корупції.
3. Заступник Міністра - керівник апарату ЛАБОЖЕНКО Дмитро Борисович:
1) забезпечує діяльність Міністерства, стабільність та наступність у його роботі, організовує поточну роботу, пов'язану із здійсненням повноважень Міністерства.
2) організовує роботу апарату Міністерства.
3) забезпечує підготовку пропозицій щодо виконання завдань Міністерства та подає їх на розгляд Міністру.
4) організовує та контролює виконання апаратом Міністерства Конституції, законів України, актів Президента України і Кабінету Міністрів України, наказів Міністерства та доручень Міністра та його заступників, звітує про їх виконання.
5) готує та подає на затвердження Міністрові плани роботи Міністерства, організовує їх виконання, звітує про їх виконання.
6) забезпечує реалізацію державної політики стосовно державної таємниці, контроль за її збереженням в апараті Міністерства.
7) за погодженням з Міністерством фінансів затверджує штатний розпис та кошторис Міністерства.
8) призначає на посади та звільняє з посад у порядку, передбаченому законодавством про державну службу, державних службовців апарату Міністерства, присвоює їм ранги державних службовців, приймає рішення щодо їх заохочення та притягнення до дисциплінарної відповідальності.
9) приймає на роботу та звільняє з роботи у порядку, передбаченому законодавством про працю, працівників апарату Міністерства, приймає рішення щодо їх заохочення та притягнення до дисциплінарної відповідальності.
10) погоджує у передбачених законодавством випадках призначення на посади та звільнення з посад керівників відповідних структурних підрозділів обласних, Київської та Севастопольської міських державних адміністрацій.
11) забезпечує в установленому порядку організацію підготовки, перепідготовки та підвищення кваліфікації державних службовців та інших працівників Міністерства.
12) представляє Міністерство як юридичну особу в цивільно-правових відносинах.
13) дає обов'язкові для виконання державними службовцями та іншими працівниками Міністерства доручення у межах повноважень, передбачених законом.
14) видає накази організаційно-розпорядчого характеру з питань, що належать до його повноважень, та контролює їх виконання.
15) вносить подання Міністрові щодо представлення в установленому порядку державних службовців та інших працівників апарату Міністерства до відзначення державними та урядовими нагородами.
16) організовує проведення спеціальної перевірки відомостей щодо осіб, які претендують на зайняття посад, пов'язаних із виконанням функцій держави у Міністерстві.
17) призначає на посади та звільняє з посад керівників підприємств у встановленому порядку, крім випадків, установлених законодавством.
18) притягує до дисциплінарної відповідальності керівників підприємств.
19) здійснює контроль за станом погашення заборгованості із заробітної плати на підприємствах ПЕК.
20) забезпечує реалізацію державної політики з питань трудових і соціальних відносин та оплати праці у ПЕК.
21) контролює реалізацію державної політики у сфері охорони довкілля щодо діяльності підприємств ПЕК.
22) координує роботу з питань охорони праці і протипожежної безпеки та здійснює методичне керівництво діяльністю підприємств із цих питань.
23) координує питання щодо запобігання надзвичайним ситуаціям у ПЕК, координує та контролює діяльність, пов'язану з реалізацією запобіжно-профілактичних антитерористичних заходів на об'єктах ПЕК.
24) координує питання організації та забезпечення охорони об'єктів ПЕК.
25) організовує зв'язок і координує роботу з галузевими профспілками на засадах соціального партнерства, а також з громадськими організаціями у ПЕК.
26) здійснює контроль за виконанням заходів з поліпшення нормування праці на підприємствах.
27) організовує роботу щодо забезпечення фізичного захисту на підприємствах.
28) забезпечує формування пропозицій та реалізацію заходів щодо ліквідації наслідків аварій на підприємствах, інформування про них населення, залучення в установленому законом порядку до цих робіт інших підприємств, установ та організацій, а також населення.
29) координує роботу з впровадження та реалізації державної політики з питань трудових і соціальних відносин та оплати праці в паливно-енергетичному комплексі та взаємодію з галузевими профспілками.
30) організовує і координує господарське та матеріально-технічне забезпечення діяльності Міністерства.
21) забезпечує взаємодію Міністерства з Верховною Радою України та її органами.
32) організовує роботу з розгляду запитів і звернень народних депутатів України, звернень депутатських фракцій, звернень і рекомендацій комітетів Верховної Ради України.
33) організовує взаємодію з Громадською радою при Міністерстві.
34) організовує і забезпечує роботу з ґендерних питань у центральному апараті Міністерства.

................
Перейти до повного тексту