- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Наказ
МІНІСТЕРСТВО ЕНЕРГЕТИКИ ТА ВУГІЛЬНОЇ ПРОМИСЛОВОСТІ УКРАЇНИ
НАКАЗ
( Наказ втратив чинність на підставі Наказу Міністерства енергетики та вугільної промисловості
№ 312 від 23.05.2016 )
Про розподіл повноважень між Міністром енергетики та вугільної промисловості, першим заступником, заступником Міністра - керівником апарату та заступниками Міністра
( Із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства енергетики
та вугільної промисловості
№ 572 від 04.09.2015 )
Відповідно до Закону України
"Про центральні органи виконавчої влади" , з метою підвищення рівня організації роботи і персональної відповідальності за виконання завдань, передбачених Положенням про Міністерство енергетики та вугільної промисловості,
НАКАЗУЮ:
1. Розподілити повноваження між Міністром енергетики та вугільної промисловості (далі - Міністр), першим заступником, заступником Міністра - керівником апарату та заступниками Міністра згідно з додатком 1.
2. Установити, що у разі відсутності Міністра його повноваження здійснює один із заступників Міністра, визначений окремим наказом, крім:
визначення політичних пріоритетів і стратегічних напрямів роботи Міністерства;
участі у прийнятті рішень на засіданнях Кабінету Міністрів України.
У разі відсутності першого заступника, заступника Міністра - керівника апарату та заступників Міністра їх повноваження здійснюють посадові особи згідно з додатком 2.
3. Визначити, що перший заступник, заступник Міністра - керівник апарату та заступники Міністра можуть підписувати листи на адресу Адміністрації Президента України, Верховної Ради України і Кабінету Міністрів України лише інформаційного характеру.
5. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Додаток 1
до наказу Міністерства енергетики
та вугільної промисловості України
20.04.2015 № 244
РОЗПОДІЛ
повноважень між Міністром енергетики та вугільної промисловості, першим заступником, заступником Міністра - керівником апарату та заступниками Міністра
1. Міністр - ДЕМЧИШИН Володимир Васильович:
1) очолює Міністерство, здійснює керівництво його діяльністю;
2) визначає пріоритети роботи Міністерства, Державної служби гірничого нагляду та промислової безпеки (далі - Держгірпромнагляд), Державної інспекції енергетичного нагляду України (далі - Держенергонагляд), шляхи виконання покладених на них завдань, затверджує плани їх роботи та звіти про виконання планів роботи Міністерства;
3) організовує та контролює виконання
Конституції та законів України, актів і доручень Президента України, актів Кабінету Міністрів України в апараті Міністерства, а також на підприємствах, в установах і організаціях, що належать до сфери його управління, та господарських товариствах, управління корпоративними правами держави яких здійснює Міністерство (далі - підприємств);
4) подає на розгляд Кабінету Міністрів України проекти законів, актів Президента України, Кабінету Міністрів України, розробником яких є Міністерство Держгірпромнагляд або Держенергонагляд;
5) погоджує проекти законів, актів Президента України, Кабінету Міністрів України, що вносяться на розгляд Кабінету Міністрів України, з питань, що належать до сфери діяльності Міністерства, Держгірпромнагляду, Держенергонагляду;
6) представляє в установленому порядку проекти законів України, розробником яких є Міністерство, Держгірпромнагляд, Держенергонагляд, і доповідає з інших питань, що належать до компетенції Міністерства, під час їх розгляду на пленарних засіданнях Верховної Ради України;
7) бере участь у розгляді питань на засіданнях Кабінету Міністрів України та вносить пропозиції щодо порядку денного таких засідань;
8) розподіляє обов'язки між своїми заступниками;
9) порушує в установленому порядку питання про притягнення до дисциплінарної відповідальності своїх заступників;
10) затверджує положення про самостійні структурні підрозділи апарату Міністерства;
11) призначає на посади та звільняє з посад у встановленому порядку керівників та заступників керівників самостійних структурних підрозділів апарату Міністерства, присвоює їм ранги державних службовців, приймає рішення щодо їх заохочення або притягнення до дисциплінарної відповідальності;
12) погоджує призначення на посади та звільнення з посад керівників та заступників керівників самостійних структурних підрозділів апарату Держенергонагляду та його територіальних органів;
13) підписує накази Міністерства;
14) призначає на посади за погодженням з головами місцевих державних адміністрацій та звільняє з посад керівників підприємств, крім випадків, установлених законом;
15) притягує до дисциплінарної відповідальності керівників підприємств;
16) вносить подання щодо представлення в установленому порядку державних службовців апарату Міністерства та працівників підприємств до відзначення державними та урядовими нагородами України;
17) представляє Міністерство у публічно-правових відносинах з іншими органами, підприємствами, установами та організаціями в Україні та за її межами;
18) веде переговори і підписує міжнародні договори України у межах наданих йому повноважень;
19) приймає рішення щодо розподілу бюджетних коштів, головним розпорядником яких є Міністерство;
20) організовує та контролює роботу з оперативного усунення наслідків надзвичайних ситуацій на об'єктах паливно-енергетичного комплексу (далі - ПЕК);
21) визначає основні напрямки діяльності з питань охорони праці і техніки безпеки підприємств ПЕК;
22) організовує та контролює роботу з питань боротьби з тероризмом, створення системи захисту, готовності та аварійного реагування на випадок терористичних актів та інших екстремістських проявів на об'єктах, які належать до сфери управління Міністерства;
23) забезпечує охорону державної таємниці та здійснює заходи щодо мобілізаційної підготовки у межах повноважень, передбачених законодавством, стосовно підприємств, що належать до сфери управління Міністерства та підпорядковані за галузевою ознакою;
24) координує питання діяльності відомчої воєнізованої охорони, здійснює загальне керівництво та контроль за діяльністю підрозділів відомчої воєнізованої охорони Міністерства;
25) приймає рішення про утворення чи ліквідацію колегії Міністерства, головує на її засіданнях;
26) дає обов'язкові для виконання державними службовцями та працівниками апарату Міністерства доручення;
27) організовує роботу з реалізації функцій з управління майном і майновими правами стосовно підприємств;
28) готує пропозиції щодо утворення, реорганізації і ліквідації підприємств вугільно-промислового комплексу, що належить до сфери управління Міністерства, та ефективного використання їх майна та майнових прав;
29) забезпечує діяльність Міністерства з питань фінансово-економічної політики в ПЕК;
30) координує розробку, укладання та реалізацію договорів з міжнародними фінансовими організаціями;
31) організовує роботу з розподілу бюджетних коштів за відповідними програмами, головним розпорядником яких є Міністерство, забезпечує та контролює розподіл цих коштів;
32) координує питання дотримання фінансової дисципліни, забезпечує взаємодію Міністерства з відповідними центральними органами виконавчої влади за цими напрямками;
33) організовує роботу з удосконалення економічного механізму, ціноутворення, тарифного регулювання й оподаткування у сфері діяльності Міністерства;
34) контролює питання щодо фінансування, кредитування, грошового і валютного обігів у сфері діяльності Міністерства;
35) координує питання відновлення платоспроможності боржників - підприємств і організацій ПЕК або визнання їх банкрутами;
36) здійснює інші повноваження відповідно до законів, актів Верховної Ради України, Президента України та Кабінету Міністрів України;
37) Забезпечує реалізацію державної політики з питань державної таємниці, контроль за її збереженням в апараті Міністерства;
38) здійснює функції державного експерта з питань таємниць відповідно до чинного законодавства;
39) координує роботу державних підприємств "Вугілля України" та "Державної вугільної компанії".
( Пункт 1 доповнено підпунктом 39 згідно з Наказом Міністерства енергетики та вугільної промисловості
№ 572 від 04.09.2015 )
Безпосередньо керує діяльністю:
• Управління забезпечення діяльності Міністра (патронатна служба);
• Управління по роботі з персоналом;
• Управління правової політики;
• Управління внутрішнього аудиту;
• Управління відносин власності;
• Фінансово-економічного управління;
• Відділу режимно-секретної та мобілізаційної роботи;
• Сектору з питань запобігання та виявлення корупції.
2. Перший заступник Міністра МАРТИНЕНКОВ Ігор Миколайович:
1) забезпечує у межах повноважень виконання апаратом Міністерства
Конституції та законів України, актів Президента України і Кабінету Міністрів України;
2) координує діяльність Міністерства з питань реалізації державної політики у вугільно-промисловому комплексі;
3) організовує формування прогнозного балансу вугілля й вугільної продукції;
4) забезпечує організацію діяльності Міністерства з фінансово-економічних питань у вугільно-промисловому комплексі;
5) контролює організацію та реалізацію заходів з нагляду за дотриманням якості вугільної продукції.
6) координує діяльність із затвердження проектів ліквідації та консервації вугледобувних підприємств, що належать до сфери управління Міністерства;
7) здійснює контроль за станом погашення заборгованості із заробітної плати на підприємствах ПЕК;
8) забезпечує реалізацію державної політики з питань трудових і соціальних відносин та оплати праці у ПЕК;
9) контролює реалізацію державної політики у сфері охорони довкілля щодо діяльності підприємств ПЕК;
10) координує роботу з питань охорони праці і протипожежної безпеки та здійснює методичне керівництво діяльністю підприємств із цих питань;
11) координує питання щодо запобігання надзвичайним ситуаціям у ПЕК, координує та контролює діяльність, пов'язану з реалізацією запобіжно-профілактичних антитерористичних заходів на об'єктах ПЕК;
12) координує питання організації та забезпечення охорони об'єктів ПЕК
13) організовує зв'язок і координує роботу з галузевими профспілками на засадах соціального партнерства, а також з громадськими організаціями у вугільно-промисловому комплексі;
14) здійснює контроль за виконанням заходів з поліпшення нормування праці на підприємствах;
15) організовує роботу щодо забезпечення фізичного захисту на підприємствах;
16) забезпечує формування пропозицій та реалізацію заходів щодо ліквідації наслідків аварій на підприємствах, інформування про них населення, залучення в установленому законом порядку до цих робіт інших підприємств, установ та організацій, а також населення;
17) організовує та контролює роботу із реалізації основних принципів державної політики з питань альтернативних та відновлювальних видів палива у вугільно-промисловому комплексі;
18) координує роботу з питань розвитку та впровадження нетрадиційних та альтернативних видів палива на об'єктах ПЕК;
19) здійснює координацію робіт, пов'язаних з виробництвом (видобутком), постачанням, транспортуванням, зберіганням, передачею та споживанням альтернативних видів палива, вироблених з альтернативних джерел;
20) готує пропозиції стосовно розподілу бюджетних коштів за відповідними програмами, затверджує договірну та звітну документацію щодо створення у вугільно-промисловому комплексі науково-технічної продукції за бюджетні кошти, головним розпорядником яких є Міністерство;
21) готує пропозиції щодо утворення, реорганізації і ліквідації підприємств вугільно-промислового комплексу, що належать до сфери управління Міністерства, ефективного використання їх майна та майнових прав;
23) опрацьовує відомості розвідувальної інформації, яка здобувається СЗР України та входить до складу Ради при Кабінеті Міністрів України із спеціальної (розвідувальної) інформації відповідно до чинного законодавства;
24) забезпечує взаємодію Міністерства з місцевими органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування з питань діяльності підприємств та організацій вугільно-промислового комплексу;
25) організує виконання інших заходів, пов'язаних із забезпеченням діяльності Міністерства, та окремих доручень Міністра.
Безпосередньо керує та контролює діяльність:
• Управління технічної політики у вугільній промисловості;
• Управління з питань вугледобувної та торфодобувної промисловості;
• Управління реструктуризації вугільних підприємств;
• Управління фізичного захисту, промислової безпеки та охорони праці;
• Управління трудової та соціальної політики.
За напрямами діяльності координує:
Управління бухгалтерського обліку та звітності;
Управління європейської інтеграції;
Управління інформаційно-аналітичного забезпечення;
Управління стратегії розвитку ПЕК та інвестиційної політики.
Фінансово-економічне управління.
3. Заступник Міністра - керівник апарату:
1) забезпечує виконання апаратом Міністерства
Конституції та законів України, актів Президента України і Кабінету Міністрів України;
2) готує та подає на затвердження Міністрові програми і плани роботи Міністерства, організовує їх виконання, звітує про їх виконання перед Міністром;
3) організовує роботу та вживає заходів для забезпечення ефективного функціонування системи державної служби у апараті Міністерства;
4) за погодженням з Міністерством фінансів затверджує штатний розпис та кошторис Міністерства;
5) призначає на посади та звільняє з посад у порядку, передбаченому законодавством про державну службу, державних службовців апарату Міністерства (крім тих, яких призначає на посади та звільняє з посад Міністр), присвоює їм ранги державних службовців, приймає рішення щодо їх заохочення та притягнення до дисциплінарної відповідальності;
6) забезпечує формування у встановленому порядку кадрового резерву Міністерства, організацію підготовки, перепідготовки та підвищення кваліфікації державних службовців Міністерства, а також осіб, включених до кадрового резерву;
7) вносить пропозиції Міністрові щодо представлення державних службовців Міністерства до відзначення державними та урядовими нагородами;
8) здійснює керівництво діяльністю апарату Міністерства;
9) організовує і координує господарське та матеріально-технічне забезпечення діяльності Міністерства;
10) забезпечує взаємодію Міністерства з Верховною Радою України та її органами;
11) організовує роботу з розгляду запитів і звернень народних депутатів України, звернень депутатських фракцій, звернень і рекомендацій комітетів Верховної Ради України;
12) організовує взаємодію з Громадською радою при Міністерстві;
13) організовує і забезпечує роботу з ґендерних питань у центральному апараті Міністерства;
14) організовує експертно-аналітичне та інформаційне забезпечення діяльності Міністерства;
15) організовує роботу з узагальнення показників діяльності та розвитку ПЕК, інформаційних матеріалів і моніторингу виконання завдань Міністерства за основними напрямками діяльності;
................Перейти до повного тексту