- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Наказ
МІНІСТЕРСТВО ТРАНСПОРТУ ТА ЗВ'ЯЗКУ УКРАЇНИ
ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ ЗВ'ЯЗКУ
Н А К А З
( Наказ втратив чинність на підставі Наказу Державної
адміністрації зв'язку
N 110 від 29.07.2010 )
Про внесення змін до наказу Державної адміністрації зв'язку від 05.02.2009 N 21
( Із змінами, внесеними згідно з Наказом Державної
адміністрації зв'язку
N 67 від 02.06.2010 )
У зв'язку з кадровими змінами у Державній адміністрації зв'язку та відповідно до Типового положення про тендерний комітет, затвердженого наказом Міністерства економіки України від 20.05.2009
N 470,
НАКАЗУЮ:
( Пункт 1 втратив чинність на підставі Наказу Державної адміністрації зв'язку
N 67 від 02.06.2010 )
2. Затвердити Положення про тендерний комітет Державної адміністрації зв'язку у новій редакції, що додається.
3. Управлінню економічної політики (І.Волохіна) оприлюднити цей наказ на сайті Держзв'язку протягом десяти календарних днів з дати його затвердження.
4. Управлінню документального забезпечення (М.Вільчинський) копію цього наказу розіслати структурним підрозділам Держзв'язку, підприємствам, установам та організаціям галузі зв'язку.
5. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Заступник Міністра транспорту та зв'язку України - голова Державної адміністрації зв'язку | М.Гончар |
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Держзв'язку
05.02.2009 N 21
( v0021683-09 )
(у редакції наказу
Держзв'язку
15.12.2009 N 287)
ПОЛОЖЕННЯ
про тендерний комітет Державної адміністрації зв'язку
I. Порядок створення та організації діяльності тендерного комітету
1. Тендерний комітет - група спеціалістів, призначених замовником відповідальними за проведення процедур закупівель згідно з Положенням про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 17.10.2008
N 921 (із змінами) (далі - Положення).
2. Метою створення тендерного комітету є організація та проведення процедур закупівель на засадах колегіальності в прийнятті рішень, відсутності конфлікту інтересів членів тендерного комітету та їх неупередженості.
3. Тендерний комітет у своїй діяльності керується законодавством, у тому числі
Положенням, Положенням про тендерний комітет Державної адміністрації зв'язку.
4. Склад тендерного комітету та Положення про нього затверджуються рішенням замовника.
Членами тендерного комітету є працівники замовника в кількості не менше 5 осіб.
5. До складу тендерного комітету не можуть входити посадові особи та представники учасників, їх близькі родичі, посадові особи об'єднань підприємств, їх представники і близькі родичі.
Членами тендерного комітету можуть бути призначені посадові особи із структурних підрозділів замовника.
6. Для розв'язання конкретних питань, якщо виникає така потреба, зокрема у разі проведення закупівлі товарів, робіт чи послуг, що мають складний або спеціалізований характер, до роботи тендерного комітету можуть залучатися відповідно до законодавства незалежні кваліфіковані (технічні) експерти та консультанти.
Експерти та консультанти, які залучаються до роботи тендерного комітету на договірних засадах відповідно до законодавства, не можуть бути його членами і не несуть відповідальності за рішення, дії або бездіяльність тендерного комітету та службових осіб замовника, учасника чи інших осіб, за виконання (невиконання) договорів про закупівлі, а також за наслідки, спричинені такими рішеннями, діями або бездіяльністю.
7. Керівництво тендерного комітету здійснює його голова, який призначається рішенням замовника.
8. Голова тендерного комітету організовує його роботу і несе персональну відповідальність за виконання покладених на тендерний комітет функцій.
Голова тендерного комітету призначає заступника (заступників) голови, відповідального секретаря та визначає функції кожного члена тендерного комітету.
У разі відсутності голови тендерного комітету його обов'язки виконує заступник голови тендерного комітету (якщо призначено кількох заступників голови тендерного комітету, то він повинен визначити серед них виконуючого обов'язки голови тендерного комітету на період своєї відсутності).
За рішенням голови тендерного комітету можуть створюватися окремі робочі групи із залученням спеціалістів структурних підрозділів замовника для надання консультацій при вирішенні питань, що виникають у процесі здійснення закупівель, зокрема для оцінки тендерних пропозицій.
9. Робоча група з членів тендерного комітету у складі не менше трьох осіб може призначатися головою тендерного комітету для розкриття тендерних (цінових) пропозицій учасників процедури закупівлі. При розкритті тендерних (цінових) пропозицій робочою групою протокол про розкриття тендерних (цінових) пропозицій підписують члени робочої групи.
10. Формою роботи тендерного комітету є засідання, які проводяться у разі потреби.
11. На засіданнях тендерного комітету підлягають розгляду такі питання:
розподіл функцій окремих його робочих груп;
планування здійснення процедури закупівлі;
проведення процедур і попередньої кваліфікації відповідно до законодавства;
розгляд скарг;
12. Рішення тендерного комітету оформляється протоколом, який підписують усі члени тендерного комітету з урахуванням пункту 13 цього розділу.
13. Рішення з питань, що розглядаються на засіданнях тендерного комітету, приймаються простою більшістю голосів від кворуму, який становить дві третини тендерного комітету.
У разі рівного розподілу голосів голос голови тендерного комітету є вирішальним.
II. Головні функції тендерного комітету
1. Тендерний комітет відповідає за організацію процедур закупівель на всіх етапах їх проведення. У процесі роботи він забезпечує реалізацію таких функцій:
планування здійснення процедури закупівлі;
вибір процедури закупівлі відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель;
оприлюднення інформації про здійснення закупівель відповідно до вимог
Положення;
підготовка, затвердження та надання особам, що виявили намір взяти участь у процедурі закупівлі (попередній кваліфікації), необхідної для проведення процедури закупівлі (попередньої кваліфікації) документації;
надання роз'яснень особам, що виявили намір взяти участь у процедурі закупівлі (попередній кваліфікації), щодо змісту тендерної (кваліфікаційної) документації у разі отримання від останніх відповідних запитів;
визначення необхідності застосування та проведення попередньої кваліфікації;
організація приймання, зберігання, розкриття тендерних (цінових) пропозицій, забезпечення вибору найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції на підставі критеріїв методики оцінки, визначених у тендерній документації;
................Перейти до повного тексту