1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Постанова


НАЦІОНАЛЬНА КОМІСІЯ РЕГУЛЮВАННЯ ЕЛЕКТРОЕНЕРГЕТИКИ УКРАЇНИ
П О С Т А Н О В А
01.03.2007 N 280
( Постанова втратила чинність на підставі Постанови Національної комісії регулювання електроенергетики N 1662 від 29.11.2007 )
Про внесення змін до Регламенту Національної комісії регулювання електроенергетики України
Відповідно до Указу Президента України від 14.03.95 N 213/95 "Про заходи щодо забезпечення діяльності Національної комісії з питань регулювання електроенергетики України" Національна комісія регулювання електроенергетики України
ПОСТАНОВЛЯЄ:
Унести зміни до Регламенту Національної комісії регулювання електроенергетики України, затвердженого постановою НКРЕ від 14.02.2000 N 133, виклавши його в редакції, що додається.
В.о. Голови Комісії С.Дунайло
ЗАТВЕРДЖЕНО
Постанова НКРЕ
14.02.2000 N 133
( v0133227-00 )
(у редакції постанови НКРЕ
01.03.2007 N 280)
РЕГЛАМЕНТ
Національної комісії регулювання електроенергетики України
Розділ 1. Загальні положення
Регламент Національної комісії регулювання електроенергетики України (далі - Регламент) визначає порядок підготовки документів до розгляду на засіданні Національної комісії регулювання електроенергетики України (далі - Комісія, НКРЕ), порядок проведення засідань Комісії, порядок розгляду питань на засіданнях Комісії, функції головуючого та інших членів Комісії, основні правила етикету на засіданнях Комісії, особливості оформлення рішень Комісії, інші питання внутрішньої діяльності НКРЕ.
Комісія при прийнятті рішень керується Конституцією України, законами України та іншими актами законодавства.
Гласність засідань Комісії
1. Засідання Комісії є відкритими і гласними, за винятком випадків, передбачених чинним законодавством та цим Регламентом.
2. Гласність роботи Комісії забезпечується шляхом відкритого обговорення питань, що належать до її компетенції, у присутності суб'єктів господарювання, які подали заяву на видачу ліцензії, ліцензіатів, споживачів, представників державних органів, громадськості, засобів масової інформації, інших заінтересованих осіб, а також шляхом публікації в засобах масової інформації та мережі Інтернет рішень Комісії.
3. У закритому засіданні Комісії беруть участь особи, присутність яких визнана Комісією необхідною для розгляду відповідного питання.
4. Комісія наприкінці закритого засідання приймає рішення щодо поширення протоколу та інших документів.
Колегіальність розгляду питань
5. Розгляд питань та прийняття рішень проводиться Комісією колегіально.
6. Рішення приймаються тільки тими членами Комісії, які беруть участь у розгляді питання на засіданні Комісії.
Рівноправність членів Комісії під час розгляду питань
7. Усі члени Комісії є рівноправними під час розгляду питань та прийняття рішень на засіданні Комісії.
8. Головуючий на засіданні не має права обмежувати членів Комісії в можливості ставити питання учасникам засідання, знімати поставлені членами Комісії запитання, коментувати висловлювання та запитання членів Комісії.
9. Члени Комісії під час засідань повинні утримуватися від коментарів, реплік та втручання в дії головуючого.
Мова засідань Комісії
10. Засідання Комісії проводяться державною мовою.
11. Особам, які беруть участь у розгляді питань і не володіють українською мовою, забезпечується право ознайомлення з документами та участі в розгляді питань через перекладача, а також право виступати на засіданні рідною мовою. Витрати, пов'язані з оплатою роботи перекладача, несе особа, заінтересована в його участі.
Розділ 2. Засідання Комісії
Засідання як основна форма роботи Комісії
12. Основною формою роботи Комісії є засідання.
13. Засідання Комісії є відкриті, закриті та робочі.
14. Засідання Комісії скликає Голова Комісії.
15. На відкритих засіданнях розглядаються питання про:
видачу, переоформлення, зупинення, анулювання ліцензії та продовження, поновлення дії ліцензії;
установлення вимог щодо здійснення ліцензіатами інших, крім ліцензованих, видів господарської діяльності;
порушення ліцензійних умов, чинного законодавства, адміністративні правопорушення;
застосування санкцій до ліцензіатів у разі невиконання ними Ліцензійних умов та порушення чинного законодавства;
захист прав споживачів електричної та теплової енергії, природного газу та нафти;
затвердження та перегляд тарифів на передачу електроенергії місцевими (локальними) електромережами та на постачання електричної енергії за регульованим тарифом;
затвердження тарифів на відпуск електричної енергії та на виробництво теплової енергії;
затвердження тарифів на передачу електричної енергії магістральними та міждержавними електричними мережами;
затвердження економічних коефіцієнтів нормативних технологічних витрат електроенергії та/або допоміжних економічних коефіцієнтів нормативних технологічних витрат електроенергії, а також унесення відповідних змін до них;
затвердження коефіцієнтів понаднормативних витрат електроенергії, що враховуються при розрахунку тарифів на електроенергію;
затвердження нормативу відрахування коштів, що надійшли на поточний рахунок зі спеціальним режимом використання суб'єктів господарської діяльності, які здійснюють постачання природного газу за регульованим тарифом;
затвердження цін на природний газ для споживачів України, тарифів на транспортування, постачання та зберігання природного газу, тарифів на транспортування нафти та аміаку;
схвалення інвестиційних програм ліцензіатів та внесення змін до них;
проведення експертиз;
погодження закупівель;
розгляд скарг щодо проведення закупівель ліцензіатами НКРЕ;
схвалення проектів регуляторних актів НКРЕ.
16. У випадках, коли розгляд питань на відкритому засіданні Комісії суперечить інтересам державної або комерційної таємниці, та в інших випадках, передбачених чинним законодавством, проводяться закриті засідання Комісії.
17. Інші питання на розсуд Комісії можуть розглядатися як на відкритому, закритому, так і на робочому засіданні.
Кворум та порядок вирішення питань Комісією на засіданнях
18. Засідання Комісії є правомочним, якщо на ньому присутня більшість від загального складу Комісії.
19. Якщо розгляд питань неможливий у зв'язку з відсутністю необхідної кількості членів Комісії, головуючий переносить засідання на інший час, визначений Комісією.
20. Рішення Комісії вважається прийнятим, якщо за нього проголосувала більшість від загального складу Комісії.
21. Член Комісії, не згодний з прийнятим рішенням, може письмово викласти свою особисту думку на окремому аркуші, який додається до цього рішення.
22. Рішення вважається не прийнятим, якщо воно не набрало необхідної кількості голосів, зокрема, при рівному розподілі голосів "за" й "проти".
Порядок проведення засідань
23. Відкриті засідання Комісії проводяться не рідше одного разу на тиждень. У період між відкритими засіданнями Комісія, у разі необхідності, проводить закриті або робочі засідання.
24. У разі необхідності Комісія може прийняти рішення про зміну порядку проведення засідань або про продовження своєї роботи наступного дня після дня засідання.
Розділ 3. Підготовка питань до розгляду на засіданнях Комісії
Порядок підготовки питань до розгляду на засіданнях Комісії
25. Винесенню питання на засідання Комісії передує його підготовка відповідними структурними підрозділами НКРЕ.
Під час підготовки питання до розгляду на відкритому засіданні Комісії для обговорення питань, які мають важливе суспільне значення, у разі необхідності можуть проводитися відкриті слухання.
До участі у відкритих слуханнях залучаються особи, заінтересовані в розгляді питання. Інформація про місце і час проведення відкритих слухань публікується в пресі чи повідомляється через інші засоби масової інформації.
Відкриті слухання проводяться Головою або Членом Комісії шляхом заслуховування доповідей учасників. Під час відкритих слухань Комісії ведеться протокол.
За результатами відкритих слухань приймаються рішення щодо можливості включення розглянутого питання до порядку денного засідання Комісії або необхідності подальшого його опрацювання структурними підрозділами НКРЕ.
26. Члени Комісії мають право з власної ініціативи включати до порядку денного питання, що належать до компетенції Комісії.
27. Інформація про місце, дату і час проведення відкритих засідань, порядок денний (крім розділу "Різне"), публікується в засобах масової інформації та розміщується на офіційному сайті НКРЕ не пізніше ніж за 5 днів до дати проведення засідання Комісії.
Не пізніше ніж до 12 години за 2 дні до публікації в пресі керівники структурних підрозділів надають до відділу зв'язків з громадськістю та міжнародної координації (ВЗГМК) службові записки, погоджені Головою або Членом Комісії, який координує діяльність відповідного структурного підрозділу, у яких зазначені питання, що мають бути винесені на розгляд Комісії наступного тижня. На підставі наданих службових записок ВЗГМК формує розділ перший порядку денного відкритого засідання Комісії, погоджує його з керівниками структурних підрозділів НКРЕ, членами та Головою Комісії. Порядок денний засідання публікується в засобах масової інформації (всеукраїнська газета) та розміщується на офіційному сайті НКРЕ.
Розділ другий порядку денного відкритого засідання Комісії ("Різне") формується протокольним відділом на підставі службових записок структурних підрозділів НКРЕ, погоджених Головою або Членом Комісії, який координує діяльність відповідного структурного підрозділу, та наданих відділу не пізніше 15 години дня, що передує дню засідання.
28. Структурні підрозділи не пізніше ніж за два дні до відкритого засідання надають кожному Члену Комісії документи з питань, що включені до порядку денного засідання (крім розділу "Різне"); з питань, що включені до розділу "Різне" - не пізніше 15 години дня, що передує дню засідання.
Порядок денний засідання
29. Порядок денний засідання Комісії включає два розділи: перший - питання, які в повному обсязі підготовлені для розгляду на засіданні Комісії, другий ("Різне") - питання, які потребують термінового розгляду або розгляд яких було відкладено чи перенесено.
30. Пропозиції щодо кожного питання, яке пропонується включити до проекту порядку денного засідання, уносяться у вигляді подання, проекту постанови чи розпорядження, що пропонується прийняти за цією пропозицією.
Розділ 4. Розгляд питань на відкритих засіданнях Комісії
Відкриття засідання
31. У призначений час головуючий на засіданні, за наявності кворуму, відкриває засідання Комісії та оголошує порядок денний. Питання розглядаються, як правило, у тій послідовності, у якій їх включено до порядку денного засідання, якщо інші пропозиції від учасників засідання не надійшли.

................
Перейти до повного тексту