- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Наказ
ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ
Н А К А З
Про організацію особистого прийому громадян у Головдержслужбі України та її територіальних органах
( Із змінами, внесеними згідно з Наказами Головного
управління державної служби
N 32 від 07.02.2011
N 59 від 12.03.2011
N 121 від 06.05.2011 )
З метою удосконалення Порядку організації та проведення особистого прийому громадян у Головдержслужбі України і її територіальних органах та приведення його у відповідність до постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2010
N 924 "Про організацію особистого прийому громадян у Кабінеті Міністрів України"
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Порядок організації та проведення особистого прийому громадян у Головдержслужбі України та її територіальних органах (далі за текстом - Порядок) і графік особистого прийому громадян Начальником Головдержслужби, першим заступником та заступниками Начальника Головдержслужби (далі за текстом - Графік) (додаються).
2. Першому заступнику, заступнику Начальника Головдержслужби, відповідно до розподілу обов'язків, директору адміністративно-фінансового департаменту та керівникам територіальних органів забезпечити належну організацію і проведення особистого прийому громадян.
3. Першому заступнику, заступнику Начальника Головдержслужби, відповідно до розподілу обов'язків, юридичному департаменту, керівникам територіальних органів та юридичним службам (юрисконсультам) цих органів забезпечити надання якісних консультативних послуг у роботі із зверненнями громадян.
4. Першому заступнику, заступнику Начальника Головдержслужби, відповідно до розподілу обов'язків, юридичному департаменту разом з департаментом модернізації державної служби і відділом організації документообігу адміністративно-фінансового департаменту двічі на рік (у січні та липні) аналізувати стан роботи із зверненнями громадян та аналітичні довідки з цього питання надавати Начальникові Головдержслужби.
5. Першому заступнику, заступнику Начальника Головдержслужби, відповідно до розподілу обов'язків, департаменту модернізації державної служби забезпечити оприлюднення аналітичних матеріалів стосовно стану роботи із зверненнями громадян на офіційному веб-сайті Головдержслужби.
6. Накази Головдержслужби від 15.02.2006
N 36, від 22.09.2006 N 331, від 09.02.2007 N 42, від 03.04.2007 N 104, від 10.09.2007 N 240, від 13.11.2007
N 298, від 28.02.2008
N 41, від 17.03.2008
N 64, від 28.07.2008 N 210 та від 09.10.2008 N 273, від 22.09.2009
N 277, від 27.11.2009, N 356, від 26.01.2010
N 15 вважати такими, що втратили чинність.
7. Керівникам територіальних органів Головдержслужби розробити та затвердити графіки особистого прийому громадян.
8. Адміністративно-фінансовому департаменту ознайомити з цим наказом першого заступника Начальника Головдержслужби, заступників Начальника Головдержслужби, керівників структурних підрозділів центрального апарату Головдержслужби та її територіальних органів, директора Центру адаптації державної служби до стандартів Європейського Союзу і директора Школи вищого корпусу державної служби.
9. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.
Начальник Головдержслужби | Т.Мотренко |
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Головдержслужби
України
21.10.2010 N 269
ПОРЯДОК
організації та проведення особистого прийому громадян у Головдержслужбі України та її територіальних органах
Цей Порядок визначає основні вимоги до організації та проведення особистого прийому громадян у Головдержслужбі України та її територіальних органах.
1. Особистий прийом громадян у Головдержслужбі та її територіальних органах здійснюється відповідно до статті
22 Закону України
"Про звернення громадян" в установленому порядку.
2. Прийом громадян у Головдержслужбі проводиться Начальником Головдержслужби та його заступниками у кімнаті прийому громадян Головдержслужби у встановлені Графіком дні з понеділка по п'ятницю. Керівники територіальних органів та їх заступники здійснюють особистий прийом відповідно до затвердженого графіку в установлені дні.
За відсутності посадової особи, яка має проводити особистий прийом громадян, особистий прийом проводить уповноважена нею особа або працівник Головдержслужби, про що відповідальний працівник відділу організації документообігу повідомляє громадян, які прибули на особистий прийом.
( Пункт 2 доповнено абзацом згідно з Наказом Головного управління державної служби
N 59 від 12.03.2011 )
Якщо громадянин незгідний на особистий прийом іншою уповноваженою посадовою особою або працівником Головдержслужби, громадянин має право записатися на наступний прийом згідно з графіком особистого прийому відповідною посадовою особою Головдержслужби.
( Пункт 2 доповнено абзацом згідно з Наказом Головного управління державної служби
N 59 від 12.03.2011 )
3. Під час прийому громадян Начальником Головдержслужби, заступниками Начальника Головдержслужби та керівниками територіальних органів і їх заступниками до розгляду порушених питань можуть залучатися фахівці відповідних структурних підрозділів.
4. Розгляд питань, які не потребують прийняття рішення керівництвом Головдержслужби або територіальних органів (надання громадянам усних роз'яснень, консультацій та ін.), здійснюють працівники відділу правової роботи і представництва у судах, аналізу та адаптації законодавства у сфері державної служби до законодавства Європейського Союзу юридичного департаменту, юридичні служби (юрисконсульти) територіальних органів з 10-00 до 17-00 години у робочі дні. Організація розгляду зазначених звернень проводиться працівником відділу організації документообігу адміністративно-фінансового департаменту, відповідальним за прийом громадян, та працівником відповідного структурного підрозділу територіального органу.
5. Інформація про Порядок та Графік розміщується у науково-практичному виданні "Вісник державної служби" та на офіційному веб-сайті Головдержслужби, територіальними органами - у засобах масової інформації на місцях та на відповідних веб-сайтах.
................Перейти до повного тексту