- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Постанова
ПРАВЛІННЯ НАЦІОНАЛЬНОГО БАНКУ УКРАЇНИ
ПОСТАНОВА
( Постанова втратила чинність на підстав_ Постанови Національного банку від 26.12.2018
№ 149 )
Про внесення Змін до Положення про порядок реєстрації та ліцензування банків, відкриття відокремлених підрозділів
2. Департаменту методології (Іваненко Н.В.) довести зміст цієї постанови до відома банків України для використання в роботі.
3. Контроль за виконанням цієї постанови покласти на в.о. заступника Голови Національного банку України Рожкову К.В.
4. Постанова набирає чинності з дня, наступного за днем її офіційного опублікування.
ЗАТВЕРДЖЕНО
Постанова Правління
Національного банку України
13.04.2016 № 261
ЗМІНИ
до Положення про порядок реєстрації та ліцензування банків, відкриття відокремлених підрозділів ( z1203-11 )
1. У розділі I:
1) у главі 1:
у пункті 2:
абзац п'ятий після слів "історій бюро кредитних історій" доповнити словами "(інший суб'єкт, до функцій якого віднесено збирання, обробку, зберігання і використання інформації, яка становить кредитну історію)";
абзац вісімнадцятий викласти в такій редакції:
"фінансова звітність юридичної особи-резидента включає
форму 1 "Баланс" ("Звіт про фінансовий стан"),
форму 2 "Звіт про фінансові результати" ("Звіт про сукупний дохід"),
форму 3 "Звіт про рух грошових коштів",
форму 4 "Звіт про власний капітал" і примітки до фінансової звітності або "Фінансовий звіт суб'єкта малого підприємництва";
у пункті 4:
в абзаці першому слова "або перекладені на українську мову" виключити;
після абзацу першого доповнити новим абзацом другим такого змісту:
"Документи, які складені іноземною мовою, для подання Національному банку мають бути перекладені на українську мову (справжність підпису перекладача засвідчується нотаріально). Не перекладаються на українську мову документи, що складені іноземною мовою з одночасним наведенням їх тексту українською мовою";
абзац четвертий пункту 5 виключити;
пункт 7 доповнити новим абзацом такого змісту:
"Національний банк має право повернути на доопрацювання пакети документів, зазначені в цьому Положенні, у разі їх некомплектності та/або невідповідності поданих документів вимогам законодавства України та нормативно-правових актів Національного банку";
2) у главі 2:
у пункті 14:
підпункт 4 викласти в такій редакції:
"4) порушення (невиконання або неналежне виконання) зобов'язання фінансового характеру, сума якого перевищує 300 тисяч гривень (або еквівалент цієї суми в іноземній валюті), а строк порушення перевищує 90 календарних днів, щодо будь-якого банку або іншої юридичної чи фізичної особи протягом останніх трьох років";
абзаци третій - п'ятий підпункту 6 викласти в такій редакції:
"б) віднесення банку до категорії неплатоспроможних у зв'язку з одноразовим грубим або систематичним порушенням банком законодавства у сфері готівкового обігу, що створює загрозу інтересам вкладників чи інших кредиторів банку, або віднесення банку до категорії неплатоспроможних з інших підстав, якщо в рішенні Національного банку також установлено здійснення банком ризикової діяльності, що створює загрозу інтересам вкладників чи інших кредиторів банку (застосовується протягом 10 років із дня прийняття рішення Національним банком);
в) віднесення банку до категорії неплатоспроможних з підстави, передбаченої пунктом 1 частини першої
статті 76 Закону , якщо рішення про віднесення банку до категорії проблемних, яке йому передувало, було прийняте у зв'язку зі здійсненням банком ризикової діяльності, що загрожує інтересам вкладників чи інших кредиторів банку (застосовується протягом 10 років із дня прийняття такого рішення Національним банком);
г) віднесення банку до категорії неплатоспроможних з інших підстав, передбачених
статтею 76 Закону (застосовується протягом трьох років із дня прийняття такого рішення Національним банком)";
у пункті 15:
підпункт 3 викласти в такій редакції:
"3) порушення (невиконання або неналежне виконання) зобов'язання фінансового характеру, сума якого перевищує 50 тисяч гривень (або еквівалент цієї суми в іноземній валюті), а строк порушення перевищує 30 календарних днів, щодо будь-якого банку або іншої юридичної чи фізичної особи протягом останніх трьох років";
у підпункті 5:
абзац третій викласти в такій редакції:
"(ii) обіймала не менше шести місяців посади в органах управління та/або контролю банку або посаду головного бухгалтера банку, або посаду керівника підрозділу внутрішнього аудиту банку чи виконувала обов'язки зазначених осіб, або";
абзаци сьомий - дев'ятий викласти в такій редакції:
"б) віднесення банку до категорії неплатоспроможних у зв'язку з одноразовим грубим або систематичним порушенням банком законодавства у сфері готівкового обігу, що створює загрозу інтересам вкладників чи інших кредиторів банку, або віднесення банку до категорії неплатоспроможних з інших підстав, якщо в рішенні Національного банку також установлено здійснення банком ризикової діяльності, що створює загрозу інтересам вкладників чи інших кредиторів банку (застосовується протягом 10 років із дня прийняття рішення Національним банком);
в) віднесення банку до категорії неплатоспроможних з підстави, передбаченої пунктом 1 частини першої
статті 76 Закону , якщо рішення про віднесення банку до категорії проблемних, яке йому передувало, було прийняте у зв'язку зі здійсненням банком ризикової діяльності, що загрожує інтересам вкладників чи інших кредиторів банку (застосовується протягом 10 років із дня прийняття такого рішення Національним банком);
г) віднесення банку до категорії неплатоспроможних з інших підстав, передбачених
статтею 76 Закону (застосовується протягом трьох років із дня прийняття такого рішення Національним банком)";
підпункти 13 - 15 викласти в такій редакції:
"13) те, що особа була призначена після 01 червня 2015 року на посаду голови правління або головного бухгалтера банку (або посаду виконуючого обов'язки голови правління чи головного бухгалтера банку) та обіймала відповідну посаду протягом більше ніж чотирьох місяців (для громадян України) або шести місяців (для іноземців) із моменту призначення без отримання письмової згоди Національного банку на зайняття відповідної посади [застосовується з першого дня п'ятого (для громадян України) або сьомого (для іноземців) місяця після призначення особи на посаду та протягом трьох років із дати звільнення особи з відповідної посади];
14) те, що особа була призначена після 01 червня 2015 року на посаду члена правління, ради банку (або посаду виконуючого обов'язки члена правління, ради банку) та обіймала цю посаду протягом більше ніж чотирьох місяців (для громадян України) або шести місяців (для іноземців) із моменту призначення без визначення відповідності її професійної придатності та ділової репутації [застосовується з першого дня п'ятого (для громадян України) або сьомого (для іноземців) місяця після призначення особи на посаду та протягом трьох років із дати звільнення особи з посади];
15) те, що особа була обрана (призначена) після 01 червня 2015 року на посаду голови або члена правління, голови або члена спостережної (наглядової) ради банку, у якому структура власності визнана Національним банком непрозорою, і обіймала будь-яку керівну посаду в цьому банку протягом принаймні одного року з моменту призначення [застосовується через один рік після обрання (призначення) особи на посаду та протягом трьох років із дати відкликання (звільнення) особи з посади].
Національний банк має право не застосовувати щодо фізичної особи ознаку, передбачену підпунктом 3 цього пункту, якщо порушення зобов'язання фінансового характеру відбулось із поважних причин. Для підтвердження поважності причини порушення фізична особа подає до Національного банку письмові пояснення та документи, що їх підтверджують, а також запевнення кредитора за таким зобов'язанням щодо відсутності претензій до фізичної особи щодо поточного стану виконання цього зобов'язання.
Національний банк має право не застосовувати щодо фізичної особи ознаки відсутності бездоганної ділової репутації, передбачені підпунктами 13, 14 цього пункту, якщо перевищення строків, зазначених у цих пунктах, відбулося з обставин, незалежних від самої особи. Для підтвердження цих обставин особа подає до Національного банку письмові пояснення та документи, що їх підтверджують";
3) у главі 3:
підпункти 2 - 4 пункту 17 викласти в такій редакції:
"2) погодження змін, що вносяться до статуту банку, - щодо учасників банку, які здійснили внески до статутного капіталу банку або придбали акції/паї банку на вторинному ринку;
3) погодження набуття або збільшення істотної участі в банку - щодо осіб, які мають намір набути/збільшити або набули/збільшили істотну участь у банку;
4) оцінки структури власності банку щодо її прозорості - щодо десяти найбільших остаточних ключових учасників у структурі власності банку";
підпункти 1 та 2 пункту 18 викласти в такій редакції:
"1) у випадку погодження статуту юридичної особи, яка має намір здійснювати банківську діяльність, - дата внесення засновниками коштів до статутного капіталу такої юридичної особи;
2) у випадку погодження змін, що вносяться до статуту в частині збільшення статутного капіталу банку, - дата оплати акцій (паїв) банку за договорами купівлі-продажу або розміщення акцій (паїв) банку";
у пункті 19:
у підпункті 2 слова "та на останню звітну дату, що передує відповідній даті" виключити;
доповнити пункт новим підпунктом такого змісту:
"4) для юридичних осіб, які придбали акції/паї банку на вторинному ринку (у разі погодження змін до статуту банку у зв'язку зі збільшенням статутного капіталу банку), - за останній завершений звітний рік станом на останню річну звітну дату, що передує відповідній даті";
у пункті 23:
підпункт 2 викласти в такій редакції:
"2) довідки банків, що обслуговують рахунки юридичної особи - учасника банку, з яких здійснюватиметься оплата акцій/паїв банку, що містять:
інформацію про рух коштів на рахунках із дати відкриття рахунку, але не більше ніж за три останніх місяці і про залишки на рахунках станом на відповідну дату (для погодження статуту юридичної особи, яка має намір здійснювати банківську діяльність, а також для погодження змін, що вносяться до статуту в частині змін статутного капіталу банку) або станом на дату, що передує відповідній даті (для погодження набуття або збільшення істотної участі в банку, а також для перевірки структури власності банку щодо її прозорості);
запевнення банку про те, що банк здійснив перевірку джерел походження коштів на рахунках в обсязі, передбаченому законодавством, яке застосовується до діяльності цього банку [такі довідки не подаються для оцінки фінансового стану юридичної особи в частині придбання акцій (паїв) банку на вторинному ринку в разі погодження змін, що вносяться до статуту банку у зв'язку зі збільшенням статутного капіталу банку]";
доповнити пункт новим підпунктом такого змісту:
"8) довідка уповноваженого органу про наявність або відсутність у особи заборгованості зі сплати податків, зборів станом на відповідну дату";
у пункті 24:
підпункт 6 викласти в такій редакції:
"6) наявність збитків у особи на звітну дату кожного періоду, за який подається звітність (ознака не застосовується в разі погодження змін, що вносяться до статуту банку у зв'язку зі збільшенням статутного капіталу банку)";
підпункти 7 та 8 виключити.
У зв'язку з цим підпункти 9 - 11 уважати відповідно підпунктами 7 - 9;
у підпункті 7 слова "будь-яку звітну дату періоду, за яку" замінити словами "останню звітну дату кожного періоду, за який";
доповнити пункт новим підпунктом такого змісту:
"10) те, що з дати державної реєстрації юридичної особи-резидента, яка набуває істотну участь у банку, минуло менше ніж один повний календарний рік або з дати державної реєстрації (створення) юридичної особи-нерезидента, яка набуває істотну участь у банку, минуло менше ніж три повних календарних роки (ознака застосовується в разі розгляду питання про погодження набуття істотної участі в банку). Повним календарним роком є рік, що починається 01 січня та закінчується 31 грудня";
пункт 25 викласти в такій редакції:
"25. Розмір власних коштів юридичної особи - засновника юридичної особи, яка має намір здійснювати банківську діяльність, або учасника банку, який здійснює внески до статутного капіталу банку та/або придбав акції (паї) банку на вторинному ринку, - визнається достатнім, якщо він є більшим, ніж ціна акцій (паїв) банку, визначена відповідними договорами купівлі-продажу акцій (паїв) або договорами підписки на акції.
Розмір власних коштів юридичної особи, яка має намір набути або збільшити істотну участь у банку, визнається достатнім, якщо він є більшим, ніж ціна набуття істотної участі в банку, зазначена в пункті 9 анкети юридичної особи (додаток 2) та підтверджена документами, визначеними цим Положенням.
Розмір власних коштів юридичної особи, яка є одним з 10 найбільших остаточних ключових учасників у структурі власності банку (для оцінки структури власності банку щодо її прозорості), є достатнім, якщо він є більшим, ніж величина частини регулятивного капіталу банку, пропорційна частці, яку розмір набутої участі становить у статутному капіталі банку. Розмір регулятивного капіталу банку визначається станом на останню дату звітного місяця, що передує відповідній даті. Якщо регулятивний капітал банку є меншим, ніж його статутний капітал, то для оцінки достатності власних коштів такої особи використовується розмір статутного капіталу банку.
Розмір власних коштів юридичної особи розраховується в порядку, визначеному в додатку 5 до цього Положення";
у пункті 28:
підпункт 1 викласти в такій редакції:
"1) інформація банків, які обслуговують рахунки особи, про:
рух коштів на них із дати відкриття рахунків, але не більше ніж за три останніх місяці;
залишки на рахунках станом на відповідну дату (для погодження статуту юридичної особи, яка має намір здійснювати банківську діяльність, а також для погодження змін, що вносяться до статуту в частині збільшення статутного капіталу банку) або на дату, що передує відповідній даті (для погодження набуття або збільшення істотної участі в банку, а також для перевірки структури власності банку щодо її прозорості), - а також запевнення банку про те, що банк здійснив перевірку джерел походження коштів на рахунках в обсязі, передбаченому законодавством, яке застосовується до діяльності цього банку.
Документи, визначені цим підпунктом, не подаються для оцінки фінансового стану фізичної особи в частині придбання акцій (паїв) банку на вторинному ринку для погодження змін, що вносяться до статуту банку у зв'язку зі збільшенням статутного капіталу банку";
підпункти 6 - 8 викласти в такій редакції:
"6) інформація за підписом особи, що засвідчується нотаріально, про власні кошти фізичної особи та джерела їх походження;
7) копії декларацій про майновий стан і доходи, які подавались особою на виконання вимог антикорупційного законодавства (якщо такі декларації подавалися);
8) інші документи, що підтверджують розмір власних коштів фізичної особи та джерела їх походження";
перше речення пункту 29 викласти в такій редакції:
"29. Фізична особа подає податкові декларації за останній звітний рік, а також за ту кількість років, яка є необхідною для підтвердження джерел походження власних коштів фізичної особи";
пункти 30 та 31 викласти в такій редакції:
"30. Розмір власних коштів фізичної особи - засновника юридичної особи, яка має намір здійснювати банківську діяльність, або учасника банку, який здійснює внески до статутного капіталу банку та/або придбав акції банку на вторинному ринку, уважається достатнім, якщо він є більшим, ніж ціна акцій (паїв) банку, визначена відповідними договорами купівлі-продажу акцій (паїв) або договорами підписки на акції.
Розмір власних коштів фізичної особи, яка має намір набути або збільшити істотну участь у банку, уважається достатнім, якщо він є більшим, ніж величина частини регулятивного капіталу банку, пропорційна частці, яку розмір участі, що набувається або збільшується, становить у статутному капіталі банку.
Розмір власних коштів фізичної особи, яка є одним із 10 найбільших остаточних ключових учасників у структурі власності банку (для оцінки структури власності банку щодо її прозорості), є достатнім, якщо він є більшим, ніж величина частини регулятивного капіталу банку, пропорційна частці, яку розмір набутої участі становить у статутному капіталі банку.
Розмір регулятивного капіталу банку визначається станом на останню дату звітного місяця, що передує відповідній даті. Якщо розмір регулятивного капіталу банку є меншим, ніж його статутний капітал, то для оцінки достатності власних коштів фізичної особи використовується розмір статутного капіталу банку.
31. Власними коштами фізичної особи у випадках, визначених абзацом першим пункту 30 цієї глави, можуть бути виключно грошові кошти, які належать фізичній особі на праві власності.
Власними коштами фізичної особи для їх оцінки у випадках, визначених абзацами другим і третім пункту 30 цієї глави, можуть бути грошові кошти та інше майно, яке належить фізичній особі на праві власності.
Власними коштами фізичної особи не можуть уважатися кошти (майно), отримані нею за договорами позики, кредиту та іншими правочинами, за якими такі кошти підлягають поверненню.
Якщо власними коштами фізичної особи для підтвердження відповідності її фінансового стану є майно, то до Національного банку подається звіт суб'єкта оціночної діяльності про оцінку ринкової вартості цього майна. До звіту додаються:
документи, які підтверджують право власності особи на майно та відсутність обтяжень щодо цього майна;
копія договору або іншого правочину, у результаті виконання якого особа отримала майно у власність;
копія сертифіката суб'єкта оціночної діяльності";
доповнити главу новими пунктами такого змісту:
"32. Доходами, що можуть бути джерелом власних коштів фізичної особи, є фактично отримані фізичною особою на законних підставах доходи з джерел їх походження в Україні або за її межами.
33. Для підтвердження джерел походження коштів Національний банк має право запитувати додаткові документи та інформацію, у тому числі щодо джерел походження коштів у третіх осіб, від яких фізична особа отримала такі кошти".
2. У розділі II:
1) у главі 1:
у другому реченні пункту 1.5 слово та цифру "статті 8" виключити, після слова "надрукований" доповнити цифрами та словом "12 або";
у пункті 1.6:
абзац третій викласти в такій редакції:
"копій установчих документів (для юридичних осіб України - засвідчених нотаріально або самою юридичною особою, для іноземних юридичних осіб - за формою, передбаченою цим Положенням для документів іноземних юридичних осіб)";
абзац шостий виключити.
У зв'язку з цим абзаци сьомий - дев'ятий уважати відповідно абзацами шостим - восьмим;
в абзаці сьомому слова "уповноваженої засновниками особи чи засвідчені" замінити словами "самої фізичної особи, її уповноваженої особи чи";
в абзаці восьмому слова "уповноваженої засновниками особи" замінити словами "самої фізичної особи, її уповноваженої особи";
у пункті 1.7:
абзац шостий викласти в такій редакції:
"інформації про кредитну історію від кваліфікованих бюро кредитних історій";
абзац тринадцятий викласти в такій редакції:
"інформації про кредитну історію від кваліфікованих бюро кредитних історій";
2) у главі 4:
пункт 1 доповнити новим абзацом такого змісту:
"Документи для погодження набуття істотної участі в разі створення нового банку подаються до Національного банку разом із документами, потрібними для погодження статуту юридичної особи, яка має намір здійснювати банківську діяльність";
підпункт 6 пункту 13 доповнити словами "(у разі встановлення такої оплати Національним банком)";
у підпункті 2 пункту 16 слово та цифру "глави 1" замінити словом та цифрою "глави 3";
у підпункті 2 пункту 17 слово та цифру "глави 1" замінити словом та цифрою "глави 3";
пункт 22 викласти в такій редакції:
"22. Національний банк має право встановити винятки щодо необхідності подання окремих документів або щодо форми окремих документів для погодження набуття істотної участі в банку для публічної компанії, держави (в особі відповідного державного органу), територіальної громади (в особі відповідного органу місцевого самоврядування) або міжнародної фінансової установи, а також для осіб, які ними контролюються та через яких вони набувають істотну участь у банку".
3. У розділі III:
1) пункт 1.2 глави 1 викласти в такій редакції:
"1.2. Юридична особа, яка має намір здійснювати банківську діяльність, протягом тижня після внесення державним реєстратором відповідного запису до Єдиного державного реєстру надсилає Національному банку повідомлення про державну реєстрацію юридичної особи";
2) у главі 2:
в абзаці другому пункту 2.3 слова "тарифний комітет, підрозділ" замінити словом "підрозділ";
доповнити главу новим пунктом такого змісту:
"2.11. Рішення про надання нової (на заміну втраченої) банківської ліцензії банку приймається уповноваженою особою Національного банку";
3) у главі 3:
у пункті 3.7:
в абзаці першому слова "Юридична особа, яка має намір здійснювати банківську діяльність, подає" замінити словами "Юридична особа, яка має намір здійснювати банківську діяльність, або банк, у який призначено/обрано особу, подає";
підпункти "б" та
"в" викласти в такій редакції:
"б) копії/копій диплома/дипломів про вищу освіту (що засвідчується банком або нотаріально).
Копія документа про вищу освіту, виданого іноземним навчальним закладом, подається разом із копією рішення, виданого в порядку, визначеному законодавством України, щодо визнання цього іноземного документа про освіту. Ця вимога не поширюється на документи про освіту, видані навчальними закладами держав - членів Європейського Союзу, Швейцарії, Норвегії та Ісландії. У разі неможливості встановлення відповідності професійної придатності особи з документа про освіту, виданого навчальними закладами держав - членів Європейського Союзу, Швейцарії, Норвегії та Ісландії, Національний банк має право вимагати подання копії рішення щодо визнання цього іноземного документа про освіту (розгляд пакета документів зупиняється до подання Національному банку запитуваного документа);
в) копії трудової книжки, що засвідчується на останньому місці роботи або нотаріально, або для фізичних осіб-іноземців - резюме, підписане особою, справжність підпису якої засвідчується банком або нотаріально";
перше речення підпункту "г" викласти в такій редакції:
"г) ксерокопій сторінок паспорта, які містять фотографію, прізвище, ім'я, по батькові (у разі наявності), дату народження, серію і номер паспорта, дату видачі та найменування органу, що його видав, реєстрацію місця проживання (для фізичних осіб-іноземців у разі наявності), інформацію про громадянство, засвідчених підписом самої фізичної особи чи її уповноваженої особи або банком, або нотаріально";
підпункт "д" викласти в такій редакції:
"д) інформації контролюючого органу про стан виконання обов'язків фізичною особою як платника податків (довідки органу податкової служби країни проживання/перебування фізичної особи-іноземця про належне виконання ним своїх обов'язків як платника податків, якщо законодавством країни його проживання/перебування передбачено надання такої довідки)";
підпункт "є" викласти в такій редакції:
"є) інформації органу банківського нагляду іноземної держави про те, що немає/є фактів/факти порушень банківського законодавства та професійної етики зазначеними особами, якщо вони працюють в іноземному банку, та/або інформації банку, у якому працює іноземець, про відсутність/наявність фактів порушень банківського законодавства та професійної етики кандидатом на зазначену посаду";
у підпункті "ж" слово "проживання" замінити словами "проживання/перебування";
у пункті 3.8:
в абзаці першому слова "Юридична особа, яка має намір здійснювати банківську діяльність, подає" замінити словами "Юридична особа, яка має намір здійснювати банківську діяльність, або банк, у який призначено/обрано особу, подає";
підпункти "б" та
"в" викласти в такій редакції:
"б) копії/копій диплома/дипломів про освіту (що засвідчується банком або нотаріально).
Копія документа про вищу освіту, виданого іноземним навчальним закладом, подається разом із копією рішення, виданого в порядку, визначеному законодавством України, щодо визнання цього іноземного документа про освіту. Ця вимога не поширюється на документи про освіту, видані навчальними закладами держав - членів Європейського Союзу, Швейцарії, Норвегії та Ісландії. У разі неможливості встановлення відповідності професійної придатності особи з документа про освіту, виданого навчальними закладами держав - членів Європейського Союзу, Швейцарії, Норвегії та Ісландії, Національний банк має право вимагати подання копії рішення щодо визнання цього іноземного документа про освіту (розгляд пакета документів зупиняється до подання Національному банку запитуваного документа);
в) копії трудової книжки, що засвідчується на останньому місці роботи або нотаріально, або для фізичних осіб-іноземців - резюме, підписане особою, справжність підпису якої засвідчується банком або нотаріально.
Особи, які працювали в банківській системі іншої держави, надають інформацію, на підставі якої можна зробити висновок щодо наявності в особи належного стажу роботи в банківській системі за відповідним фахом та на керівних посадах, у формі резюме. Резюме має бути підписане уповноваженою особою або самою особою, підпис якої засвідчується банком або нотаріально";
перше речення підпункту "г" викласти в такій редакції:
"г) ксерокопій сторінок паспорта, які містять фотографію, прізвище, ім'я, по батькові (у разі наявності), дату народження, серію і номер паспорта, дату видачі та найменування органу, що його видав, реєстрацію місця проживання (для фізичних осіб-іноземців у разі наявності), інформацію про громадянство, засвідчених підписом власника паспорта чи уповноваженої особи або банком, або нотаріально";
підпункт "ґ" доповнити словами "(інформація надається за останні п'ять років роботи в банківській системі іноземної держави)";
підпункт "д" викласти в такій редакції:
"д) довідки органів податкової служби країни проживання/перебування фізичної особи-іноземця про належне виконання ним своїх обов'язків як платника податків, якщо законодавством країни його проживання/перебування передбачено надання такої довідки";
у підпункті "з" слово "проживання" замінити словами "проживання/перебування";
у пункті 3.11:
в абзаці першому слова "(рішення приймається Комітетом з питань нагляду)" виключити;
після абзацу другого доповнити новим абзацом третім такого змісту:
"Рішення про надання банківської ліцензії юридичній особі, яка має намір здійснювати банківську діяльність, приймається Комітетом з питань нагляду. Рішення про надання банківської ліцензії перехідному банку приймається уповноваженою особою Національного банку";
4) у главі 4:
абзац другий пункту 4.1 виключити;
пункт 4.4 викласти в такій редакції:
"4.4. Банк у разі призначення голови наглядової (спостережної) ради, його заступників або членів наглядової (спостережної) ради банку або осіб, які виконують їх обов'язки, подає до Національного банку документи, визначені в пункті 3.7 глави 3 розділу III цього Положення, з наданням інформації (крім державних банків) щодо статусу члена наглядової (спостережної) ради [учасник банку, представник учасника банку (зазначити, якого саме) або незалежний член]";
................Перейти до повного тексту